- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Digitális Állampolgárság Program
- Kis színes abszurdisztánból
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Nem csak a törésre kell figyelni, ha kifogsz egy vízkárosat azzal nagyon be lehet cumizni. Múltkor olvastam egy vízkáros Ampra történetét (Hollandoknál belepottyant egy csatornába), hát nem éppen happy end volt a vége a strorynak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor 1,5 millió volt a határ. A legolcsóbb elektromost vettem, ami 2,6-nál kezdődik most. Annyiért meg ilyen i-MiEV -et kapsz. Legolcsóbb normális, autószerű dolog most HAHU-n 3,5-ért egy Leaf.
Akkor miről beszélünk? Persze elméleti síkon Model 3, i-Pace és a tényleg megvan oldva. Csak nem az említett keretből.Amúgy meg, magyarul: kuplung, kettőstömegű
(#173800) Qru: ja, meg a Renault származékoknál figyelni kell arra is, hog ami nem magyar piacos, annál az aku 1-3 hónap múlva letilthat, mert azokat csak tartós bérlésre ad a Renault, adott országon belül. Így lehet, hogy van egy elektromos Laguna 2,5-ért, de abba még aksi kell, ami nem kevés pénz (~8000€).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Tök jó ez az elektromos autó, de amíg nem ad 300km hatótávot 2m körül használtan, addig számomra használhatatlan.
-
Core2duo6600
veterán
válasz gzbotii #173796 üzenetére
Milyen értelmes kocsik jönnek ki 1 mill ből ?
Ha otthon töltöd az elektromos, nem a fele, hanem sokkal kevesebbe kerül az üzemanyag. 2 l/100 benzines fogy alatt van. 15 kwh /100 környékén van a legtöbb fogyasztása, finoman vezetve kevesebb is lehet, de hajtva jelentőseb több is, a teslat vegyük ki a képletből az elérhetetlen ára miatt, és az itthoni képviselet hiánya miatt.15 Kwh az ugye 15*40 = 500 HUF, nem tudom pontosan mennyi az áram, de 40 HUF körül van egy kwh .
Tehát 100 km -et megteszel 500 HUF ért. 1 liter benzint most kb 400 HUF ért kapsz.Akkor miről is beszélünk ? Egy belsőégésú alaphangon eszik városban 6-7 de inkább 8-10 litert, ha diesel akkor valamivel kevesebbet ha szerencsésebb vagy, de ez sem biztos.
Tehát jelentősen olcsóbb egy elektromos autóval a közlekedés, és az imént az volt a felvetés,
hogy naponta 50 km környékén tenne meg az illető, és csak erre használná.
És akkkor még az olcsóbb / kevesebb szervízigényről nem is beszéltünk, nincs turbó, nincs kuplunk, nincs kettös tömegű lendkerék, stb.
Fékfolyadékot kell 2 évente cserélni, és hűtőfolyadékot amennyiben van és pollenszűrőt.Az elektromotor meg nem igen szokott elromlani, az akksira eléggé vigyáz a rendszer.
Kevesebb kokcázatot látok egy használt villanyautóban egy belsőégésűhöz képest.
A karosszéria mind a 2 nél téma, hogy volt - e törve, és kb ennyi, amit ellenőrízni kell.
Ha nagyon kiváncsi vagy akkor egy obb olvasóval ki is tudod olvasni akár százalékosan is az akksi állapotát, sőt akár a gyorstöltések számát is, mert utobbi veszi igénybe jobban az akksit.Mind a Balatont, mind az Alpokat meg tudod járni, igaz többször állsz meg tölteni, de mondjuk nem i-MiEV és klonjairól beszéltem, az túl kicsinek tartom, és igen régi technika, de a napi munkába járást cégnél tölthetőség esetén ki tudja szolgálni.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
gzbotii
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173795 üzenetére
Igen, csak egy szép állapotú füstös kijön most 1 milllióból, öt év alatt kér még nagyon max 700at, akkor ott vagy, hogy került az egész 1,7-be, vagy veszel egy i-MiEV -et 2.7ért, de azzal se Balatont nem nézed meg, se a Júlia Alpokat.
"Tankolni" meg kb felébe kerül, ha otthon töltesz és fizeted az áramot.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #173793 üzenetére
Azt azért megnézném amikor 50km-ert ingázól ebben télen a munkahelyedre
Jah és közben megállsz kétszer tölteniSaxo-t nem venném. Az első értelmes ajánlat a szentháromság. De tényleg csak akkor ha nagyon sokat megy az ember városban és tudja hol tölteni. 2 millió fölött már klasszisokkal jobb benzinest kapsz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Doki16 #173792 üzenetére
Pedig én találtam hármat is, igaz mind golfkocsi. Az számít? [link]
1,9-ért már van régi Saxo Electrique illetve 2,5-től indul a C-Zer/i-On/i-MiEV szentháromság.
(#173794) Doki16: természetesen én se gondoltam komolyan. Annyiért van szép állapotú dízel, még talán DPF nélküli is, ekkora távra az a legjobb (ennyiből).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #173791 üzenetére
Hát azért másfél millióért nem fogsz te találni semmilyen elektromosat, max rollert
Napi 50 km-re már simán vállalható egy egyszerűbb dízel, vagy egy értelmes benzines.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Core2duo6600
veterán
-
soldi3r
veterán
válasz molnarpeter #173783 üzenetére
Ez jo hozzaallas. Plane ha egy bontott, de jo allapotu gyarirol es egy vacak utangyartottrol beszelunk.
E30 (oo=[][]=oo)
-
Humbucker
senior tag
válasz molnarpeter #173788 üzenetére
munkába járás napi szinten olyan 50 km. Egyéb igények nem nagyon vannak, ne legyen túl nagy motorral, ne legyen vészes a fenntartása, de azért igényes szép autó legyen, nem családnak kell.
-
rbalint88
addikt
válasz fecaga21 #173784 üzenetére
hát ha prémium kell, akkor állandó anyagi forrást és sok kitartást.
1,5M akár egy év alatt is rá tud menni az autóra. ekkora összeghez nem is kell nagy drámákra gondolni, időszakos karbantartások plusz a kopó-fogyó cseréje mellé esetleg beugrik még valami, simán ott vagy. pl egy jó lengőkarszett, ha nem a hitvány kínait veszed, 100+ezer Ft és még be is kell szerelni, az se két fillér. lengéscsillapítók is hasonló nagyságrend, ami nem pukkan ki egy év alatt. fékből is lehet venni starline és társait, de egy normális tárcsa+betét szett körbe 70-80ezertől indul. és erre még mindig jön a munkadíj.
szóval csak akkor vegyél öreg prémiumot, ha tudod és AKAROD fizetni a fenntartását. -
fecaga21
senior tag
válasz molnarpeter #173783 üzenetére
Mit akartál amúgy ajánlani olyan 1.4-1.5 misi-ig?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #173782 üzenetére
Csatlakozom, s továbbá hozzátenném, egyenesen pazarló és csúnyán környezetszennyező némelyik alkatrész idő előtti selejtezése. Nyilván a szolgáltatási díjak sokszor kiejtik az opciót, vidéken olcsó szerelővel egész széleskörűen van realitása a bontott/felújított cuccoknak. Egy féktárcsát szépen be tudnak olvasztani, de sok a veszélyes hulladék, akkor már kopjon elrendesen, stb.
-
-
fecaga21
senior tag
Vagy egy jó Volvo, azokról is jókat hallani megbízhatóság szempontjából.
-
vzsryl
nagyúr
Nem értek az adott A6-os típushoz, és benne lévő motorhoz, de nem hallottam eddig rémtörténeteket róla, szóval ha a fontosabb alkotóelemeket rendbe teszi az ember, akkor szvsz. nem kell folyamatosan sokat költeni rá. Értelemszerűen a kopóalkatrészek sokkal drágábbak hozzá, mint egy Suzukihoz, de aki ilyen autót akar venni, az fizesse ezt ki, és kussoljon! Kényelem, luxus = nagyobb költségek. Egy Rolexet megvenni sem olcsó, aztán szervizelni is 5-10x annyiba kerül, mint egy Seiko 5-öt, ez ilyen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
OPiiPO
veterán
válasz bajnokpityu #173774 üzenetére
akár
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
-
-
fecaga21
senior tag
válasz molnarpeter #173764 üzenetére
Olyan 1.4 misim van mindenre , nem versenyautó kell, de azért igényes kocsi legyen.Lehetőleg benzines, a dízeleknek drága a szervizelésük, meg az alkatrészük ugye?Jobban megéri benzinest venni gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
fecaga21
senior tag
Audi A6 Avant 2.0 T FSI-ről vélemények? 2006-os
-
AMD Power
titán
Csak nekem tűnnek drágának a Suzuki SX4?
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tothgera30 #173755 üzenetére
Nem feltétlenül . Ez egy alap autó . Nincs automata klíma , könyöktámasz , talán még bőrkormány sincs . A motor is alap motor .
Kollégám most cserélte le a 7 éves Fiestáját egy Ecosportra . 15009 km volt a Fiestában !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Lefty #173753 üzenetére
Alaposan nézd át, dokumentációt, és fényezést is (küszöbök, ívek, sárvédők, ajtók, motorháztető, csomagtérajtó, tető), nekem a 2011-es autó, és a 70 ezer km nem áll össze. Aki ilyet vesz, évi 15 ezer km-t (szerintem) legalább megtesz vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Lefty
addikt
Sziasztok!
Kineztem Nyiregyen egy 1.6-os benzines 2011-es Focust. [link]
Rendszamot elkertem, egybol adtak, nemetbol behozott de vegig vezetett szervizkonyvvel. Kicsit aggodom amiatt, hogy nem magyar, igazabol csak a velemenyetekre vagyok kivancsi, hogy mennyire para ez alapvetoen.Lenyeg a lenyeg, hogy ugy megyek megnezni, hogy foglaltam Ford szakszervizbe idopontot es megyunk atnezetni a tulajjal egyutt, ebbe is egybol belementek. Ennel tobbet en nem nagyon tudok tenni, itt tudnak a legjobban utananezni. Ha azt mondjak, hogy rendben van, szerintetek van mitol tartanom?
-
-
eami
veterán
válasz diegho #173736 üzenetére
hja, és a hazai az egyik legmagasabb megengedett ha körbenézel a világban.
nincs azzal baj, hogy vannak akik szeretnek repeszteni, de jó lenne ha forgalomtól elzárt területen tennék.
-
veterán
válasz Bazsee71 #173742 üzenetére
24 éve ingázok az M7-en, eleinte évi 50-60, mostanában 35-40 alkalommal megyek a Bp.- B.szentgyörgy - Bp. távon. Régebben simán végig lehetett tolni 200-zal, persze időnként lassítani kellett akkoriban is; mostanában már csak 150-180-at nyomok a forgalom miatt, ill. megfontoltabb lesz az ember az évekkel. A legrosszabb a pénteki forgalom Bp-ről kifelé, egészen Siófokig, akkor nyilván ritkán lehet 180-at menni.
És nem megyek senki fenekébe, nem villogtatok, nem indexelek ; ha nem húzódik le, elmegyek finoman jobbról.
Ez mind OFF.Arról szólt a diskurzus, hogy ezt nem csinálod meg a mai elektromos autókkal, kivéve a Teslat, 15 milliótól felfelé.
Szerk: Autót kb. 5-6 alkalommal törtem, mindig városban koccoltam valakit; a jogsimat egyszer vették el, faluból kifelé megelőztem az előttem 40-nel haladó autót, a falu végén állt a traffipax. Részemről ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Humbucker
senior tag
Amúgy BMW E46 -nál mi az amelyik tipust kerülni kell?Olyan 2000 köbcenti-ig érdekelne akár az is.
-
Bazsee71
őstag
válasz bajnokpityu #173741 üzenetére
M3-at nemrég egy csütöröki nap jártam meg, de nem sűrűn megyek arra, lehet csak kifogtam, M7-et viszont legalább heti egyszer Lellétől Budapestig, Fehérvár után sem tudom tartani a 150-et, nem ám a 180-at.
Szerk.: M7 Nagykanizsa felé Fehérvártól mondjuk sokszor haladós, ott el tudom képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #173737 üzenetére
Èn is 150-160 - azok . Nèha 180 ... 180 - ig sima ügy az Aurisnak . Aztán kezd kicsit sok lenni . Nyáron lejár a gari , lehet kap egy csomag csipszet , hogy legyen 180 körül az utazó a 150-160 helyett
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Lehet 100-zal is és 200-zal is - minden csak forgalom és / vagy vérmérséklet kérdése.
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Magyarisztánban.
-
veterán
válasz Core2duo6600 #173729 üzenetére
Arra vágyom, hogy 1.) ellépjen, 2.) autópályán se vérezzen be a szeme és bírja a tartós 160-180-at, 3.) ne fogyjon el belőle a delej 100 km autópálya után (@160-180).
Ezt momentán elektromosból csak a Tesla tudja; használtan 15 milliótól felfelé. Ezért használok erősebb kompaktot, azzal sokkal olcsóbban kijövök (de benzint kell bele tankolni). -
veterán
válasz DrDobos #173722 üzenetére
Az olvasottak alapján, a Mercedes dízelmotorok kimondottan megbízhatóak; Mercedes tulaj ismerőseim visszajelzése is ezt támasztja alá. (Persze, ami elromolhat, az el is tud romlani.)
Vezetési élmény.
Kb. 2 éve be voltam sózva, hogy akkor nekem Mercedes kell. Kipróbáltam 3 autót: E320 CDI 4matik, CLK 320 CDI és egy új C160-at (1,6 benzinturbó, 136 le). A két V6-os dízel automata volt, a benzines manuális. Mindháromra igaz, hogy a sokkal kevesebbet érzel a haladásból, főleg a megindulásból, mint ami elvárható lenne ekkora teljesítménytől, nyomatéktól: letaposod, de kimondottan leszedáltan indul el; a C160-at simán lenyomná egy 1.4 turbó kompakt (pl. egy 122 lovas Golf 6 1.4TSI). Nekem elment tőlük a kedvem, pedig továbbra is nagyon tetszenek formára, kisugárzásra. -
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173724 üzenetére
Tudom, de Opel motor és váltó az is.
-
Core2duo6600
veterán
válasz DrDobos #173722 üzenetére
Ki kell próbálni az adott autót, látatlanban senki nem tudja megmondani, hogy neked mi a könnyű kormányzás.
Van aki azt szereti, ha rá kell feküdni a kormányra, valaki azt, ha egy újjal is lehet tekerni.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
DrDobos
őstag
válasz diegho #173721 üzenetére
Sziasztok!
2007-15 koruli C Mercit szeretnenk elorelathatolag vasarolni, automata valtosat. Ez ugyben lenne par kerdesem, remelem ertheto lesz a gondolatmenet :D
Viszonyitaskeppen, hasonlo kategoria kornyeken van két Audi A4-ünk, egy B5 es egy B8. A hasonló evjaratu Audiktól (2007-15) mennyivel jobb egy ilyenkoru Merci, vagy mikben van nagy elteres a ket auto kozott?
Van az adott evjaratban olyan Merci motor ami pl megbizhatosag vagy egyeb okok miatt nem ajanlott?Illetve meg egy aprosag: a B5ben egy viszonylag konnyen kezelheto es kormanyozhato autot ismertunk meg, viszont a B8ban egy sokkal kemenyebb kormany van. Ez akkor a Mercikre is hasonloan igaz?
Elore is koszonom a segitseget, udv!:)Samsung Galaxy A55 5G
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173720 üzenetére
Nem is astra-ban van.
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173717 üzenetére
És az 1.4T, de 5 gangos váltó milyen?
-
Tothgera30
Ármester
válasz AMD Power #173709 üzenetére
Az diesel volt (1.6 CDTI)...
Bár részben emiatt is került Astra ST a családba. Személyes véleményem hogy 1.6 szívó benzinessel el lehet közlekedni, ahhoz még tartós F17-es váltó társult, illetve a blokk még akár 1.8-as fúrásig is elbírná. Ami jelenlegi ajánlott, még az 1.4T, de ahhoz M32-es váltó van (aminél fordultak elő hibák, gyárilag kevés mennyiségű váltóolaj miatt).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Primary92
senior tag
válasz molnarpeter #173695 üzenetére
Vajon értenek a haldexes hajtásokhoz?
Első generációs Octavia 4x4, én sajnos nem értek annyira hozzá, hogy még tudjam állapítani, hogy milyen állapotban van. -
illes0102
aktív tag
találtam egy 2010-es ASTRA EXCLUSIV 113bhp 1.6 benzinest esetleg ettől kellene tartanom? ha jól láttam ez J astra már.
a másik kiszemelt egy kisebb D Corsa lenne 2011 1.4 sri sport 99bhp. -
Humbucker
senior tag
válasz soldi3r #173701 üzenetére
Van aki Hondát, Mazdát ajánlja nagyon. De te melyik Jettára gondolsz? Ilyenre pl ?
-
.Szaki.
addikt
válasz gaborbol #173696 üzenetére
Köszi a választ!
Egyébként is a legújabbakat néztem, formára jobban bejön, mint a facelift előtti. Egyébként itthon is lent van az áruk, tulajdonképpen az egyedüli elérhető árú amerikai autó. Kicsit nagyobb lenne a keret, akkor biztos néznék Calibert is, de hát nincs. :)
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #173695 üzenetére
Lehet kérni. Én évente 1x elviszem a kocsit és ingyenesen átnézik.
-
soldi3r
veterán
válasz Humbucker #173698 üzenetére
Rovid tavokkal a dieselt tonkreteszed, szoval attol fugg mi neked a munkaba jaras.
VW-bol talan talalsz ennyiert 1.6 Jettat, Audibol talan egy 1.8T lehet jo (itt is van az 1.6, de kicsit lomha), BMW-bol pedig E46 M43B19. Ezek kozul a Jetta messze a legujabb konstrukcio.[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Parfüm topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...