- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #150924 üzenetére
De én ezt nem értem. Miért baj ha van tegyük fel átlagnál több km az autóban , pld kinti autóknál de sokkal megkíméltebb? Nem azt mondom hogy nincsennek hibái mert vannak pláne régieknek de közel sem annyi mint egy hasonló nem import magyar autón. Most hoztunk 2 focust 1 dizel meg egy benzines turnier.
El nem merem mondani mennyiért .. Dizelnel kell cserélni vmit hátsó feknel meg csomitetot lefujni, benzinesnel meg vagy a kábelt kell átnézni vagy biztosíték csere itt meg két küszöböt kell lefujni mert cseres volt de nem fújták le. És mind a kettő vizsgas csak honositani kell. Igaz van benne majd 300e km de bőven felveszi a versenyt a 600ezres magyar fókákkal. Ezek meg lesznek névre írva max egy 500as. S teljesen jók.
Tehát lényeg a lényeg németet -koreait előbb vennék kint mint itt magyarba. Pláne ha régebbi autóról van szó.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Jelszókezelők
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen monitort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Anime filmek és sorozatok
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest