- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Engem is foglalkoztat az i-CTDi. Első körben a kettős tömegű lendkerék több, mint 400k-s (kedvezmény nélküli) ára elborzasztott, de aztán találtam olcsó beszerzési forrást gyárihoz. Kuplungszettel együtt 150k. Injektorok és a nagynyomású szivattyú gyári technológiával felújítható Bosch. Turbo ugye szintén felújítható
"Mielőtt hozzákezdenék az eset leírásához, hadd mondjak véleményt erről a motorról. A megítélés szubjektív, fenntartással kezelendő, hisz sem a gépésztechnikus képzettségem, sem a szaktudásom nem hatalmaz fel arra, hogy ítélkezzek, de magánvéleményem van. A Honda saját tervezésű dízelmotorjára viszonylag sokat kellett várni, hogy megjelenjen, de megérte. A tervezés során láthatóan fontos szempont volt a tartósság, mellesleg semmilyen fölösleges elemet nem találni a motortérben. A szerelhetősége a kategóriatársaihoz képest megfelelő, a befecskendező-rendszere pedig a Bosch cégcsoport legjobbja: hozam oldali szabályzású nagynyomású szivattyúval, és mágnestekercses befecskendezőkkel ellátott közös nyomócsöves (common-rail) rendszer. Ha befecskendező és motorirányító rendszerről van szó, szerintem az összes beszállító cég a Bosch-rendszerek után kullog."
Novoth Tibor
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását