Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Az emberek furák lettek
Aktív témák
-
FixY67
senior tag
válasz venember83 #31098 üzenetére
Najó, ez költői túlzás volt részemről, de talán érthető, mire céloztam...
...
-
Xantomas
őstag
válasz Intelligencs #31083 üzenetére
Sajnos igen, így megy ez. Városi használatra nem érdemes drágább bicajt tartani, ha meg igen, azt mindig úgy lakatolni, hogy általunk is mindig szemmel látható helyen legyen.
Nekem régen, Óbudán a Flórián térnél, pillanatragasztót nyomtak a zárba. Szerencsémre előző nap nyomtam tele a belsejét wd40-nel, így nem kötött meg.
Vigyázni kell a biciklire. Az embereknek fel sem tűnik, ha valaki odamegy egy bringához, baszogatja a zárat, mert nem is feltételezik, hogy nem az övé, ha meg látják hogy tolvaj, félnek az ellencsapástól. Nekünk kell megtenni a szükséges lépéseket.
CM egyik topicjában vannak jó hsz-ek ezzel kapcsolatban, érdemes olvasgatni, de amilyen lyukas az agyam, most meg nem találnám, hogy pontosan idézzek belőle.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #31087 üzenetére
Erre gondoltál?
Felülve az ágyból készítettem.A képen a két zár az pedig a Neuzeré, a sodrony az első kereket védi, az U pedig az összes többit.
Ha lenne 50k-s zár, még azzal se merném sehova lezárni a Scottot.
Nálunk meg nem egyszerű, a suliban távműködtetésű a kapu, és mivel már 1 éve csak bringával, így gondolom (remélem), hogy megismer.undefined
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #31087 üzenetére
Te miről beszélsz, elvetemültek, meg bringával alszanak, ki Éjfélkor álltam neki belsőt ragaztani, majd utána mezeket próbáltam, utána fél kettőkör rámjött hogy a lánc sincs lekenve a vasárnapi mosás óta, de akkor már le is tisztítom rendesen Fél háromkor jött ki barántőm, hogy tudom mennyi az idő? Mondom tudom, megyek csak még átpörgetem az olajat Lezuhanyoztam, és befeküttem barátnőm és a bringája közé az ágyba
Jah és hogy ennyi fáradozás után, hogy ma tipp-topp bicajjal mehessek, a tegnapi bkv után, kapok egy ilyen időt? Nincs igazság
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz venember83 #31087 üzenetére
Én nem vele alszom de egy szobába lakunk
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
FixY67
senior tag
Na, még egy utolsó kérdés: Corratec ismerős itt valakinek?
...
-
detroit17
tag
Jó reggelt minden bringásnak!
Reméljük hogy jó lesz ma is az idő...nem fog esni! -
venember83
nagyúr
válasz Intelligencs #31083 üzenetére
Itt a topikban vannak olyan elvetemültek is, akik szinte a bringával alszanak, így elég nehéz a tolvajok dolga, de kösz a figyelmeztetést a többiek nevében. A tejesasszonyom biztonságban van.
-
KaraDani
addikt
Na éjjeli gumiragasztás letudva Csak az zavar, hogy nagyon kis lyuk volt, és a külsőben nem találtam meg a ludast, remélem nincs is benne...
-
Muton
addikt
válasz Intelligencs #31083 üzenetére
simán újranyitnám a gulágot és az ilyeneket (is) elküldeném csípőből egy jó 15 éves kőfejtésre. aztán lenne ideje gondolkodni a bicikli/(más egyéb) lopásról
#31084: nem is traveller city 700-am van, hanem traveller cross-om. mondjuk a mintája full ua
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz peugeotmate #31054 üzenetére
én a CST traveller city 700C-t használom, a C1313-as mintával. kb 1200 km-t raktam bele, szinte nem kopik. az első kereken még az középen végigfutó illesztési csík sem kopott le , a hátsó is teljesen újszerű. defektem eddig ezzel nem volt, pedig rendszeresen belementem egy csomó üvegszilánkba véletlenül.
hangja szinte nincs, aszfalton jól gurul. kis nyomáson az oldalsó bütykök is üzembe lépnek, földúton, hegyre fel is bőven megfelelően tapad. a kanyarodási stabilitását nem tudom, mert motoros bukás miatt csak lassan merek kanyarodni, félek a kicsúszástól (még nem tekertem/motoroztam ki magamból az emlékét). és csak 2k (a bikefun katalógusa szerint)Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
őstag
Minden tisztelt bringatárs fokozottan ügyeljen a kerékpárjára a jó idő közeledtével!
Egy ismerősömnek a munkahelyemen lévő kerékpártárolóból most lopták el a kétszázezres biciklijét. Kamera, biztonsági őrök, semmi sem zavarta a tolvajt. A felvételen látszik, ahogy bebújik a kocsibejáratul szolgáló sorompó alatt, a nála lévő táskából elővesz egy erővágót, elvágja a sodronyt, és már tolja is kifele a biciklit, ahol bejött. Az egész nem tartott tovább 1 percnél. Az ismerősöm bement feljelentést tenni a rendőrségre, ahol is közölték vele, hogy amióta jó idő van (akkor kb. 5-6 napja), csak a XIII. kerületben 150 (!) biciklilopást jelentettek. Kemény.
És ez nem az egyetlen eset. Volt kollégának pár hete a garázsból lovasították meg, unokatesómnak meg csak megkísérelték, de nem sikerült. Éjszaka - mivel ő kint tárolja a biciklit - a körfolyosón próbálták meg elvágni a rácsot, mivel gondolták egyszerűbb, mint a Kryptonite-ot. Mivel nem jött össze egy éjszaka alatt, ezért voltak olyan pofátlanok, hogy valamit beletörtek a zárba, hogy unokatesóm se tudja levenni a lakatot. Gondolom másnap éjjel tervezték folytatni. Unokatesóm vett egy másik Kryptonite-ot, azzal is lezárta egy másik helyen, aztán fater pedig odament, és az elrontott lakatot leflexelte. A tolvajok pofátlansága nem ismer határokat.
[ Szerkesztve ]
The Amiga, Born a Champion
-
#56474624
törölt tag
Na akkor ide most felírom, hogy eddig még ezzel a gumival (felnivel) nem ért semmiféle defekt. Fogalmam sincs, hogy csinálom. Pedig rétisün kedvenc télről megmaradt kavicsait gazdagon taposom, ma pedig pár kátyúba is beleszáguldottam, mégcsak felütéses defektet sem kapok, há' mi van már? Ki akarom próbálni a gumileszedőmet!
Szingóval heti létszükséglet volt. Hát de logikus, aminek a cseréje méregdrága, az lukad, aminek meg fillérekbe kerül, az nem kap defektet.
Mintha csak az lett volna a cél, hogy leszokjam szépen a szingóról. Olyan szépen (szingósan) gördült...[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Ez komoly? Itthon van egy ilyen, barátom kelly's-e ezzel jött. Egyetlen rövidebb túrát ment vele és úgy vágta be a sarokba, mint a szél, inkább egy régi szakadt nyerget tett fel helyette. Képtelen volt használni, főleg mert a közepén nincs kimélyítve, sőt éppen kiemelkedik. Úgy tűnik, tényleg nagyon eltérő az emberek hátsó felének az ízlése.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dunc
nagyúr
Nyeregkérdés számomra ez volt az isten ennyire jó nyergem még nem volt !!!
-
Kephamos
addikt
válasz Thulcandra #31070 üzenetére
Akkor jó, ha vizes a belső, mert a kádban kerested rajta, hogy hol a lyuk.
#30929: Nem ellentartani, hanem az imbuszkulcs végére húzod rá, hogy nagyobb erőkart kapj.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #31069 üzenetére
mondjuk 26k-ból 3 pár 520-ast is kapsz....
a belegyógyulásról: én már vettem ki pedált úgy hajtókarból, hogy be kellett fűrészelnem a hajtókart a menetes résznél, mert annyira be volt állva (persze a hajtókar amúgy is cserés volt, szóval nem számított) aztán befogtam satuba a hajtókart, villáskulcsra régi nyeregcső toldásnak, és majdnem felborítva a satupadot, nagy nehezen kitekertem a pedált.....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dunc
nagyúr
válasz Thulcandra #31070 üzenetére
Gyermekorunkba ,a mi pelusunkat is hintőporozták Azt mondják nem ragad oda a külsőhőz,én cseréltem köpenyt és raktam rá 1 mp-s művelet.
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Thulcandra #31070 üzenetére
Valamit biztos ér... de én se szoktam beleszórni.
-
Thulcandra
senior tag
Ez a hintőporozás tényleg jó valamire? Gyerekkoromban nekem is hintőporosan tanították a műveletet, de egy ideje már nem rakok hintőport, úgy vettem észre minden rendben anélkül is...
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #31061 üzenetére
Tökmindegy, de ha 26k-t elkérnek érte akkor minimum elvárom, hogy legalább 20.000 km-t kibírjon, normál használat mellett, outin.
Amúgy ha most választanom kellene az 520, és az 540 között, akkor 520, mert az nem fog egybegyógyulni a hajtókarral, villáskulccsal 'neki lehet esni'.undefined
-
peugeotmate
őstag
dunc, Tamoo
Köszi a válaszokat! Valószínűleg a héten még úgyis vissza kell néznem a bringabutikba, ha a tisztelt Cateye méltóztatik még a héten megítélni, hogy valóban az ő hibájukból kifolyólag ment gallyra a villogóm gombja...
Egyenlőre még vacilálok, hogy milyet vegyek majd. De az szinte biztos, hogy nem trafficem lesz a továbbiakban!meg
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz peugeotmate #31065 üzenetére
Ezt úgy hirdették konkrétan. Jelezni kell nekik, különben elég nagy átb...ás
Nekem pl reflexcsík van kicsit eltolódva, nem teljesen folytonos. De lehet rajta kis elírás, ilyesmi. Legrosszabb esetben talán üt vmennyit. De szerintem megérik. -
dunc
nagyúr
válasz peugeotmate #31065 üzenetére
Az a lényeg,hogy ne anyaghibás legyen van felütéses,ha nem pontos a reflexcsík vagy a minta rajt az nem ront a menettulajdonságon,de nőveli a pénztárcádba maradt kreditmennyiséget !!!
[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
Bringabutikban ma jártam, Cateye villogómat kicseréltetni. De az SPD "szerkómat" is ott vettem, meg vagyok velük elégedve minden tekintetben!
Egyébként azt jelzik a boltban (legyen példa a bringabutik), hogy melyik 'B' kategóriás gumi és melyik a jól sikerült példány? Nagy a különbség egy kissé félresikerült és egy normál példány között? Mert gumiügyben nem vagyok túl jól tájékozott.
meg
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz peugeotmate #31059 üzenetére
continental contact extralight (B kategóriás)
nemrég vettem 2000Ft/db áron (Bringabutik-tól) -
T@nk
tag
Sziasztok!
Ajánljatok légyszíves olyan Bp-i szervizeket ahol foglalkoznak (szakszerüen) teleszkóp javítással. Egy Rock shox dart 2 rugósvilláról van szó aminek nem működik a "lockout-ja". Köszi. -
Tamoo
MODERÁTOR
válasz peugeotmate #31054 üzenetére
pl. maxxis overdrive, continental contact különböző fajtái. Ezek defektvédelemben is elég jók. Én pl az utóbbit használom aszfaltra. Van választék.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz detroit17 #31052 üzenetére
Mi a tanúlság? Pótbelső nélkül nem indulunk el sehova sem Minimum felszerelés: multiszerszám, pótbelső(k), egy két folt meg ragasztó (extrém defektes nap esetére), gumileszedők, vázpumpa (aminek a konzolját kulacstartó alá be lehet rakni, így nem zavar), és én még küllőkulcsot is szoktam vinni biztos ami biztos. Ha ezek nálad vannak, nincs gondod ilyenkor, 5 perc alatt belsőt cserélsz, és mehetsz tovább. Otthon meg ráérsz megragasztani.
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #31050 üzenetére
Hol a legolcsóbb az XTR pedál?
Vagy túl indiszkrét kérdést tettem fel?
Ha ilyen örök cucc, akkor talán vevő vagyok rá, főleg, hogy könnyebb.undefined
-
dunc
nagyúr
válasz peugeotmate #31051 üzenetére
Sajnos nincs De ez nagyon jóféle köpeny,viszont van másodlagos ,annak jóval barátibb az ára(kisebb hibák minta hiba reflexcsíkhiba stb)
-
detroit17
tag
pfúúú az a mai nap ritka rossz volt senkinek se kívánom
elmentem bringázni félúton defektet kaptam na mind1 kocsival hazavitettem magamat.
utánna a montimmal elakratam menni venni ragasztót erre 10m-t se mentem az is kidurrant
így a szomszédtól kellett elkérni a biciklit..
már nem bánom hogy mindjárt vége a napnak -
peugeotmate
őstag
Köszi!
Személyes tapasztalatod van vele esetleg? Mert ez így kétszer annyit kóstál (kb) mint a Traffic! De az alapján, amit a testbike-on mondtak, pont megfelelne nekem: 30-as körüli tempó átlagban illetve néha az aszfaltot elhagyva egy kis terepezés. Mert ha kétszer annyi ideig bírja mint a trafficem akkor komolyan elgondolkozom ezen (is)![ Szerkesztve ]
meg
-
dunc
nagyúr
válasz peugeotmate #31047 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
Örülök, hogy rátaláltam erre a topicra! Eddig csak a critical mass fórumán mozogtam, de akkor ezentúl ide is irogatok!
Arra lennék kíváncsi, hogy ti milyen gumi külsőt ajánlanátok főként városi használatra? Egy 26"-os montira kéne, csak a mostani Continental Trafficem eléggé megkopott az évek során, ezért itt lenne az ideje a cserének! Arra is gondoltam, hogy még egyszer egy Trafficet veszek, mert jó kis gumi! (Csak talán egy kicsit túl kemény, ezért vizes úton nem olyan nagy a tapadása.)
Szóval ha esetleg valaki tudna valamit ajánlani azt megköszönném!meg
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #31042 üzenetére
mongjuk ennyiért már működjön is szépen és profin (és kb. tartson örökké, akkor még azt mondanám, oké, egyszer kell megvenni)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
#56474624
törölt tag
Milyen szerencse, hogy mikor délelőtt elindultam, még nem esett, máskülönben ki sem mozdultam volna bringával, mai sárfürdő is megvolt.
Hazafelé jövet vettem egy Merida MD-006 fékpofát, elég jó benyomást kelt tapintásra (fékbetét bele maga csak 900 ft körül van, a fékpofa így együtt volt 2400), aztán majd meglátjuk. Shimano fékbetétet szerezni elég bajosnak néz ki, mindenhol valami silány szart akarnak rámsózni, ami inkább valami műanyag, gumit nem sokat látott, az fix.
Ezzel a merida fékbetéttel elsőre az volt a probléma, hogy nem passzol a fékembe, aztán lementem barkácsboltba, és megvettem, ami kell, hogy jó legyen. Plusz 10 ft.
Csak lenne már jó idő, szeretném kipróbálni, mekkorát tudok most fékezni. -
venember83
nagyúr
-
Manitou
veterán
válasz fpeter07 #31036 üzenetére
Ha van célszerszámod hozzá, akkor az egyikkel aléfeszítesz a külsőnek, kiakasztod az egyik külőhöz, a másik ilyen kis eszközzel meg az aláfeszített cucc mellé ismételten aléfeszítel, és végighúzod a peremmentén, lehet kicsit nehezen fog megindulni, de utána már könnyen lejön, ha egy szer megindul.
Felrakni én úgy szoktam, hog belsőbe fúlyok egy kis levegőt, csak annyit, hogy legyen valamennyi tartása, azután belsőt beleteszem a külsőbe, szelepet beillesztem a felnibe, aztán a szeleptől indulva körbe beledugdosom a külső peremét a felnibe egyik oldalon, aztán jön a másik oldal szintén szeleptől indulva, itt amikor már csak kicsi rész van, amit a helyére kell pakolni, azzal általában kell kicsit szenvedni, (főleg ha SUN felnid van )Levételnél és felrakásnál is ügyelj rá hogy ne sértsd meg a belsőt !
Ha helyére pattant a külső kicsit fúlyok még bele, aztán megpattogtatom a földön óvatosan, hogy biztos ami biztos alapon helyére menjen a belső, nehogy valahol be legyen csípödve. -
fpeter07
veterán
Valaki adjon vmi tippet hogy kell a külsőt leszedni mert nem tudom, előbb simán beleakadt most meg negyed órája ezzel a tökölök...
Ja és nagy nehezen beletuszkoltam a foltozott belsőt, erre ereszt.
Ja és nem, nem vagyok ideges. -
Ariadne
őstag
Távozz tőlem, sántán... Most miért kísértesz... Egyelőre ellenállok-ellenállok-ellenállok, jó nekem az X-fusion. Bár az a propedal biztos jó dolog. Na és most gyorsan ki kellene jelentkeznem a fórumból.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #31027 üzenetére
itt is ugyanez....én se fogom összefröcskölni magam ma, ráadásul jövő héttől már később is sötétedik, addig kibírom nagy duzzogva (persze azért még ez a hét se felejtős teljesen, szerdától elvileg jobb idő lesz)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Meme
aktív tag
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #31025 üzenetére
Konára és Specializedra is élettertam garancia jár a vázra első tulajnak legalábbis.
Specializedról tudom, hogy lehet érvényesíteni - bár igaz Dirtyz így is belefutott olyanba, ahol nem voltak hajlandóak erre (konstans vázrecsegésről volt szó, ha jól emlékszem) -, de olyan esetről eddig nem hallottam, amikor rendeltetésszerű használat melletti törésnél, repedésnél visszautasították volna.
dunc: Jó ez a matrica.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #31025 üzenetére
Ma se lesz Scottozás.
Esett, és nem száradt fel.Inkább a mai nap programja a pihi, és a Scott áttörlése, mert tiszta por lett, annyira, hogy ilyet még nem láttam!
Az egész nem fekete, hanem barna a portól.Ariadne:
Most értem haza, megnéztem ezt a 'kirakó' dolgot, nekem nem tűnik bonyolultnak.
Szerintem jól le van rajzolva, hogy ne tévezd össze.[ Szerkesztve ]
undefined
-
dunc
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz FixY67 #31011 üzenetére
talán nem a legjobb ár/érték arányú bicajok, az is igaz viszont, hogy az első tulaj élettartam garanciát kap a vázra (ha jól tudom) azért ez sem elhanyagolható szempont, bár aki cserélgeti a bicajait/vázait (asszem vagyunk itt páran ) az nem sokra megy egy ilyen garanciával, illetve kérdés, mennyire lehet érvényesíteni szükség esetén.
KaraDani: ne tessék komolytalankodni.... 40 g nem vicc, főleg guminál, ahol sokkal jobban megérzel minden egyes grammot, mint pl. az agyon
szóval: lehet, hogy még mindig jobb beletuszkolni egy nagy belsőt a helyére, mint egy kicsit a méreténél jobban felpumpálni....vagy venni olyat, ami 28-35-ös méretű (legfeljebb nem cst lesz)[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz Sherman #31016 üzenetére
Nekem Meme azt mondta, hogy akkor jó, ha nem pörög úgy mint a búgócsiga!
Az pont jó volt ha meg akartad pörgetni, és nem tett meg fél fordulatnál többet.
Meme:
A Corratec fékpofák előnyei most jöttek elő!!!!
Eső után voltam már, szerencsére miután indultam, már elállt.
De szuperül fogott, mint szárazon, viszont visított eléggé, míg el nem tűnt a víz a fékpofáról, fékfelületről.
Ja, és nem szmötyizi össze kosszal a felni oldalát!!!!!!!!!!!!!Köszi!
Ha legközelebb kimegyek kérlek tegyél még félre nekem 1 szettet.
A HG93-as lánccal kapcsolatban meg majd beszélünk MSN-en, mikor ráérsz.[ Szerkesztve ]
undefined
-
KaraDani
addikt
Mekkora ötlet, és a kulacsokat is héliummal fogom megtölteni, és lufikat aggatok a gépre Viccet félretéve, a 40gramm poén volt, inkább az érdekel, ha esetleg külsőt akarok majd cserélni 700x28 ra, akkor ne kelljenek új belsők. A 700x 25-32 közelebb van a 700x35 höz, mint a 700x35-43 a 700x28 hoz.
-
-
KaraDani
addikt
Vehetek 700x35 ös külsőhöz CST 25-32 -es belsőt? Spórolnék 40grammot kerekenként , és később jó lenne az esetleges 28 as slickekhez is ( ez az elsődleges szempont). Lehet belőle valami hátrányom?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Az FSR XC-nél, mivel Comp a drágám, az elején nagyon kapartam, hogy fujj csak X-Fusion van benne és Foxot akarok (RP2), mert az propedalos. Végül aztán nem tűnik nekem gagyinak ez az X-fusion sem használatban, persze nem egy brain, de alapvetően teszi a dolgát rendesen, a kézi lockout meg fejleszti az egyensúlyérzéket (nem egyszerű elérni, ha nyeregben ül az ember). Lejtőn nem szoktam vele próbálkozni.
Tényleg, rugóstagnak kell valamilyen karbantartás azon túl, hogy a port-koszt le szoktam törölgetni róla, ahogy a teló száráról is?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Meme
aktív tag
válasz Ariadne #31008 üzenetére
tökmindegy hogy áll a rugóstag, sőt az is hogy milyen a rendszer, csak jól legyen megcsinálva.
pl párom giant nrs team váza, ami ezredfordulós egy nem lockolható sid levegős taggal tudja azt, hogy csak alulról jövő mozgásokra reagál. nem hittem el, de a saját szememmel láttam amikor rajta ültem
választék van rugostagokból, csak kis hazánkban nem olyan nagy az érdeklődés a tagcsere után, gyári után egyből fox- ha nem az volt benne.
a dt is igen jó tagokat csinál, igaz nemrég kezdték, de azt szokásukhoz méltóan nagyon jól csinálják.teljesség igénye nélkül a taggyártók: suntour, x-fusion, dnm, Rs, marzo, manitou, fox, dt
a következő dolgok a fontosak fizikailag egy tagnál: szemtáv, rogóút, befogató szem átmérője.
Szevasztok bogyókák!
-
dunc
nagyúr
válasz FixY67 #31011 üzenetére
Én 2008 ig baromira imádtam mint márkát,de pl a 2009 es felhozatal botrányos lett ár/érték arányba a 2010 es kínálatot nem ismerem.
(#31015) Xantomas : kezd izgalmas lenni a Csepel mint márka !!! A katalogusba voltak szép darabok valhogy a retro hőskorszakot éreztem benne,a felhajló szövetsapka fealinget
[ Szerkesztve ]
-
Sherman
tag
-
Xantomas
őstag
Nem tudtak nekem szerezni új Csepel matricákat, mert az újat nem a kész bicajra kerülnek rá, hanem a frissen festékre, amire megy egy réteg lakk. Mivel a matricák hártya vékonyak, és a gyártási folyamat részei, így nem tudnak adni. De megkaptam PDF-ben a logót, és a feliratokat, szóval annyit nyomtatok magamnak amennyit akarok
Ellenben április elsejétől fogják forgalmazni az új bicajokat, és a hozzá való alkatrészeket is külön. Matricát nem, de viszont homlokcső plakettet azt tudnak adni, ahogy bowdenrögzítő bilincseket is. Ahogy kapható lesz a Csepel feliratos hajtómű is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
válasz Sherman #31010 üzenetére
Jesszus, ez elég durva 3D puzzle, legalábbis női szemmel. Asszem nem vállalnám, max. a szétszedést...
Kaján kérdés, de ugye össze is tudtad rakni anélkül, hogy sok maradék alkatrész lett volna?[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
FixY67
senior tag
Egyébként a Trek-ről mi a közvélemény? Érdemes esetleg velük is számolni?
...
-
Sherman
tag
520-as pedál
Láttam már mindkettőt (520, 540) szétszedve, 520-at én szedtem szét. Ha 520-at veszel vegyél hozzá egy ilyen cuccot is, ezzel lehet szétszedni. Annyira kell figyelni, hogy műanyag a menet, ezért érzéssel kell lazítani és meghúzni.
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #31007 üzenetére
Erről a "kalapács mire nem jó" dologról ugrott be, hogy egy kalandjátékban (emlékeim szerint a Secret of the Monkey Island volt ez) a pajszer multi-purpose tool néven szerepelt
Köszi az infót. Tegnap nézegettem a Bringaexpón összeszedett katalógusokat, és akkor tűnt fel ez. És így már érthető számomra az is, hogy miért ilyen szűk a választék a rugós tagokból.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
Mert jók a megérzéseid.
Nem tudok arról, hogy árfüggő lenne, milyen irányban áll a rugóstag, ez egyrészt rugózási rendszer, másrészt váz design kérdése. Az FSR rendszeren belül is többféle módon lehet a rugóstag, különböző szögekben (a Horst link típus különböző változatai vannak a legtöbb fullyban jelenleg, ezek egyike az FSR). Mondják, hogy a vízszinteshez közelebb lévő tagok kevésbé pogóznak, de ez szerintem csak városi legenda. Na majd Meme meg a DH-s haverjai megmondják a tutit.
Ja és rugóstag csere nem olyan egyszerű, mert - legalábbis a Specinél - a tagok szemtávolsága speciális ( ), ezért az aftermarket rugóstagokon is állítani kell, hogy bele lehessen tenni, de akkor sem lesz pont olyan, mint a gyári, és akkor viszont változik a vázgeó. Egyébként meg nincs nagy választék rugóstagból, lényeg, hogy Fox legyen a gyártó. Bár azt mondják, a dt swiss is jó, de tőlük csak mostanság láttam telót-rugóstagot, nem ismerem ilyen téren.
mod: Ja mindez XC-maraton kategóriára vonatkozik, és az én e téren szerzett szerény ismereteimet jelenti csak. Ez vót itt a disclaimer.
FixY67: Hát ha sok elköltenivaló pénzed van, akkor jó. Ha több százezres új árban gondolkodsz, akkor van választék márkában, de ha 100-150k körül max, akkor nincs nagy választék, a nagyobb márkák jó részénél (pl. Speci, Trek) ugyanis egy csomó pénzt pusztán a névre fizettetnek ki sajna, és egy nagy nevű, de gyenge felszereltségű bicót nem igazán érdemes megvenni. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #31004 üzenetére
Gonosz költői kérdés: miért sejtettem már a kérdés olvasásánál anélkül, hogy megnéztem volna, hogy mindkét SID villa kapható fehérben is?
Mod-ra: biztosan le akarsz te menni azon a lépcsőn? Vagy már eléggé régen volt az év eleje?
Azért nincsen szó a rugós tag cseréjéről a topikban, mert nem érhető el vele olyan drasztikus változás, mint a villa cseréjével? Mi az oka annak, hogy a legtöbb gyártónál az olcsóbb fully modellekben a rugós tag közel függőlegesen áll a hajtómű felett, míg a drágábbakban közel vízszintesen a felsőcső alatt?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #31002 üzenetére
Reba nem jó, fekete a villa válla. Látod, merek nagyot álmodni - ha már teló, jó is legyen meg szép is. Egy a gond, hogy drága álmok ezek, és mire lenne mit megvenni, addigra nincs miből.
mod: Ja épp tegnap megnéztem közelebbről egy 96-et a Kerékvár kirakatában, és őszintén szólva felszereltségileg sem volt a topon, dizájnilag meg kifejezetten nem tetszett így közelről, valahogy nem hozott lázba (az üzlet előtt lemenő Erőd utca lépcsői viszont igen, meg kellene próbálni legurulni rajta, és persze nem eltrafálni az alján lévő parkolóautomatát. ) Viszont az idei Kona fullyk nagyon tetszenek.
mod: Is-is. Nem elég, ha jó, úgy is kell kinéznie, ahogy szeretném, ha már ekkora rakás pénzbe kerül, különben marad a Recon.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Meme
aktív tag
válasz ludsimon #30999 üzenetére
semmi gond nincs a kalapácssal.
valószinű, hogy a sok mosással kimostad a zsirt a menetről.
kb minden megszorult cuccnál az a lényeg, hogy egy hirtelen mozdulattal legyen meginditva.
ha ez nem megy erőből/sulyból elsőre, akkor a kalapács elég jo megoldás.
a hosszabb erőkarral csak nyalodik a kulcs egyébként.
2 év alatt 5 pedálkulcsot nyuztunk el.Szevasztok bogyókák!
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #31001 üzenetére
Ez látod jó kérdés, nem tartom kizártnak, hogy csak újramatricázták volna, de nem tudom bizonyossággal állítani. A 2009-es tuti, hogy teljesen különbözik a 2008-as évjáratútól. Nekem sima motion controlos SID telóm volt (akkor még nem találták ki a fekete dobozt), nem volt vele gond, tetszett a mozgása. Esetleg meggondolhatod a Rebát is, az sem lényegesen nehezebb, és nincs talán úgy kispórolva belőle az anyag. Én azonban mindenképpen blackboxosat szeretnék, láttam mozogni egy ilyen Rebát egy M96-ban, álom volt. Merjünk nagyot álmodni.
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #30997 üzenetére
Vagyis nem ér 10-15k-t az, hogy Team-et vegyen az ember, mármint nekem embernek nem ér meg ennyit, azt hiszem. Nem próbáltam egyiket sem, de valszeg már a Race is nagyságrendekkel finomabban mozog (no és több mint fél kilóval könnyebb), mint a mostani rugós Recon.
És arról tudsz valamit, hogy a 2009-eshez képest a 2010-es vajon tud-e többet valamiben? Nekem úgy tűnik, mintha csak újramatricázták volna a tavalyi szériát, megintcsak teljesen egyformának tűnnek..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BMW topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Battlefield V
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest