Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11451) Logapeti válasza Reggie0 (#11449) üzenetére


Logapeti
tag

Lágyabb, vagy keményebb lett így a rugózása?

(#11452) Logapeti


Logapeti
tag

"Hat nem tudom, az ablaktorlot a kocsin nem cserelik gariban, ha elkopik. De a fekbetetet sem."

Ez el fog dőlni, mert írtam nekik, és megkérdeztem, hogy amennyiben ez a hiba, az garanciális javítás-e (a 1,5 hét tükrében). Félek, hogy nemleges lesz a válasz. Én csak attól tartok amúgy, hogy ha ki is cserélik, az új se fog tovább tartani - miért tenné? A bringaszervízben azt mondták, hogy lehet hozzá fémből esztergálni, de nagyon méretpontosnak kell lennie... hát, nem tudom, szívásnak tűnik egyelőre. :W

[ Szerkesztve ]

(#11453) Reggie0 válasza DigitXT (#11450) üzenetére


Reggie0
félisten

A gyari 24 N/m korul van ugy erzesre, a 20 N/m rugomnal erosebb az biztos, de nem sokkal. Majd lemerem pontosan.

(#11454) Reggie0 válasza Logapeti (#11451) üzenetére


Reggie0
félisten

Kemenyebb lett, viszont igy nagyobb hasznalhato rugout van es sokkal kevesbe utnek fel a tereptargyak.

#11452 Logapeti: Az enyemben azert kibirt 4000 km-et. Szerintem csak az a szivas vele, hogy nagy a gyartasi szorasa es ha nagyobb hezagut fogsz ki, akkor elobb elojon a hiba.

[ Szerkesztve ]

(#11455) DigitXT válasza Logapeti (#11452) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez egy típushiba ezeknél az első felfüggesztéseknél, és sajnos teljesen
igaz, hogy a csere darab sem örök élet, sőt... Lehet kapni AliExpress-en
ilyen műanyag szart, ha nincs 3D nyomtatód (nekem sincs), de annak a
tartóssága sem valami nagy, sőt... A gyári valami teflon szerűség, tehát
nem túl rideg anyag, jellemzően nem is törik, csak lassan kopik, viszont
lehetséges, hogy az olcsó megoldás jegyében lecserélték törékenyre.:U
(Úgy hihető a 1.5 hét alatti elhasználódás, mégpedig törés formájában.)

Azért az a gyári fehér gallér is szét tud szakadni, de kell hozzá nyektetni.
A fém megoldás nem rossz ötlet, én alulemezből hajtogattam le, de már
nem volt érkezésem kipróbálni, milyen jó (vagy sem), mivel kitört az első
kerék kompletten, így - fájdalmasan - elbúcsúztam a Kugoo váztól...:R

Szerk@Reggie0: hát igen, nagyon nagy a szórás, abszolút AS szabványú
az összes nyak. Van amibe úgy beleszorul, hogy egyáltalán nem rugózik.
(Arra tanácsolják, hogy fújjon bele az ember WD40-et, ami lehet, hogy az
adott pillanatban jó ötletnek tűnik, de hosszú távon nem igazi megoldás:
igazából a csapágycsésze meghúzása is befolyásolja a dolgot, úgy meg
lehet szorítani, ha az ember nem figyel, hogy teljesen beáll. Ha viszont jó
a beállítás, semmi se garantálja, hogy aztán nem rázódik szét az egész.)

Szerk 2: azért az a 4400 km tulajdonképpen végig lötyögő első kerékkel
ment bele, ha jól értem (az első 100 km volt "okés"), tehát úgy nem igaz,
hogy kibírta azt a sok km-t, csak téged nem zavart, hogy lötyög.:))

[ Szerkesztve ]

(#11456) Logapeti válasza DigitXT (#11455) üzenetére


Logapeti
tag

Akkor lehetséges, hogy kapott egy úthibánál egy akkora ütést, hogy elpattant? Igazából örülnék, ha ez lenne, mert akkor ez lehet egy relatíve speciális eset, és a kopás azért mégsem 1,5 hét alatt megy majd végbe az új alkatrésszel... És majd jobban vigyázok. Nem volt még tapasztalatom rollerrel, eddig bringázgattam, és fel se tűnt, hogy milyen szar a járda, vagy hogy térköves a bringaút egy része a városban :)

(#11457) DigitXT válasza Logapeti (#11456) üzenetére


DigitXT
félisten

Akár az is lehet, nekem a linkelt AliExpress-es cumó 12 km-en eltört.:DDD

(#11458) Logapeti válasza Reggie0 (#11454) üzenetére


Logapeti
tag

"Kemenyebb lett, viszont igy nagyobb hasznalhato rugout van es sokkal kevesbe utnek fel a tereptargyak."

Ezt nem nagyon értem, különösen annak a fényében, hogy előtte meg azt írod, hogy a gyári a keményebb rugó, és amit beletettél, az a lágyabb. Vagy én értem félre? Most feszesebbre, vagy kevésbé feszesre cserélted? :)

(#11459) Reggie0 válasza DigitXT (#11455) üzenetére


Reggie0
félisten

Az anyag amugy nem teflon, hanem valami mas(a teflon draga is lenne).

Sajnos hiaba huzom meg, mar a csapagypersely kikopott/deformalodott annyira, hogy elobb szorul meg, minthogy ne lotyogjon. Szerintem valamilyen betetet kene beleraknom, hogy ek alakban szoritsa ossze es ne csak fuggoleges iranyban.

#11458 Logapeti: A 20 N/m rugonal kemenyebb a gyari, de en vegul 32N/m-et raktam bele. Feszesebb lett. Kevesbe feszesre nem erdemes cserelni, mert nagyon hamar eleri a vegallast es felut.

[ Szerkesztve ]

(#11460) DigitXT válasza Reggie0 (#11459) üzenetére


DigitXT
félisten

Esetleg cserélj csapágyat, csészével: szabvány bringás, kb. 1000 Ft kompletten.

(#11461) Reggie0 válasza DigitXT (#11460) üzenetére


Reggie0
félisten

Lehet az lesz, en elso korben arra gondoltam, hogy rakok bele egy kulon csapagyat, ami csak oldaliranyban tart. Ha talalok megfelelo meretet.

(#11462) DigitXT válasza Reggie0 (#11461) üzenetére


DigitXT
félisten

Igaz, neked Plus van, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni, mi kéne bele.
A sima S1 ill. Pro viszont még szabvány 1-1/8"-os csapágyat használ.:K

Mégiscsak korrektebb kompletten cserélni, mint egyengetni a csészét...

(#11463) Reggie0 válasza DigitXT (#11462) üzenetére


Reggie0
félisten

Egyengetni biztos nem fogom. Viszont ha eldeformalta a cseszet, akkor a hazat is, ugyhogy az uj cseszenek se adok sok idot.
En arra gondoltam, hogy a vaz es a tengely koze bedobok alulra es felulre is egy-egy ilyen csapagyat:

(#11464) DigitXT válasza Reggie0 (#11463) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha esetleg egyik szerelés közben fogóval megfogtad a csészét, az is okozhatta a deformációt, miközben a fejcsőnek semmi baja: ne kérdezd, honnan tudok ilyen lehetőségről...:)) A linkelt kép nálam csak egy hiányzó kép ikon, de el tudom képzelni, mivel erősítenéd meg, csak az okát nem értem, ha 4400 km kellett, hogy elfáradjon, nem egyszerűbb csak 1K-t rakölteni, és mehet az újabb 4400 km?:F

[ Szerkesztve ]

(#11465) Reggie0 válasza DigitXT (#11464) üzenetére


Reggie0
félisten

Nem fogtam meg semmivel, a cseszehez meg nem nyultam egyszer sem.

Ez volt a kep, erdekes nalam meg mindig jol megjelenik az eredeti:

Egyszerubbnek egyszerubb lenne, de mivel szerintem a vaz is eldeformalodott mar ott, ahol a cseszet fogja, igy a kovetkezo ennyi ideig sem fog tartani.

[ Szerkesztve ]

(#11466) Gigi01


Gigi01
őstag

Szemüveget használ valaki a hidegben?Snowboard-osat nézegettem.

[ Szerkesztve ]

(#11467) Reggie0 válasza Gigi01 (#11466) üzenetére


Reggie0
félisten

Napkozben napszemuveget szoktam.

(#11468) Gigi01 válasza Reggie0 (#11467) üzenetére


Gigi01
őstag

Én pont reggel megyek,késő este,van hogy éjfél megyek haza melóból. :DDD
Nem tudom amit néztem,narancsban milyen lehet este?Igaz városban.

Múltkor a G2pro-t elvetettem.Alacsony lett volna a kormány.
X Pro2,mire érdemes váltani?Kaboo Mantis 10 plust néztem,na az megint bejön nagyon.
Van róla infótok?

[ Szerkesztve ]

(#11469) Reggie0 válasza Gigi01 (#11468) üzenetére


Reggie0
félisten

Ahhoz erdemes teljesen atlatszo siszemuveget venni.

(#11470) Logapeti


Logapeti
tag

Múltkor a G2pro-t elvetettem.Alacsony lett volna a kormány.
X Pro2,mire érdemes váltani?Kaboo Mantis 10 plust néztem,na az megint bejön nagyon.
Van róla infótok?

Hasonló felépítésű, de olcsóbb eroller, amire én nemrég bukkantam, és nekem külsőre nagyon szimpatikus (minusz szék! :D ):

Bogist C1 Pro

A geekbuying.com-on még olcsó is, 200k körül van. Nem tudom, az Europe-4 raktár mit takar pontosan, gondolom, hasonlóan Lengyelországot, mint amikor az ember Kugoot rendel. Viszont ha valaki nem ért a szereléséhez, barkácsolásához, akkor azért kicsit kockázatos innen rendelni, nem? Egy garanciális javítást érvényesíteni nem lehet egyszerű...

[ Szerkesztve ]

(#11471) DigitXT válasza Logapeti (#11470) üzenetére


DigitXT
félisten

Hasonló felépítésű, de olcsóbb eroller
Őszintén megmondva ennek a rollernek a felépítése számomra semmihez* nem hasonlít. Nem azt mondom, hogy rossz, sőt, ránézésre egész masszívnak tűnik (bár a csukó mechanikát ennyiből nem lehet megítélni), de ilyen rugózást még nem láttam (már ami az első kereket illeti). Előnynek mondanám, hogy dupla fék van rajta, sőt, jó esetben tripla, mert motorféke is kellene legyen, tetszik, hogy hátul hajt (bár magamat ismerve megcsinálnám összkerekesre), ülés persze kuka, 45 km/h fenntartásokkal, az 500W névleges közlekedni pont elég, viszont... Ha és amennyiben bejön a törvénymódosítás, hogy 350W fölött SMKP, akkor ez egy öntökönbökés, hiszen ahhoz azért még nem elég, hogy közúton lehessen vele kényelmesen menni, bicikliúton meg már nem szabályos. Összességében erősen meggondolnám, és nem is feltétlen a garancia miatt (a magam részéről bármi van, meg tudom csinálni, legalábbis remélem, ha mást nem, kicserélem a beszart alkatrészt magamnak: egyetlen feltétele van, hogy legyen beszerezhető). Ha nagyon kínai a cucc, akkor a garin kívül az alkatrész ellátottság is kérdéses lehet. Ha kis hazánkban sehol semmi nincs hozzá, simán lehet, hogy hónapokra kiesik a vas, amíg megjön hozzá a cucc... Ezeket is érdemes mérlegelni.:R Szerintem...

*: Mantisra engem végképp nem emlékeztet.:))

Ui: ha nem értesz a szereléshez, barkácsoláshoz, sose se kezdj Kugooval...:R

[ Szerkesztve ]

(#11472) PociAti válasza Logapeti (#11470) üzenetére


PociAti
senior tag

Ezt ugyanúgy nem lehet normálisan használni, mint a másikat.
Kerékpárútra, gyerekek, nyugdíjasok, átlagos felnőttek közé nem való. (Hála égnek törvény is tiltani fogja.)
Autók közé szintén nem való.
Nincs nekik megfelelő infrastruktúra és nem is várható változás ezen a területen.
Gyakorlatilag egy értelmetlen közlekedési eszköz.
Zárt pályák meg nem nagyon léteznek, ahol bohóckodni vagy vagánykodni lehetne velük.

(#11473) Reggie0 válasza PociAti (#11472) üzenetére


Reggie0
félisten

Autok koze annyira valo, mint egy kerekparos.

(#11474) Gigi01 válasza Logapeti (#11470) üzenetére


Gigi01
őstag

Hááát,ha már annyit költenék rá,nem akarok spórolni.
Nem tudom,hogy írjam érthetőbben.Mantis 400 felett van,amit még bevállalnék,szerinted beneveznék egy ismeretlenbe 200.ért?

[ Szerkesztve ]

(#11475) Gigi01 válasza Gigi01 (#11468) üzenetére


Gigi01
őstag

Valaki még esetleg?Merjek váltani?Vagy jobb tippetek?
Itthon aggasztó a sok padka.De ki fogok menni újra,nekem ez az autóm. :B

(#11476) DigitXT válasza Gigi01 (#11475) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha padkázni akarsz, mindenképp jó rugózás kell (nem csak vmi tessék-lássék).
2 ember írt ide, hogy Mantis 10 Plus-t használ elégedetten, esetleg őket kellene
megpróbálni direktben megkérdezni: lehet, hogy télen nem nagyon használják...

Ui: nekem a Mantis Dual jobban tetszene. Viszont padkázni nem jobb, mivel az
első kerék minél könnyebb, annál könnyebb felugratni a padkára. Főleg, ha már
úgyis hátul hajt, akkor hajlamos elemelni is: oké 800W mondjuk nem hűde sok,
viszont a leírások alapján közlekedni kiváló. Tuti nem útakadály vele az ember...

Szerk: viszont azt nem tudom, miért van arrafelé annyi padka pl. a bicikliúton...
Ugye nem járda?!:DDD Azért a Pro 2 és a Mantis 10 nagyon nem egy liga...:R

Megjegyzem, a bicikliúton nem az dönt, hogy 350W, vagy 500. Hanem, hogy a
kedves pilóta figyel-e, betartja-e a sebességhatárokat? Nem teljesítmény függő.
Tapasztalat alapján alulmotorizált szarral az ember hajlamos lendületből menni,
hiszen nehezen éri el az utazót, inkább tartaná. Ez sok bringásra is igaz sajna:
és ezek azok, akik inkább csengetnek, de nem fékeznek (aztán jön a gázolás).
Ugyanezek, akik azt is mondják, hogy a piros lámpa az inkább csak ajánlás.:U

Nyilván kisebb rombolóereje van annak, aki csak 25-tel megy, de ott is, ahol pl.
10 km/h lenne az ideális: szlalomozik a gyalogosok közt, majd egyszer puff...
Csak egyes elmerozzantak szerint egy 500W-os gép vezetője szükségképpen
ugyanezt tenné (mindenki magából indul ki!), ám már 25 helyett 32 km/h-val.:O

[ Szerkesztve ]

(#11477) Logapeti válasza Gigi01 (#11474) üzenetére


Logapeti
tag

Azt te tudod, hogy mire nevezel be, csak eszembe jutott ez a roller leginkább a ránézésre masszív felépítése, és az igért tulajdonságok miatt.

(#11478) Logapeti válasza DigitXT (#11471) üzenetére


Logapeti
tag

Ilyen szinten nem értek hozzá, az ígért menettulajdonságok miatt jutott eszembe. Súlyra, teljesítményre is a Xiaomi Pro2 fölött van.

"Ui: ha nem értesz a szereléshez, barkácsoláshoz, sose se kezdj Kugooval...:R"

Ezt mondjuk nagyjából bármelyik 100e körüli rollerről el lehet mondani, nem? Vagy a Kugoo ennyivel rosszabb, mint a többiek?

(#11479) Reggie0 válasza Logapeti (#11478) üzenetére


Reggie0
félisten

Kb. olyan, mint barmilyen biciklit szerelgetni. Gyerekkoromban alap volt, hogy mindenki szerelte a sajat bringajat.

(#11480) Gigi01 válasza DigitXT (#11476) üzenetére


Gigi01
őstag

Bicikliút,csak szar.Sebbességet én betartom,gyalogosoknál lelassítok,kanyar előtt is stb.

(#11481) DigitXT válasza Gigi01 (#11480) üzenetére


DigitXT
félisten

Tehát tulajdonképpen nincs szükséged nagyobb teljesítményre,
csak rugózás kell: vegyél monorimet a Pro 2-re, plusz 10" gumit.

Szerk: sokat dobna az élményen. Igaz, nem kerül 400K-ba.:R

[ Szerkesztve ]

(#11482) Reggie0 válasza DigitXT (#11481) üzenetére


Reggie0
félisten

Azert 300-350W-nal mindenkinek tobbre van szuksege.

(#11483) Somatom válasza DigitXT (#11471) üzenetére


Somatom
veterán

Gondolom, csak rolleren nem láttál ilyet. Sajnos, a nevét nem tudom (mi early villának hívtuk), de pl. anno az MZ Trophy -kon volt ilyen, valamint fix oldalkocsis motorokon használják.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11484) DigitXT válasza Somatom (#11483) üzenetére


DigitXT
félisten

Eeegen a Yamaha Cygnus 125 elborult első felfüggesztésére hajaz,
az MZ-t mondjuk nehezen látom bele, de olyannal nem volt dolgom.

Reggie0: attól függ, ha tényleg szar az út, és még gyalogosokat kell
kerülgetni, cserébe nem megy hegyre, elég lehet az a teljesítmény...
(Persze tudjuk, hogy csúcsban köze nincs a névlegeshez gyárilag, s
ha még tuningol is rajta az ember, pláne, de a papír mindent elbír.:D)

(#11485) jagertibi válasza Reggie0 (#11482) üzenetére


jagertibi
aktív tag

Nekem nincs többre szükségem mint 350W. Mindenki másra használja szerintem. én a gyaloglás kiváltására, arra meg bőven elég a 30 km/ó. majd 100 kiló az össz tömegem melóba járáskor és simán jó a G30.

(#11486) Logapeti válasza Reggie0 (#11479) üzenetére


Logapeti
tag

Sose szereltem a bringámat. A rolleremet se áll szándékomban, csak a különbség az, legalábbis 2 hét használat után így tűnik, hogy a bringa sokkal több kilométert elmegy gondozásmentesen, meg anélkül, hogy lógjon belőle minden - a magyar járdákat, bringautakat alapul véve.
Cserélni alkatrészt a 12 éves Kellys Coach bringámon még nem kellett. Kb 2 évente beviszem egy szervizbe, ahol alap gondozást kap, és ennyi.

(#11487) DigitXT válasza jagertibi (#11485) üzenetére


DigitXT
félisten

De azt tudod, hogy az is 700W csúcsban, ugye? (Nagyon keverik itt az
emberek a névleges teljesítményt azzal, amit a roller valójában beránt
alattuk, feltételezem, hogy erre célzott Reggie0: ha valóban meg lenne
fogva 300-350W-nál egy vezérlő, sokkal rosszabb lenne a dinamikája.)

(#11488) Logapeti válasza jagertibi (#11485) üzenetére


Logapeti
tag

Ez a szükség dolog relatív. Én a kb 80kg-ommal elvagyok a 250W-os Kugoommal, és közlekedni ez még a dombos zalai vidéken is elég - nekem. Azt persze elhiszem, hogy az erősebb rollereken nagyobb a fun faktor. Nekem a súly is szempont volt, nem szívesen hurcolnék 20 kiló környéki rollereket naponta a harmadikra.
Viszont ami nekem is hiányzik, az egy sokkal jobb felfüggesztés, olyasmi, ami a gyors rollereken van. Szóval Számomra az optimális roller egy 250-350W-os, 12kg körüli járgány lenne nagyon jó felfüggesztéssel.

(#11489) Reggie0 válasza jagertibi (#11485) üzenetére


Reggie0
félisten

Nem kell 30-nal tobbel mennie, ahhoz hogy nagyobb teljesitmenyu legyen. Csak emelkedon menjen jobban, illetve normalisan gyorsuljon, mert a lassu bringasok is leeloznek amig elerem a 25-ot, aztan lehet ismet elozni oket.

#11488 Logapeti: Milyen kugoo-d van ami 250W-os?

[ Szerkesztve ]

(#11490) Logapeti válasza Reggie0 (#11489) üzenetére


Logapeti
tag

Kugoo S2

(#11491) PociAti válasza Reggie0 (#11482) üzenetére


PociAti
senior tag

"Azert 300-350W-nal mindenkinek tobbre van szuksege."

Ez nem igaz!

250 W-os rollerem van, gyakorlatilag minden nap használom, és ha most kellene venni, 200 W-os teljesítménnyel is megelégednék.

[ Szerkesztve ]

(#11492) Dave™ válasza DigitXT (#11487) üzenetére


Dave™
nagyúr

Van olyan roller, ami csúcsértéken is max 300-350W-ot tud?

(#11493) DigitXT válasza Dave™ (#11492) üzenetére


DigitXT
félisten

Biztosan. Gyerek rollerek.:K

(#11494) DigitXT válasza Reggie0 (#11489) üzenetére


DigitXT
félisten

Van aki a Xiaomi 1S-re is azt hazudja, hogy 250W, és az elég mindenre, közben
meg egyedi firmware-t használ rajta: App szerint Nominal: 420W, Peak 840W.:D

(#11495) PociAti válasza DigitXT (#11494) üzenetére


PociAti
senior tag

"Van aki a Xiaomi 1S-re is azt hazudja, hogy 250W, és az elég mindenre, közben
meg egyedi firmware-t használ rajta: App szerint Nominal: 420W, Peak 840W.:D"

- Én vagyok, aki Xiaomi 1S-t használ,
- egyedi fw van rajta,
ez idáig stimmel.
Viszont az egyedi FW-vel nem extra teljesítményt facsarok ki belőle, gyakorlatilag inkább ellentétes hatása miatt szabtam igényeimre a rollert. A Sport módot túl dinamikusnak találtam, ezért a Drive mód sebességét toltam ki kb. 26-27 km/h-ra és ezt a kevésbé dinamikus módot használom esetek 99%-ában. (Azt se tudom hány hónapja nem használtam a sport módot, nem volt rá szükség.)

A tempomat bekapcsolási idejét levettem 3 másodpercre, így könnyen felveszem a kívánt tempót, ami általában 18 km/h környéke, vagy 22-23 ha hosszú egyenes szakasztól van szó.
Ez alapján a fél év városi használat után mondom, hogy 200 W normál teljesítmény is elegendő lenne.

(#11496) sandró60


sandró60
addikt

Ma hosszas "hezitálás"után vettem a bátorságot és mentem pár kört a lakótelepi ház körül Mi Scooter Pro2-vel amit az unokám karácsonykor kap meg.
Rövid tapasztalat-nagyon érzékeny-a sebesség szabályzója.A megállást az első kerék fékezésével próbáltam elég jól "befogott".Van a hátsó kerékhez is fékkar ami egy tárcsaféket használ.Remélem a 14-éves "gyereknek" jobban áll rá a keze.Elvileg a szervizben új firmware-t kapott amivel a tempomat-ot is lehet használni.
Olyan sebességet nem próbáltam :D

(#11497) Logapeti válasza Gigi01 (#11480) üzenetére


Logapeti
tag

Esetleg ez? Most leárazva akörül van, mint amit rászánnál.

[ Szerkesztve ]

(#11498) DigitXT válasza sandró60 (#11496) üzenetére


DigitXT
félisten

Olyan sebességet nem próbáltam
Elvileg tetszőleges (lassú) tempónál is aktiválható.:F
Más kérdés, hogy mindig lehet olyan, amikor nem kell,
de mégis bekapcsol, ezért balesetveszélyt okozhat.:(

(#11499) Reggie0 válasza PociAti (#11491) üzenetére


Reggie0
félisten

200W nem visz fel a margit hid emelkedojen 30-al, szoval keves(de meg 25-tel sem). Es azert vannak meredekebb emelkedok. pl. budan.

[ Szerkesztve ]

(#11500) PociAti válasza Reggie0 (#11499) üzenetére


PociAti
senior tag

Keletre, 130 km távolságban van tőlem a Margit híd.
Nem tudok nyilatkozni róla.
Nem esik útba, de Győrszabadhegyen a TV-toronyhoz gond nélkül felvisz a 250 W.

Kerékpárral szinte száguldozni szoktam, nyílt vízszintes terepen és hídnak fel 30 km/h, mert sportolásnak fogtam fel a városi közlekedést. Rollernél viszont nincs meg a sportolás élménye, csak A-ból akarok eljutni B-be. A kisebb kerékátmérő miatt a lassabb tempó illik hozzá.

Napokban ezzel kapcsolatban már benyögtél ide egy sületlenséget.
(#11473) Reggie0 válasza PociAti (#11472) üzenetére
"[Elektromos roller] Autok koze annyira valo, mint egy kerekparos."

Láttam már rollert fejre állni olyan úthibán, amin a kerékpáros átmegy.
A rolleren 8-10 hüvelykes kerekek vannak, nagyobb kátyú is könnyebben keresztbe fordítja az első kereket, de konkrétan egy rövid murvás szakasznál láttam fejre állni a rollerest. Az úthibákra való érzékenysége miatt rohadtul nem való "autók közé" az e-roller. Ezért mondom azt, hogy sületlenséget írtál.

Visszatérve a rolleres fejreállására, a vízművek másfél méter szélességben keresztbe felbontotta úttestet, majd a munkák befejeztével vastag murvaréteggel az úttest magasságáig vízszintbe hozta azt. Az újraaszfaltozásig eltelt pár hét, így volt "szerencsém" nekem is kipróbálni. Roller gyakorlatilag azonnal blokkol mikor tengely feléig süllyed a kerék a murvában. Lehet ott bármilyen teleszkóp, ha nem tud előre haladni a roller. A kerékpáros 27"-os kerékére más szögben hat az erő. Egyszerű fizika.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.