Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Qru #137710 üzenetére

    ezt sokan, sokszor írják, de csak azt tudom rá mondani, hogy hangolás kérdése. a szívó ;) benzines ereje azért tűnik jobban beoszthatónak, mert ott alul csak a nagy halál van. a turbó miatt csak alul lesz használhatóbb, de Tomcsi leonja a példa rá, hogy fent se kell elfogyjon. de dízelben is meg lehet csinálni jól, hogy fokozatosan erősödjön, ne pedig 2000-nél hátbakúrás-kormányrángatás, 3000-nél meg halálos kókadás legyen az erőleadás. nekem most a csipszelés is arra ment rá, hogy még simábban, lineárisabban adja le az erejét, már 1300-tól lehet vele közlekedni, nyilván 2000-től jön meg az ereje rendesen, aztán 4200-ig érdemes is elforgatni. majd ha a jövőben lesz még finomítva, akkor ki lehet tolni ezt 5000-ig is, csak azt nem olyan egyszerű megírni, kb napos program. most meg rohantunk és az egr kiírása volt a lényeg, a kis optimalizálás csak a bónusz.

Új hozzászólás Aktív témák