most mit lehetne írni róla.
használtam, elfogy az ereje pikk-pakk. dízelt kellene választanom csak ezt, de szerencsére ez a veszély nem fenyeget.
hiába írják hogy sportos (lol) én ettől függetlenül nem választanám, mert nincsen sportos motor karakterisztikája, nem forog ahogy egy benzines, nincsen fordulatszámtartománya. ahogy egy dízelnek sem. csodák nincsenek.
traktorba meg buszba való meg 20 tonnásokba, ott ahol valóban szükség van rájuk.
aki nem spúr, az meg nagyautóba is benzinest vesz, amit megtud fizetni és autópályán nyugodt tempónál nem eszik az sem többet 10 liternél.
dízelt alapvetően azért vesz az ember mert spúr, közvetlen a pénztárcája érdekli, a többit meg leszarja.
a többi az körítés, hablababla a nyomatékról, mert ha az számítana, akkor nézne egy v6os vagy v8as benzinest vagy kis cc-s turbós benzines. ennyi![:)](//cdn.rios.hu/dl/s/n1.gif)
majd ha valóban veszik a gyártók a fáradtságot és valóban megoldják a dízelek kormolás problémáját, a finom por meggátolását, a tisztaságot, sokkal barátságosabban fogok hozzáállni, hidd el, én leszek az első és ezt komolyan mondom.
de amíg azt látom, hogy basznak bármi radikálisat is tenni, hogy ezt megoldják, mert látják, hogy a piacon van elég ember aki vakon ugrik erre a benzinkutas témára és ennyivel ellehet adni addig semmit sem csinálnak.
na meg ehhez kell az is, hogy simán befekszik az eu parlament is a lobbinak.
és a mi országunk messze nem arról hires hogy minden sarkon legalább részecskeszűrős dízelek rohannának. amit meg az utakon látok az elkeserítő.
te szerencsés vagy, új és drága és az átlagnál messze modernebb autóval, de nem ez a jellemző. és sokáig nem ez lesz.
miért nem benzinest vettél amúgy? volvoba is az illik, hiszen nem tucatautó, megjelenéshez, kiálláshoz nem illik a dízel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...