- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Vision #35945 üzenetére
Hát ez az, hogy itt tartunk, ki engedhet meg magának egy új Oktávot?
Hogyne néztem volna a használt árakat. Annyiból emiatt jogos, hogy a bekerülési árat külön kell venni az értékvesztéstől, mert az a pénz ugye addig nem dolgozik pl. befektetésben.* Inkább amit kihagytam, hogy még hozzá kell tenni a saját használatot is, így inkább 45k km/év.
400+ a szerviz/év? Szerintem alapból nincs annyi, csak meghibásodásokkal. (közlekedőedényről lenne szó, nem valami extráról, itt most a pár éves Oktáv is annak vehető, mert én nem vennék magas értékű autót, hogy 4 év alatt belemenjen 150k km + a saját használat)
Olajat nem kell a hosszú távú utak miatt sűrűn cserélni, gumi 2 évente 150-200k, ha a fékeket sem eteti a dugóban, akkor az sem fogy túl gyorsan. A futóműben vagy a motor környékén valószínűleg(szinte biztosan) lesz ez-az, amire költeni kell, ugye valószínűleg egy-egy nagyobb tétel is.(#35948) dugo_ :
Ha 100-as átlagot tud menni, akkor "csak" 3/4 óra irányonként.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- BestBuy ruhás topik
- The Thing Remastered teszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Proxmox VE
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest