Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
st81
tag
válasz
Tom1939 #227727 üzenetére
Engem a praktikuma fogott meg, de a dizájnja sem rossz. Az utastérben dupla kesztyűtartó, méretes, flokkolt ajtózsebek, zárható rekeszek. A csomagtartóban hálórendszer, az oldalában fakkok, a padlószint alatt szintúgy rekesszel és még a pótkerék is elfért. Átgondolt kialakítás. Mérőszalag nélkül is láthatóan nagyobb az Austral-nál pedig "csak" 25 centi a különbség hosszban, széltében meg 4 centi.
A próbaúton a 2.0 tdi 150 lovassal mentünk, ami érzésre elegendőnek tűnt. A benzines 158 lovas Renault-val pariban volt (egymás utáni napon próbáltuk őket). Talán az 1.5 tsi sem "döglöttebb" sokkal a dízelnél...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Snapdragon 695 és 120 Hz-es kijelző a Motorola G34-ben
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Politika
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Jövedelem
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- macOS PC-re
- További aktív témák...
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest