Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FerNandor #58572 üzenetére
igen
a meroora csak akkor indul el ha az adott auto kereke kigordul a fotocella elol
nem az inditolampa inditja elkvalifikacio alatt ott allhatsz a zoldnel 5-6sec-g is nem tortenik semmi, a masik beerhet elobb, de attol meg ott csak a mert ido szamit
de a dontoben az gyoz aki elobb beeritt a Civic centikkel gyozott
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Klemens #58592 üzenetére
Valami racsinglelkületű gyereké lehetett, kilométer alsó hangon reális, ennyi minimum van benne, a bal ajtó lóg, se az anyósoldalról se a középső részről nincs kép, a küszöb szarrá van emelőzve, sportkipuff van alatta, tuti nem kímélték, légzsák nekem fura, nem vagyok benne biztos hogy működik is.
Nagy dealbreakert nem látok rajta, de nekem nem kéne.
(#58598) Klemens: azért sötétebb, mert körben ki van kopva teljesen a kerék mattra... ha az olyan, mint ahogy a fotón látszik, akkor nem ennyi van benne, hanem kb. a duplája. De lehet csak szarul néz ki.
szerkszerk: jabocs... nem, bőrözve van, és az kopott meg... akkor a fene tudja mi van a bőr alatt
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #58590 üzenetére
Na egy olyasmi kellene nekem is
-
Bati0501
őstag
Igen,azt írta,h sok autópálya volt...gondolom azért vett ilyen autót,mert 120-al akart menni a pályán...
szóval biztosan ki van kormolva a rendszer,még ha nem is diesel.
Egyébként ezt most csak úgy találtam,h feljebb linkelt vki egy Octaviat,én meg átállítottam a keresési feltételeket és úgy jött ki,elég feltűnő volt,mert csak a le-t néztem és akkor 75,75,200...mondom ohh.
Am meg h lehet,h ennyien 75 lovas Octaviat vettek... -
TaaT
nagyúr
válasz
DeFranco #58589 üzenetére
Mondjuk heti 50-70 autó lefújása 5-7éven keresztül úgy hogy csak kitakarítani és tömítést cserélni kell.
Ezt clin-es flakonnal nem lehet megoldani.
De otthoni felhasználásra nem is kell ilyen komoly, azért mondtam hogy biztos van más alternatíva.
giigz: vmi hobbi barkács fronton kéne körülnézni, biztos van olcsóbb hasonló cucc.
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Ti ezen mit láttok? Vélemény?
Ami furcsa, hogy könnyűfém felni van írva, de acélfelni van a képeken. -
-v-
addikt
válasz
Bati0501 #58579 üzenetére
Hát én annyira nem félnék ettől. Ennyi km csak akkor figyelhetett be, ha tényleg sok pálya (is) volt, az meg jó egy autónak. Ha tényleg első tulaj, meg szervizkönyv, teljes ismert leigazolható szerviztörténet, akkor látod mi mikor volt cserélve, amiatt nem kell aggódni (kuplung stb.)... ami meg gázos lehet, azt alaposan átnézeted, ill. egy részét belekalkulálod az árba, hogy esetleg mégis cserélni kell.
-
Bati0501
őstag
Egy ilyen autónál ennyi km mennyire rizikós?[link]
Tudom,h sok km,meg azt írja,h király a kocsi kb,de arról nem ír,h a szerviz alatt mit ért...ekkora km állásnál valószínűleg turbó csere,váltót is lehet,h meg kell nézni,meg a futómű,meg persze a motornak is lehetnek bajai...Persze ha nem rég voltak ezek szervizelve,akkor nem.Am egy ilyen erős kocsiba drágább a turbó,mint mondjuk egy sima 1.4-es motorhoz?Van csak annyival drágább,amennyivel maga a turbó nagyobb?És ez az árkülönbség ugrásszerű? -
Dr.Zoo
őstag
Munez! Azonnal fejlövést!!!
-
dabadab
titán
válasz
runner 125 #58575 üzenetére
"Ford PSA, én nem bízom azokban."
Ennek van valami alapja is? Mert en mar a masodik PSA dizelemnel tartok, az elsobe nyolc ev alatt tobb, mint negyedmillio km-t raktunk, a masodik masfel eve van meg es eddig nem sikerult semmi olyasmit tapasztalnom, ami miatt ne biznek bennuk.
-
blt.62
őstag
A 2000-2003 közötti Renault Megan dieselek milyenek? Automata váltó megbízható a Francia autóknál?
-
-
FerNandor
őstag
válasz
!Overdose! #58571 üzenetére
akkor se értem. hogy ha van 2 autó. A-ból B-be versenyeznek. Az egyik lemarad induláskor, viszont A-ból B-be az ideje kevesebb, mint a másiknak, aki jól kapta el a rajtot. Na most, ha kevesebb idö alatt tette meg a távot, akkor neki kellett volna elöször beérnie, akkor is, ha elrontotta a rajtot. Szóval valamit nem tudhatok, amit nem mondtok el és így nem értem
szerk. vagy ha már nem mondjátok el, kitalálom: külön mérik mind2 autó idejét? tehát, ha elindul a bal autó, elindul az órája, elindul a jobb autó, annak is, így a két óra egymástól függetlenül megy? nem egy órán vannak akkor ezek szerint?
-
Dr.Zoo
őstag
-
hobizoli
nagyúr
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DeFranco #58558 üzenetére
Megvan a Budafoki út? XI, ker. Ott, ahol a TLX van?
Ráguglizol, mutatja a kereszteződést.
Már egy pár éve van ott lámpa, de akkor még nem volt.
Szépen átcsorogtam két (22. ker felé menő) sávon, sréhen beálltam az Október 23 utca felé, és vártam. A következő emlékkép a Szent János traumatilógiai osztálya.
Emberünk rajtam TK-tatta le az opeljét. De ez már történelem...... -
DeFranco
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #58556 üzenetére
(kimentem egy 4 sávoson (lámpa nélküli macisajtos) kereszteződésbe, és a holtsávon vártam hogy bemehessek a kifelé menőbe. Emberünk féknyom nélkült szállt belêm, én 100 ra saccolok, kb. annyival.
na most akkor ezt így hogy? nincs előttem a szituáció... az megvan hogy belédszálltak, de hogy hol meg hogy álltál...
-
footy
addikt
Valakinek van tapasztalata a 2005 koruli S40-es volvokkal? A 2.0 diesel motor milyen?
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Dany007 #58507 üzenetére
2005.01.12-én szedtek ki engem a kettes gófból, a mentős szerint qva nagy mázlim volt...
(kimentem egy 4 sávoson (lámpa nélküli macisajtos) kereszteződésbe, és a holtsávon vártam hogy bemehessek a kifelé menőbe. Emberünk féknyom nélkült szállt belêm, én 100 ra saccolok, kb. annyival.
Persze 2x fordult 360fokot a kocsi, nekem csak foszlányok vannak meg arról a napról. Be voltam kötve, valószínüleg ezért tudom most ezt neked lepötyögni.) -
FerNandor
őstag
válasz
runner 125 #58545 üzenetére
én is így szoktam csinálni. 100Ft a sampon. viszek 2liter meleg vizet, autósampont szivacsot kis vödröt. átmegyek egyszer ezzel is rajta. 200Ft öblítés és utána finom törlö (lidlben vettem) és nagyon jó.
-
hobizoli
nagyúr
Honda Civic, 1.4 16v turbo 14.255@156.81 - /winner/
PuntoGT, 1.4 8v turbo 13.835@174.33"It doesn't matter if you win by a second or a mile, winning is winning!" - FnF
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #58545 üzenetére
Milyen sampont és waxot használsz?
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #58527 üzenetére
Köszönet mindenkinek, jól esik.
DeFranco
Őszintén, ilyen gyorsmosót még nem próbáltam, de talán az a taktika működhet ott is, h első körben egy alapos áztatás után egy vödröt teleengedsz, némi autósamponnal, majd szépen átmész az egészen szivaccsal, utána ismét levereted tiszta vízzel, s végül mikorszálas kendővel neki lehet esni. Ugyanígy csinálom itthon, csak nem nagy nyomásúval.
Pont ezt a kendőt vettem múlt hónapban. Nagyon jó. Nem lesz csíkos, foltos, "opálos", és elképesztően gyorsan magába szippantja a vizet, csodálkoztam én is. Sőt, még az ablakokat sem kellett utána áttörölnöm másik kendővel, teljesen foltmentesre tudtam ezzel.
Szivacs pedig ez. -
!Overdose!
őstag
válasz
aphra2 #58522 üzenetére
Pedig japánhoz drága az alkatrész...
Persze, tudom, hogy egyedi. Az oka pedig az, hogy gyakorlatilag a motor+váltó kombó miatt hozzák be az angol Civic 1.8 VTi-ket. Esetleg még a félbőr belső és a "nagyfékes" futómű és valamit. A többi sallang pedig szotyiért megy el vagy rohad a bontósra.
Kis kereséssel találtam 15k-ért a Fiesta-hoz, igaz feketét. Szerintem ha alaposan körbenéz fog találni olcsón. Lehet, hogy végül nem 10k lesz, de nem is 50. Én inkább arra mennék rá, hogy ne kelljen fényezni, mert az alaposan megdrágítja a javítási költségeket.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
!Overdose! #58495 üzenetére
HI!
modom en hogy eglaaaaa!!!!
duv
neduddki
-
TaaT
nagyúr
válasz
DeFranco #58531 üzenetére
Én késő délután megyek oda, feltankolom helyben a vödröt csapból (ha vannak előttem akkor ez nem plusz idő, ha meg hideg van akkor otthon tankolom fel meleg vízzel), lecsapatom a nagyját, aztán szivacs, aztán öblítés, kigurulok a mosóval szemben a placcra, lefújom wax-al, lehúzom a nagyja vizet, aztán szárazra törlöm, ez így kb 45perc.
[rvilike]: Köszi. Én is oda vagyok érte.
-
giigz
veterán
Én mindig este megyek, akkor itt nincsenek sokan
Havonta egyszer mosom le, 100 Ft-ból mosólével, 100 Ft-ért meg öblítővel, tehát 200 Ft-ból lemosom
Télen ha sáros, akkor max. 500-ért mosom, de akkor már nagyon alapos vagyok
Egyébként sosem szoktam túlzásba vinni a mosást, mert szenvedhetek vele egy csomót, aztán 2 nap múlva ugyanúgy lehetne menni mosni...
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #58523 üzenetére
B+ ezt kár volt...
-
DeFranco
nagyúr
ne kímélj brädä
(#58532) TaaT: ezt hogy? odamegyek vödörrel, szivaccsal, telenyomatom a pisztolyból a vödröt is, meg lecsapatom az autót, aztán kényelmesen fütyörészve átdögönyözöm a vödörből majd pisztolyból öblít és szárazra töröl? ez a trükk?
mert mifelénk nyáridőben ezért lincselnek a kerületben, mire bedobod az első százast hárman állnak sorban mögötted
-
FerNandor
őstag
válasz
runner 125 #58523 üzenetére
szép
---------
ha olyan 15ezerFt körül van szélvédö MII-re (ami fény- és esöérzékelös) szerintetek mennyi lehet a végösszeg szereléssel? kb mennyiért csinálják átlagosan a szervizek?
vennék hövédöset, de azt 50-60ezerért látok. -
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #58523 üzenetére
Nem kicsit szép!
Vigyázz rá, mert 5-6 év múlva megvenném kp-ra -
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #58523 üzenetére
ejj, de irigykedem... rendes szivacsos mosásra nincs mód, a kézimosó meg olyan mint halottnak a csók, szárazra törölni sem tudom utána, mert annyira mocskos marad egy alapos mosás/öblítés után is vízágyútól hogy két húzás után fekete a rongy...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #58523 üzenetére
Like-olom.
-
Viszlát
addikt
válasz
runner 125 #58523 üzenetére
Bútiful. De tényleg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #58523 üzenetére
Pofás járgány.
-
aphra2
senior tag
válasz
Revolit #58516 üzenetére
A két ajtó csere az tuti , sztem bontotan 20-30-40 k/db , évjárattól is függ , az ajtókat üresen adják , és kell még az első kilincsnél a kis betét , + a belső rész, de lehet az nem sérült , a képen nem látszik jól , a leglényeg a hátsó sárvédő arról nincs kép , bár a kicsi részlet szerint az menthető lesz, elemenként fényezésre számolhatsz átlagban 20 k-t, + lakatos mdij,...a végösszeg függ majd a bontott áraktól, és a munkadijjaktól , ami helyenként eléggé változó.
Overdose!
csodálnám ha 10k alatt kapna ajtót , a 4k inkább nagyon egyedi, mintsem általános ár egy üres ajtóra. -
!Overdose!
őstag
válasz
Dany007 #58520 üzenetére
Üres ajtóról beszéltem. Én egy horpadás miatt kerestem ajtót, semmi szükségem nincs a hozzá tartozó szerelvényekre, ahogy valószínűleg a kollégának sem. Mindent át kell tenni a sérült ajtóból. Nem nagy munka.
Mod: Linkelni sajnos nem tudom, de:
"ajtók üresen (rohadás és sérülés mentes)4000ft/db"
-
Dany007
veterán
válasz
!Overdose! #58518 üzenetére
4 k az k...va olcsó lenne. Attól függ mi van még benne? Centrálzár, elektromos ablak stb.. Ez szvsz megdobhatja az árat. Ha sima tekerős akkor talán nem. De egy ilyen autóban ha van elektromos ablakemelő az külön is érték ugye tehát kompletten szintén...
Az utsó mondatban igazad van... =/ Bár ha elég sokáig hajtják még a járgányt és kiöregedés miatt adják majd csak el akkor ez már nagyon nem fog számítani...
16-20 éves autóról senki nem fogja elhinni, hogy törésmentes így már az értékéből se fog levonni akkor. -
!Overdose!
őstag
válasz
Revolit #58516 üzenetére
Üres, sérülésmentes ajtó 4k/db bontottan az autómhoz. Nem hiszem, hogy ne találnál max. 10k körül egy ilyen gyakori autóhoz. Még a szín sem ritka. Kis utánajárással és szereléssel csökkentheted a kiadásokat.
Inkább aggasztó, hogy nem a tiéd az autó. Ha az enyémmel történne ilyen, akkor a javításon felül elvárnám az autó értékcsökkenésének a kompenzálását is.
-
dabadab
titán
válasz
Revolit #58516 üzenetére
"Ami aggaszt kicsit, az a hátsó keréktakaró elem. Az a egész egy baromi nagy elem, ami a szélvédőig előre nyúl a küszöb mentén és ajtóív tetején is."
Most nincs elottem a Fiesta, de az azert kulon elem szokott lenni, ami macerassa teszi, az az, hogy azt nem csavarozassal, hanem ponthegesztessel szokas rogziteni.
-
Revolit
senior tag
válasz
Dany007 #58511 üzenetére
Írtam is, hogy az ajtó biztos csere, ennek javítása szerintem esélytelen, képeken nem is látszik annyira, de tényleg olyan, mint mikor a papírt tépem vissza, és még végig is húzom az ujjam rajta, és ilyen hullámos lesz.
Ami aggaszt kicsit, az a hátsó keréktakaró elem. Az a egész egy baromi nagy elem, ami a szélvédőig előre nyúl a küszöb mentén és ajtóív tetején is. Amúgy én ajtóra is ilyen 50 körül számítottam. Na majd kiderül mennyi lesz... -
MunezXBK
nagyúr
válasz
!Overdose! #58512 üzenetére
Képek alapján...ez kövér összeg lesz. De megoldható otthon is a csere.
-
!Overdose!
őstag
válasz
dabadab #58509 üzenetére
Képek nélkül inkább ne vitázzunk róla, de akár pár százezerbe is beleférhet. A Fiesta nem ritka autó, akár színben illő sárvédőt és ajtókat is találhat hozzá pát tízezerért. Akkor pedig komolyabb lakatolást és fényezést csak az autó hátulja igényel.
Mod: Közben lettek képek is. Nem lesz ez olyan horror, ha talál bontott karosszériaelemeket.
-
Dany007
veterán
válasz
dabadab #58509 üzenetére
Ne siess ennyire. Még csak annyit tudni, hogy egy Fiestáról van szó...
Azt nem hogy mikori... Vagy a roncsolódásból tippelsz, hogy újabb típus? Vagy kihagytam valamit?@(#58510) Revolit :
Szvsz ezzel nem kell szarozni, cserélni kell az ajtót úgy ahogy van. Jobban jársz ha bontóban találsz két ajtót és kicseréled fenébe.
Hogy nálad ez mibefáj azt nem tudom.. .De nekem az Omegára egy 10-es lett volna ha hagyják kifizetni a bontóban...
Jó, mondjuk ez egy ezeréves Omega... Tiedé biztos több lesz, de én meg se mutatám karosszériásnak szvsz úgyis csere meg ha meg is tudná valahogy "hegeszteni" akkoris olcsóbb lenne az új ajtó. De ez csak az én véleményem. Nem vagyok szakértő.
Se hozzáértő... De szeretek belepofázni mindenbe amiről akad némi véleményem / elképzelésem.
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #58504 üzenetére
Én úgy vélem kell egy ilyen mindenkinek... Legalábbis minden olyannak mint én, aki szerette nyomni neki "gyerek" korában...
Volt egy b.nőm ~ 14km-re tőlünk és az út pont a 4 sávos 8-ason vezetett majdnem végig... Na amíg jártunk azon versenyeztem magammal, hogy minél rövidebb idő alatt érjek oda.Ilyen 170-190-nel amikor csak lehetett... Most nézem a google útvonaltervező szerint 16 perc az út. Az én rekordom 8,5 perc volt.
Szóval na, én örülök neki, hogy ennyivel megúsztam a dolgot, mert lehetett volna sokkal csúnyább is. Sikerült időben észhez kapni. Sokaknak nem sikerül. És ami mégrosszabb, hogy sokaknak még egy ilyen-olyan baleset után sem sikerül.
Gyakorlat meg rutin nélkül nemsokmindent tehet az ember ilyen hirtelen, váratlan helyzetben. Nekem egyszerűen csak annyi volt, hogy nosztorin fölfelé (b.füred) balos kanyar -10-15 fok és a kormány egyszercsak megindult balra mi meg át a szembesávba... Persze, hogy reflexből visszarántottam jobbra... Onnantól már csak a kék Duna keringőt hallottam és vártam mikor rongyol belénk valaki. De mázli volt.
Azóta úgy megyek mint a kisangyal!Ezt leginkább Dr Zoo-nak üzenem!
@Revolit:
Tehát akkor csak simán nekitolattál a korlátnak? Az csak szimpla figyelmetlenség. Szvsz az, hogy tolattál ott ahol az nagyobb "bűn".
A kocsi meg gondolom azért törött össze nagyon mert talán már újabb modell, ahol jobb a gyűrődési / energiaelnyelő zóna. Ezért könnyebben törik.De lehet tényleg csak rossz helyen találtad el a korlátot.
Vannak ilyen storyk ismeretségi körből is (sőt még rokoniból is), hogy xy régi típusú autót koccant / kicsit ütközött yz új típusú autóval. A régi autó lököse csak karcos lett, esetleg megrepedt, az új autónak meg szarrá ment az egész hátulja úgy ahogy volt...
@hdman:
Kettőt kérnék! De csak ha 7 alatt megáll városban!
Na meg aztán hátha az egyikért adnak egy jó Volvo-t!
-
Revolit
senior tag
válasz
Balupapa #58502 üzenetére
Hűha, na jó, inkább leírom akkor ide is, mert ennyire messze nem durva
Jó, most már tisztább fejjel belegondolva nem nagy dolog, de persze hogy nagy f***ságnak élem meg most így frissen... szóval (bemásolom azt amit DeFranco-nak is írtam az esetről):
... véletlen autópálya felhajtóra kanyarodtam, de nem oda kellett volna, vészvillogó ki, mondom tolassunk vissza... lehúzódtam szalagkorláthoz, jól belátható volt út, mondom gyorsan letolatok, és bal oldalra koncentráltam, nehogy jöjjön valaki, aztán egyszer csak jött a csattanás... nem tudom mennyivel mehettem, egyértelműen túl gyorsan (és figyelmetlenül, és szabálytalanul), de azért nem is a max tolatási sebességgel. Az autó viszont sajnos szerintem irreálisan nagyot sérült ahhoz képest. Hát, pont az illesztésnél sikerült eltalálni...
Ez a sztori. A találgatások meg mások sztorija után meg lenyugodva nekem is "semmiségnek" tűnik, de sajnos a számla nem lesz az. Ez van, ami biztos, hogy egy jó lecke volt, hogy egy apró rossz döntés, akármennyire ártalmatlannak tűnik, mennyibe kerülhet, na meg hogy nem véletlen vannak a szabályok.
Pluszban még csak nem is saját autómat törtem, hanem családtagét... ami súlyosbítja számomra a dolgot...
-
hdman
őstag
válasz
Balupapa #58502 üzenetére
Vagy elaludt....
Haverommal is volt ilyen:
Lenyomtunk 10-12 óra munkát, éjjel 4 körül indultunk haza (2 óra autópálya hazafelé) 3 tele kocsival voltunk. A srácnál 4en ültek, hátul hamar elaludtak, a sofőr meg az anyosülésen utazó srác volt ébren, beszélgettek. Egyszer csak bealudt az anyós csávó, majd szép lassan a sofőr is. Az anyóson ülő arra ébredt, hogy a szalagkorlát vezeti őket, és a sofőr még erre sem kelt fel. Odanyúlt, elkapta, tartotta a kormányt és neki kellett ébresztgetni a sofőrt...
Valaki Reventont? [link]
Csak 1,288 millió euro
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dany007 #58501 üzenetére
Hasonlót írtam neki én is privátban... ezek sajnos ilyen rutintalanságból adódó farokságok, amik ha szerencséd van nem végződnek kárral, ha nincs, akkor szívóhatás.
@Revolit: dokumentálj még most le mindent pontosan, hogy eladáskor ha megmérik a festéket lehessen megmutatni, hogy nem TK-s lett az autó, meg nem borult, "csak" meghúztad.
-
aphra2
senior tag
-
Dany007
veterán
válasz
Revolit #58499 üzenetére
Azért baja nem esett senkinek ugye?
Mindenki csinál hülyeséget. Ítélkezni max akkor kell ha ez már a 3. eseted lenne.
Pár éve én is piruetteztem egyet a Mondeoval olyan 110-ről indulva... Csak azért élünk mert nem jött szembe senki és mert az autó gyönyörűen "beparkolt" háttal az út melletti töltésre... Nagy kár sem lett a kocsiban és még a bizt. övek se feszültek meg. De a legtöbb ilyen esetnek amúgy csúnya vége szokott lenni...Na azóta visszafogottabban megyek és igyekszem az érzéseimre is hallgatni nem csak vakon bízni az autóban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- BestBuy topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen processzort vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest