Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TrollBalint
addikt
válasz krisz4b70 #213396 üzenetére
Én sajnáltam a pénzt Cascora, nem kötöttünk rá. De mi ritkán használjuk és akkor is városn kívül az autót. De ezt - ahogy írták is - mindenkinek magának kell eldönteni, hogy megérősnek érzi-e a Casco-t.
Megéri kérdésre, ha baj van és nem neked kell fizetni, akkor megéri. Ha nem történik semmi, akkor kvázi ablakon kidobott pénz (bár némi biztonságérzetet ad), de ezt előre ugye nem fogod tudnihttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok,
kicsit off téma de itt jobban pörög a topik és hátha valakinek még hasznos lehet. Ha válaszoltok azt előre is köszönöm!
Autóvásárlás előtt 3-4 millió forint között. Kiszámoltam egy konkrét kinézett autóra a biztosítást. 3,5 millió az autó és évi 112 ezer forint a casco rá. Ti kötnétek rá cascot? Esetleg akinek hasonló értékű az autója és van cascoja, nektek megéri?[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
Milyen autót javasolnátok heti 2-3 nap 2x210KM -re.
Sajnos a keret szűkös. Max 500e Ft mindennel együtt.
Eddig ezt találtam, de meg vagyok lőve...
Köszi előre is a segítséget! -
stilo18
addikt
Sziasztok,
Kollégám szeretne autót venni, munkába járáshoz.
Napi 100 km-ről beszélünk, a keret kB 2.5 millió.
Nyilván szeretne olyat, ami megbízható, nem minden nap kell vinni szerelőhöz. Kombi előnyben. Márkát illetően nyitott.Benzines felé hajlik, de nem vetné el a dízelt sem...
Köszönöm a nevében is a tippeket#PS5Pro#C9/QN95#S22Ultra#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
TrollBalint
addikt
válasz szabonagyur #213390 üzenetére
Igen, csak én úgy értelmeztem, hogy az első mondatot fixnek vettem, tehát, hogy az az igaz, hogy az fizet, akinek a nevén van január 1-jén. És a többit meg úgy értettem, hogy arra vonatkozik, hogy ha január 1-jén nem volt éppen kivonva a forgalomból az autó, de utána ki- majd visszavonták a forgalomba, akkor ki fizet, meg kinek mi jár vissza.
De mint már többször bebizonyosodott, valahogy én mindig azt értelmezem a hivatalos szövegekből, amit pont nem kellene, illetve ami nekem éppen tetszik Mindenesetre szerintem a későbbiekre nézve ezt nem rossz, hogy tisztáztuk, már csak azért sem, mert amit kinéztünk autót megvételre, azt is tavaly vonták ki ideiglenesenhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
válasz TrollBalint #213386 üzenetére
Amúgy a 16-s kérdés is pont azt írja, hogy akinek a nevére kerül az fizeti.
A gépjárműadót az fizeti, aki a járműnyilvántartásban az év első napján üzembentartóként, ennek hiányában tulajdonosként szerepel. Ha a gépjárművet a forgalomból bármely okból kivonták, akkor a forgalomból kivonás hónapjának utolsó napján megszűnik az adókötelezettség. Ez független attól, hogy a forgalomból kivonást már az új tulajdonos kérte. Az előző tulajdonos új határozatot fog kapni, mivel a korábban előírt éves adója csökken.
Ugye ez csak annyit taglal, hogy ha adott évben amikor már kifizetted az adót, akkor ha eladod és forgalomból kivonják akkor visszajár e egy része a befizetett összegnek, mivel forgalomból kivonódik.
Ha újra forgalomba helyezik a gépjárművet, akkor a gépjárműadót annak kell fizetnie, aki a forgalomba helyezés hónapjának utolsó napján a járműnyilvántartásban üzembentartóként, ennek hiányában tulajdonosként szerepel.
Itt pedig leírja, hogy ha a tavaly forgalomból kivont autót vissza helyezteted akkor a tulajdonos fizeti ki.
-
dj79
senior tag
válasz TrollBalint #213386 üzenetére
Sajna nem, ahogy kisza is írja, majd jön a meglepicsekk.
-
kisza25
félisten
válasz TrollBalint #213386 üzenetére
Ha ki van vonatva, akkor akinek a nevére kerül az fizeti az évre részarányosan
Sőt, ha eladsz és kivonják, akkor neked is csak a kivonás napjáig kell fizetni[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
TrollBalint
addikt
válasz tboldi #213372 üzenetére
Nem úgy van, hogy akinek a nevén van az autó január 1-jén az fizet? Ha senkién, akkor senki?
Ez alapján is úgy tűnik, hogy idénre megúsztátok (16. -os kérdés)
Gépjárműadó - gyikhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Migiri85
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt vagyunk, eddig egy 2001-es 1.7 C Corsát használtunk, de sajnos a műszakin már nem fog átmenni ezért mindenképpen szükségünk van egy másik autóra.
Keret: 2,5-max 3 millió
Napi 15km ingázás, plussz havi 1-2 hosszabb autópályázásra használnánk.
Kérlek ajánljatok autókat!
Köszönöm szépen előre is! -
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #213380 üzenetére
Ha csak picit reszelnenek a kulsejen es alaraknak a CX-60 rendszeret, egy sor6-al egyutt ami mondjuk meg tud hybrid is lenni, akkor a nepek kajalni fogjak mint kacsa a nokedlit. Egyszeruen europaban kb minden kihullott a szegmensbol, es nem hiszem, hogy mindenki suv-t akar. Az ismeretsegi korben is erosen 50-50 az arany, es a suv-s 50-bol is legalabb 10-20% kenyszerbol valaszt ilyet, mert csak ott van valasztek.
A CX-60 sem lett kimondottan csunya, de mondjuk szep sem, szoval nem veletlen, hogy huzzak-halasztjak.
Szerintem nagyot fog robbanni, illetve remelem, hogy lesz valami szep jo gep amire cserelhetek meg 5 ev mulva.
#213379Tothgera30: Szigoruan nem kategoriaja, de szerintem az Arteon is nagyon rendben van. Azert koszi!
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #213380 üzenetére
Esélyes hogy a következő 6-os már túlzó lenne az európai szemnek. Dilemmáztunk a múltkori sörözés alkalmával egy pár barátommal, hogy ha lecserélném a 2008-as Astra G Classic II-met, akkor mire. Nem sok lehetőség van amire ugyan ezt a tartós és gazdaságos jelzőt rá tudnám akasztani. Ez a SUV/Crossover vonal kiakaszt, kombi vagy hatchback minden téren ésszerűbb ugyan olyan áron.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tothgera30 #213379 üzenetére
Ezt a Mazda is érzi. Több, mint 10 éve jelent meg, és még mindig nem mertek kihozni egy újabb 6-ost. Valami olyat kéne gurítani, ami jobban néz ki még ennél is és tudnak produkálni belőle eladásokat a D szegmensben. Sajnos az autótörténelem leghitványabb termékei (SUV) teljesen kiirtják a normális típusokat. De ez kell a népnek.🤷♂️
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #213371 üzenetére
Ma mentem autopyan, mar most sok a bogar. Hat elkezdodott...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #212908 üzenetére
Országút+város vegyes 8L. Pálya 9L, de 130-ról úgy ugrik 170-re, mint a 2.0CRTDI, viszont 170-200-ig jobban megtorpan. (Természetesen német autópályán tesztelve. )
Kellemes a hangja 5500-as fordulaton.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
realist
őstag
Van egy autó amit megnézni tervezek egy vidéki nagyvárosban. Weltauto árulja, egyben a márka szakszervize is. Ha valami csoda folytán minden jól alakulna (szimpatikus a kocsi, alkudni is tudok rajta valamennyit stb), akkor az átvizsgálást nem tudom hogyan kellene megoldani. Nem találtam olyan ismertebb autóvizsgálót aki lejönne megnézni, a helyi márkaszerviz meg pont amelyik árulja, szóval meglehetősen fura lenne velük pártatlanul átnézetni
Ilyenkor mit lehet tenni?/A város egyébként Veszprém. Bő egy hónapja már lementem volna oda egy másik kocsiért, de az végül nem jött össze /
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #213371 üzenetére
Nem sok palyat kapott meg es azt is csak most, de relativ konnyen jon le minden rola. Van rajta egy keramia reteg, lehet az is segit nemileg.
-
tboldi
nagyúr
Én most azt furcsállom, hogy a januárban vásárolt MiTo tavaly november óta volt kivonva, mi helyeztettük vissza forgalomba az átírással egyidőben, úgyhogy elvileg nekünk kellene fizetni a gépjárműadót időarányosan. De semmi nem jött a NAV-tól, az app is 0 Ft-ot írt. 🤷♂️ De igazából nem izgulunk, ha fizetni kell, meg fognak találni.
(És egyébként így, kivonva hoztuk haza lábon a pályán Érdről Móvárra, szeretünk veszélyesen élni. )
-
dj79
senior tag
válasz imyourfriend #213368 üzenetére
Jaja, vettem már így autót én is. , de év végén vonják ki.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz dellfanboy #213366 üzenetére
Nem. Átíráskor, 3000ft ellenében helyeződik vissza.
-
Morris
veterán
Köszi srácok. Valóban azn megoldás, hogy helyben mindent elintézni. Másképp nem vehet részt közúti forgalomban.
-
kenguru99
senior tag
válasz Morris #213361 üzenetére
"Egyáltalán saját lábán elvihető ha van egy adásvételi és van rá kötve biztosítás? "
Nem ez így illegális. Az eladónak vissza kell helyezni a forgalomba (nem fogja) vagy át kell írni a nevedre és akkor automatikusan forgalomba kerül az autó és vihető lábon.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Ha egy autó ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, akkor mi a vásárlás menete ha kereskedő az eladó?
Nekem kell forgalomba helyeztetni vagy neki? Egyáltalán saját lábán elvihető ha van egy adásvételi és van rá kötve biztosítás? -
molnarpeter
nagyúr
válasz krypton #213356 üzenetére
2 tulaj és 0 eredetvizsga alapján lehet hiteles/lízinges volt, a téves kicsit magasabb km jellemzően egy pontatlan bediktálás eredménye, flottában rendszeresen voltak ilyenek, nincs itt semmi látnivaló. (Sofőrtől az a hitelintézetek keresztül az okmányirodáig sok helyen lehetnek pontatlanságok.)
-
-
Paxker315
addikt
Hát fene fenét egyen. Április közepére kaptam időpontot neurolra, mert, hónapok óta egyre rosszabb derékfájás, már kifejezetten kellemetlen tünetekkel (köldöktől lefelé kb semmi nem működik úgy, ahogy kéne, és rengeteg izomtömeg-erő oda a lábaimból, "nem akkor hugyintok, amikor akarok", és a "reproduktív vonal" is "lenullázva". Néha kb járni sem bírok, úgy sugárzik két zacsiba a fájdalom. Azé így 31 elmúlva nem annyira örülök ennek, mert rohadt sokat szenvedtem az elmúlt hónapokban a nyaki& ágyéki gerincem miatt.
Nagyon fantasztikus, mikor egyik lábad sem érzed, DSG ide vagy oda. Bár remélem az ideggyógyon mondanak bíztatót, ha tényleg csak kitüremkedő porckorongról, van szó, akkor megnyugodtam. Csak a deréktámaszról-komfiról eszembe jutott, én semmilyen székben nem bírok tartósan megülni, muszáj gyakran felállnom, mocorognom Bár autóban is ~ 80-90 percenként kell egy kis pihi (ennyit bír a hólyagom is kb, így megbízhatóan jelez).
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
azert az nem kenyelmes. nem tudom mennyivel nagyobb mondjuk a sima golf mint a crossland, de most sielesnel a crosslandban a szlalom leceim mar nagyon elorelogtak, az oriasszlalom meg plusz 8-10 centi. ehhez mar kell a box szerintem. a kombiban of course ez nem gond, vagy egy otajtos oktavban.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bandus
veterán
válasz kisza25 #213346 üzenetére
en a kia proceedet szerettem, ezt a szintet hoztak kb a 3-as octavia alap ulesei is, de talan egy horvat utnal hamarabb ereztem kenyelmetlennek, mint a kiat, ami meglepo. a golf 8 ergo ulesei meg rohadt jok voltak, combtamasz, masszazs, abba barmikor visszaulnek.
btw koltsegcsokkentes celzattal visszaraktam a golfot is a listamra, es azon gondolkodom, hogy akar a kombi vonalat is el tudom engedni, sieleshez max veszek egy tetoboxot
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
-
kisza25
félisten
válasz Kickass #213344 üzenetére
Mondjuk ez igaz, vw ülések pont rossz helyen nyomják a derekam, páromnak meg a tipo nem annyira kényelmes, az i30 kényelmes, de az opel insignia meg a legkényelmesebb neki. Az nálam határ eset, nem fájdult meg a hátam benne, de kényelmesnek sem mondanám.
A kia carens szintén nem volt kényelmes, mert semmi oldaltartása nincsen, abban sokkal nagyobbak az ülések. Az ibiza sport nem tartotta a hátamat, de legalább nem is nyomta, oldalról meg tartott, úgy 200 km-t elvoltam benne, i30- ban egy nap 2*200km nem volt gond, tipoban/kia ceedben egy fenékkel 400-450 km sem volt gond nekem, nem fájt semmi mikor kiszálltam, de mentem kia ceedel egy nap 1100 km-t is, akkor sem az üléssel volt a gond. Honda civicben mentem egy nap 1000km+ azzal sem volt gond. A fabia nekem kínzás volt, de párom 4es golfja is 20-30 km után😏[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
volvoguy
addikt
válasz molnarpeter #213337 üzenetére
Olyan drágák a cayc-ban a porlasztók?
Egyébként a 2.2tdci fordban bosch cp1 pumpa van ha jól tudom...Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Kickass
őstag
válasz kisza25 #213342 üzenetére
Azért ez az ülés téma nagyon alkat függő. Persze vannak egyetemlegesen kényelmes ülések, de én a tipo ülését biztos nem nevezném kényelmesnek pl. a saját 3as oktávomból átülve. De én ugyanúgy nem mondanám kényelmesnek a W203, Ceed vagy a 7/8gen Accord ülését se. Sőt ismerősöm el van ájulva a saját W211ese ülésétől, szerintem az se kifejezetten jó.
-
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #213338 üzenetére
Na, ezt el is felejtettem említeni. 1.6CRTDI-nél nem mindegy, hogy PQ35/46 vagy MQB platformos autóban van. MQB-nél történt egy “kis” ráncfelvarrás ebben-abban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #213332 üzenetére
Golf 7/Octavia 3 és Golf 6/Octavia 2 dízel 1.6-osa között nem kevés különbség van
-
molnarpeter
nagyúr
válasz volvoguy #213328 üzenetére
VAG ennyiért felejtős lesz az igényeket nézve (amúgy egy CP4 felújítás hidd el, hogy olcsóbb a CAYC porlasztószett cserénél de CP3 átalakítás is megoldott, illetve nézhetsz 2009-2010 körüli utolsó 1.9 PD-ket, a DPF nélküliben cserélsz egy csapágysort és elvan), Renault korrekt CP3 és jellemzően egész tartós lánc, sőt, létezett még DPF nélküli is, olyat keresnék az egyszerűség miatt. Mondeo is jó ár/érték arányban, de érzékenyebb a befecskendező rendszer valamelyest (alapvetően tartós az is), alkatrész meg jobbkormányos bontott kocsikból hegyekben áll, karosszériaelemeket stb nézve mondjuk lehet azzal jobban jársz.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz JackFeryll #213334 üzenetére
2.5M-s kategóriát keres. Ott kb. minden Skoda ülés hokedli lesz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #213332 üzenetére
Nekem 2.5 évig volt 2.0CRTDI, amibe 43k km-t tekertem bele, és csak alap kopó alkatrészeket kellett cserélnem, szóval ilyen szempontból nagyon szerettem. De hosszú utakon a hokedli Skoda ülések borzasztóak. A Laguna ehhez képest kánaán. Sokkal jobban tudok terpeszteni, tartja a combom, puha az ülő és a hátlap is. Ég és föld kényelemben a két autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
válasz volvoguy #213331 üzenetére
Nem mondanám hogy annyira kérné a 2015/1.6 cr a pénzt, tavaly augusztus óta van meg eddig 4 téligumi, akkumulátor + hétfőn megy porlasztó szimmering miatt, utána héten komplett fék és csillapítás cserére. 216-al vettem 232 van benne de nem cserélném le semmi másra. A meggyőző számomra a rengeteg az utakon lévő skoda 1-es generációtól kezdve most már 4-es is van az 1.6 cr-ről sok jót olvastam 5 sebességes váltóban cseréltem még olajat. Persze olyan vagyok egy kisebb hibát, gondot meglátok egyből igyekszem megjavítani/megjavíttatni, a bódénak láthatóan előttem sem volt rossz gazdája a fogyasztás csak egy bónusz bár nem jön rosszul mikor kiugrok egy 1napos túrára ausztriába mely 400-450km táv és 15ezerből meg van az üzemanyag mégis tempósan jó érzéssel lehet haladni.
Ki kell fogni a régebbi szériákat nem ismerem 1.6 cr-ből, legyen megbízható és teljesítsen jó szolgálatot nekem ennyi elegendő, van ott még 1.9pd is bár azok lehet vénebbek, no azok kifutnak a világból páran posztolnak 600e feletti futásról havi szinten fb csoportban.
[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
válasz vzsryl #213330 üzenetére
Na igen...bár az nem zavarna ha gyengébb. Az viszont sokkal inkább ha a fenntartása kerülne többe. És itt vidéken azért van bőven vw bontó... míg ugyanez a fordrol és Renault-rol nem mondható el...szakszerviz is van Zalaegerszegen kapásból 2 Skoda és vw.
Ugyanakkor a mai autószerelő társadalom a Suzuki-Vw autókra van rá állva...az sem hátrány.
Elegem van az otthoni bütykölésböl tényleg olyan faék egyszerű autó kell ami elvisz egyik helyről a másikra.Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
vzsryl
nagyúr
válasz volvoguy #213328 üzenetére
A 2.0DCI és 2.2 TDCI (a 2.0TDCI szintén) nagyon jó motorok. Az 1.6 CRTDI fogyasztásban pazar, de nem a legtartósabb darab, és nagyon jól érezhetően gyengébb a kétezreseknél.
Én főleg a Mondeot ajánlanám, de Lagunából szebbet és jobban felszereltet kapsz egységnyi pénzből. Emiatt vettem én is Renaultot (de én petrolhead vagyok, tehát benzinest lőttem). Ma néztem és van egy gyönyörű 2.0DCI Black Edition Kaposváron, ami belefér a keretedbe.
Btw. mycso Lagunája is jó lehet, mert ugyan nem kombi, de hatchbackes ajtaja van hátul, ráadásul ismert előéletű, gondos gazdás autóról van szó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! A következő típusok közül melyiket ajánlanátok?
- Renault Laguna 3 kombi 2.0dci 150le
- Ford Mondeo Mk4 2.0 - 2.2tdci (140 / 175le)
- Skoda Octavia kombi ~2010 1.6crtdi -105le
- VW Golf 6 Variant / Jetta - 1.6crtdi - 105le
Mind dízel, árban olyan 2.5m amit szánok rájuk, évjáratban 2010 körüliek.
Ingázni kellene (azaz heti 2x35km és 3x90km).
Igazából a motorok megbízhatósága szempontjából jutottam el ezekhez. Ezeket a Renault 2.0dci-ket mindenki dicséri hogy tartósak, a fordban lévő psa dízel is elketyeg 4-500ezret, és tudtommal az 1.6cr is bírja a km-eket.
Tudtommal utóbbiakban még kettős tömegű sincs? Nem elhanyagolható szempont ez sem.
Viszont egy VW konszernes Autó megítélése sokkal jobb mint egy franciàé, tudom tudom hülye sztereotípiák, de a hirdetéseket elnézve is azt látom hogy sem a Renault sem a Ford nem tartja az árát. Olcsón lehet hozzá jutni vevő szempontjából, eladó szemszögből meg nyilván elég nagy bukoval.
A szívem azt mondja valamelyik nagyobb teljesítményű legyen (Ford vagy Renault), a józan ész pedig a VW konszern felé húz.Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
vzsryl
nagyúr
válasz mycso #213323 üzenetére
A Superb eladásnál nem volt ilyen problémám, de az az ár miatt volt. 1M alatt naponta több tucat sziauram’ próbálkozik (a G Astra-t is eladom, szóval kemény napokat élek meg).
1-3M-ig vannak azok a típusok, akiket írtál.
3M felett pedig szinte csak az keres autót, akinek van pénze, és tudja mit akar. A Superbet 1 hét alatt elvitte az első vevő 4M-ért.
Egyébként ha most hosszabb távon is beválik a lagúnya, akkor maradok ezen a vonalon. Aprópénzért lehet venni mocskos jó Renaultokat használtan. Most megnéztem hogyan áll épp a lagúnya III piac, és ilyen H Astra, Golf V áron lehet kapni fényévekkel jobb verdát. Remélem a tiédre lesz majd egy korrekt vevő, mert nagyon szép verda, nekem beindította a nyálelválasztásom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mycso
veterán
A laguna 3-at. 2012, 2.0dci, igazából a kutyának nem kell, akik meg felhívnak, azok a fentebb leírt módon gondolkodnak.
(ha páromnak meglenne a jogsi, akkor egy percet nem gondolkodnék, maradna, csak így most feleslegesen áll a parkolóban...)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
wwhy
veterán
Van valakinek esetleg tapasztalata, véleménye
Subaru Impreza 2.0ie Lineartronic -ról Kaptam egy jó ajánlatot, 2020-as gépsárkány, 25e km-el, de egyem a szívét, csak ralin láttam Imprezákat :-)ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
Tothgera30
Ármester
Ő írt róla, érdemes átolvasni a blogját.
#213316 mycso: Napi használósnak inkább olyan autó választása a reálisabb amiből minden sarkon van. Alkatrész beszerzése lényegesen olcsóbb/könnyebb. Ez a félúton találkozós móka igen érdekes. Hoztak már nekem is Yamaha Neos-t, mert már képről szép állapotú volt, és a srác épp arra járt így elhozta. Viszont én akadtam már bele olyan "vevőbe" hogy elvittem neki egy LED szettet, át is vette, és pár nap múlva hívott hogy tulajdonképpen mégsem tetszik, nem-e lehet visszacsinálni. Érdekesek az emberek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mycso
veterán
válasz Tothgera30 #213314 üzenetére
Vagy olyan típust kell választani, ami a kutyának sem kell, akkor van idő a gondolkozásra/megnézésre. (nyilván majd eladni is nehezebb lesz)
Az autóvásárlási morál meg olyan, mint ahogy írod, nekem mostanában volt több érdeklődőm, hogy megmondta, ő nem fog 2-300km-t utazni, vigyem el félútig, vagy utazzak én hozzá... Így nyilván nem is találkoztunk.
Ja meg a kedvencem: téli gumival van meghírdetve, a vevőjelölt: bealkud (illetve szeretne) telefonon a 2.5M autóra 500ezret és még utána megkérdi, hogy plusz még kéne neki hozzá egy nyári szett. (18-as kerekekről beszélünk, tehát egy 300ezer körülibtétel) eszem megáll.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Emu
őstag
Sziasztok!
Egy nem rohadó, átlagos állapotú 2004-es ST170 Focus mit ér manapság?
Esetleg van a technikának valami achilles ina, amire oda kell figyelni vásárláskor? Tesóm esett bele egy szépnek kinéző példányba, holnap megyünk megnézni, ha tudtok adni pár tippet annak nagyon örülnék -
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #213313 üzenetére
Az a gond hogy ami Best/buy, annak a 98%-ra rámennek a nepperek. A maradékért pedig azonnal menni kell, vagy kell ismerös/rokon/barát helyben aki le tudja foglalózni. Átlag user pedig nem foglalkozik ilyesmivel, helyben, vagy minimális távolságra nézelődik, végül megunja és helyi neppernél vesz valaki pirosat, zöldet, kéket, vagy ami jól néz ki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz Pfiucska #213307 üzenetére
“en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok”
alapvetoen egyetertek ezzel, abban az esetben, ha valakinek nincs a prioritasi listajan az autovasarlas, csak erosen gondolkozik rajta. Ha fokuszba rakod a dolgot, akkor inkabb egy olyat erdemes keresni, amit el akarnak adni gyorsan es ezert olcsob rakjak fel. De ehhez aktiv hirdetesfigyeles es mobilitas kell, azonnal ugrani a jo vetelre. En a csaladbol igy adtam el harom autot, nagynenikem Agilaja 10 evesen 60e km-rel vegig markaszervizbe hordva (pentek delutan felrakva rogton hivtak, videkiek vasarnap jottek es vittek is), unokatesom Astraja 13 evesen 96e km-rel szinten vegig markaszervizbe hordva (delelott meghirdetve delutan alairt adasveteli), Avensisem sok km-rel szervizkonyv nelkul hirdetes elesedestol 2 ora mulva ala volt irva az adasveteli A tobbi autot meg “kitartottam”, dragak kozott voltak, mert tenyleg ott voltak allapotban, hosszu szenvedes es folyamatos arcsokkentes utan vittek el mindet. Egyszerubb lett volna “elkotyavetyelni” az elejen -
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Ma szembejött velem egy új típus az eddig nézegetettek mellé, egy Citroen C4 Grand Picasso (vagy Grand C4 Picasso). Erről mi a véleményetek? Amit megnéztem az egy 1,8 benzin, 2007-es évjárat volt. Eladó szerint ez a motor jó csak belőle, a többi már sz@r bmw motor.
A vicc, hogy egy ugyanilyen évjáratú (2007) Xsara Picassot néztem, és akkor jött ez. A Xsara-hoz képest nagyobbnak, sokkal modernebbnek tűnt, cserébe kétszer annyiba is került.
Xsara Picassohoz képest szerintetek jobb/rosszabb?
Érdemes a C4 Grand Picassoval foglalkozni? Mit kerüljek belőle, vagy mit nézzek rajta? Benzines játszik csak.---------------------
Más: végig néztem az összes Toyota Versot (mind a Corolla Versot, mind a facelift előtti és utáni sima Versot), és az összesnél kisebb a középső ülés, és ugye így nem is isofixes az, habár nem is ez számítana, hanem a méret. A kérdésem, hogy van-e a Toyotának olyan autója, ahol hátul 3 teljes értékű ülés van (még ha nem is szeparált), vagy más megközelítésből, amiben 3 isofixes ülés van?[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #213154 üzenetére
Nagyon köszönöm. Akkor a figyelmemet rajta tartom, aztán ha módon van rá, megnézek egyet.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
kisza25
félisten
válasz Kaci84 #213306 üzenetére
A dízelre sokkal több pénzt rá lehet borítani, mint egy szívó benzinre, főleg, ha egy 2M Ft kategóriát veszel.(turbó, kettős tömegű, magas nyomású befecskendező rendszer, részecske szűrő, újabbaknál adblue) Ha főleg országúton mész, akkor nem lesz akkora egetverő különbség a dízel javára fogyasztásban. Nem tudom mennyire van kőbe vésve a ford. Ha a fogyasztas fontos, egy i30/ceed 1,4 crdi országúton 4 liter környékén elvan, viszont a gyári előírás 30ekm/2év volt, amit így szervizeltek azt kerülném, az 1,6 crdi is jó motor, nincs kettős tömegű sem, egy picit fogyaszt többet. Kia/hyundaihoz a legmegbízhatóbb motor.
A fiat féle 1,6 multijet is elég jó motor. 4,5 M Ft kategóriában én ezeket venném dízelből. Alacsony fogyasztás és benzinesben meg teljesen más fele nézelődnék.
A hyundai/kia 1,4/1,6 mpi szintén ezzel a 30ekm/2 évvel küzd, amúgy jó motorok lennének. Az i301,6 120 lovas országúton elvan 6literből. Az 1,6 gdi nél koksz ami jelen van, de a te felhasználasodnal nem lenne vele hamar gomd.
A fordokhoz nem tudok hozzászólni, mert alapból kerülöm a márkát[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
addikt
válasz Kaci84 #213306 üzenetére
azt elfelejtettem, hogy ezek végig márkaszervizben voltak szervizelve, és végig a Shell-nél tankoltak, nem volt kókány-mókány
az egyikbe én is bele hajtottam Budapest belvárosban bő 100 ezret, de még utána is kemény volt a kuplung (ezt rühelltem)
szálkás fapad volt, de akkor én nagyon csipáztam
én 5 évesen adtam el őket, azóta mindegyik tolatott kb 150 ezer km-t:
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Kaci84 #213306 üzenetére
A tipust nem ismerem, de:
- en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok
- evi 30e km-s futas eseten, az okolszabaly szerint mar megeri a dizel (altalanossagban)iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
őstag
válasz f4lcon #213304 üzenetére
Köszönöm a választ, ez biztatónak tűnik megtérülés szempontjából. Most már csak azt kell megtalálni, hogy melyik nincs 500e-ről visszatekerve...
kisza25: 2013-14 évjáratú Ford Focus MK3 kombi személygépjárművet szeretnék venni Dízel vagy benzinest vagy gázost azt amelyiknél kijön a matek. Ezek árai 1,4M-4,5M között mozognak. Ezért nem írtam árat. 2M Ft-ért dízelt lenne jó, írhatom ezt, de hiába ha itt kiderül az nem lesz jó, nemhogy az ár, de még motor vagy a típus se.
-
addikt
válasz Kaci84 #213303 üzenetére
kombi 1,6 TDCi-vel van tapasztalatom, kettes faceliftes Fóka, 300 ezer felett térdeltek le a kettős tömegűek (mindháromban) és addigra kettőbe bele rohadt legalább egy izzítógyertya is, annyira, hogy az egyikbe kiszedéskor beletört. az autók éves 50-60 ezret mentek, tehát 5 éves autókról beszélünk, 2015 magasságában
fogyasztás nehéz lábbal is 6,5 liter alatt, ésszel 5 eleje
végsebessége 192 (GPS szerint) amikor a mutató 200-at mutat
az ülés viszonylag hamar lett keményre kiülve, és a kormány (nem bőrös volt) már 100 ezernél hámlott.
sem turbót, sem semmi mást nem kellett 300 ezerig cserélni bennük.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz kisza25 #213302 üzenetére
Most én meg írjak kisregényt? Aki egy ilyen fórumban észosztó azt nagyjából tudja, hogy nagyságrendileg milyen árban mozognak. Miért is kellene amúgy az ár? A kérdés az volt dízel vagy benzinest vegyek? Leírtam minden infót. Amúgy is azt vártam volna, hogy aki ért hozzá vagy van tapasztalata leírja mit miért hogyan.
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest