Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- i5 12400F - báránybőrbe bújt farkas
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #162813 üzenetére
1.8-nál maradnék! Vagy V6 3.2, de az ritka és szerintem nehéz is megkíméltet találni.
2.0T, 2.8T turbós, tippre nehéz lenne nem széthajtottat találni. 1.6 gyenge, 2004 előtti 2.2-nél láncszakadásra szoktak panaszkodni, a 2004-től lévő 2.2-nél meg a direkt befecskendezés hátrányaira. 1.8-nál érdemes az olajfogyasztást ellenőrizni, de alapvetően nem félnék tőle.
Mondi, és Focus is jó lehet, bár utóbbi azért pályán már nem feltétlen kényelmes, de használható bőven. "Jó a futóművük..." > cserébe a futómű rendberakása is nagyobb összeget vihet el (bonyolultabb felépítés). Motorválasztékból nem tudom, hogy mit szabad, azt majd a többiek megmondják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest