Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#613) Stihl024


Stihl024
junior tag

Az a dugó a kipu oldalon egész egyszerűen elégett,vagy egy után gyártott dugó,vagy etanol kiválasztotta a 2T olajadat és túlhevült.Benzin 2400 c-fokon ég a dugó felett, alumínium olvadáspontja 600 c -forráspontja 2500 c.Tehát ha egyszer lekopik a bevonat a dugattyúról ,nagymértékben elveszti a hővédelmét.Sokan smirglivel tisztítják a kokszos dugattyút-(eleinte én is :W ) máris lenulláztad a dugattyú hővédelmét.Olcsóbb dugattyúk krómozottak,drágábbaknak van már egy rakás más anyag védelme.Dugattyút óvatosan le kell kaparni majd olajos dörzsi szivaccsal kell tisztítani.Én újabban krómtisztító pasztát és filckorongot használok -henger polírozásra is -tökéletes!Ha már megcsiszoltad smirglivel-nem marad más fel kell polírozni egész tükrösre-meglepően nagyon tartós lesz! Viszont a tükrös dugó tető nehezebben is hűl ki ,ezért az ilyen géppel már csak óvatosan, leállítás előtt 20 sec pöfögés!Ez csak egy kis saját tapasztalat-megfizettem az árát már rendesen!!!!!
:O :O

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.