Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11201) Kowi84 válasza torma1981 (#11142) üzenetére


Kowi84
aktív tag

Ezekkel az igényekkel jó választás egy Xiaomi pro 2. Ár/értékben nagyon jó!
Szinte az utolsó csavarig mindent lehet hozzá rendelni, ha szükség lenne rá.
Én csak a testsúlyom miatt választottam a Ninebot-ot (meg a 10-es kerék is vonzó volt). Ha egy 10-15 kilóval kevesebb lennék én is Pro 2-őt vettem volna.

(#11202) Kowi84 válasza PociAti (#11200) üzenetére


Kowi84
aktív tag

Nem nagyon van még tapasztalat, mert elég új ez a típus...

(#11203) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

[link] Tömlős vs tömör gumi, nagyjából az a konklúzió, amit itt írt pár ember, jobban ráz. Viszont macskaköves úton szerintem majdnem mindegy, hogy tömör vagy felfújható a gumi, a kerékméret okozza a legnagyobb problémát, de szerintem a roller amúgy sem való oda. Azon fogok még elgondolkodni, hogy egy hátsó kerék meghajtású rollernél a hátsó kerékre tömör gumit rakok, előre meg felfújhatót, így ha az első defektes lenne, akkor könnyű cserélni, mert csak a tengelyt tartó csavart kell kiszedni és már hozzá is férek a gumi hoz, de azért a kormányt mégse rázza annyira a rossz út.

[ Szerkesztve ]

(#11204) Somatom válasza IMIIKE1998 (#11203) üzenetére


Somatom
veterán

Hmmm... Érdekes koncepció.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11205) csokaym válasza DigitXT (#11130) üzenetére


csokaym
csendes tag

"Ha egyáltalán kibírja addig egyben: sima S1-ek akkujai 600-800 km-nél képesek elnyekkenni."

Való igaz, ez a nagy átlag, de szerencsére láttunk már ellenpéldát :B
ha emlékszel még a 100+%-os ex akkumra :R mrgtanultuk ugyebár, hogy az akksik lehetnek 100% feletti kapacitásúak is :))
:W

(#11206) DigitXT válasza csokaym (#11205) üzenetére


DigitXT
félisten

Ó, emléxem én arra még: jószándékból odaadtam egy FB-os tagnak fizu előtt,
hogy tudja még használni a Pro-ját az október végi szép időben, azóta is fizeti.

De legalább az ő rossz akkuja nálam van, és hegesztés után működik is, csak
hát cella szinten is vannak gondok, mert csak 93%-os már.:R (Eleve nem is
2600-as cellák voltak benne, mint a korábbi verziókban... visszafejlődés van.:U)

Ui: minap járt nálam egy ember szintén FB-ról (hivatkozott rád is), aki egy 48V
akkut építtet velem, meg "javít" egy Pro-t, aminek... Kitört az első kereke LOL!
(De most viccen kívül abszolút szarul volt hegesztve, és szanaszét tört sajnos:
és az egy Pro... Szóval én már senkinek nem hiszek. Csak amit én mérek.:DDD)

lehetnek 100% feletti kapacitásúak is
Eegen, ha valaki a külső címkéből indul ki, hihet, amit akar, de azért tudhatná,
hogy általában jó, ha a cellák a névleges értéket tudják (bár lehet +/- is elvileg,
de inkább csak mínusz szokott lenni!), szóval csak azért, mert "címkeügyileg"
"7500-as" az akku, ha 2600-as cellákból van, az bizony 7800... Ahhoz képest
meg már nem 100% fölötti a mérés, csak simán jó.:D (Mérnöknek ez triviális.)

[ Szerkesztve ]

(#11207) csokaym válasza DigitXT (#11206) üzenetére


csokaym
csendes tag

természetesen. Ettől függetlenül akad olyan mindig, aki ezt 103%-os akksiként árulja :B

(#11208) ddt500hu


ddt500hu
veterán

Sziasztok!
Én is segítséget kérnék.
Kifejezetten rövid távra szeretnék egy minél olcsóbb e-rollert.
Jelenleg Lime-ot használok szinte állandó jelleggel, mert az utcánkba nem tudok parkolni. A legnagyobb táv amit eddig meg kellett tennem az másfél km volt.
Szóval heti szinten 15km mennék összesen. Csak időnyerésre használom mert ami gyalog 10-15 perc az lime-al 4-5.
Alapvetően elég igénytelen vagyok szóval a jobb állapotú lime-os rolikkal már elégedett szoktam lenni. Azért a 25km/h jó lenne ha tudná. :U
Ennek fényében várnék javaslatokat.
Előre is kösz!

(#11209) PociAti válasza ddt500hu (#11208) üzenetére


PociAti
senior tag

Ha a Lime-nál nem zavart, hogy "használt", akkor saját célból is a használtak között lenne célszerű körbenézni.
Pár hete ment el egy keveset használt Xiaomi Essential 70k-ért.

A jofogáson 50k-90k közötti elektromos járművek szűrés alapján vannak lehetőségek, az ár elég jól tükrözi az állapotot. Én simán be merném vállalni a használt Xiaomit. Töltő legyen hozzá, azzal jó eséllyel kiszűrheted az esetlehesen lopott rollereket.

Az alap modellek a 25 km hatótávot pont teljesítik (limitált feltételek között), de kb. ennél a 25 km-nél van egy komoly árbeli ugrás.

(#11210) Syd69 válasza Reggie0 (#11177) üzenetére


Syd69
aktív tag

Ilyen a statisztika mag a közvéleménykutatás

Alma

(#11211) Reggie0 válasza Syd69 (#11210) üzenetére


Reggie0
félisten

Ha rosszul csinaljak, akkor igen.

(#11212) DigitXT válasza Reggie0 (#11211) üzenetére


DigitXT
félisten

"Én csak annak a statisztikának hiszek, amit én magam hamisítottam.":DD

(#11213) ddt500hu válasza PociAti (#11209) üzenetére


ddt500hu
veterán

Köszi!

(#11214) Aaron14


Aaron14
őstag

Na megvolt az első gázolásom. Megyek a bicikliúton hazafele az Erzsébet tér felől és látom, hogy két nő elég közel sétál a bicikliúthoz, ezért lassítok és csengetek, majd mikor melléjük érek, hirtelen kilép elém az egyik hölgy és bumm. Ő arccal a bicikliútra én be a bokorba. Semmi bajom nem lett, visszagondolva jól estem és talán egy karcolás van a kezemen.

Nem értem a turisták miért a bicikliúton sétálnak, ha ott van mellette a sokkal szélesebb járda. :W

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#11215) Somatom válasza Aaron14 (#11214) üzenetére


Somatom
veterán

Egyszerű a válasz. A turista az élményekért utazik.
-Képzeld, sétáltam Budapesten.
Elég uncsi story.
-Képzeld, elütöttek Budapesten.
Ez sokkal érdekesebb. :DDD

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11216) DigitXT válasza Aaron14 (#11214) üzenetére


DigitXT
félisten

Az jó, hogy neked semmi bajod... És a gyalogosnak, aki arcra esett?:F
Persze, hogy semmi keresnivalójuk bicikliúton*, de ha már a dynomen
helyzetet felismerted, lassítottál, szerintem értelmetlen volt csengetni,
inkább megállásra kellett volna készülni. Lehet, pont a csengetésedtől
ijedt meg, és lépett eléd. (Azért mert szabálytalan, nem kell elgázolni.)

*: ha jön a rendőr, a jog melletted áll, de ha súlyos sérülést okozol akár
tisztán a másik hibájából, hiszen te szabályos voltál, csak nem védted
ki az ő hülyeségét, pedig lett volna rá idő, a lelkiismeretednek fájni fog.

Én is dudáltam már le hülyegyerekeket a bicikliútról. De úgy, hogy még
bőven volt tartalékom akár a teljes megálláshoz, ha rosszul reagálnak.
(És amúgy rosszul reagáltak, nekik állt följebb, de a gázolás elmaradt.)

(#11217) Dave™ válasza Aaron14 (#11214) üzenetére


Dave™
nagyúr

A budai rakparton nincs olyan nap, hogy ne lennének turisták a biciklisávon. Nem csak az ő hibájuk, a sávok is olykor elég szűkek vagy rosszul festettek, de jobb híján helyettük is figyelni kell, mert ők bámészkodnak, te pedig közlekednél.

A másik kedvencem, amikor az autókkal szemben van (lenne) elsőbbségem, de tojnak rá, vagy még esetleg ők dudálnak rám, hogy hogy merészeltem eléjük menni (nyilván messze vannak még, de akkor is). Ilyen pl. az Árpád-híd alatti rész, elég nyilvánvalóan kint van nekik a tábla, de nem akarják észrevenni, egyszer satuznom kellett biciklivel. De kanyarodó autó is akart már elütni az Aquincum hotel előtt is, ő is kimaradt a kresz oktatáson, és szintén neki állt feljebb.

(#11218) PociAti válasza Aaron14 (#11214) üzenetére


PociAti
senior tag

Kerékpárral én is elcsaptam egy sima gyalogost, mégcsak nem is volt turista.
Egy nő egyenletes lassú tempóban keresztezte a kerékpárutat. Előre kiszámított laza tempóban szerettem volna mögötte elhaladni, de hirtelen, minden előzmény nélkül elkezdett visszafelé futni. Bár én ütöttem el, de nem győzött elnézést kérni tőlem.
Persze hogy kellemetlenül éreztem magam, és azon töprengtem miként lehetett volna elkerülni. Csak úgy, ha irreális szituációkra is felkészülünk, de attól mi válunk kiszámíthatatlanná a forgalom azon résztvevői számára akik nem így gondolkoznak, és nem csökkentik egyből a felére a tempót ha pár méteres körzetben gyalogost látnak.

Előítéletesebb lettem egyes járókelőkkel szemben. A kiszámíthatatlan gyerekekkel, a turistákkal, azokkal a személyekkel akik láthatóan el vannak merülve a gondolataikban, akik pórázon kutyát sétáltatnak.
Azokkal, akik látszólag nem határozott céllal haladnak A-ból B pontba.
Külön kategória az iskolásokból, haverokból, családtagokból összeverődő 3-6 fős társaságok, ahol egymásra figyelnek, nem a környezetükre.

(#11219) Gabis válasza PociAti (#11218) üzenetére


Gabis
őstag

Szerintem sokat segítene a dolgon, ha olyan esetekben ahol a járdából van leválasztva a kerékpárút, akkor kiépítenének a kettő közé alumínium csőböl elválasztót mint pl a Bajcsy-Zsilinszky út bizonyos szakaszán.

(#11220) Aaron14 válasza DigitXT (#11216) üzenetére


Aaron14
őstag

Szombat este iszonyat forgalmas ez a rész. A járda tele gyalogosokkal, a bicikliút kerékpárosokkal, e-rolleresekkel, e-monociklisekkel, stb. Nincs arra se időm, se lehetőségem, hogy minden egyes ilyen esetnél megálljak, hiszen ez a szituáció legalább 10x előfordul az Erzsébet tér és Nyugati pályaudvar között.

A jelenlegi szituációban, ha satufékezek egyet, akkor vagy én esek pofára a viacoloron és még hátulról belém is jönnek, vagy simán megállok, de belémjönnek hátulról. Ez szerintem nem lett volna a legszabályosabb csúcsforgalomban.

De mondok egy másik példát. Kereszteződésben állok a pirosnál és velem szemben áll a gyalogos a bicikliúton. :F Zöld jelzést kapok, jön velem szembe és nem megy át a zebrára.

Előre kiszámítható helyzeteket eddig mindig kivédtem és rendkívül körültekintő vagyok, bármivel is közlekedem, de más hülyesége miatt nem leszek én is kiszámíthatatlan és veszélyes a forgalom többi résztvevője számára, hiszen akkor én okozok majd balesetet.

[ Szerkesztve ]

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#11221) DigitXT válasza Aaron14 (#11220) üzenetére


DigitXT
félisten

Na várjál, ki beszélt satufékezésről? Nem azt mondtam, hogy az megoldás:
lassítottál, már így is, ezt tudtad volna folytatni a csengetés helyett. És ezt
a folyamatot láthatja a mögötted jövő is, így nem kéne, hogy beléd menjen.

De amúgy meg mi kényszerít arra, hogy a saját sávodban centikre húzz el
a (szabálytalan) gyalogos mellett, nagy sebességkülönbséggel? Ki lehetne
kerülni oldaltávolság tartással, a szembejövő sávjában. Hja, hogy akkora a
forgalom, hogy jönnek szemben, így ez nem járható? Akkor ez még inkább
indok arra, hogy lelassíts akár a gyalogos tempójára, mert ha olyankor lép
eléd, nem lököd fel, és te se repülsz bele szembe a bokorba: szerintem ez
rohadt szerencsés kimenetel volt, hogy nem kaptál el repülés közben senki
más közlekedőt és a gyalogos sem szerzett olyan fejsérülést, ami 8 napon
túl gyógyul... azt hiányolom a leírásodból, hogy mit fogsz másképp csinálni,
hogy legközelebb ne a szerencsén múljon, hogy ennyivel megúszod... Mert
az, hogy leírod, hogy itt ilyen a forgalom, és ez normális, így szeretnéd, ha
a gyalogosok véletlen se lépnének a bicikliútra, ez nem fog megtörténni.:F

A probléma a sebességkülönbség... ÉS a csengőre hagyatkozás, ahelyett,
hogy a féket használnád, akár lépésbe való lassításig. És igen: felkészülve
a megállásra. Ha nem tudsz kitérni, ám megállásra sem készülsz, akkor rá
bízod magad a gyalogos hülyeségére, hogy a csengőd miatt nem lép eléd?
Én elhiszem, hogy hirtelen történik az ilyen, de meglehetősen biztos vagyok
benne, hogy a csengetés pont rontott a helyzeten...:K Szóval nice to have,
de nagyon sokra ne számíts vele kapcsolatban, eddig se kellett volna.:R

Ui: szerintem a csengő kizárólag arra jó, amikor teljes terjedelmében zárják
a gyalogosok a bicikliutat, nem veszik észre, hogy megérkeztél (felvetted a
tempójukat és nem tudsz miattuk a korábbi sebességeddel tovább haladni).
Ekkor lehet csengetni, és észreveszik magukat. Tudsz tovább haladni, csak
hát ehhez az kell, hogy előtte lassíts az ő tempójukra, mert nem várható el,
hogy időben reagálnak. És jól reagálnak. Ha már szerencsére akarod bízni
magad, inkább ne várj semmi reakciót: ha egy villanás alatt elhúzol mellette
valószínűleg megijed, és elküld az anyádba, de legalább elmarad a baleset.

Zöld jelzést kapok, jön velem szembe és nem megy át a zebrára.
Ilyenkor egyértelműen hülye és/vagy provokál, de mit csinálsz? Elütöd?:F
Szerintem kikerülöd a szembejövő sávban. Tudom, néha ez nagyon nehéz,
ha épp borzasztóan szűk sávokat festettek. Megfejelve, hogy ott van még
lámpaoszlop is, amibe bele akadhat a kormány. Szóval akkor marad, hogy
baromi lassan haladsz és/vagy jelzed a problémát szép magyar szavakkal.
(Van YT-on vmi angol idióta, aki biciklivel futárkodva napi 40-50x üvölti le a
gyalogosokat, hogy szabálytalanul lépnek a bicikliútra... lehet persze, hogy
nem idióta, csak így akarja megnevelni a népet, de nem látszik a hatás.:DDD)

[ Szerkesztve ]

(#11222) PociAti válasza Gabis (#11219) üzenetére


PociAti
senior tag

Az én városomban a Bajcsy-Zsilinszky úton nem a járdából van leválasztva a kerékpárút!
Az OpenStreetmap térképe szerint Bajcsy-Zsilinszky úton kerékpárút sincs.

(#11223) R a y válasza Aaron14 (#11220) üzenetére


R a y
senior tag

"Nincs arra se időm, se lehetőségem," A szabályok mást mondanak, és ha már ott van a bicikli sávban, az nem jelenti azt, hogyha elütöd akkor ő a hibás.
A másik pedig, közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet IV. rész I. fejezet 26. § (szakasz és nem paragrafus, ugye tudjuk) 4. pontja egyértelműen leírja, hogyan válaszd meg a sebességet.
(4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#11224) Grafiqs


Grafiqs
őstag

Ha újban gondolkodsz akkor ajánlom a Niubility N2 rollert. 10 colos kereke van és relatív nagy akksija.
275 dollár (postával, mindennel), de nem tunningolható mint a Xiaomi.

G

És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss

(#11225) Reggie0 válasza Dave™ (#11217) üzenetére


Reggie0
félisten

Jo csengo kell. Elolem mindig lemennek, igaz vagy 5 masodperccel elore kell csengetni es masodperceken keresztul. A rollerre atszereltem a 12V-os iskolacsengot harom 18650 cella tarsasagaban :)

(#11226) Gabis válasza PociAti (#11222) üzenetére


Gabis
őstag

Igazad van, elnézést, a Budapest lemaradt :B de a megvalósítást leírtam, szóval igazából el tudod képzelni... mentem párszor azon a szakaszon, szóval :U

(#11227) PociAti válasza Gabis (#11226) üzenetére


PociAti
senior tag

Igazából azért hívtam fel a hiányosságra a figyelmet, mert Budapest belvárosán kívül is van élet.
Például a sisakviselés legelvakultabb hirdetői meg szoktak erről feledkezni, úgy állítják be a kerékpárutakat, mintha az valami életveszélyes dzsungel lenne, miközben én munkába menet gyakran egyetlen járművel sem találkozom a kerékpárúton.

(#11228) Gabis válasza PociAti (#11227) üzenetére


Gabis
őstag

Értelek, csak igazából sok értelme nem volt, mert a város megadása nélkül is értelmezhető volt, és a lényege az, hogy lehet ezt normálisan is megvalósítani, egymás veszélyeztetése nélkül...

(#11229) PociAti válasza Gabis (#11228) üzenetére


PociAti
senior tag

Láttam már baromi rossz és balesetveszélyes megoldásokat gyalogosok és kerékpárosok leválasztására. Te konkrét esetet említettél. Nem ismerem, és szerintem sokan mások is így vannak vele.
És akkor visszatértünk az eredeti témához, ha az ország Bajcsy-Zsilinszky utcáit nézzük, esetek bő 90%-ban szerintem felesleges is lenne a kordon.

(#11230) Aaron14 válasza R a y (#11223) üzenetére


Aaron14
őstag

Ez alapján 5 km/h-val kellene haladnom az adott szakasz nagy részén, ami valjuk be, nem életszerű. Elkerülő manőver közben lép ki valaki elém, a karjába beleakad a kormányom és én emiatt elesek, akkor nem hiszem, hogy ezért én lennék a hibás szemben azzal, aki egyértelműen olyan helyen sétál, ahol nem szabadna és gondatlanságból balesetet okoz.

Én is szoktam a járdán rollerezni, 5 km/h-val, ha az adott szakaszon nincs kerékpárút vagy a műút nem alkalmas arra, hogy rollerrel közlekedjek rajta. Mindenkinek elsőbbséget adok a járdán, mert tudom, hogy ott csak vendég vagyok. Ha belém jönnek, taknyolok, stb., akkor az szinte biztos az én hibám, hiszen alapjáraton nem lehetnék ott.

Szabályok azért vannak, hogy kulturált, civilizált módon tudjunk egymás mellett működni. Természetesen senkitől nem várható el és biztos vagyok benne, hogy senki nem képes arra, hogy minden szabályt betartson, de én sem gyalogolok ki és sétálok az úton ha ott van mellettem a járda, mert ha elütnek, akkor az egyértelműen az én mulasztásomból fog megtörténni.

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#11231) Gabis válasza PociAti (#11229) üzenetére


Gabis
őstag

Jah... mert az sokkal jobb, hogy egy felfestett jelzéssel val leválasztva, és boldog boldogtalan közlekedik rajta össze-vissza... ha nem is olyan kordon mint pl. a Bajcsy-n (ha már ennyire rápörögtél erre) de valami fizikai határral jó lenne leválasztani ezeket a részeket. Így is elég sok mindenre kell figyelni, jó lenne ha a gyalogosokra kevésbé kellene. De mivel nagyon nem egy szinten látjuk ezt a dolgot, részemről ezt itt le is zárom mert semmi értelme, és nem is ide tartozik. ;)

(#11232) zhata


zhata
senior tag

Megtörtént?
Ma délután néhány perccel 3 után rendőrök mérték a kerékpárúton haladók sebességét, legalábbis én annak néztem. (Bár az is lehet, hogy a forgalmat figyelték.) Szerencsémre elvakított a fény, és emiatt melléjük érve csak 20-25-tel mentem. Ott aztán még egy - talán - köszönömöt is hallottam tőlük.
A fedélzeti kamerám rögzítette is az eseményt.

(#11233) DigitXT válasza zhata (#11232) üzenetére


DigitXT
félisten

Töltsd fel a felvételt, hátha okosabbak leszünk.:K Bár a törvény még nem jött ki.
(Feltételezem, hogy tele lenne vele az internet, ha megjelent volna véglegesítve.)

(#11234) R a y válasza zhata (#11232) üzenetére


R a y
senior tag

erre én is kíváncsi lennék.

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#11235) Dave™


Dave™
nagyúr

Ma a szembeszél majdnem teljesen lemerítette az akkut hazafele, a szokásos ~30% (hidegben) helyett 10% alatt értem haza, mondhatni ki volt számolva. Pro2, 20km, végig teljes sebességgel (ami becsületére legyen mondva, még 10% körül is 20 felett volt, szembeszélben).

(#11236) Dave™


Dave™
nagyúr

Jött új firmware a Pro 2-re. Nem tudom mit javít, a szokásos semmitmondó changelogja van.

szerk: egy változás megvan, újra van cruise control :D

[ Szerkesztve ]

(#11237) R a y válasza Dave™ (#11235) üzenetére


R a y
senior tag

ma én is elég rendesen szenvedtem a szembeszélben :(

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#11238) Gigi01


Gigi01
őstag

Kicsit késve,de ma berendeltem a Kugoo G2Pro-t. :B
Pro2-t váltanék vele.
Vele akkor már kismotoros szabályok tartoznak rám?

[ Szerkesztve ]

(#11239) DigitXT válasza Gigi01 (#11238) üzenetére


DigitXT
félisten

Legjobb tudomásom szerint még nem, ám nem lesz olyan egyszerű betartani.

(#11240) Reggie0 válasza zhata (#11232) üzenetére


Reggie0
félisten

Na, majd lehet venni a blokkolot a rollerre is.

(#11241) lehella válasza Dave™ (#11236) üzenetére


lehella
senior tag

Hol értesülsz az új firmwareről? Ezek szerint gyárit használsz?

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#11242) Dave™ válasza lehella (#11241) üzenetére


Dave™
nagyúr

Gyárit, igen. A telefon jelzett. Az akkumenedzsment is változhatott, mert a ~30% helyett 51% maradt benne, amikor ma beértem. Kíváncsi leszek a következő napokban, nem éreztem hogy lett volna hátszél, ha pedig tényleg javult a "fogyasztás", az nagyon jó hír.

(#11243) lehella válasza Dave™ (#11242) üzenetére


lehella
senior tag

Na akkor ebből az alapból kellene valahogy főznöm egy erősebbet :DDD
Holnap én is lehet hogy rollerezni fogok munkába, lassan kelleni fog a síkesztyű

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#11244) R a y válasza Dave™ (#11236) üzenetére


R a y
senior tag

Akkor tempomat tényleg van? :)) Nekem ezt írja ki új verziónak: 1.1.0_247_136_141

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#11245) Dave™ válasza R a y (#11244) üzenetére


Dave™
nagyúr

Igen, reggel azzal jöttem. Kíváncsi leszek az akkura, mert sokkal jobbnak tűnt reggel, mint előtte. Még a 10-15 fokban is ritka volt, hogy 50%+ maradjon 20km után, de ma ennyit mutatott. Hazafele kiderül, ha nem lesz nagyon szembeszél.

(#11246) R a y válasza Dave™ (#11245) üzenetére


R a y
senior tag

Akkor most nem volt szembeszél? Ma nem rollereztem ezért nem tudom.

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#11247) Dave™ válasza R a y (#11246) üzenetére


Dave™
nagyúr

Reggel nem volt vészes, a Dombóvári útnál volt erős szembeszél, de előtte semmi. Most a kérdés az, hogy volt-e olyan hátszél, amit nem éreztem (ami megmagyarázná, hogy miért maradt sokkal több az akkuban, mint szokott), vagy ennyivel jobb lett az akkumenedzsment. Az utóbbi túl szép, hogy igaz legyen, de valahogy máshogy ment, legalábbis más érzés volt kicsit, szóval még ez sem kizárt.

(#11248) zhata válasza DigitXT (#11233) üzenetére


zhata
senior tag

(#11249) PociAti válasza zhata (#11248) üzenetére


PociAti
senior tag

Nekem ez inkább tűnik valami egyszerű videokamerának, mint sebességmérő berendezésnek.
Például forgalom mennyiségének és összetételének felmérése céljából.
Viszont a humánerő ráfordítást kissé túlzónak érzem.
A számlálást diákmunkás is el tudná végezni strigulázással.

(#11250) Somatom válasza PociAti (#11249) üzenetére


Somatom
veterán

Ekkora volt az a műszer, amivel megmértek Németországban. Azt is megmutatta, hogy a falun kívül mennyivel mentem, úgyhogy legalább 500 méterre "ellát".

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.