Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m08.gif)
davver
csendes tag
Hi!
Vectra C ből nekünk egy FL előtti 2.0DTi (101LE) volt! A világból kimegy az a motor ha karban van tartva! Sedanba lomha volt, de cserèbe alig fogyasztott valamit (5L/100km) 5.ös váltó autopálya tempónal is okès volt! C vectraból èn 1.9CDTi ès 1.8as benzinest vennèk! A többi szerintem felejtős! A
2.8V6 turbós OPC is tartós szerkezet egy Saab 9.3 Aeroban volt hozzá szerencsèm egy nagyon kevès ideig! Ha kell az èlmèny èrdemes rajta elgondolkodni! A 3.2V6 disel viszont betegágy! :-(