Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
A költség az egy dolog, hisz' olyan 140k körül már kapsz bele kettős tömegűt. A legnagyobb baj, hogy nem igazán mernek hozzányúlni.
Ha az olajcsere el volt sóherkodva benne (már ha az olajos változatot vesszük) akkor ahhoz nem csak szakit találni nehéz de a számla is elég vaskos lesz. Szóval ha nem volt cserélve az olaj és megégett az egyik kuplung (vagy mind a kettő) az elég drága mulatság. A komplett csere meg... Inkább gyújtsd fel akkor a kocsit tipikus esete.
mod:
Ettől függetlenül imádom a DSG-t, a legjobb "automata" váltó amivel dolgom volt. A miénkben 200k km van egyelőre még tartja magát a váltó de néha már produkál érdekes jelenségeket...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi