Túlzás hogy egyre divatosabb a 3D, nekem kb. 10 éve lett az első PC-s Nvidia kártyám 3D szemüveggel, azóta lóf@sz nem történt a technológiában.
Szerintem a TV-knél (TV-adás, külső forrásból film lejátszás) nem is fog valami hasonló 3D élmény lenni. Ezt arra alapozom, hogy PC-n a játéknak és VGA drivernek kellett tudni a 3D-t, pl. az asztal soha nem volt 3D-ben, csak a megfelelő alkalmazás: Nvidia demo, néhány speciálisan elkíszített állókép és megfelelő játékok = pl. Duke Nukem 3D-t hiába nyomtam 3D-ben, nem volt az, ellenben az Unreal első része már az volt És Király volt, csak 30 perc után kifolyt a szemem!
3D egyik működése:
-Kell hozzá egy LCD szemüveg, ami a kép szinkronjában eltakarja a jobb vagy bal szemet
-Kell hozzá egy megjelenítő, ami hol a bal szemednek, hol a jobb szemednek látható képet jeleníti meg (PC esetén azért kell 120Hz-es monitor, mert amit zavarmentesen látsz 60Hz, jobb szem+bal szem = 120Hz, igaz ez i)
-Aztán kell hozzá egy eszköz, ami a megjelenítőt meg szemüveget szinkronizálja (a szemüveg mikor melyik szemedet takarja el),
Magyarul a szemüveget össze kell dugni valamivel.
PC esetén a VGA-val, TV esetén a TV-vel.
Amég nem lesznek olyan TV-k, amihez 3D szemüveget adnak (lesz hely hová bedugni), addig felesleges ezt a 3D témát feszegetni, meg ebben a vonatkozásban hz-ről beszélgetni!
Tanulságként: PC-hez, az Nvidiának van 3D szemüveg megoldása, hozzávaló PC monitorból meg 1db Samsung létezik.
LCD TV választásnál nem szempont a 3D
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni