Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#22151) hobizoli válasza dragonfx (#22118) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Aha, hidd ezt. ;] Pl a tanulovezetok miert nem fulladnak le annyira konnyen a dizel autokkal, mint a benzinesekkel? :F Joreggelt... :P

hobizoli

több drón kell ;P

(#22152) #00809728 válasza fekeandras (#22150) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hagyd nem ért hozzá.Szerintem ennyi elég is. :P

(#22153) _seth_ válasza BlacKSouL (#22144) üzenetére


_seth_
veterán

Nekem van aki nem akarja bekapcsolni de szélsőséges esetben 1. nem indulok, 2. ha menet közben észreveszem megállok amíg be nincs kötve mindenki... bár csoporttársaim a gsi kadett óta nem, hogy bekötik magukat még a kapaszkadót is fogják ha úgy vezetem fel az utazás elejét, hogy na most padlóval indulunk és kanyarral kezdünk!!! Mindenki kapaszkodik én pedig szép lassan nyugodtan elindulok :D

Egyébként meg ez csak olyan, hogy ki kell próbálni! Én kipróbáltam mit jelent az öv, az orrom még így is eltörte a kormány pedig be voltam kötve ha be sem vagyok kötve lehet nem is írnék már ide semmit sem... volt a vállamon 1,5 hónapig egy nagy zöld folt amit az öv okozott, röntgenezték is a kulcscsontom de nem tört el, az meg, hogy ellentart valaki az baromi nagy hülyeség... én azt sem tudom hol volt a kezem vagy, hol állt meg... csatt és annyi idő van erre amíg valaki elolvassa, hogy "csatt" aki még közben kézzel ellentartani is tud és a keze sem törik el az nagyon ügyes de attól még donorjelölt... (orrtörés oka: nem övfeszítő még nem volt abban az autómban, a mostaniba már van + két lufi is a biztongás kedvéért :) )

Saját tapasztalat: kep1 kep2 kep3 kep4 kep5

Szerintem jobb hinni a teszteknek és bekötni az övet!

+ Akinek csupa rozsda az autója jobb ha elmegy és megcsináltatja az utolsó rozsdafoltig mert a rozsda balesetnél csak szétpukkan ezzel szemben az igazi fém gyűrődik és tart. Ezt a szakértők is mondták, hogy az autó rendben volt a baleset előtt, 1 éves volt rajta a kasznis munka, ahol rozsda volt ott szakszerű és precíz munkával új elemek kerültek mint pl a kűszöbök kívül-belül. A pedálok jobban szerepeltek mint néhány új autóban, elmozdulás az én irányomban nem történt, a kuplung szépen a padlóhoz simult, a kormány ellenben elmozdult de ez sem vészes még mai autókhoz képest sem. A tetőn még az antenna is eltört, kiszakadt a hátsó üléssor, behorpadt az ütközésben a tető és még a csomagtartóban is törtek műanyagok, az egész kaszninak annyi de szépen végigvezette az ütközés erejét. Toronymerevítő talán hasznosabb baleset során mint kanyarokban, rendőrségi szakértő szerint is sokat jelentett mivel a két torony tetejére van ugye csavarozva és ez a hajlított verzió ami kadett xe motorhoz is jó, pont megtartotta a tornyokat úgy, hogy nekifeszült a tűzfalnak amit be is nyomott persze de maga a merevítő nem hajlott el, persze képeken látszik, hogy a jobb torony szépen elment a helyéről és ferdén is áll de az autó kormányozható és gurul is bár a leömlőt és a kipufogót húzza maga alatt, az összes elektromos rendszer is működik és ugye én is kiszálltam belőle egyben :) Térdem, hogy elérte-e a műszerfalat nem tudom de ha el is akkor sincs nagy baj mert ebben még nem kopogós és kemény műanyag hanem vastag karton bár a jobb térdemre rátolódott a középkonzol. Ha lett volna övfeszítő benne akkor a helyszínről nem kórházba kerültem volna hanem haza bár lehet akkor is bevittek volna, röntgenekre mindenképpen. Az ajtók is nyithatóak-csukhatóak bár már nem passzolnak de ez látszik is a képeken.

Még néhány kép: kep1 kep2 kep3 kep4 kep5 kep6 kep7 kep8 kep9 kep10 kep11 kep12

Ennyit erről :) Ha csak egy ember beköti inkább az övet a menősködés helyett már megérte ezt a hozzászólást megalkotni :)

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#22154) nlb84 válasza lenox (#22132) üzenetére


nlb84
tag

Visszaolvastam jó pár oldalt és az Integra hozzászólásait......hm....reménytelen eset.
Ö az a tipus aki mindenkinél mindent jobban tud és ha ezt valaki kétségbe vonja akkor az hülye.
Ezért nem érdemes vele vitázni!
Szépen kezelted a dolgot Lenox :R

MCP, MCSA, MCSE, MCTS, MCITP: Enterprise Administrator, Enterprise Messaging Administrator 2010

(#22155) tomyoy


tomyoy
senior tag

1 kerdes: akinek a nevere akarom iratni a kocsit annak a szemelynek rendelkeznie kell jogositvannyal?

nyiknyiknyiknyik

(#22156) t1 válasza tomyoy (#22155) üzenetére


t1
addikt

Nem kell

(#22157) Mr X válasza tomyoy (#22155) üzenetére


Mr X
veterán

Nem.

(#22158) Integra válasza _seth_ (#22153) üzenetére


Integra
titán

van nekem is pár ilyen imserősöm.
és mindig jönnek azzal, hogy azért élte x meg y túl, mert kirepültek az autóból..
még ha így is van az esetek 0.5%-ban. én inkább tartozok a másik 99,5%-ba, amelyik meg azért éli túl mert bevolt kötve.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22159) Integra válasza nlb84 (#22154) üzenetére


Integra
titán

nem te vagy az mszmp-ző kommunistázó kis taknyos a poltopicból?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22160) bandus válasza BlacKSouL (#22144) üzenetére


bandus
veterán

én megmondom őszintén, nem szeretem, sőt, ki nem állhatom z övet. bár csak most csinálom a jogsit, ennek ellenére tudom, hogy ha vezetek mindig be fogom kötni magam :K

amúgy ha elöl ülök ugy teszek mint a sofőr: ha ő be van kütve, akkor énis, ha nincs, akkor én sem. hátul pedig semmi pénzért...

persze ezen a szokáson nem ártana változtatni :B

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#22161) t1 válasza bandus (#22160) üzenetére


t1
addikt

akkor hozzám bese ülhetnél, én is csak úgy viszek embereket, ha bekötik magukat elől is meg hátul is, ha csak kiállok a kertből bekötöm magam annyira megszoktam

(#22162) dragonfx válasza _seth_ (#22153) üzenetére


dragonfx
veterán

Már párszor kitárgyaltuk a sztoridat..és szerintme nagyon mákod volt..más hasonló balesetben meghal vagy életveszélyes sérüléseket szenved...hány kilo már a busz és hány a te autód.. a kasztni ellenált igen ez jó..de totál kuka az egész ugy eldeformálódótt...nem próbálnám ki a bömivel lehet ottmaradnék...dehát ez benne vana pakliban mindne közlekedéskor...mindne egyes utcáralépéskor így nem lehet hozzállni..városbna sötétben én nem használók övet..olyankor ugyse száguldozok..ha lesz sötétítés nappalra pláne nem kell...rájöttme inkább kerülök és megyke forgalmas utakon kevés lámpával..de angyobb sebbességel és bevállalom a kisebb dugokat..mint kis kerezstutcákba lavirozzak..tele jobbosokkal..ohne lámpa..nagyob aza esély ilyne helyne megpusztulok..ha valaki netán éppen huzatja a verdáját és 100on belémszáll oldalról akkor nekem kanyec.......hungárián megyek mondjuk 70nel valaki 80nal belém hátúlról..vagy én valakibe max. a kocsinak lesz baja nekem nem..mert ugye azonos irányba haladunk..igaz ott is vannak barom kerezstbeforudló faxok..meg sávból kiugrók de jóvla kevesebb az esély...pályán meg ezért szeretek belsőbe menni...mert ha jön veszély jobbról tudom balra huzhatom..inkább a korlátnak huzom mint egy ütközés....
nekem megfeszül az öv magától...vagy nem tudom mire gondolsz..de próbáld ki ha beülsz zakóba télikabátba milyne jó dolog ha rádszorítja...kurva fos...én ezért akasztom ki mindig...pályán alapból nem kötöm be..mert akkora sebbességnél rendőr nem veszi észre... a szitu azonos.....130megyek valaki 150nel belémjön hátúlról..vagy én valaki mondjuk 100 kontra 130.. a kocsi sérül csak..persze benne vana kipördülés lehetősége és kitudja hol állsz meg....de inkább ez mint hogy belémrongyoljanak oldalról vagy előlről frontálisan....

sajna ilyen a mai közlekedés.
Én hátúl még nem láttam olyna embert ak bekötötte volna magát nálam.... :DD ...2 kezemen megszámolom na jó hányszor láttam....

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#22163) bandus válasza dragonfx (#22162) üzenetére


bandus
veterán

no offense, de nagyon megerőltető lenne így írnod máskor is? :)

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#22164) E-Maxx válasza dragonfx (#22162) üzenetére


E-Maxx
tag

És ha te mész 130-al, másik meg sávvált., előz, barom és 240-el hátsódat betalálja?
2 éve húgomékkal indultunk nyaralni, vadi új renault megane 2 sedanal.
Megyünk m1-esen, külső sáv, 140-el, előttünk lassítanak, mi is, hátulról meganeba bele egy B corsa, abba egy omega, abba meg egy nagy chrysler grand voyager, a chrysler megtolta az egész sort, jött vagy 180-al, mikor mi már 100-ra lassítottunk, természetesen vészvillogó már lassításkor ki volt téve.
Mindenki be volt kötve a kocsiba, csomagtartó tele cuccal.
Ha nincs öv, biztos, hogy már nem élnek.Az pedig egy 5csillagos autó, övfeszítő, meg minden szirszar, de így is majdnem csúnya vége lett, pedig az összes lufi nyílt... :( Csomagtartót had ne mondjam, hogy az összes csomag előre jött hátsó ülések helyére, csomagtartóból meg olyan 30-40cm eltűnt.
Corsa orrából meg nem sok maradt, de az hogy mi 100-al mentünk, omega meg chrysler 170-180-al, csúnya dolgokat csinált.Ráadásul egyik sem egy 1tonnás autó... :(
Jah és a dolog csúcspontja, hogy húgom rendőr alezredes, és betelefonált Ő is, mi is, meg még jópáran, és első telefonálástól számítva több mint 1.5-2 óra volt, mire kiértek a rendőrök, és le se sz@rták a dolgokat...Helyszinelést mire megkezdték, vagy bárkivel foglalkoztak...
Szégyen. :( Bele se gondolok, hogyha ezt egy alezredessel megcsinálják, mással mit csinálnak..

bandus: Én már megszoktam, rendesen tudom olvasni, akár a sajátomat. :))

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#22165) csibor


csibor
őstag

Kíváncsiságból bementem a helybeli Citroen szalonba,menyiért számítanák be a 2003-as Xsara Picasso 1.6B autót 80000Km-el 1 vadonatújba.Kerek 1.3 m.Azt hittem lemegyek hídba.

(#22166) E-Maxx válasza csibor (#22165) üzenetére


E-Maxx
tag

Az nem is rossz. :Y
Én tavaly augusztusban, a 100.000km-es pug 307SW-t bőrön kívül fullextrával, 2.0i-vel legalább 30 helyen próbáltam beszámíttatni, vagy eladni, max 1-1.3-at mondtak rá, pedig akkor még válság semmi..Aztán volt egy kereskedő, aki valamit elnézett, 1.7-et adott érte...
Azóta se tudja eladni, pedig már 1.6-ért hirdeti: [link] :Y

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#22167) dragonfx válasza E-Maxx (#22164) üzenetére


dragonfx
veterán

de látod itt már 70.80 különbség van ott négyzetre emelődik a dolog..persze ez is előfordulhat pályán..akkor rábaxtam..de ilyen esetben jobb ha kiesek a bömiből..lehet több esélyem van....

csibor>>haveréknak kb 2001 környéki van...kevesebb km.rel..mert csak 2. autoként hétvégén meg nyáron használt..full vezetett szervíz sérülésmentes....hibátlan...600e....mondom vazz én kocsim dupla annyi idős de többet ér....megy is hatalmas vacila...nagy bukás tartani potyára..de ennyiért odadni az meg pláne....

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#22168) E-Maxx válasza dragonfx (#22167) üzenetére


E-Maxx
tag

Ha van lufid, és be vagy kötve, akkor megmaradsz.Ha nem vagy bekötve, csak lufid van, már csak 50%, ha egyiksem, akkor akárhova repülsz, többet nem fogsz fórumolni....:(

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#22169) csibor válasza E-Maxx (#22166) üzenetére


csibor
őstag

Fiatnál még futok 1 kört,mert a 1,3 dobló is elég lenne,ráadásul most 3.3-3.5 körül mennek a jól felszereltek.

(#22170) (Kolombusz)


(Kolombusz)
veterán

Fullos Avensis, 2.2 déket, 177 lóval, a totojások mérnöki csodája ugyebár, karácsonykor éjféli mise előtt nem indult be. Utána is olyan volt, mint a szamár, vagy beindult, vagy nem. 3 és fél éves volt, gari nuku, de elvitték hát a miskolci totoja szervizbe, hogy ugyan javítsák már meg, mire a válasz az volt, miután megnézték az "autót", hogy ők ezt nem tudják.

Hát ugye, ha már egyszer szarban hagyott, akkor többször is ott fog, így csere lett a dologból. A totoja 3.5 milkóért számolta volna be, a Mercedesnél 4-et adtak érte. Vettek egy fullos E220 CDI-t, automatát, meg minden extrát amit el lehet képzelni, belerakattak.

(#22171) E-Maxx válasza (Kolombusz) (#22170) üzenetére


E-Maxx
tag

Újjonan mennyi volt a totya, és mennyi a merga?
Amúgy tipikus magyar lehetett az illető, fullextrával kéri a mergát, de 220cdi-t.... :DDD
Akkor inkább kevesebb extra, de egy 270cdi, vagy 320.... :U

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#22172) (Kolombusz) válasza E-Maxx (#22171) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

A Toyota olyan 8 körül lehetett anno, a Mercit elfelejtettem kérdezni.
Miért tipikus magyar? Nem mindenkinek kell ám a legerősebb, leggyorsabb autó. Nem mindenki attól boldog otthon, hogy levillogták az autópályán, de ő megmutatta. Ellenben az alacsonyabb fogyasztás, egy kanyarkövetős fényszóró, egy kényelmes ülés, adaptív tempomat, meg ilyenek, lehet, hogy ezeket tényleg kihasználja. Nem véletlenül vette meg őket.

Van egy ismerősem, tele van pénzzel, de tényleg. Simán járhatna S600-al, ehelyett egy E220 CDI-je van. És nekem ez nagyon szimpatikus.

Tudod ki a tipikus magyar? Az, aki másokra mutogat, hogy szarul csinálják, de a maga háza táján nem néz szét. Ennyi erővel te is tipikus magyar vagy, hogy anno 3 millió forintból "presztízs" autót akartál venni. LOL

[ Szerkesztve ]

(#22173) E-Maxx válasza (Kolombusz) (#22172) üzenetére


E-Maxx
tag

Nem azért kell erősebb motort venni ezekbe a vasakba, hogy autópályán jobban menjél, hanem azért, mert nem egy 1100kilós kisautó van alattad, hanem egy nagy dög, és bármikor lehet olyan helyzet, hogy akkor oda kell lépni neki.Hát az E220-nak léphetsz, nem fog semmi sem történni.
Ezen egyébként jót mosolyogtam: ... egy kényelmes ülés ... :DDD Nem tök8?Ha bőrös, akkor ugyanolyan kényelmes mindegyik, ha meg nem, akkor csak egy bőr választja el tőle, hogy puhább legyen.Amúgy mindegyik e classeban ugyanaz az ülés van, max egy ortopéd ülés kérhető bele, de az meg nem olyan nagyon nagy tétel.
Szintén jól jellemzi, hogy annak örül, hogy jaj de kicsi a fogyasztása... :DDD Hogyha nincsen pénze üzemanyagra, akkor nem kell 13-15millióért autót venni, vagy ha van, de a környezetet akarja óvni, lehet venni lexus GS450H-t,RX400H-t, vagy bioetanolos saabot, volvot, vagy esetleg valami kisebb autót, ami súlyban, motorban, kasztniban is kisebb.

Igen, annyiból vettem is olyan autót, ami a mai napig megállja a helyét.
Hol kapsz te 2.5misiért quattro,200le-s,turbós benzines,fullextrás autót, ami kényelmes is, biztonságos is, elegáns is, stb,stb,stb...?
Vagy ha 2.5misim van, csak suzukit szabad venni?Vagy csak nissan primerát,almerát, vagy bármit, ami nissan/vw/honda? :U
Mert ha nekem 15 millióm lenne egy új autóra nem foglalkoztatna a kérdés, hogy jaj, most melyik legyen, kanyarkövető bixenon, vagy egy erősebb motor, akkor már mind a kettő beleférne...
De 2.5millióból nehezen lehet ilyeneket csinálni.Jah és nem mellesleg, olyat vettem ennyiért, ami jobb mint az összes nissan együttvéve. ;] Tudom hogy ez most fájt, mintha szíven szúrtalak volna, de te, a nagy nissanos zöldséges mergát vesz majd...Itt meg uszítod a népet, hogy minden szar, csak a nissan jó... :))


Ennyi erővel te is tipikus magyar vagy, hogy anno 3 millió forintból "presztízs" autót akartál venni

Hmmm, te nem úgy volt, hogy nissan primerát kapsz, oszt csend van?Most mégis mennyiért is akarsz prémium autót venni?2-300.000?Jah, csak 20-30-40éveset...
Mert a suzi swift derogál, meg a bkv, esetleg volán,máv,stb...
Csak gratulálni tudok. ;)

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#22174) (Kolombusz) válasza E-Maxx (#22173) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

Érdekes, hogy mennyi ember van, aki el tud járni ilyen szörnyen alulmotorizált autókkal, nyisd már fel a szemüket, légyszi.

Ez az üzemanyagos dolog, meg megint olyan, hogy embere válogatja. Az egyik ok, hogy nem vettünk egy X-trailt, mert 9 liter körül fogyaszt. Tiszta pazarlás. Van akit zavar, ha feleslegesen dobja ki az ablakon a pénzt. Persze van akinek jól megy, presztízsautót vesz kétmilláért és tankolja a 10 literes fogyasztást.

Látszik, hogy nem ültél még Nissanban. Bár, egy Z nem is a te leharcolt derekadnak való, papi. Egy Muranoból meg kinéznének, az nem a kétmilláért presztízsautót veszek embereknek lett kitalálva. :DDD

Kifejtem neked, hogy nyugodtan alhass, miért nézek zőccséges mergákat Nissan helyett.
Először is, úgy volt (sőt, igazából még mindig úgy van), hogy nyártól az enyém lesz a P12-ese Apámnak. De! Nekem nincs garázsom és egyelőre nincs olyan keresetem, hogy meg tudjam adni ennek az autónak, amit érdemel. Még másfél évig garis, mit fagyoskodna kint egy egyetemista alatt?
Szóval, arra gondoltam, míg egy kicsit idősebb lesz, veszek magamnak egy olcsó autót. Ebben a gazdasági helyzetben amúgy sem a legbölcsebb dolog beleugrani most egy 8-10 milliós autóba, minek terhelje magát Apám ezzel. Majd pár év múlva, ha rendeződnek a dolgok, ő vehet újat, én meg megöröklöm ezt.

Hogy miért zöldséges merga? Két fő oka van. Az egyik, hogy a magyarországi p10 sr16de állomány finoman fogalmazva is siralmas. Köszönhető ez az elpusztíthatatlanságának, meg az értékvesztésének (gondolom neked ezt nem kell magyarázni, 2.5 millióért vettél egy turbós, fullos, elegáns presztízsautót, hát igen, azt csak megvenni kell 2.5 millióért, fenntartani nem). Értékvesztése miatt csóró emberekhez került, akik persze basztak karbantartani, így nagyon leharcolt lett. Ennél nagyobb motor pedig felesleges bele, ezzel is tökéletesen el lehet közlekedni.

Körül kell tehát nézni, mi jöhet még szóba olcsón. Hát igen, kereshetnék én is mondjuk Saab 9000-t, v6-os motorral, mert az presztízsautó, meg bármikor szükségem lehet az erőtartalékaira. lol, de nem. Gyerekkori álmom a 123-as mercedes, most is vannak még korrekt állapotúak, olcsó hozzájuk az alkatrész és nem sajnálom kint tartani a hidegben.

Ja és fog a faszom mávval járni, ha két embert hazahozok, ingyen jöttem haza, üzemanyagot sem kell fizetni, nem kell a kurva vonatra várni. Reggelente nem kell az idegbeteg marinéni sóhajtozással egybekötött leheletét érezni a nyakamon, mert tömve van a villamos.

[ Szerkesztve ]

(#22175) E-Maxx válasza (Kolombusz) (#22174) üzenetére


E-Maxx
tag

Ültem nissanban, nem is egyben, sőt, feleségemnek volt 2 évig almerája, 2001-es....Nem volt rossz autó, de olyan nagyon jó sem...

Hát ha most azt akartad kifejteni, hogy én nem tartom karban az autót, akkor nagyon rossz helyre tapintottál.
Az autót eddig sem én tartottam fent, mindent a cég fizetett, egyedül a javításokat nem, de azokat meg megengedhetem magamnak...:U
És azért nem vettem drágább autót, mert számoltam vele, hogy idén lesz autócsere mindenkinél, és ha minden jól megy, ami be is jött, akkor megkaphatok céges autóként audi helyett egy kékfehért, méghozzá egy új 5-öst, vagy 7-est, és akkor enyém megy a garázsba. Arra valóban fölösleges lett volna teszemazt venni 7 misiért egy 3-as bmw-t, vagy c-t, vagy a4-et venni...

Ez a fogyasztásos dolog, meg megint egy baromság, ugyanúgy, mint ahogy a gépeknél csinálják sokan, jajj, 110 w-ot fogyaszt a gépem, le kell vigyem 105 alá, jajj...Ha már használjuk, tudomásul kell venni, hogy eszi az áramot, az meg pénzbe kerül.
Ha nincs pénz, nem kell használni.Ha van, akkor nem édesmindegy, hogy mennyit fogyaszt?
Jó, nem mondom, hogy 20-30 litert fogyasztó szarokat kell venni, mert fölösleges egyszeri embernek, de édesmindegy, hogy 8 liter, vagy 10liter...Ha cserébe odalépsz, és történik is valami.
Murano az egyébként is amerikai barmoknak lett kitalálva. Látszik, hogy te is leginkább csak olvasol a nissanokról, esetleg 1-2 darabban ültél, de muranoban tuti nem, abban olyan gagyi hatása van mindennek, mint egy suzi altoban, kb olyan anyagokat használtak, de hát az az olcsó, az autó meg drága, ergo nagy a haszon, aztán ha jön a válság, jajjj, már csak a tesztpályán férnek el az autóink....
Ilyet melyik másik gyártónál látsz, a 2 hülyén kívül(ford,gm)?Ennyit a nissanról... :DDD
Ha nincs garázsod, és félted kint hagyni, amit egyébként megértek, és jól is teszed, szó se róla, akkor szerintem még járj egy ideig tömegközlekedéssel, olcsóbb, nem kell bele üzemanyag, nem romlik el, nincs rá biztosítás,adó,stb...Csak bérlet. ;)
Egyébként csak szólok, a merci sokat eszik, többet, mint gondolod.Megeszi az a minimum 15 literjét... ;)

Ja hogy vannak igények.... :U
Akkor nem kell lenézni a másikat azért, mert nekem pl. nem kényelmes egy suzi swift, vagy opel corsa, stb...
Ahogy te sem szereted mari nénit a nyakadban, én sem szeretem a suzi ülését.
Nehéz megérteni, mi? :)
De viszont te is elvárod, hogy időbe odaérjen, és inkább benzint fizetsz, meg inkább egy nagy autó, mintsem egy kicsi suzi, még ha többet is eszik, akkor meg mi is a gond azzal az elméletemmel, hogy ha már van 15misim autóra, plusz párszázezer nem oszt-nem szoroz, és inkább erősebb motor bele? :)

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#22176) lsc


lsc
nagyúr

Ennyit a tesláról .

Az élet kegyetlen .

(#22177) (Kolombusz) válasza E-Maxx (#22175) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

Persze megértem én a te érveidet is, csak az szúrta a szemem, hogy elkezdtél tipikus magyarozni, holott azt sem tudod kiről van szó, nem ismered az igényeit. Ha arra lett volna igénye, biztosan 320cdi-t vesz. :) De neki elég a 220cdi, 8.6-os gyorsulás automatával, 170 lóerő, bőven 200 feletti végsebesség. A magyar autópark kb 80 százaléka rosszabb paraméterekkel rendelkezik szerintem.

A fogyasztásos dologról. Például van egy autót, 10 litert fogyaszt. Jársz vele 100 ezer km-t. Ezalatt megeszik 10000 liter benzint. Ha olyan autód lenne, ami 8 litert fogyaszt, az csak 8000 liter benzint enne meg. 2000 liter benzin napi áron olyan fél millió forint. Ha neked van kidobnivaló fél milliód, akkor ok, de szerintem még a nagyon gazdagok sem szívesen dobálják ezeket az összegeket. Legalábbis akiket én ismerek és az átlaghoz képest nagyon gazdagok, azért megnézik, hogy mire költenek. Persze, egy tankolásnál annyira nem feltűnő, de ha kicsit számolsz, rájössz, hogy marha sokat kidobsz így az ablakon.

Ültem Muranoban, még a 1st genben. Tény, hogy az inkább egy amerikai igényekre szabott autó. A ráncfelvarrt már jóval komolyabb, európaiasabb. Első blikkre a pathfinder is igénytelen belsejűnek tűnhet, vagy egy x-trail, de azért ott, ha megtapizod az anyagot, érzed, hogy puha műanyag, jól esik hozzáérni. Ellenben pl. egy rav4 gagyi műanyagjaitól sikítófrászt kapsz.

Egy 300d-t szeretnék, az 8-9 literrel eljár, ami az én futásteljesítményemmel számolva elég lesz. Nyaralni úgysem azzal megyek majd. Veteránbiztosítás évi kb 20k, az alkatrészek olcsók, olvasgattam eleget a témáról. És még egy kicsit autót szerelni is megtanulhatnék rajta.

[ Szerkesztve ]

(#22178) Integra válasza (Kolombusz) (#22170) üzenetére


Integra
titán

épp ma ültem egy ilyen full csodában..
pffffffffffffffff, gáz
de itt nem a toyotát támadom, hanem az összes autógyártó globál gáz jelenleg.
ilyen gagyi kezelőszerveket, tekerőket, üléshuzatokat...
elképesztő hogy észrevenni hogy változnak a felhasznált anyagok azok működése, finom mechanikája.. de az új mitsuk se jobbak én úgy érzem. egyikből ültem ma át a másikba.
az evo x is drámai.. most ültem benne először, visszasírom az evo vi-ot....
mindenohol ezek az új fényes plasztikok, habosított műszerfalak, karcolódó plasztikok, ránézel és fűűű, de fasza.. aztán megfogod, tekergeted és elborzadsz. az üléseken dettő. hol van már a vaskos szövet, a plüss? olcsó, könnyen feslő szövetek..
de van multifunkcionális kormány, meg 8 légzsák.. de hogy minek, mikor max ketten utaznak az esetek 90%-ban egy autóban..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22179) Integra válasza E-Maxx (#22171) üzenetére


Integra
titán

szomszédunknak van pont egy ilyen e220cdi
szép autó. nem megy, de nem is arra vette. szépen komótosan elgurul vele és mégis egy merci, azt szeretett volna. realtív alacsony fenntartási költségekkel.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22180) E-Maxx válasza (Kolombusz) (#22177) üzenetére


E-Maxx
tag

Állításomat továbbra is fent tartom, hogy E220CDI iszonyatosan lomha autó, hiába az a 8.6-os papírforma gyorsulás, hogy jól menjen, minimum 270, addig számomra nem sokat ér az a merga.

De ha megnézed, hogy mennyi idő alatt autózol 100.000km-et, akkor kijön, hogy mondjuk 3 év alatt, az évi legyen 200.000, havi 15.000.Ennyi szerintem még nem vészes kategória.
Ha meg évente 50-100.000 akkor az nem saját, hanem cégautó, vagy fizetik, és akkor meg már édesmindegy.

Tény, hogy az inkább egy amerikai igényekre szabott autó.

Ez tetszett, finoman tudsz fogalmazni. :D Én valahogy úgy mondanám, hogy az anyaghasználat szégyene. :DDD
Xtrailben egyszer ültem, az belülről még nem volt nagyon gáz, de kívülről, jesszusom... :(
Pathfinderhez meg még nem nagyon volt szerencsém.

Én a helyedben biztos, hogy egy 250D W124-est vennék.
Egy nagyon jó ismerősömnek ilyenje van, vadi újonnan vette talán 90-ben, ha minden igaz, bécsben, azóta is ott használja, második autóként, több mint 600.000km van benne, de sok mai autó nem szól olyan szépen, nem megy úgy, nem csukódik úgy az ajtaja, nem olyan kényelmes, mint az a lassan 20 éves autó.
Iszonyatos az a minőség, ami ott uralkodik.
Soha semmi gondja nem volt még vele, imádja, mellette van egy mostani C-je, az Ő véleménye is az, hogy a 250D ezerszer jobb autó, mint az új C, igaz a mostani többet tud, meg klíma, meg minden szirszar digitális benne, de biztos benne, hogy nem is fog 20 évet kitartani, és 20 év múlva, ha nem valamelyik roncstelepen van, akkor sem fog így kinézni, nem lesz ilyen állapotban, mint a másik.
Egyébként ebben a kategóriában én elgondolkodnék, hogy ausztriából, vagy németektől hozzak be egy ilyet, puff itthon rá OT, aztán hadd szóljon.
Legalábbis én tuti ezt csinálnám, W123-ból már ritkább a jó példány, ami meg tényleg szép, az meg már eszeveszett sok, akár misinél is drágább lehet... :N

Integra: Szép autó, nem vitás, nekem is tetszik, igaz nem a legújabb, hanem az FL előtti, 2003-2006 közötti.
De én megtudnék őrülni tőle, hogyha van egy jó autóm, amit szeretek is, de ha akarok tőle valamit, akkor nem teszi.
Soha nem értettem meg azokat az embereket, akik megveszik ezeket a nagy dögöket, és örülnek neki, mert tényleg jó autók, de nem mennek vele.Akkor vegyen egy kisebb C-t, és olcsóbban megússza ugyanazzal a motorral, felszereltséggel, és mégis jobban fog menni.
És ez főleg olyankor bosszantó, mikor akiknek van pénzük, és ilyen autójuk, elindulnak nyaralni, hogy ők most ráérnek, fel autobahnra, belső sávban kényelmesen előzget 130-140-el, istenért sem húzódik le, mert még 150m után ott egy másik, azt megelőzi, aztán hogyha én lámpázok, és azért sem megy le, megelőzöm jobbról, akkor elkezd versenyezni, és még neki áll feljebb.
Ez főleg németeknél van, ahol rengeteg magyart látni, akik nagy mercikkel, bmw-kel mennek, egész családdal nyaralni, aztán belső sávban totojászik, és még ő van felháborodva, pedig ott no limit... :U

[ Szerkesztve ]

# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #

(#22181) Dare2Live válasza Integra (#22113) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"csak a készleteket söprik ki, nem lesz ez tartós."
kérdés, hogy milyen intervallumot hívunk tartósnak.

2009ben defláció lesz, vagy MOon minimális infláció. 2009pedig még csak most indult.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#22182) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

voltam máma pár autószalonban KIA vicces volt, úgy indult, hogy beálltam a 15 szabad parkolóhelyes parkolóba egyedül erre kijöttek, hogy nem állok "egyenesen", mire én, hogy autót szeretnék venni erre ők, hogy 5perc múlva zárnak.....
Na itt otthagytam őket, ha már az autóvásárlás így indul akkor úr isten mi lenne ha pl gariztatni akarnék vmit.

Suzuki rendben volt, bár nem reklámozzák az akcióikat, csak direkt rákérdezésre és persze jobban járok ha a szalonba álló autót viszem el nem az "újat" 20% kedvezménnyel. :)

Renaulthoz csak azért mentem be mert szomszédos szalon volt, de ellem raktak 0 alkudással egy új meganet klimával, ESPvel ésegyebekkel.... 5év garival 2.99ért és ugye ennek már csomagtere is van, meg jól is néz ki... lehet elmegyek tesztvezetni.

Chevrolenal amikor "kiröhögtem" az áraikat és elkezdtem sorolni hol mit kapok ennyiért kiderült, hogy a kiírt árból tudnak engedni egy 30%ot biztosan és 5év gartadnak, végülis így a 4misis kocsi 2.9ért elég jó. :C

egyelőre mást nem néztem meg.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#22183) Integra válasza E-Maxx (#22180) üzenetére


Integra
titán

én hasonló képpen gondolkodom, mint te, de elfogadom, hogy más meg nem úgy gondolkodik mint mi:)

hogy autópályán ki és miért nem húzódik le, miért nem segíti a másikat, ezt nem tudom, soha sem értettem. szerintem figyelmetlenség, egyszerűség, felületesség, a környezet iránti abszolút nemtörődömség biztos benne van..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22184) Integra válasza Dare2Live (#22182) üzenetére


Integra
titán

ez komoly? mármint a kia-nál a duma.. :)
van itt habzsi-dőzsi..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22185) nicoka


nicoka
tag

Szevasztok!

Nem tudtok semmiféle információt arról, hogy a mai Mitsubishi-k (EVO IX, X) milyen minőségűek, megéri-e beruházni rájuk 4-5 év múlva?

[ Szerkesztve ]

(#22186) Integra válasza nicoka (#22185) üzenetére


Integra
titán

jó autók, mai napig japánban gyártják őket.
a kérdés, hogy kapsz e olyan darabot majd, amivel érdemes foglalkozni

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22187) nicoka válasza Integra (#22186) üzenetére


nicoka
tag

Hogy érted, hogy érdemes foglalkozni?

(#22188) Dare2Live válasza Integra (#22184) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Telejesen komoly.
arrol nem beszéve, hogy a Komlói főút teljesen tiszta de a KIA parkolójában áll az 5-10cm jéggé taposott hó, kifelé még meg is csúsztam.
kb 10perc lett volna ellaptolni, hozzáteszem minden más szalonnál se volt ez probléma.
Kicsi dolgok ezek de nekem sokat mondanak. alá a már mondott: Ha már kocsi vásárláshoz is így állnak hozzá akkor úr isten milyen lehet egy gariztatás.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#22189) Integra válasza Dare2Live (#22188) üzenetére


Integra
titán

egyetértek
pedig a ceed jó kis autó lett
ha érdekel, menj el máshova inkább

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22190) Integra válasza nicoka (#22187) üzenetére


Integra
titán

tisztában kell lenned azzal, hogy ezeket az autókat azért keményen használják is.
ami nem baj. kérdés, hogy mennyire szervizelik is ehhez.
hajtáslánc, diff, váltó, motor etc..
könnyen befürödhetsz egy szép darabbal, amiről kiderül, hogy mechanikailag egy roncs :U

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22191) nicoka válasza Integra (#22190) üzenetére


nicoka
tag

Hát igen, sajnos. De mindig vannak olyan emberek akik nem ilyen elven működnek, mint azok, akikről beszéltél. Én úgy vagyok vele, hogyha autó, akkor úgy nézek neki, hogy autó ára + 700.000 ft. Ez alapján nézek árat is.

(#22192) Integra válasza nicoka (#22191) üzenetére


Integra
titán

ezzel egyet is értek.
de evo esetében inkább a dupljával számolj, csak hogy ne érjen akkora meglepetés

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22193) nicoka válasza Integra (#22192) üzenetére


nicoka
tag

Oké, nagyszerű, köszi. :D

(#22194) anjani182 válasza Dare2Live (#22182) üzenetére


anjani182
őstag

Na azért ne sarkíts! Már az "eléd raktak egy Reanult Megane-t 2,99-ért" sántít... :(

MOD: fasza kis 12%-os THM 8 évre :Y

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#22195) DeadMeat válasza anjani182 (#22194) üzenetére


DeadMeat
veterán

Pedig annyi,ha azt a fos hitelt választod..

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#22196) Dare2Live válasza Integra (#22189) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Kianal a Ceed SWben(kombi CEEDben) gondolkodok 3.2re írják ki, ebbe most még tuti jópár dolgot bele tudok alkudni vagy 3ért el tudom hozni.

Chevroletnál nem tudom mennyire gondolják komolyan ezt a 30%+os áresést de ha a nyáron nézegetett 3.5misis kocsi árát ledobják 2.4re az úgy elég szimpi. és ugye most adják hozzá az 5év garit is ingyé. :)

új Megant megnéztem, szimpi, itt van ismerős 2.8ban tuti el tudom hozni, itt is 5év a gari.

Új Honda Jazzt nem néztem meg szombaton Pécsen Honda zárva ellenben Honda
alkudhatatlan volt agusztusban ha most is az sansztalan a 3.2misis árával.

Toyotanal még meg kell kerenem ismerösöm, meg Yarist már unom, meg ugye Toyota árak olyanok mint a VWi: elszáltak csak VWnél azért vmit lehet alkudni de Toyotanal nem. úgy pedig versenyképtelen.

és bár más kategória de néztem "kis" kocsikat is pl a jó öreg Suzukit, elvégre 90% város és 2en vagyunk.

csak így magamban gondolkoztam.....

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#22197) anjani182 válasza DeadMeat (#22195) üzenetére


anjani182
őstag

És ki választja azt? :C

MOD: nem kell mondanod, én voltam az első aki linekeltem, amikor kijött az az akció

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#22198) DeadMeat válasza anjani182 (#22197) üzenetére


DeadMeat
veterán

Hát akit beetetnek pl.. sokan vannak még mindíg hidd el. :U

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#22199) Dare2Live válasza anjani182 (#22194) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

direkt rákérdeztem. kifizethetek 80%ot is és 1évre is felvehetem.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#22200) viharhozo válasza E-Maxx (#22171) üzenetére


viharhozo
addikt

Nincs is olyan motor, h 270 cdi.

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.