Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- sziku69: Szólánc.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Példa folyt:
Honda S2000 - D -
Xero
nagyúr
Az itthoni és a német Honda S2000 felhozatalról mi a vélemény? Felmerült egy kósza ötlet a fejemben "játszós autó ameddig még nem túl ciki" címszó alatt.
Képben vannak még az E46 323i-k vagy 325i-k is.
Nyilván teljesen más kategória, de alapvetően E46-ra pályázom, viszont a japánok közül megfogott ez a kis méregzsák. (Tulajdonképpen a japánok közül csak ez fog meg az elérhető árkategóriából.)
Azzal sem vagyok igazán tisztában, hogy a felkelő nap földjéről jött erősebb gépek alkatrész ellátása és árazása hogyan is alakul. Inkább európai autó párti vagyok.
Minen ötletért-válaszért előre is köszönet.
példák: Honda S2000 - MO
-
Balupapa
senior tag
-
hdman
őstag
Atyaég... Ti nem vagytok tiszták... állo motoral gurulni, hogy megspóroljatok 20 forintot? azt hittem, ilyen csak a mesében van.
Azt ugye tudjátok, hogy ilyenkor se kormány, se fékszervó nincs? Ha kiugrik elétek egy őz vagy rosszabb esetben egy gyerek, mit csináltok?!
Ez most kellett igy lefekvés előtt...
-
Dare2Live
félisten
válasz
Szplöttyy #25276 üzenetére
advanced dolog mint a pirosnál való leállítgatás amikor ugye álló helyzetben 0 a fogyasztás.
Én csak domboknál használom.
Ha nagy a leejtése a leejtőnek akkor motorfék és 0 a fogyasztés.
Ha viszont pici a leejtő leejtése, nem lehet motorfékezni mert lelassul az autó. Ilyenkor kikapcsolom a motort és szépen megyek lefelel leállított motorral. 0 a fogyasztás.
Székesfehérvár-BP között pl elég jól lehet játszani. Felmegyek a dombra=pulse ott leállítom a motort és sokszor 4-5kmen át glide= csak megyek lefele 0 fogyasztással, 90/50 környékén.Míg azonban a pirosnál való leállítgatás + motorfék használata nem balesetveszélyes, addig ez az tud lenni, uis pl Yarisnál pl 3-4 teljes fékezésre van lehetőség utána elmegy a szervó.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
zoo8800 #25282 üzenetére
Mindenkinek a szíve joga mit hogy használ, szvsz abban semmi kivetnivaló sincs, ha kihasználom a motor által nyújtott lehetőségeket. Jobban árt az amikor az Vip Car 15W40en töltögetik bele 25ezrenként
Mondjuk lehet én vagyok a kivétel, de én nem hazudozok, eddig bármit adtam el, én megmondtam róla hogy mi a helyzet. És olyan árban adtam. Én az a fajta vagyok, ha egy átlagosan ~1millába kerülő autót árulnak 650ért, és látom rajta hogy ez meg az baja van, nem fordítok hátat, hiszen erre számítottam. Ettől függetlenül viszont azért van igazság abban amit írsz, néha rám is jön, hogy nem kéne bántani, olyankor visszafogom magam.
-
mycso
veterán
Pff...saját magadnak gerjeszted ezt a sok baromságot.
Azért azt vágod, hogy a te "tapasztalatoddal" szemben 10-15 ember tapasztalata áll???? (itt azért érdemes elgondolkozni, hogy ki kamuzik
)
1.3-as benzines, átlag 140-150 5-6 lityi között...aha (az átlagsebességet tudod, hogy mit jelent?)
Pont nemrég írtam, hogy Pest-Miskolc, este M3, pályán fix. 140-el óra szerint (tempomat), egy pár lassítás volt 5.4l/100km. (6gangos, 106lovas 1.5dci). És nem, nincs rossz állapotban, de ha te az 1.4-es hondáddal ugyan ezt megcsinálod, hát becsókolok neked.
-
MunezXBK
nagyúr
TDITamás 110-ért mondott váltót, amit Győrben 60-ért megkaptam...
-
Dare2Live
félisten
válasz
Tökmindegy #25268 üzenetére
ismerem. Igaziból lassan már "mindent" ismerek ami beszerezhető és keveset eszik.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Szplöttyy #25269 üzenetére
Itt van pár év gyüjtése. [link]
Autópályán én nem közlekedek, autóuton nagyjából betartom a 90et és falvakban az 50et. Előzgetést nem viszem túlzásba a 90/50el ~mindenki megy. Ha nem akkor meg elég ha pörgetem 70nél még gyorsul.
Hardwareról annyi, hogy 175ös energysaver gumik van rajta (nem 145ös ecopia), csak a megengedett +10%ig vannak túlfujva (2.4bar), 0w20as olaj van benne. Ennyi.
Ezen felül ha pirosnál többet kell állni mint 15sec leállítom a motort (jellemzően fejből tudom mi mikor), falvakba beérkezésnél nem fékezek hanem a táblánál márcsak ~60al megyek, mecsekről lefele pl végig motorfék = 0 fogyasztás 12kmen keresztül, meg sok ilyesmi. De nem 145ös a gumi és megvan a visszapillantóm és városon kivül néha ha megfeledkezek magamról akár 120al is száguldok de min 90el.
Igaz mostanában kezdek rászokni dombos vidéken a pulse&glidera....
Szóval időben sokat nem vesztek, nem tartok fel senkit és így jön össze amit a táblázatban látsz. -
hobizoli
nagyúr
hujeur, az Euro normak miatt csodak nincsenek, van egy x eloiras, es a lambda szondara kikorrigal az ECU ugy, hogy annak megfelelo legyen a kibocsatas
ami idealis esetet feltetelezve ezen modosithat par %-t fel-le, az az atlagnal kisebb/nagyobb kozegllenallasi tenyezo, meg a hosszabb/rovidebb valto
de a lenyeg: ezek miatt ma mar tobb liternyi diffik nem lesznek
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25270 üzenetére
Az a baj mindig elrontom a fogyimat. Elhatároztam hogy majd normális leszek, és egésznap finomkodok óvatoskodok, de mindig elszakad a cérna, és akkor 7ezerig meg se áll
Bár múltkor ezer forintból majdnem 50km-t mentem, nem számoltam pontosan de ~5körüli fogyi lehet. Mondjuk csak csorogtam 60-70 néha 80-al is
-
Kornel
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25265 üzenetére
Na ez jó hír, bár nem fenyeget hogy Splash-em lesz
Mondjuk nekem mindig nagy a szám, hogy elég a literes is, mert jóaz keveset eszik stb. De szerintem 3nap után ülnék benne, két lábbal nyomnám a gázt, dagadnának az erek a nyakamon és üvöltenék hogy "mennyéééémáááá tee hulladééék"
(#25267) Dare2Live:Mindegyik literes régi yaris tudja ezeket a fogyikat? A faceliftes is? Mi volt a legalacsonyabb fogyid? Ezek amúgy kivitelezhető fogyasztások, vagy tényleg 5bárra fújt 155/70 R13, és lehelni a gázt?
-
Dare2Live
félisten
Nem írtam én sehol tatat. Ha igen mutass rá.
Azt írtam, hogyha ilyeneket beírogatsz:
"Én széttapostam a Mazdát. 5,7L"
akkor ne furcsáld egyesek hmmm "kételkednek"...szerk: ez uígy érvényes a 140-150nél 5.7lre is. Azis furcsa. Persze hacsak nemvolt egy 50-80km/hs hátszeled, nem tolt hátulról egy suv....
-
Tökmindegy
senior tag
Én aszondom fejezzük be mára ezt a témát Varoz kollega benzin fogyasztását illetően. Mint tudjuk az egész családja benzinen nevelkedett ,és mint mondta szakértők,,mi több tehetségek is ,én készséggel elfogadom,hogy 140-150Km/H nál 6 literrel mászkált ,ha neki ez megnyugvást okoz. Nála asszem csak egy ember tudna kevesebb benzint elfogyasztani ,az Chuck Norris de őt nem is lehet halandókhoz hasonlítani.
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #25256 üzenetére
tudja az 1.0 is, kivéve a GC-t, abban nincs semmi, de szó szerint.
a GLX és a GS is tudja, 1.0 és 1.2 is. egyébként majdnem 1.0 lett, egy exportra gyártott GS, ami itt ragadt, de már áldom az eszem, hogy nem vettem megint egy háromhengeres fűnyírómotort(#25263) Dare2Live: egy saxo 1,5D-ről van szó. az jóval kevesebbet eszik, mint a yaris.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Tökmindegy #25253 üzenetére
3.4et a 998ccmes Yaris akkor eszik ha ~40km/hs átlaggal mész, 0w20al, min 2.6barra fujt max 165ös gumikkal.
-
Varoz
addikt
válasz
Dare2Live #25259 üzenetére
Nem kamu, szín igaz. 1,3-nak szerinted tata tempó 140-150-es átlag?
Na mindegy, nem foglalkozok ezzel. Nekem teljesen mindegy miben hisztek.
Akit érdekel, annak leírok szívesen bármit. Ti meg mehettek ahova akartok. Meghagyom a bennfenteseknek a topikot is. Vakítsátok csak egymást. -
válasz
moszka #25254 üzenetére
Én most rendeltem először és utoljára tőlük. Értem én h bontott dolgot rendeltem, de a racingon volt 1 héttel előtte 10k + beszerelési gar. Itt nem. És 3 hét 2 ígéret után még a postát is rám htk-zták. De tényleg abba fejeztem, mert végül megkaptam amit kértem, még ha az új alkatrész árának felébe is került.
Kérdezd meg Munez kollégát is a váltó árajánlatról amit Tomiéktól kapott
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #25253 üzenetére
Most írjam én is, hogy egy hazug állat vagy? A te 3,4-ed hihető, de az én másfélszer annyim meg már nem? Hol itt a logika kérem? Vagy csak jól esik leszólni a másikat bármi is van?
Nekem aztán mindegy. Aki ismeri a japán autókat az tudja, hogy keveset fogyasztanak. De hajrá.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25249 üzenetére
Kár, azt a kis apróságot igazán belerakhatták volna
Megnyugtató lenne, hogy ha állnék télen alapjáraton ketyegtetve és fűtenék, hogy tudom hogy "nembaj, azt a 300ft-t megéri!". Mondjuk nincs splash-em
Az 1.0 is tudja ezeket? Vagy az még mindig az ős 1.0?
(#25251) hobizoli:Nemtudom, nekem 140km/h-s átlagsebességet még úgy se sikerült hozni, hogy volt benne 255km/h is egy szakaszon. Nyilván nem több ezer km-t mentünk
(#25253) Tökmindegy:Tud az kevesebbet is enni. Mi egy citroen BX-el, 4személyel, egy budapest-esztergom-budapest távot, éjjel 0forgalomban, stabil 70es tempóval tisztán étolajjal, többszor utánaszámolva is 3.4literre jött ki. Pedig az egy BX volt, 1.7TD motorral.
(#25257) Varoz:Az ő fogyasztása azért is hihető, mert nem mondta hogy széttaposta a gépet+mert itt gondolom többen is találkoztak már az 1.5D jelenséggel.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Kornel #25249 üzenetére
Országúton (bár az azért istenkísértés megmondom a frankót,egyszer lementem Sopronba vele de sírtam utána) 3.4 re jött ki ,és csak kíváncsiságból mértük le. Igaz 120 volt a max amit mentünk vele. A vége olyan 150 körül lehetett de azt csak saccolom mert 140 nél halálfélelmem volt . De nem bántom,mert istenuccse derék egy jármű,azért nem is adtam el soha,valahogy sajnálnám. Majd szépen elsüllyed a földben idővel,néha lemosom,és érdekes a fényezése nagyon szép még mindig.
-
-
válasz
moszka #25246 üzenetére
Már megint nem azt olvastad ki amit akartam írni
Ekkora teljesítménynél nem kell gyorsan menni. Amikor azt írtam hogy kicsavarja az mber kezéből , az szó szerint volt...és ez 50 + telitalpnál is így van.
Csak nem a TDIExtremes Tomi? Akinek 3 hét egy polcon lévő konzol elküldése? Amit utána az ára feléért fel kell újítani? (pedig a használt, menetszakadt konzol került nála 30kba, előreutalással? Bár isten őrizzen hogy rosszat írjak...
-
Kornel
veterán
válasz
Tökmindegy #25247 üzenetére
egy olyan kocsit még kipróbálnék, nálam 3 litert enne
(#25248) Szplöttyy: a Szplöttyy mutat átlagot, és pillanatnyit is, de ha állok, akkor 0-át mutat, szóval nem tudja, amit írtál, de egyébként nagyjából korrektül mér a BC, +0,3 dl-t mindig hozzá kell adni, és akkor jön ki a valós fogyasztás. A gyertyánál meg bocsi, hogy tévedtem 5k km-t
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25244 üzenetére
Uram most tévedsz te is! 105ezer km a gyertya periódus. Legalábbis az M13A-nál. Őszinte leszek, nem értek a gyertyákhoz, de ismerős ignácából 150ezernél kivették és aszongya a szerelő, hogy ez még jó lesz. Nem láttam a gyertyát, szóval nem tudom. Ez az egy dolog amit szeretek a Suzukimba, a motor, "jólmegy" "keveset eszik" és örök élet+1nap, mondjuk most szelephézagot kéne állítani rajta, csak én itthon nem akarok, és kéne kerítenem valakit aki megcsinálja. Juteszembe, a szplotty neked az csak átlagot ír? Vagy pillanatnyi fogyit is? Tud olyat, hogyha állsz, akkor liter/órában írja? Tökre tetszik az opelekben, hogy pl az 2.0 16V melegen alapjáraton 6-7deci/órára mondja a pill fogyit. klímával 0.9-1.1liter között.
(#25247) Tökmindegy:Odalennék érte, nagyon tudok rajongani a sokmilliótfutott ridegtartott de mégis hibátlan szivódékért
Kérünk ilyen "Cold Start after 3months" videót
Juteszembe még, nekem ami rekord, hogy egyik haverom az 1.7szivódébe 30-40ezrenként cserél olajat, és asszem az is valami Unix 10W40 Diesel
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Kornel #25244 üzenetére
Ha akartok látni rekordot akkor szívesen mutogatom a saxot
Még itt áll a vas ,bár asszem sose fog közlekedni többet ,azt újonnan vettem, személyesen raktam bele 270 ezret és még az eredeti vezérmű szíj ,feszítők, vízpumpa,szóval nagyjából minden a gyár által 16 éve belerakott van benne. És beleteszek egy aksit és indul
Az a szörnyeteg motor elpusztíthatatlan,pedig istenemre nem volt soha kímélve
))
-
moszka
tag
válasz
bitpork #25231 üzenetére
Próbálgatták, gyorsulgattak szakadó esőbe meg is lett a vége. Nem volt eszeveszett sebesség nyugi. Mindegy
Ha meglesz a golfom, abba is fog menni egyböl a pd belső, gt20-al, coolerrel meg még pár aprósággal. Pusztaszabolcson van jó dízel tuningos 3-400k ból meglesz cakkumpakk utcára 240paci körül.
latyak17:
Akkor valaki vett itt golfot 1.4-el?!
hobizoli:
láncos -
Varoz
addikt
válasz
Kornel #25240 üzenetére
Ezt is leírtm, hogy nem nem tiltásig forgattam, de nem is mentem lassan, előzgettem is rendesen. Meg azért egy 1.3-asnak a 140-es átlag jelent valamit. De pont ezért mondom, hogy el lehet jönni és tessék bizonyítani, hogy bizony én hazudok. Addig viszont semmi jogotok bármit is leszólni a hozzászólásomban.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25240 üzenetére
10ezerbe beleforogna az tuti, csak kicsit hajszárító hangja lenne már
Lada volt még olyan, már mindegy volt, 1es nyélen 5x mentünk neki egy fának vele, mire végre kijukadt a hűtő. Aztán még vagy 1órán át olaj és víz nélkül csapattuk keresztbe ilyen 6-7-náha 8ezer(mutató szerint) rpm-en a földúton mire csapágyas lett és leállt. De másnap reggel még indult
Egy suzukit tudok, egy M13A motors új swift, pizzás autó kályhacső direktszűrő minden van, csörög zörög füstöl mint a szemét de még mindig 7körül eszik(#25241) hobizoli:Láncos, és SOHA nem kell cserélni
(#25242) Tökmindegy:Francia szívódék(azokkal van tapasztalat főleg) ilyenek. Annak tökmindegy micsinálsz, de nem is megy
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Szplöttyy #25236 üzenetére
Saxo 1.5 D valóban taposva max 6 akárhol,vagyis város inkább. Ha jobban belegondolok az az egyetlen autó aminek mindegy volt ,hogy hogyan megyek vele (nagyon gyorsan nyilván nem ,mert nem tudott) de 5.5 fölé nehezen lehetett feltornázni. Azt sose felejtem el,mikor emelkedőn a simson swalbe pariban volt velem
))
Istennek sem tudtam megelőzni#25237) hobizoli
Értsd már meg ,hogy tehetség a srác ,és ő pottyantotta a spanyol viaszt na! Ő másképp tiporja szét azt a kurva gázpedált mint te. Az ő tiprása kevesebb benzint kér. Mit nem lehet ezen felfogni.
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #25236 üzenetére
szedesd ki a tiltást a wagonból, nézzük meg, meddig pörög, és meddig bírja az m13a
ha meg széthajtod, akkor jelentkezel esztergomba tesztelőnek, mondván: sikerült széthajtanod egyet, ami téged kibír, az bármit(#25238) Varoz: az lehet, hogy tényleg annyit eszik, de a taposás szerintem nálad nem azt jelenti, mint náluk
Én elég takarékosan vezetek, de szándékosan, mivel sokat megyek, és nem mindegy, hogy mennyibe kerül. Az, hogy használom a motorféket, ha kell, kigurulok egy pirosat okosba, az alap, már azt is néztem, hogy ha országúton beállok egy velem azonos tempóban közlekedő autó mögé okosba (hogy ha kell, meg tudjak állni, de még szélárnyék legyen), akkor 100-nál 4,8 helyett 3,8-at mutat pillanatnyi fogyasztásnak a BC, azért az se mindegy. A másik végleg meg az, hogy kétállású kapcsolónak használják a gázpedált
-
Varoz
addikt
válasz
Szplöttyy #25236 üzenetére
Leírtam. Taposás és taposás között különbségek vannak. De adott a lehetőség. Itt a hosszú hétvége. Gyere el, megtankolod és én vezetek. Te ellenőrzöl. Na?
hobizoliAz úgy fabatkát ér. Az a te vezetési stílusod, nem az enyém. Csak akkor érvényes a dolog, ha én vezetek, úgy ahogy én szoktam. Majd a végén lehet mondani, hogy gyors volt vagy sem. Megláthatod majd.
De itt mindenki szövegjankó úgy látom. Én kiállok, komolyan. De pénzt nem fogok beleölni. Ti állítotok be hazugnak, hát bizonyítsátok! -
Szplöttyy
senior tag
Ha valamit tényleg taposol, az BÁRMI IS LEGYEN 10+litert eszik. Sok ilyen ismerősöm van, van egy srác, 18éves drogos, coronitás, gyúrós. TK-ra törte az autóját, most az anyja Matizával jár... Az is tíz liter fölött eszik. Mert beül és rááll a gázra és addig el se engedi amíg ki nem száll
De megnyugtatlak, az én 2005ös autóm, ami 1.3as többször is fogyasztott már 15liter felett!
Ha erre jársz megnézheted, 71-2-3ezer km van benne
Hibátlan
Egy autót tudok, egy 1.7es szívódízel citroent, aminek akárhogy szét lett taposva az élete 8-9fölé nem ment. De lehet eltérő fogalmaink vannak a taposásról. Nekem a taposás az, ha nem váltok el, SOHA revlimit alatt, maximum 500-1000rpm-el. És nem félgáz, vagy háromnegyed. Na mindegy, én vagyo ka hülye hogy vitába szálok
-
-
-
Varoz
addikt
válasz
Szplöttyy #25193 üzenetére
Figyelj már! Tudom, képzeld. De akkor felvilágosítalak, hogy én mire reagáltam, hogy értsd.
"meg egy 1.4 75PS kivéve a szűkítő, így elvileg 90Ps, de éjjelnappal széttiporja, így 10+."
Na, stimm?Na, felajánlom akkor, hogy ha valaki eljön és fizeti a benzint. Én csak vezetek. Valamelyikőtök meg ellenőriz mindent. Na? Vagy ehhez már nagy a szátok?
Teszünk egy 200km-es kanyart. Legyen vegyesen, mert én is vegyesről írtam, illetve inkább országút. Szóval ahhoz hasonló. De akár ugyan azt is megtehetjük. De ti fizettek. -
válasz
moszka #25227 üzenetére
Én nem is azt mondtam hogy 250 tuning paci nem tépi ki az ember kezéből a kormányt. Pusztán csak azt hogy aki telitalpat ad egy ilyen kocsinak főúton az nem tud vezetni, vagy szimplán csak nem normális ( már bocsánat)
Nekem is volt 2 alfám is 184 meg 204 LE-vel mégis csak pályán mentem vele 120+ km-rel. Na jó egyszer Német pályán 240-nél kiakasztottam a mutatót de az nem ide tartozik.
[rvilike]: Nekem is begyövős...pláne a 600h
-
-
hdman
őstag
Ne is emlegessétek, mert megint visszatér a hülye teóriáival
Azért addig is ezt a számot küldeném neki:
[Letörtétek a tükrünköt]És hogy ON is legyek: azt hogy lehet megoldani, hogy a kocsi automatikusan bezárja magát x km/h felett? pl rönyó laguna 5km/h felett reteszel. pesti közlekedés rulz...
a_tesz: ezen hangosan felröhögtem
)
-
Szplöttyy
senior tag
Index fórumon a multipla topicba szokott írogatni azt hiszem. Ott láttam asszem hogy írta hogy jól fog járni aki a puntót megveszi mert full motorgenerált csinált rajta vagy mi. De nem akarok hülyeséget mondani.
(#25216) mycso:Áhh ne is erőlködj, szar az autód, ennyi. Jobb ha beletörődsz
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Napfénysüti #25213 üzenetére
Tuti bejött neki, össze-vissza hajtogatott tükrökkel nyert szépségversenyt.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #25211 üzenetére
Neked is van olyan ismerősöd, akinek az ismerősének van egy ismerőse akinek a nagyapja tankszerelő volt a Don kanyarban, azóta PD TDi motorokat újit fel, kerti motoros fűkaszának, hobbiból pedig fogyasztási rekordokat állít fel pótos IFA-val? Ja és tud difizárral kanyarodni. Hetvennel.
-
giigz
veterán
Mi van Rick4 kollégával? Rég láttam már, hogy írt volna valamit...
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #25203 üzenetére
De az aláírásodban levő "I love my Honda Civic VTi" titkos kódot se nehéz megfejteni
(#25204) kornelka
ez így van. csak nem benzinből, hanem motorolajból. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #25199 üzenetére
Nehéz volt mikor már írtam pár hozzászólással feljebb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Adobe Photoshop
- Napelem
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Formula-1
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest