- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
Aktív témák
-
Rick4
félisten
Okés, tehát mondom másképpen. Adott egy tartály, amiben folyékony hidrogén van, most lényegtelen, hogy milyen hőmérséklet és nyomás tartozik ehhez. Adott egy csőrendszer, ami a tartálytól a motor szívósoráig megy, és ennek a csőnek a végén van egy injektor, ami bizonyos időre nyit. Nyilvánvaló, hogy az injektor előtti részen olyan nyomás alatt van a hidrogén, hogy cseppfolyós, ezáltal lehet befecskendezni. Még konkrétan utánaolvasok, de nekem az jön le, hogy a motorba jutásig cseppfolyósnak kell lennie a hidrogénnek. Többek között itt is erről írnak: [link] de mivel a sok infó már keveredik, lehet én néztem be a dolgot. [link] Egyébként létező dolog, az én logikám szerint eleve a -200°C-ról történő felmelegedés olyan nyomásnövekedéssel jár, ami simán mozgatná a dugókat munkaütemben, tehát ha megoldható lenne a hengerig eljuttatni a cuccot, akkor emiatt tuti kevesebb is elég. dízelnél már működik.
Egyébként benned meg legalább becsülöm, hogy tudsz magyarul, és nem leugatással kezded a dolgokat a tények helyett.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
"hundredths of a second" ez vakitasnak jo
Szoktam nezni notebook-n a dwell time-t -injektor kivezerlesi ido-, ezt eleve msec-ben irja, ami mar ugye 1/1000sec eleve, es ijen 1.2msec alapjaraton, 3 tizedesre szamolja azaz gyakorlatiag egymilliomod sec-re pontosan, de csak a padlogazas kigyorsitasnal a a pillangoszelep extrem allasszogvaltozasara beadott extra dusitassal megy fel 6-7msec-re, a gazt tartva visszaesik 3-3.5msec-re, ami meg mindig az egy "hundredths of a second" het tized resze max
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
Nézd, ha gondolod, olvasd át még egyszer, aztán írd be, hogy ja, bocsi, tényleg ott van. Megsúgom, tényleg ott van. De ezek a barom bmw fejlesztőmérnökök nem is sejtik, hogy Gyuribá már rég előttük jár...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
neduddki
nagyúr
HI!
1 terepjarok: ugyse fog a 99% soha terepre menni, ha meg igen azt ugyis elbirja max ha sokat akkor kicsit jobban tekredik utanna
2 szemejjotok: kasznisak felvetettek, hogy nem is a bisztonsaga tervezik az oto-t hanem a torestesztekre /laad ronyo hogy elkapta a fonaalt/ amugy meg ugyse fiogi erezni hieszn a vilag boldogabbik felen az utak tovabb javulgatnak
amugy meg hog erzed-e majd, hat ajudi elso tt-el rebesgettek hogy nem ok nelkul esegettek le az utrol /tom nagy sebesegek, meg kacsaful mint megoldas.../, egyebben meg nem hiszem hacsak nem bakxnalelvmit nagyon
De pl a merci eloirja, hogy a beszallito everol ever emnnyivel koteles arat csokkenteni, csak az a gond amikor mar a kinai sokadik evnek aszongya nem agay aszt az alkatreszt annyije, hanem kenytelen lesz megkinaibbtol beszerezni ez a technologiat atallitani es ebbol lesznek a selejtes szubszeriak ebben jobban erezniudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
felhasnzalt anyag es technologia, tervezesre, modelezesre es testelesre frditott ido
de lessa mar sehol nem jut ido ezekre a dolgokra, osszehannyak oszt jovanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
igen 5, megtaláltam én is. gázos lesz, úgyhogy nem nagyon zavar a történet
igazából egy hibridet vennék, de abból a legolcsóbb használt is lazán 30 körül van..
már ha lexus és nem bmw, ma akartam foglalózni egyet, de elvitték hétvégén, bakker.
a váltó mindegy végülis, mert 2006-tól van az x-ben is 6 sebességes, addig 5 sebességessel szerelték ezeket is, de sehol sem említik, figyelni kell. egyébként nem vagyok meggyőzve az x3 "felsőbbrendűségéről", bár kétségtelen, hogy masszív egy dög....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a folytatás
van azért némi parasztlogika abban is, amit te írtál aesirnekpont ma mutatott egyébként egyik kollégám egy g300 automatát, lpg átépítéssel.
5 ajtós, gyönyürű állapot, hatalmas beltér, a bp-i utak meg se kottyannak neki, elfér minden benne, és még a traktornál is látványosan olcsóbb a fenntartása, továbbá a legtisztább üzemű is messze. ok, ez a 95 körüli merci műszerfal egy okádék, de ezt nem nagyon szorítja le semmi az útról, nagy nyugalomban lehet vele gurulni.. 20e euroért.
ilyen kombóra még nem is gondoltam eddig, de nem is tűnik rossznak.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lajafix
addikt
szerintem ennyire részletesen nem nézik a baleseteket, hogy ha az ütközésnél tárcsafék lett volna hátul, akkor megállt volna az autó. A tárcsafék egyrészt gyorsabb(erre jó a nagyobb nyomás), másrészt a kisebb melegedési veszteség miatt a mai nagyobb súlyú autóknál hatékonyabb hátul is.
szerk: amikor meg azt olvasom hogy nem igazán jobb és a dob tartósabb az bizony nem igaz
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Integra
titán
egyszerű, itt bmw annyi, mint a tenger, óriási a kínálat, jövőre még nagyobb lesz az x1 miatt, valszeg az árak is lejjebb mennek, és roncsprémium se lesz, ami szintén segíthet. sokkal nagyobb az esélye, hogy jó áron egy jól felszerelt, nem rapityára törött és hajtott darabot találjak. talán megtudok egy automata váltós 177 lovas 2.0d-t csípni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lsc
nagyúr
nem hulyeseg az a turbo...
Amíg megy addig nem, de ha cserélni kell akkor mindenki csak nyög meg vakarózik . Mondjuk ha 150e Ft-ot számolok egy turbora abból azért jó pár liter benzint lehet venni és akkor még a porlasztócsúcsokról /vagy mostanában inkább komplett porlasztókról/ meg magasnyomású szivattyúkról nem is beszéltünk . Tetszik nekem is a toyota D-cat 400 Nm-re, megy is mint állat, csak hosszú távon nem biztos hogy jó befektetés .Az élet kegyetlen .
-
SpeedR
őstag
Akik nem kizárólag városban közlekednek, azoknak szvsz ideálisabb egy ilyen szedán, mint egy 1.2-1.4-es kisautó. Fogyasztásban lehet hogy van 1-2 liter különbség, de cserébe kényelmesen, csendben, biztonságban utazol. A biztosítási díj éves szinten bagatell összeg. (Kevesebb, mint a jövő évi teljesítmény adó.)
A használtautón ne a legszakadtabb, legalapabb Opeleket hasonlítsd az E34-ekhez, és akkor nem lesz olyan nagy árkülönbség. A nagyautók sokkal gyorsabban vesztenek értékükből mint a kisebbek, ezért fordul elő az az extrém helyzet, hogy sokszor egy 316i-vel egyárban megkaphatsz egy 750i-t is.
(#25409) TayRol
Broááááff. Az éjszakai megvilágításban még elmegy, de nappali fényben nagyon gáz.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Igen, szerintem az átlagember 500e és 1M között vesz legtöbbször használt autót. A linkelt E34 simán alternatívája a korabeli Opeleknek. (a hasonló kategóriájúaknak) Sokan élnek abban a tévhithez, hogy a BMW-khez aranyárban van minden, de nagyot tévednek. Minden fontos alkatrészből van kiváló minőségű utángyártott, amik semmivel sem drágábbak mint egy Opelhez. (Az enyémen pl. most lesz kupplungcsere, és vadiúj Sachs kupplungszett kijön 42e Ft-ből. A Sachs gyári beszállító, tehát a minőséggel sem lesz probléma.)
A hozzászólásod második felével egyetértek. Én egyszerűen megoldanám azzal, hogy a 10év felettiekre nem szednék plusz díjat. (Ha jól tudom kb. ennyi a magyar autópark átlagéletkora.)
(#25397) Integra
Súlyadó már nincsen. "Csak" a teljesítmény adó van, amit ugye most tornáznak fel duplájára, vagy triplájára. (a 125 ill. a 175 KW fölöttieknek) -
-
SpeedR
őstag
Tévedsz. Megvizsgálják, hogy milyen messze volt a Lambo, amikor a FIAT-os nő a kereszteződéshez ért, és ha azt állapítják meg, hogy a nő kellő körültekintés mellett jogosan és egyértelműen úgy ítélhette meg, hogy még átér a Lambo előtt, akkor igenis a Lambos lesz a baleset okozója. Ez mellett természetesen még meg is bírságolhatják, ha van elég bizonyíték.
[ Szerkesztve ]
-
nlb84
tag
Visszaolvastam jó pár oldalt és az Integra hozzászólásait......hm....reménytelen eset.
Ö az a tipus aki mindenkinél mindent jobban tud és ha ezt valaki kétségbe vonja akkor az hülye.
Ezért nem érdemes vele vitázni!
Szépen kezelted a dolgot LenoxMCP, MCSA, MCSE, MCTS, MCITP: Enterprise Administrator, Enterprise Messaging Administrator 2010
-
Integra
titán
te lovagolsz crv-n, nem én, megint kiforgatod a szavaim. továbbra is arról próbálsz engem meggyőzni, hogy én mit gondolok. miért?
és hol pocskondiázlak? háromszor írtam le, hogy soha nem minősítettelek korábban, hogy mit és hogy és miért gondolsz. erre jössz te ezzel a szentfazék dumával meg szájkaratéval.
ha meguntad a szájkaratét szólj, élőben is karatézhatsz ha gondolod, az biztos érdekesebb lenne.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
maradj már a hülyeségeddel...
az, hogy te mit emelsz ki saját magadnak, ez megint a te dolgod, elég sok mindent írtam, de mindegy, mert nem érdekel. az, hogy a körbeautózás azt jelenti számodra, hogy mindenkit mindenhogy mindenkor, nos, ez megint a te ralitásod, lelked rajta. csak kímélj már meg a faszságodtól te is, hogy a számba add, hogy mit és hogy gondolok. ki a francot érdekel, hogy te a löttyedt segged mibe rakod? amibe kedved van, a te habitusodhoz és igényeidhez. más meg másba és másért. emlékeim egyszer sem mondtam semmi dehonesztálót arra mit és hogy gondolsz.
szóval akkor így mondom, mert kénytelen vagyok, hátha felfogod: értem én, hogy provokálsz, csak leszarom.
egyébként mi bajod? mensturálsz? kötekedjél már valami családtagoddal inkább..imádom a cr-v-t, nagyon patent autó, de nem tud a turbo mellett labdába rúgni, nem egy kategória, ez ilyen egyszerű. evo ix motor és váltó és evo viii hajtáslánc.
csak a forester xt turbo még az alternatíva, de annak teljesen más az ára és elképesztő a fenntartási költsége. a váltója pedig csapnivaló szvsz, és teljesen más arca van kívül és belül is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
faszom terel, arról van szó, hogy nem mindenkinek traktor hodály kell, hanem sportosabb gép. nem mindenki erdőbe meg szántásba jár fát hordani meg cementes zsákot.
beleestem én is abba a hibába az elején, hogy 5 kategóriát kell ugorni méretben, ezért álltam neki elsőre pajero és lc-nek. nincsen értelme. a felmerülő 6 számjegyű javítási költségekről (bontott alkatrészeknél!) nem is beszélve. utánajártam eléggé dolgoknak.
az pedig miért baj, hogy az igények mellett egy picit többet is tud?
az ég világon semmi. jó tudni, hogy ha kell, akkor tud és akkor nagyon.
te indulsz ki a saját realitásodból, amit próbálsz rám, ránk húzni, itt a gond, szerinted ezért faroknövelés, holott nem. de mint mondtam ez a te realitásod, nem az enyém, mienk. mondtam én valaha, hogy neked mi a jó 4x4-ben? ismerem a teljes igényed? nem. nem is mondtam ezért semmit rá.
ennyimiért nem cr-v? mert a cr-v technikája és strapabírása, awd-je semmilyen szinten nem tud labdába rúgni az evo IX technikával szemben. a civic elmegy azokon az utakon (még az 1.4-es is) ahova lesz. csak szenved szegény, főleg hágókon. akkor 17 centis hasmagasság bőven elég. nem málhás szamár kell, hanem egy olyan 4x4-es gép, ami bármikor elmegy ezeken az utakon bármilyen időviszonyban, magas, személyautós kényelemmel, elfér benne 4 ember kényelmesen és nem a jürgenféle cigányvasak egyike, de azért ki is néz valahogy, továbbá megvan benne a kellő tartalék ha szükséges.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha szerinted egy biztonságos, kiválóan vezethető, kellő erőtartalékkal rendelkező személyautós viselkedésre hajazó 4x4, ami mégis emelt padlólemezes és van bőven hely benne faroknövelő... nyomorúságos egy életed lehet, ha ebből az jön le neked azért, mert van aki szeret autózni, nem csak a-ból b-be eljutni..
ja, tényleg, mág gyárilag az ablakai is sötétítve vannak..
kit érdekel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szerintem az összes xtrail hányadék, a réginél pedig középen voltak a műszerek, na azt nézze a halál
pont a most kifutó tetszik, karakteres, masszív, fickós vas és nem felfújt.
az új outlander meg már ez a gömbölyűsített ciciavalami, a belsejéről és a gombdzsungelről nem is beszélve.
az pedig nem elhanyagolható szintén, hogy körbeautóz minden másik 4x4-et a kategóriában és felette is és az utolsó csavarig made in japan...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
teljesen gyárival is lehet barom és okozhatja akár mások halálát is
azért általába akinek több ló van a segge alatt az valamivel normálisabb, persze kivételek mindig akadnak..
egy VR6-os vagy egy erősebb autó nem akart még letolni, de az 1,3-as szuzisok meg az ilyen 1,4 16V gofosok rendszeresen csak mert "régi" csak a GTi fel írat nem tűnik fel nekik (jó a 16V nincs fent így tippelhetnek arra is hogy csak 100lovas )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
philoxenia
MODERÁTOR
Akkor tegyünk a szánkóra egy vaslemezt, mondjuk három négyzetmétereset.. Sőt a gyakorlatban az sem mindegy, hogy valamit keresztben húzol, vagy hosszára, húzz a jégen egy padlót keresztben, vagy egyik végénél fogva, nem lesz ugyanaz...
Itt elég sok képlettel támasztják alá, hogy a kerék tapadása mennyire függ, még a gumi mintázatától is.
Állj mindkét lábaddal korcsolyára én én cipőben maradok, jégen melyikünk húzza el a másikat?Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
fekeandras
őstag
Nekem azt mondta valaki, hogy ha XY kocsira télen (hóban) felraknak pl. egy 205/xx,Rxx majd egy 175/xx,Rxx téli gumit akkor a keskenyebb fog jobban tapadni mert kisebb érintkező felület miatt nagyobb nyomást fejt ki és "vágja maga alatt a havat" ill. a nagyobb felületen jobban eloszlik az autó súlya ezért az könyebben megcsúszik.Akkor ez, hogy van?
-
dokar
addikt
már az elméleti fizikus is utalt a roncsolódásra, amit én inkább úgy fogalmaznék, hogy az anyagjellemző megváltozása. egyébként ott van a kutya elásva, hogy hiába jó mondjuk egy keskeny guminak a mű-je, ezt nem tudja megtartani a rá ható erők eredője miatt. tehát ovis szintig leegyszerűsítve a dolgot (mivel én ott kaptam meg a mérnöki diplomámat ) a szélesebb gumi nem azért tapad jobban, mert szélesebb, hanem mert a megnövelt erőhatások (forgatónyomaték, tengelyterhelés, centripetális erő...) ellenére a mű nem lesz sokkal rosszabb.
extra - SEXRay
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez is benne van, persze
nagy kérdés, hogy mennyi lesz a keret rá, illetve ha a németek megtámogatják a dolgot..
illene nekik..
bezzeg a német manager legurul kényelmesen a 4.8i x5-ben, nem gond neki a román út tankcsapdákkal....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Viszlát
addikt
Évek csak arra kellenek, ha Téged károsított meg bank, vagy bárki. Anno volt egy Citibankos hitelkártyám, volt rajta 17ezer forint tartozás, de éppen külföldön voltam dolgozni 2 hónapot. Mire hazaértem, már letiltották a kártyát, feltettek BAR listára és a cégem már megkapta a bérletiltást. Kb. fél évbe telt mire le tudtam szedetni magam a listáról, mert csak 3 hónap után tehettek volna fel akkor...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Integra
titán
én spec a lobbira gondolok és az ehhez kapcsolódó döntésekre.
hogy az eu parlament még mindig nem tette kötelezővé a szűrő használatát az összes modellen. vagy arra, hogy kötelező program kidolgozás x határidőre az utólagos felszerelésre. arra, hogy a károsanyag kibocsájtási normákat eredetileg ötöd szintre akarták levinni, de ebből semmi nem lett, mert befeküdtek a gyártóknak etc.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szerintem ezt te sem gondolod komolyan, ahogy ő sem mondott ilyet, időhúzásról van szvsz inkább szó
a baj, hogy semmilyen ösztönző program nincsen, hogy beszerelje a dizel tulaj utólag az autójába. ellenbem zöldkártyás akasztás, az van.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
deicide
veterán
Azért van aki ezért csináltat zenét az autóba, én leginkább deicide/unleashed/krisiun/immortal stb-t hallgatok, persze nincs osztatlan sikere a piros lámpánál, de nekem tetszik a hangja...
hertz hangszórók egyébként, blau erősitővel és egy JBL CS1204B láda.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
t1
veterán
Tudom mi az a zene. Egyik barátom, Armand. fórumtárs Veszprémben dolgozott a Tonesys-nél ami Autóhifi-pont-os bolt. Ültem 1-2 olyan verdában amik ott készültek szal elhihetet, h tudom mi a zene. Más kérdés meg az, hogy kinek mire van pénz és igénye. Nekem elég egy fejegység előre egy magas, hátra egy ovál meg a láda. Elsőszett alapban a suziban kilőve... Hülye lennék, az autó árának a felét zenére költeni.
-
dabadab
titán
"Ez a premium auto szerintem egy hulyeseg. Mi az?"
Miert lenne az? A premium kategoria letezik mindenhol mashol, is nem csak az autoknal, kb azzal a jelentessel, hogy jobb minosegu (ugyanakkor rosszabb ar/ertek aranyu) termek, mint ami a nagy tobbsegnek megfelel. Oke, autoknal a minoseg azert nehezebben megfoghato dolog, mint pl. csokoladeknal, ahol a kakaotartalom (meg tejcsokoladeknal a vanilin/vanilia toresvonal) alapjan latatlanban is kb be lehet loni a dolgokat, de attol ez meg letezo es hasznalhato fogalom.
DRM is theft
-
Versus82
aktív tag
-
Versus82
aktív tag
M3, M5 meg a komolyabb 7esek, audinál komolyabban szerelt a8, merci s500 stb.
szerintem ezek a prémiumok, mind árban mind minősgben...egy 320d vagy egy a4 vagy egy A osztályos merci mi a fákktól lenne prémium??
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Integra
titán
megkell hagyni a saját realitásában, az már elég torz úgyis
amúgy az utolsó nagy fal ledöntés a következő generáció lesz, mert az már hátsókerekes lesz. onnantól lesz teljes értékű prémium autó.
akkor pedig lehet majd rettegni igazán. bár így sincsen miért szégyenkezniük már.
de a szó szerinti prémiumhoz kell már a hátsókerék hajtás, mese nincsen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Versus82
aktív tag
hát szerintem sem prémium a honda, max. a legend. de ez miért baj? a honda inkább teljesítmény orientált volt mindig is szerintem...
és a 10-15 éves szarrászakadt mercik+bmw k sem prémium autók
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Rick4
félisten
hogy igazoltatasnal bizonyitanod kell valamivel, hogy van kotelezod.......... nem kell csekkel, felhívhatod a feleségedet, faterodat is, hogy ő is mondja be a kihangosított telefonba, hogy tényleg van biztosításod. a szabály úgy szól, hogy a rendőr ellenőrizheti, hogy a kötelezős érvényes-e, de azt nem írja le, hogy milyen módon kell ezt megtennie. pl ha ehhez a biztosítókat kell végigtelefonálnia, akkor ilyen módon csinálja, a csekk csak egy egyszerű megoldás.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Integra
titán
vezessen most fokozottan óvatosan, erre csak ennyit tudok mondani.
mindenki figyeljen jobban a következő 2 hónapban a másikra.
egyébként meg amúgy is ráférne az emberekre ez a hozzáállás, mert amekkora birkák vannak az utakon.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
ebben igazad van
de eza sztori vcces, olyna minthabemész médiába teszem azt kpra kifizeted az mp4 lejátszót és azt mondják nem hozhatod el...
Hát baxxák meg ha aug.15től megszűnik akkor is tuti buko ez a 3. negyedéves díj..köcsögö direkt huzták ezta írt eddig mert tudják aug1től elveszik a bonus aki nem fizette be..aki meg befizette elbukja...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
Dare2Live
félisten
vhogy jó látni ahogy az 500as eleje energia elnyelőként szana szijjel törik az utascella pedig még egy q7ellen is ahogy látom sértetlen marad. Így kell ezt.
Ettöl még frontálisban persze mindig nyerő lesz az 5*os nagy tömeg.
btw az lenne izgi ha egy jelen kori 5*os kickocsit látnánk találkozni egy régebbi mamlasszal. Nem lepődnék meg ha a régi nagy mamlasz lenne keményen a vesztes.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integra
titán
persze, hogy az..
ráadásul itt elég bizonyítottnak látszik a lopás.
a kérdés, hogy ezt a jogászok mégis hogy bulizzák ki, hogy elverjék a tagokon.
tiszta baumag az egész, csak sokkal kisebb összegekben.
nem látok sehol vagyonelkobzásról és azonnali kártérítésről hírt, vagyis, hogy ennek a szarházinak a pénzéből töltenék a máv kasszáját..
vicc hogy aki lop és csal azt egy bizonyos összeg felett védi az államtudtommal amúgy azután álltak el az átvételtől miután módosították az átvétel feltételeit és belekerült hogy az átvevőnek mindent kikell fizetnie cserébe
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Viszlát
addikt
Inkább töröltem. Ha neked az általam felhozott - Székesfehérvár Debrecen útvonal délutáni budapesti csúccsal útközben - példa egyenlő a Hortobágy - Poroszló között megtedd utaddal, akkor asszem no comment. További kellemes sarkítást.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Az általam leírt útvonalon az állítás nagyon is igaz, benne ültem, én vezettem, én tankoltam. Hogy ez történetesen megegyezik a Honda által megadott adatokkal, érdekes. Viszont nagyjából 350e km-rel a hátam mögött bizton állíthatom, hogy vegyes fogyasztást 50-50-ben számolni baromság, vagyis maximum elméleti síkon, hasonlítgatni lehet haszna, de azért erre sem fogadnék. Véleményem szerint sokkal nagyobb haszna van az életben előforduló esetek eredményeinek...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Na jó. Nem azért írtam be a gyári adatot, mert életszerűnek tartom. Legalább annyira életszerűtlen, mint egy autó fogyasztását 50% város és 50% országút alapján nézni. Fogalmam sem volt mennyit ír a gyártó az Accordra, nem is szoktam nézni, van amelyik kevesebbet, van amelyik pofátlanul többet csal.
Az egész amúgy onnan indult, hogy egy modern kétezres benzines motor mennyiből képes megmozgatni egy másfél tonnás autót. Erre írtam a saját kis példámat, amibe a tanult kolléga először poénnal, majd a vegyesfogyasztás elméleti baromságával próbált meg belekötni. Részemről ennyi.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
A 7.5-et én mértem. Erre jött a tanult kolléga, hogy nem mérvadó, mert így meg úgy, merthát a vegyes az neki mást jelent, meg, hogy az autógyárak is úgy mérik. Ezért írtam be slusszpoénként, hogy az általa mérvadónak titulált gyári mérés is pont annyit ír, mint amennyit én mértem. Irónikus, szvsz.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."