Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Engem F Astra-ról érdekelnének tapasztalatok.
Tervezem egy ilyen típus vételét. Amit találtam az egy 92-es 1.6 8v 75PS.
3 ajtós, napfénytető, könnyűfém felni (alku tárgya) és egy nagyon szolid hátsó dob (szintén alku tárgya). Km állás nincs leírva, de ugye most mutathat az óra 160 ezer km-t, vissza is lehet azt pörgetni.
Képek alapján látszik, hogy azért esztétikai hibák vannak, de van fényező, lakatos, szerelő, autóvillanyász kolegám akikkel azért barátibb áron meg tudom csináltatni.
220K az autó.Így látatlanban vélemények? Esetleg ilyen olcsón semmiképpen ne vegyek?
Első autó lenne így 23 évesen, nem egy izom autó, de még szerintem el tudnám viselni.
Az ilyen 1.4 8v 60PS tuti kiesett.
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz stangli #21397 üzenetére
Messze az Escort van egyben a legjobban. Képek alapján jó állapot, relatíve normális felni és megy is a 105 lóval.
Elméletileg az alkatrész is nagyon olcsó hozzá.
Viszont a benzin árak miatt nagyon sokba lenne elhozni. Tehát az minimum 400K átírással együtt.
Jelenlegi tervek szerint 4 évig biztosan használnám, persze ha nem esik addig szét alattam.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz stangli #21401 üzenetére
Én akkor sem vennék.
Akkor maradok szüleim 1.4-es Fusion-énél.
Tény, jelenleg most törött és pótkerék van a jobb elején, tehát hosszú távra nem igazán használható meg max 80km/h, de egyszer majdcsak fizet a MABISZ."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz stangli #21403 üzenetére
Ültem már pár Swift-ben és Ignis-ben is. Valahogy sem belülről, sem kívülről nem tetszik meg úgy sehogy.
Okés, hogy szedi a lábát, mert 700 valahány kg, de akkor inkább Lada 2107 és akkor lehet menni keresztbe.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz stangli #21408 üzenetére
Ezek közül össz-vissz ezt találtam. Sok a nagy motor miatt esik ki vagy nem tetszés miatt.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.6_16v_family-61227188th: Jó persze, nekem valahogy az jutott először eszembe, hogy reccsent már.
AMD Power: Nem, a Megane belülről nem tetszik, Clio meg sehogy, ráadásul franciát nem igen szeretnék.
Szerk.: Valamiért sem linket nem tudok beszúrni, sem kiemelni a neveket.
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Nézegetek autókat olyan maximum 500K-ig átírással együtt.
Ma ezt találtam és konkrétan szinte egyből elélveztem.
Tény...eléggé olcsó ahhoz képest ahogyan kinéz.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok (ismét)!
Pár nappal ez előtt linkeltem egy Honda-t, ezt mondjuk többen le is fujjoltátok.
Úgy néz ki, hogy 1,5-2 hét múlva lesz egy autó vásárlásom. Linkelek pár gépcsodát és szeretném a véleményeket kérni. A linkeltekből kiderül nagyjából az én elképzelésem és igényem.
Ár szerint emelkedő sorrendben és rövid véleménnyel:
1. Golf III
Ára és képen látható állapota miatt fogott meg, viszont nagyon negatív az 1.6 75PS számomra, mert 90-100Ps körüli erejű masina kellene.
2. Escort
Ez egész bejön, belülről hagy némi kívánnivalót.
3. Honda
Ez nekem nagyon tetszik, de drága alkatrészárak miatt felejtősnek kellene lennie.
4. Golf III
Sajna a képek eléggé trék és sok minden nem látszik, de pofásnak tűnik és ez már 90PS.
Találtam még 2-3 Civic-et, abból egy szintén jól néz ki és nem drága, de Csontis és óva intettek tőlük, a többi ilyen "tuningolt" vas.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz zoo8800 #38415 üzenetére
Sajna akkor én vak vagyok.
300 körül még ezt találtam, de ez nem állna meg 400K-ból mire haza is jönne szerintem.Amikre gondoltam:
Astra F 1.6 101PS
Escort 1.6 90PS/1.8 105PS
Golf III 1.8 90PS
Civic 1.5 90PS vagy 1.4i 90PSIgazából valami normálisabb állapotú kis kompakt autó kellene ami első autónak így 23 évesen megfelelne.
Meg kicsit lélektani határ a 200K km, de sajna ilyen idős autóknál ez már eléggé ritka.golya32: ??
neduddki: Én varázsszónak maximum annyit tudok, hogy Bárditól 45% kedvezmény és olcsóbb szerelési költségek, mert nagyon sok szerelő/villanyszerelő/lakatos/fényező kollégám van. Igazából saját magam is autószerelő vagyok, legalábbis papír szerint, amúgy sajna nagyon messze vagyok tőle.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
-
Klemens
őstag
Nem bejövős.
Tiger.huhhhh: Az a 2L-es az jól néz ki, csak kár, hogy automata. Az 1.6-os az bejövős mondjuk, de az nagyon-nagyon fapados. Tény, legalább olcsó, átírással együtt meglenne simán 300K-ból és akkor alsó hangos is maradna 100K-m esetleg ráköltésre, de még egy nyamvadt rádió sincs benne vagy elektromos ablak.
Valahogy a tekerős ablak nem jön be.
Viszont 101 ló és 880kg...rakéta.
Tudom...nagyon válogatós vagyok."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Motorból maximum 50-est vehetek, ergo robogó meg Simpson.
Így van, 400K van maximum arra, hogy az autót kifizessem, átírassam és haza is hozzam.
Pedig én úgy keresek, hogy mi az ami tetszik, mert egy szakadt Golf MK1-be nem teszem be a popsimat, akkor inkább nem veszek autót.
Leginkább ezekben a kategóriákban nézelődöm:
- Escort
- Golf III
- Civic300K-ért találtam olyan Escort-ot ami bejövős, képek alapján jó állapotú, kp. zár, el. ablak, 14-es alu., stb...
Filózom azon a 80-as Audin is, de az olyan nem tudom.Tiger.huhhhh: Igazából az van amit Te linkeltél meg úgy ezt találtam. Nem olyan sokkal kerül többe, de alu kerekek, cd-s rádió, központi zár és angel eyes.
Viszont olyan nem tudom az ilyen 80-as Audikat. Nekem mindig az újmagyarok jutnak róla eszembe, erre a környéken a tehetősebbeknek ilyenük van va gy volt, emiatt asszociáluk rájuk."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Ismét itt vagyok!Az utóbbi időben eléggé ráálltam a 80-as B4-es Audikra, abból is az 1.6 Limited-re.
Viszont olvasgattam és az megeszik elméletileg 9-11l-eket. Ami nekem azért sok.A keret az most jelen esetben úgy néz ki, hogy 425K mindennel együtt. Sajna alul maradt az eredetileg tervezettnél.
Találtam egy Golf III-at ami tetszik és megy is és minden van benne ami nekem kellene.
Tény a felnik nagyon trógerek rajta meg a rádió, de azokat idővel lehet cserélni, viszont elektromos ablak, klíma, 3 ajtós és fekete.
Átírással együtt 410K és kb. 4-5K a benzin mire itthon is lenne.Ötletek? Tanácsok?
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Erről vélemény?"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Ti ezen mit láttok? Vélemény?
Ami furcsa, hogy könnyűfém felni van írva, de acélfelni van a képeken."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Erről a két Audi 80-asról így mi a vélemény?
A quatro itt télen nagyon jól jönne, mert akkora a sár, hogy néha még a Niva is elakad. Persze csak ezért nem fogok terepjárót venni vagy Krazt.
Persze gondolom a 10 litert simán beverné.Jelenleg egy totálkáros (bal hátulja sérült) 1.6-os AFT-s ventom van, digitklímával, abs-el. Teli fény, kuplung, vezérlés csere, gyertya csere és márciusban műszaki ráfér.
350-ért vettem 1 hónapja (vételtől számítva 1 nappal törtek össze), jó lenne annyit kihozni belőle, mint amennyiért megvettem, hozzárakni és akkor beruházni egy Audi 80-ra, nagyon tetszik a forma.Esetleg inkább maradjon a Vento?
Eléggé tanácstalan vagyok.
Persze még nem tudni mennyit fog fizetni a biztosító."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz MunezXBK #68941 üzenetére
Ennyivel totálkár lett. Így nem vészes, de a biztosító úgy gondolta biztos amit biztos, ne kelljen véletlenül sem sokat fizetnie, totálkárra veszi.
Még a lakatos is simán azt mondta nem lesz ebből tk, elvittem hozzá, hogy akkor hajrá, lehet csinálni. Pár nap múlva jött a levél a Aegon-tól, hogy tk.
Ja és esélyes, hogy időközben hengerfejes is lett, mert tűnik el belőle a fagyálló és csúnyán fehéren füstöl.Vételkori kinézet.
Eleje
Hátulja
Időközben kaptam hozzá egy 1 éve felújított komplett futóművet, első bölcső hiányzik ugyan, meg a hátsó híd egy VR6-osé és az mondjuk szilent cseré szorul. Meg jövőre kapnék hozzá 40/40-es szettet is.Nagyon tanácstalan vagyok. :/
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz DeFranco #68945 üzenetére
A levélben az szerepel, hogy a töréskori értékét figyelembe véve gazdaságtalan a javítása.
Ergo az akkori értékből levonja a mostani "roncs" értéket és a különbözetet fizeti ki.
Ez lehet arra sem lesz elég, hogy egy hátsó lámpát vegyek hozzá.MunezXBK: A levélben totálkár szerepel.
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz DeFranco #68950 üzenetére
Abban az esetben viszik el az autót, ha a roncs értékét fizetik ki.
A levélben az szerepel amit leírtam. Ergo a roncs nálam maradhat, ha megcsináltatom akkor megcsináltatom, ha felgyújtom akkor az, én döntésem.
Annyiból "jó", hogy még nincs átiratva, ha netán eladom vagy ilyen, akkor nem kell az átírás költségeit bukásnak könyvelni."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
69201-re valaki?
Erről mi a vélemény?
Ami nekem feltűnt, hogy a kerekek egyenesben vannak, közben a kormány meg jobbra áll nem kicsit.
Bár a vento hibáihoz képest ez elenyésző."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz Melack #69216 üzenetére
Jó persze, ez csak úgy feltűnt.
A Vento van most. Legrosszabb esetben 110K-ért elviszik tőlem a biztosítón keresztül. Próbálom azért többért eladni, hátha sikerül.Qru: Akkor kérlek az első képet nézd meg alaposabban.
Vladi: A lakatos munka, fényezés nélkül 100K, erre jön még a fényezés ami kerekítve 50K, mert ugye sárvédő, csomagtérajtó és hátsó lökös. Meg durván számolva 150K összesen.
Nekem nem is ezzel a javítással van a bajom, mert bőven kifizeti a biztosító, hanem a többivel ami nem igazán üzem képes az autón vagy már cserére szorul."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Ezek közül szerintetek melyiket lenne érdemesebb megvételezni?Egyelőre még csak gondolkodom és nézegetem ilyen árban mi van ami úgy vállalható lenne.
2000-es évjárattól kellene valami fiatalos autó. 1.4 nem igazán játszik, inkább 1.6 benzin vagy 1.8-2.0 dízel.
Minimum feltétel a klíma!Egyelőre ezeket nézegettem:
Esetleg egyéb ötletek?
Tetszik még nagyon a Toledo, de abból elméletileg gyenge és problémás az 1.6-os, ilyen áron meg nem kapni még belőle a TDI-t, Gold IV is hasonlóak miatt kilőve."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz Graphics #71200 üzenetére
Ha a hasonló árú társait nézem használtautón, akkor jól néz ki nagyon, engem legalábbis ezért fogott meg.
Vétel után alsó hangon olaj + szűrők meg egy vezérlés csere kell. Szélvédő repedt meg sárvédőn rozsda.
Ergo alap hangon 50K vétel után.
Annyiból jó, hogy ha alkatrész kell, akkor maximum kedvezménnyel tudok venni újat.Sajna tőlem 220km-re van, feleslegesen nem akarok 500km-t utazni.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Valaki le tudna kérdezni nekem egy rendszámot?
Valós km állás miatt.
Nekem nincs ügyfélkapum és leghamarabb is keddre tudtam időpontot foglalni, viszont nekem kicsit sürgősebb lenne a dolog.
Mivel pénzbe kerül a dolog, minden további nélkül átutalom az összeget az illetőnek."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Amit eredetileg kinéztem azt úgy néz ki elvitték előlem, mert már hirdetés szerint le van foglalózva az autó.
Így ezek maradtak használtautón a 3 ajtós focus-okból.Árban emelkedő sorrendben:
1.6 LPG ennél nekem fura, hogy még az elakadásjelző is meg van kopva
Meg egy kakukktojás, ezt is megnézem ma, mert ugyís megyek oda.
Ebből a két legdrágábbat ma elmegyek megnézni. Viszont nem tudom azok felára megéri-e vagy maradjak a fapadosabb és gyengébb vonalon ami ilyen 1 millió Ft. Esetleg nézzek más alternatívát vagy maradjak a seggemen és várjak tovább. Igazából jobb lenne az 1 millió közelében megállni, így a legdrágább az 1.6 milliós árával már nagyon a plafon.
Java részben városi használatra kellene, ritkán nagyobb utak, relatíve sportos (ilyen 1.4 80lóerő az offos).[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz molnarpeter #152586 üzenetére
Nagy eséllyel igen, mert ugye voltam megnézni és kb minden elemen karcolás, húzás vagy kicsi horpadás.
Meg szerintem törött is lehetett, mert kicsit kacifánton az első rendszámtábla. Így el is vetettem.
A másikat ami az 1,6 millió, azt felhívtam, de nekem fura. Nincs kifejezetten telephely ahova bemehet az ember megnézni, holnap lehet legkorábban megnézni, de előtte megint telefonálnom kell és akkor tud címet mondani, hogy hol tudom az autót megnézni. Nekem ez nem szimpatikus így kicsit jegelem ezt."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz szabonagyur #152589 üzenetére
Igen, az nagyon feltűnő, de eladták az autót, mert először meg sem találtuk a kereskedésben, de amikor mentünk kifelé, ott figyelt az értékesített autók között a sarokban.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Van egy kiszemelt autóm, ma voltam megnézni, de még német forgalmis. Van alvázszámom, audoDNA-nál lekérdeztem amit csak lehetett. Viszont idén 7. hóban volt vizsgán 103.000km-es óraállással, vannak is fényképek meg ilyen. Viszont korábbi óraállásokat nem mutat a rendszer.
Le lehet a többi vizsgán készült óraállásokat kérni valahol? Mivel 2008-as autó, azért már pár vizsgán részt kellett vennie.
Mondjuk tény és való, kívül-belül nagyon szép a gépezet, amiket eddig néztem, hozzájuk képest tényleg patika."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Gondolkodom autó váltáson. Jelenleg egy 3 ajtós 1.6 benzin Focus Mk2,5 tulaja vagyok.
A kiszemelt az egy Astra J GTC. 1.6T vagy 1.4T, diesel-t nem akarok.
Sajnos nagy választék nincs hahun. Van egy fekete 1.6T, garantált km futással (majdnem az összes autójuknál garantált a km és mindnél kb. meglepően alacsony a mutató állása). Meg is van adva alvázszám. AutoDNA-nál le is kérdeztem, de sokkal okosabb nem lettem. Egyetlen km leolvasás történt amin persze a 108 ezer km szerepel ami most is az autóban van. Törés vagy bármi más nem látható. Amik fotókat felhoz, azok is ugyan azok, mint a hirdetésben.
1 évvel ez előtt vettem a Focus-t és mondjuk akkor is ugyan ez volt.
Hirtelen ami feltűnt, hogy a hirdetésben 2011/11 a gyártási év, autoDNA meg 2012-t ír.
Alvazszam.hu-nál nem kérdeztem le, de ott sem látni ilyeneket, csak felszereltséget meg ilyen alap dolgokat. Káreseményt, km leolvasást nem.
Valami okos ötlet?Van amúgy tapasztalat ezekkel az 1.4T és 1.6T motorokkal?
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Focus 1.6 SCTI 150 lovas változatával? Bár akár a 182 lovas tapasztalat is jól jön.
Elméletileg folyamatosak a gyártói visszahívások."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
Hátha nektek van valami jó tippetek.
Maximum 3 millióig kellene valami fiatalos, sportosabb benzines autó.
Korban ilyen 10-12 éves körüli, 160-200 lóerős gép kellene.
Eddig legfőképpen E92 20i ami játszik, esetleg A3 2.0 TFSI.
Pl. TT nem játszik, mert az leginkább csak 2 személyes."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz máyköl #168601 üzenetére
Néztem őket. A hátuljával vannak fenttartásaim, de a legnagyobb probléma az, hogy java részben 1.4 TSI ami van belőle, viszont az nem egy ajánlott motor fajta.
Még a J Astra GTC-t is néztem, abból 3,4-ért van egy 1.6T automata.Amúgy nagyon ritkán lenne használva a hátsó ülés, de olyankor viszont nagyon jól jönne ha el is lehetne benne férni. Pl. nyaralás 3-4 személlyel.
Ezért is szimpatikus egy E92, mert egy sportos kupé, mégis hatalmas csomagtartóval és belső térrel.
Az N43B30 170 lóereje meg egész értelmesen mozgatja szerintem. Persze nem 6 henger, de lehetne vele dinamikusan közlekedni.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest