Ezekkel az igényekkel jó választás egy Xiaomi pro 2. Ár/értékben nagyon jó!
Szinte az utolsó csavarig mindent lehet hozzá rendelni, ha szükség lenne rá.
Én csak a testsúlyom miatt választottam a Ninebot-ot (meg a 10-es kerék is vonzó volt). Ha egy 10-15 kilóval kevesebb lennék én is Pro 2-őt vettem volna.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Kowi84
aktív tag
Kowi84
aktív tag
Nem nagyon van még tapasztalat, mert elég új ez a típus...
IMIIKE1998
őstag
[link] Tömlős vs tömör gumi, nagyjából az a konklúzió, amit itt írt pár ember, jobban ráz. Viszont macskaköves úton szerintem majdnem mindegy, hogy tömör vagy felfújható a gumi, a kerékméret okozza a legnagyobb problémát, de szerintem a roller amúgy sem való oda. Azon fogok még elgondolkodni, hogy egy hátsó kerék meghajtású rollernél a hátsó kerékre tömör gumit rakok, előre meg felfújhatót, így ha az első defektes lenne, akkor könnyű cserélni, mert csak a tengelyt tartó csavart kell kiszedni és már hozzá is férek a gumi hoz, de azért a kormányt mégse rázza annyira a rossz út.
[ Szerkesztve ]
Somatom
veterán
Hmmm... Érdekes koncepció.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
csokaym
csendes tag
"Ha egyáltalán kibírja addig egyben: sima S1-ek akkujai 600-800 km-nél képesek elnyekkenni."
Való igaz, ez a nagy átlag, de szerencsére láttunk már ellenpéldát
ha emlékszel még a 100+%-os ex akkumra mrgtanultuk ugyebár, hogy az akksik lehetnek 100% feletti kapacitásúak is
DigitXT
félisten
Ó, emléxem én arra még: jószándékból odaadtam egy FB-os tagnak fizu előtt,
hogy tudja még használni a Pro-ját az október végi szép időben, azóta is fizeti.
De legalább az ő rossz akkuja nálam van, és hegesztés után működik is, csak
hát cella szinten is vannak gondok, mert csak 93%-os már. (Eleve nem is
2600-as cellák voltak benne, mint a korábbi verziókban... visszafejlődés van.)
Ui: minap járt nálam egy ember szintén FB-ról (hivatkozott rád is), aki egy 48V
akkut építtet velem, meg "javít" egy Pro-t, aminek... Kitört az első kereke LOL!
(De most viccen kívül abszolút szarul volt hegesztve, és szanaszét tört sajnos:
és az egy Pro... Szóval én már senkinek nem hiszek. Csak amit én mérek.)
lehetnek 100% feletti kapacitásúak is
Eegen, ha valaki a külső címkéből indul ki, hihet, amit akar, de azért tudhatná,
hogy általában jó, ha a cellák a névleges értéket tudják (bár lehet +/- is elvileg,
de inkább csak mínusz szokott lenni!), szóval csak azért, mert "címkeügyileg"
"7500-as" az akku, ha 2600-as cellákból van, az bizony 7800... Ahhoz képest
meg már nem 100% fölötti a mérés, csak simán jó. (Mérnöknek ez triviális.)
[ Szerkesztve ]
csokaym
csendes tag
természetesen. Ettől függetlenül akad olyan mindig, aki ezt 103%-os akksiként árulja
ddt500hu
veterán
Sziasztok!
Én is segítséget kérnék.
Kifejezetten rövid távra szeretnék egy minél olcsóbb e-rollert.
Jelenleg Lime-ot használok szinte állandó jelleggel, mert az utcánkba nem tudok parkolni. A legnagyobb táv amit eddig meg kellett tennem az másfél km volt.
Szóval heti szinten 15km mennék összesen. Csak időnyerésre használom mert ami gyalog 10-15 perc az lime-al 4-5.
Alapvetően elég igénytelen vagyok szóval a jobb állapotú lime-os rolikkal már elégedett szoktam lenni. Azért a 25km/h jó lenne ha tudná.
Ennek fényében várnék javaslatokat.
Előre is kösz!
PociAti
senior tag
Ha a Lime-nál nem zavart, hogy "használt", akkor saját célból is a használtak között lenne célszerű körbenézni.
Pár hete ment el egy keveset használt Xiaomi Essential 70k-ért.
A jofogáson 50k-90k közötti elektromos járművek szűrés alapján vannak lehetőségek, az ár elég jól tükrözi az állapotot. Én simán be merném vállalni a használt Xiaomit. Töltő legyen hozzá, azzal jó eséllyel kiszűrheted az esetlehesen lopott rollereket.
Az alap modellek a 25 km hatótávot pont teljesítik (limitált feltételek között), de kb. ennél a 25 km-nél van egy komoly árbeli ugrás.
Syd69
aktív tag
Ilyen a statisztika mag a közvéleménykutatás
Alma
Reggie0
félisten
Ha rosszul csinaljak, akkor igen.
DigitXT
félisten
"Én csak annak a statisztikának hiszek, amit én magam hamisítottam."
ddt500hu
veterán
Köszi!
Aaron14
őstag
Na megvolt az első gázolásom. Megyek a bicikliúton hazafele az Erzsébet tér felől és látom, hogy két nő elég közel sétál a bicikliúthoz, ezért lassítok és csengetek, majd mikor melléjük érek, hirtelen kilép elém az egyik hölgy és bumm. Ő arccal a bicikliútra én be a bokorba. Semmi bajom nem lett, visszagondolva jól estem és talán egy karcolás van a kezemen.
Nem értem a turisták miért a bicikliúton sétálnak, ha ott van mellette a sokkal szélesebb járda.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Somatom
veterán
Egyszerű a válasz. A turista az élményekért utazik.
-Képzeld, sétáltam Budapesten.
Elég uncsi story.
-Képzeld, elütöttek Budapesten.
Ez sokkal érdekesebb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
DigitXT
félisten
Az jó, hogy neked semmi bajod... És a gyalogosnak, aki arcra esett?
Persze, hogy semmi keresnivalójuk bicikliúton*, de ha már a dynomen
helyzetet felismerted, lassítottál, szerintem értelmetlen volt csengetni,
inkább megállásra kellett volna készülni. Lehet, pont a csengetésedtől
ijedt meg, és lépett eléd. (Azért mert szabálytalan, nem kell elgázolni.)
*: ha jön a rendőr, a jog melletted áll, de ha súlyos sérülést okozol akár
tisztán a másik hibájából, hiszen te szabályos voltál, csak nem védted
ki az ő hülyeségét, pedig lett volna rá idő, a lelkiismeretednek fájni fog.
Én is dudáltam már le hülyegyerekeket a bicikliútról. De úgy, hogy még
bőven volt tartalékom akár a teljes megálláshoz, ha rosszul reagálnak.
(És amúgy rosszul reagáltak, nekik állt följebb, de a gázolás elmaradt.)
Dave™
nagyúr
A budai rakparton nincs olyan nap, hogy ne lennének turisták a biciklisávon. Nem csak az ő hibájuk, a sávok is olykor elég szűkek vagy rosszul festettek, de jobb híján helyettük is figyelni kell, mert ők bámészkodnak, te pedig közlekednél.
A másik kedvencem, amikor az autókkal szemben van (lenne) elsőbbségem, de tojnak rá, vagy még esetleg ők dudálnak rám, hogy hogy merészeltem eléjük menni (nyilván messze vannak még, de akkor is). Ilyen pl. az Árpád-híd alatti rész, elég nyilvánvalóan kint van nekik a tábla, de nem akarják észrevenni, egyszer satuznom kellett biciklivel. De kanyarodó autó is akart már elütni az Aquincum hotel előtt is, ő is kimaradt a kresz oktatáson, és szintén neki állt feljebb.
PociAti
senior tag
Kerékpárral én is elcsaptam egy sima gyalogost, mégcsak nem is volt turista.
Egy nő egyenletes lassú tempóban keresztezte a kerékpárutat. Előre kiszámított laza tempóban szerettem volna mögötte elhaladni, de hirtelen, minden előzmény nélkül elkezdett visszafelé futni. Bár én ütöttem el, de nem győzött elnézést kérni tőlem.
Persze hogy kellemetlenül éreztem magam, és azon töprengtem miként lehetett volna elkerülni. Csak úgy, ha irreális szituációkra is felkészülünk, de attól mi válunk kiszámíthatatlanná a forgalom azon résztvevői számára akik nem így gondolkoznak, és nem csökkentik egyből a felére a tempót ha pár méteres körzetben gyalogost látnak.
Előítéletesebb lettem egyes járókelőkkel szemben. A kiszámíthatatlan gyerekekkel, a turistákkal, azokkal a személyekkel akik láthatóan el vannak merülve a gondolataikban, akik pórázon kutyát sétáltatnak.
Azokkal, akik látszólag nem határozott céllal haladnak A-ból B pontba.
Külön kategória az iskolásokból, haverokból, családtagokból összeverődő 3-6 fős társaságok, ahol egymásra figyelnek, nem a környezetükre.
Gabis
őstag
Szerintem sokat segítene a dolgon, ha olyan esetekben ahol a járdából van leválasztva a kerékpárút, akkor kiépítenének a kettő közé alumínium csőböl elválasztót mint pl a Bajcsy-Zsilinszky út bizonyos szakaszán.
Aaron14
őstag
Szombat este iszonyat forgalmas ez a rész. A járda tele gyalogosokkal, a bicikliút kerékpárosokkal, e-rolleresekkel, e-monociklisekkel, stb. Nincs arra se időm, se lehetőségem, hogy minden egyes ilyen esetnél megálljak, hiszen ez a szituáció legalább 10x előfordul az Erzsébet tér és Nyugati pályaudvar között.
A jelenlegi szituációban, ha satufékezek egyet, akkor vagy én esek pofára a viacoloron és még hátulról belém is jönnek, vagy simán megállok, de belémjönnek hátulról. Ez szerintem nem lett volna a legszabályosabb csúcsforgalomban.
De mondok egy másik példát. Kereszteződésben állok a pirosnál és velem szemben áll a gyalogos a bicikliúton. Zöld jelzést kapok, jön velem szembe és nem megy át a zebrára.
Előre kiszámítható helyzeteket eddig mindig kivédtem és rendkívül körültekintő vagyok, bármivel is közlekedem, de más hülyesége miatt nem leszek én is kiszámíthatatlan és veszélyes a forgalom többi résztvevője számára, hiszen akkor én okozok majd balesetet.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
DigitXT
félisten
Na várjál, ki beszélt satufékezésről? Nem azt mondtam, hogy az megoldás:
lassítottál, már így is, ezt tudtad volna folytatni a csengetés helyett. És ezt
a folyamatot láthatja a mögötted jövő is, így nem kéne, hogy beléd menjen.
De amúgy meg mi kényszerít arra, hogy a saját sávodban centikre húzz el
a (szabálytalan) gyalogos mellett, nagy sebességkülönbséggel? Ki lehetne
kerülni oldaltávolság tartással, a szembejövő sávjában. Hja, hogy akkora a
forgalom, hogy jönnek szemben, így ez nem járható? Akkor ez még inkább
indok arra, hogy lelassíts akár a gyalogos tempójára, mert ha olyankor lép
eléd, nem lököd fel, és te se repülsz bele szembe a bokorba: szerintem ez
rohadt szerencsés kimenetel volt, hogy nem kaptál el repülés közben senki
más közlekedőt és a gyalogos sem szerzett olyan fejsérülést, ami 8 napon
túl gyógyul... azt hiányolom a leírásodból, hogy mit fogsz másképp csinálni,
hogy legközelebb ne a szerencsén múljon, hogy ennyivel megúszod... Mert
az, hogy leírod, hogy itt ilyen a forgalom, és ez normális, így szeretnéd, ha
a gyalogosok véletlen se lépnének a bicikliútra, ez nem fog megtörténni.
A probléma a sebességkülönbség... ÉS a csengőre hagyatkozás, ahelyett,
hogy a féket használnád, akár lépésbe való lassításig. És igen: felkészülve
a megállásra. Ha nem tudsz kitérni, ám megállásra sem készülsz, akkor rá
bízod magad a gyalogos hülyeségére, hogy a csengőd miatt nem lép eléd?
Én elhiszem, hogy hirtelen történik az ilyen, de meglehetősen biztos vagyok
benne, hogy a csengetés pont rontott a helyzeten... Szóval nice to have,
de nagyon sokra ne számíts vele kapcsolatban, eddig se kellett volna.
Ui: szerintem a csengő kizárólag arra jó, amikor teljes terjedelmében zárják
a gyalogosok a bicikliutat, nem veszik észre, hogy megérkeztél (felvetted a
tempójukat és nem tudsz miattuk a korábbi sebességeddel tovább haladni).
Ekkor lehet csengetni, és észreveszik magukat. Tudsz tovább haladni, csak
hát ehhez az kell, hogy előtte lassíts az ő tempójukra, mert nem várható el,
hogy időben reagálnak. És jól reagálnak. Ha már szerencsére akarod bízni
magad, inkább ne várj semmi reakciót: ha egy villanás alatt elhúzol mellette
valószínűleg megijed, és elküld az anyádba, de legalább elmarad a baleset.
Zöld jelzést kapok, jön velem szembe és nem megy át a zebrára.
Ilyenkor egyértelműen hülye és/vagy provokál, de mit csinálsz? Elütöd?
Szerintem kikerülöd a szembejövő sávban. Tudom, néha ez nagyon nehéz,
ha épp borzasztóan szűk sávokat festettek. Megfejelve, hogy ott van még
lámpaoszlop is, amibe bele akadhat a kormány. Szóval akkor marad, hogy
baromi lassan haladsz és/vagy jelzed a problémát szép magyar szavakkal.
(Van YT-on vmi angol idióta, aki biciklivel futárkodva napi 40-50x üvölti le a
gyalogosokat, hogy szabálytalanul lépnek a bicikliútra... lehet persze, hogy
nem idióta, csak így akarja megnevelni a népet, de nem látszik a hatás.)
[ Szerkesztve ]
PociAti
senior tag
Az én városomban a Bajcsy-Zsilinszky úton nem a járdából van leválasztva a kerékpárút!
Az OpenStreetmap térképe szerint Bajcsy-Zsilinszky úton kerékpárút sincs.
R a y
senior tag
"Nincs arra se időm, se lehetőségem," A szabályok mást mondanak, és ha már ott van a bicikli sávban, az nem jelenti azt, hogyha elütöd akkor ő a hibás.
A másik pedig, közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet IV. rész I. fejezet 26. § (szakasz és nem paragrafus, ugye tudjuk) 4. pontja egyértelműen leírja, hogyan válaszd meg a sebességet.
(4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
Grafiqs
őstag
Ha újban gondolkodsz akkor ajánlom a Niubility N2 rollert. 10 colos kereke van és relatív nagy akksija.
275 dollár (postával, mindennel), de nem tunningolható mint a Xiaomi.
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
Reggie0
félisten
Jo csengo kell. Elolem mindig lemennek, igaz vagy 5 masodperccel elore kell csengetni es masodperceken keresztul. A rollerre atszereltem a 12V-os iskolacsengot harom 18650 cella tarsasagaban
Gabis
őstag
Igazad van, elnézést, a Budapest lemaradt de a megvalósítást leírtam, szóval igazából el tudod képzelni... mentem párszor azon a szakaszon, szóval
PociAti
senior tag
Igazából azért hívtam fel a hiányosságra a figyelmet, mert Budapest belvárosán kívül is van élet.
Például a sisakviselés legelvakultabb hirdetői meg szoktak erről feledkezni, úgy állítják be a kerékpárutakat, mintha az valami életveszélyes dzsungel lenne, miközben én munkába menet gyakran egyetlen járművel sem találkozom a kerékpárúton.
Gabis
őstag
Értelek, csak igazából sok értelme nem volt, mert a város megadása nélkül is értelmezhető volt, és a lényege az, hogy lehet ezt normálisan is megvalósítani, egymás veszélyeztetése nélkül...
PociAti
senior tag
Láttam már baromi rossz és balesetveszélyes megoldásokat gyalogosok és kerékpárosok leválasztására. Te konkrét esetet említettél. Nem ismerem, és szerintem sokan mások is így vannak vele.
És akkor visszatértünk az eredeti témához, ha az ország Bajcsy-Zsilinszky utcáit nézzük, esetek bő 90%-ban szerintem felesleges is lenne a kordon.
Aaron14
őstag
Ez alapján 5 km/h-val kellene haladnom az adott szakasz nagy részén, ami valjuk be, nem életszerű. Elkerülő manőver közben lép ki valaki elém, a karjába beleakad a kormányom és én emiatt elesek, akkor nem hiszem, hogy ezért én lennék a hibás szemben azzal, aki egyértelműen olyan helyen sétál, ahol nem szabadna és gondatlanságból balesetet okoz.
Én is szoktam a járdán rollerezni, 5 km/h-val, ha az adott szakaszon nincs kerékpárút vagy a műút nem alkalmas arra, hogy rollerrel közlekedjek rajta. Mindenkinek elsőbbséget adok a járdán, mert tudom, hogy ott csak vendég vagyok. Ha belém jönnek, taknyolok, stb., akkor az szinte biztos az én hibám, hiszen alapjáraton nem lehetnék ott.
Szabályok azért vannak, hogy kulturált, civilizált módon tudjunk egymás mellett működni. Természetesen senkitől nem várható el és biztos vagyok benne, hogy senki nem képes arra, hogy minden szabályt betartson, de én sem gyalogolok ki és sétálok az úton ha ott van mellettem a járda, mert ha elütnek, akkor az egyértelműen az én mulasztásomból fog megtörténni.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Gabis
őstag
Jah... mert az sokkal jobb, hogy egy felfestett jelzéssel val leválasztva, és boldog boldogtalan közlekedik rajta össze-vissza... ha nem is olyan kordon mint pl. a Bajcsy-n (ha már ennyire rápörögtél erre) de valami fizikai határral jó lenne leválasztani ezeket a részeket. Így is elég sok mindenre kell figyelni, jó lenne ha a gyalogosokra kevésbé kellene. De mivel nagyon nem egy szinten látjuk ezt a dolgot, részemről ezt itt le is zárom mert semmi értelme, és nem is ide tartozik.
zhata
senior tag
Megtörtént?
Ma délután néhány perccel 3 után rendőrök mérték a kerékpárúton haladók sebességét, legalábbis én annak néztem. (Bár az is lehet, hogy a forgalmat figyelték.) Szerencsémre elvakított a fény, és emiatt melléjük érve csak 20-25-tel mentem. Ott aztán még egy - talán - köszönömöt is hallottam tőlük.
A fedélzeti kamerám rögzítette is az eseményt.
DigitXT
félisten
Töltsd fel a felvételt, hátha okosabbak leszünk. Bár a törvény még nem jött ki.
(Feltételezem, hogy tele lenne vele az internet, ha megjelent volna véglegesítve.)
R a y
senior tag
erre én is kíváncsi lennék.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
Dave™
nagyúr
Ma a szembeszél majdnem teljesen lemerítette az akkut hazafele, a szokásos ~30% (hidegben) helyett 10% alatt értem haza, mondhatni ki volt számolva. Pro2, 20km, végig teljes sebességgel (ami becsületére legyen mondva, még 10% körül is 20 felett volt, szembeszélben).
Dave™
nagyúr
Jött új firmware a Pro 2-re. Nem tudom mit javít, a szokásos semmitmondó changelogja van.
szerk: egy változás megvan, újra van cruise control
[ Szerkesztve ]
R a y
senior tag
ma én is elég rendesen szenvedtem a szembeszélben
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
Gigi01
őstag
Kicsit késve,de ma berendeltem a Kugoo G2Pro-t.
Pro2-t váltanék vele.
Vele akkor már kismotoros szabályok tartoznak rám?
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Legjobb tudomásom szerint még nem, ám nem lesz olyan egyszerű betartani.
Reggie0
félisten
Na, majd lehet venni a blokkolot a rollerre is.
lehella
senior tag
Hol értesülsz az új firmwareről? Ezek szerint gyárit használsz?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Dave™
nagyúr
Gyárit, igen. A telefon jelzett. Az akkumenedzsment is változhatott, mert a ~30% helyett 51% maradt benne, amikor ma beértem. Kíváncsi leszek a következő napokban, nem éreztem hogy lett volna hátszél, ha pedig tényleg javult a "fogyasztás", az nagyon jó hír.
lehella
senior tag
Na akkor ebből az alapból kellene valahogy főznöm egy erősebbet
Holnap én is lehet hogy rollerezni fogok munkába, lassan kelleni fog a síkesztyű
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
R a y
senior tag
Akkor tempomat tényleg van? Nekem ezt írja ki új verziónak: 1.1.0_247_136_141
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
Dave™
nagyúr
Igen, reggel azzal jöttem. Kíváncsi leszek az akkura, mert sokkal jobbnak tűnt reggel, mint előtte. Még a 10-15 fokban is ritka volt, hogy 50%+ maradjon 20km után, de ma ennyit mutatott. Hazafele kiderül, ha nem lesz nagyon szembeszél.
R a y
senior tag
Akkor most nem volt szembeszél? Ma nem rollereztem ezért nem tudom.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
Dave™
nagyúr
Reggel nem volt vészes, a Dombóvári útnál volt erős szembeszél, de előtte semmi. Most a kérdés az, hogy volt-e olyan hátszél, amit nem éreztem (ami megmagyarázná, hogy miért maradt sokkal több az akkuban, mint szokott), vagy ennyivel jobb lett az akkumenedzsment. Az utóbbi túl szép, hogy igaz legyen, de valahogy máshogy ment, legalábbis más érzés volt kicsit, szóval még ez sem kizárt.
zhata
senior tag
PociAti
senior tag
Nekem ez inkább tűnik valami egyszerű videokamerának, mint sebességmérő berendezésnek.
Például forgalom mennyiségének és összetételének felmérése céljából.
Viszont a humánerő ráfordítást kissé túlzónak érzem.
A számlálást diákmunkás is el tudná végezni strigulázással.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)