Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:55:13

LOGOUT.hu

Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26851) Intruder2k5 válasza rongaucho (#26850) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Beszéltél velük azóta? Szerintem ez valahogy elkallódott a rendszerben, elfelejtődött. Én mindenképp felhívnám őket.

(#26852) C64


C64
őstag

Sziasztok. Általában mennyi idő mire új előfizetést bekötik lakásba?

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#26853) rongaucho válasza Intruder2k5 (#26851) üzenetére


rongaucho
tag

2-3 hete beszéltem "velük". De ez persze ez csak a 1443, ügyfélszolgálat, a szokásos "folyamatban van" dumával. Meg személyesen bementem ügyfészolgálatra is, ahol kaptam azt a "bennfentes infót", hogy a tulajdonosváltás miatt nincs szerelő. A fülem hallatára beszéltek egy szerelővel éppen, akinek egy új ügyfélnél 1 hónapot meghaladó késében vannak.

De persze próbálok majd egy újabb 1443-azást. Elkallódni nem hinném, hogy elkallódott, mert a megrendelés után egy héttel már megkaptam a szerződésmódosítást.

[ Szerkesztve ]

(#26854) J.C.G.


J.C.G.
aktív tag

Úgy alakult, hogy maradok még egy évig Inviteles. Emelnek sávszélt 60-ról 100-ra és csökkentik a havidíjam, kb. -3K kedvezményt kapok.
Digi még nincsen csak a kertvárosi részen.

(#26855) tepenzed válasza J.C.G. (#26854) üzenetére


tepenzed
őstag

eddig volt ott 100-as csomag?

Nálunk 60 a max, vdsl2, a vonal elvileg bírná a 100at

(#26856) frici69


frici69
tag

Hoppá: [link]

GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D

(#26857) taki01 válasza frici69 (#26856) üzenetére


taki01
őstag

Remélem azért ez nem int be a további fejlesztéseknek.

(#26859) J.C.G. válasza tepenzed (#26855) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Igen van és volt is, 250 Mbit az ami jelenleg elérhető nálunk optikán.

(#26860) steele80 válasza frici69 (#26856) üzenetére


steele80
senior tag

Akkor másképpen írom le és azt hátha nem törlik ki a moderátor. Szóval valaki másnak kell az Invitel, ezt házon belűről tudom és azért kell neki, mert a jelenlegi üzletpolitika nem volt kedvező a nemzetünknek!

(#26861) rongaucho válasza rongaucho (#26853) üzenetére


rongaucho
tag

A 1443 is csak annyit tudott ígérni újfent, hogy "megsürgeti" az ügyintézést. Tényleg necces lehet a szerelőhiány, főleg itt a 27-es körzetben.

(#26862) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Sziasztok!

Ismerősöm új albérletbe költözött és megkért, hogy segítsek beállítani a Tv adást, mert neki nem megy. Előző bérlő kiköltözött, itt hagyta a szolgáltatást, ahogy használta. Volt egy Albis SG8000g vevőegység meg egy hdmi csatlakozóval ellátott tv. Kézikönyv szerint a vevőegységbe ethernet kábelt, meg a hdmi a helyére és indítás. Be is jött, egy inviteles ablak, hogy frissítések keresése, nem található frissítés, csatlakozás, frissítések keresése, nem található frissítés és eltűnt az inviteles képernyő, és fekete képernyő. A vevőegység reagál a távirányítóra, de képi visszajelzés nincs. Hívom műszaki bejelentőt, gépi szöveg, hogy mielőtt bármit bejelentek próbáljam ki a 2 perc áramatalanítást. Megcsinálom, semmi nem történik, hívom még 1x a műbejelentőt, terhelt vonalak miatt nincs kapcsolható ügyintéző. 5 percenként megismételtem 3x és feladtam. Mi lehet szerintetek a baj?
Karbantartás nincs, mert a tömben másnál megy a szolgáltatás.

(#26863) kabelmania27 válasza grizlisandor (#26862) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg a modem és a box közötti utp kábel jól csatlakozik-e, utána indítsd újra a modemet.

(#26864) taki01 válasza grizlisandor (#26862) üzenetére


taki01
őstag

Ha hívod őket ne az iptv válaszd mert az a menüpont régóta nem működik. Válaszd inkább az internetet és akkor tuti kapcsolnak ügyintézőt.

(#26865) grizlisandor válasza grizlisandor (#26862) üzenetére


grizlisandor
addikt

(#26863) kabelmania27 & (#26864) taki01:

Köszönöm, továbbítom ismerősnek a tanácsokat! :R

(#26867) Arni9010 válasza trec12 (#26866) üzenetére


Arni9010
aktív tag

Rossz a link :D

(#26868) M@Db0Y válasza Arni9010 (#26867) üzenetére


M@Db0Y
senior tag

De legalább gyorsan tudtál rá válaszolni :D

(#26869) taki01 válasza Arni9010 (#26867) üzenetére


taki01
őstag

(#26870) Arni9010 válasza taki01 (#26869) üzenetére


Arni9010
aktív tag

Köszi :DD

(#26871) rongaucho válasza rongaucho (#26861) üzenetére


rongaucho
tag

Van valakinek tippe arra, hogy azon kívül, hogy a 1443-as telefonos ügyfélszolgálatot hívogatom ill. bemegyek egy személyes ügyfészolgálatra, vajon mivel mozdíthatnám elő azt, hogy egy 2 hónapja elindított szerződésmódosítást (ADSL---->VDSL, modemcsere, Vác) az Invitel megcsináljon?

2 hónapja megvan papíron a szerződésmódosítás, szerelő pedig sehol... Elég türelmes ember vagyok, ahogy az előzményekből is látszik, de kezd nagyon elegem lenni. Jól tudom, hogy elvileg 3 hónapja van az Invitelnek a szerződésmódosítást végrehajtania?

(#26872) trec12 válasza Arni9010 (#26867) üzenetére


trec12
addikt

Sorry! :B

(#26873) joecontra


joecontra
addikt

Sziasztok!

Korábban már írtam ebbe a topikba egy májusi elmaradással kapcsolatban. Az "ajánlásnak" megfelelően kiegyenlítettem a hátralékot amit a 1443-on meg is erősítettek, elküldték az újraszerződési kérelmemet engedélyeztetésre. Az ügyintézőnő azt mondta hogy majd hív egy 28-as nem visszahívható vezetékes számról ha lesz fejlemény.
Ez kedden 13:09-kor meg is történt de kb. 2-3 perccel később kerültem telefonközelbe. Szerdán nem hívott, ma kétszer (reggel 8 után és 3/4 4 körül) telefonáltam a 1443-ra és mindkét ügyintéző jelzett neki, hogy a mai napon keressen. Nem keresett. Ma szabadnapos voltam ezért garantáltan felvettem volna a telefont, tehát előnyös lett volna ha ma is keres.

Ti mit javasoltok, mit tegyek? Zaklassam a 1443-at, hátha egyszer felhív? Nem szándékozom a telefonba üvöltözni meg fenyegetőzni és ezután se áll szándékomban de kissé úgy érzem hogy lesz@rnak egy ügyfél nem ügyfél címszóval.

Ha valakinek van ötlete kérem ne tartsa magában. :R

Üdv,
J

(#26874) rongaucho válasza joecontra (#26873) üzenetére


rongaucho
tag

Saját tapasztalatom az, hogy "jó" ügyfélként is az, hogy egy szerződésmódosítás (magasabb díjú internet) elinduljon, már nehézségekbe ütközött. Ha a 28-as hívást nem veszed fel, utána elképesztően nehéz kapcsolatba kerülni azzal az ügyintézővel, ha vissza akarod hívni.

Ha meg egyszer sikerül telefonon szerződést módosítani/új szerződést kötni, és már a kezedben van is a postán kiküldött szerződésmódosítás (vagy új szerződés), akkor a fizikai megvalósítása a dolognak (szerelő), szinte a lehetetlen kategória. Én már 2 hónapja várok egy szerelő jelentkezésére. (És figyelmeztettek, ha egy 23-as szám hív, vegyem fel, ha jót akarok magamnak...)

Szóval a tanácsom az, hogy ostromold a 1443-at, hívd minden nap. Ha meg elintézted az újraszerződést, utána várd türelemmel a szerelőt, hátha a te körzetedben, többen dolgoznak.

(#26875) joecontra válasza rongaucho (#26874) üzenetére


joecontra
addikt

Az lesz akkor valószínűleg habár volna más dolgom is mint munkára bírni őket. Kénytelen leszek hangnemet is váltani mert úgy érzem így sajnos nem megyek semmire.

Köszönöm a választ.

Üdv,
J

(#26876) joecontra válasza joecontra (#26875) üzenetére


joecontra
addikt

Ma megtörtént a telefonhívás és az újraszerződés is. Most már csak a szerelő hívását kell várnom... :D

Üdv,
J

(#26877) Lali-213


Lali-213
senior tag

Sziasztok,

Fél éve lejárt a hűségnyilatkozatom a 30/10 mbites optikai internetre. Nagyon szemezek egy nagyobb csomaggal. Nem tudom milyen árakkal fognak előrukkolni, mert írtam nekik egy emailt, hogy ajánlatot kérek. A 100 és 250 mbites csomagok közül van itt valakinek?
Veresegyházon vagyunk helyileg.

(#26878) J.C.G. válasza Lali-213 (#26877) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Én a helyedben bemennek lemondani az előfiizut, ha van alternatíva arrafelé, pl. flip. Pont hó közepén voltam bent s 3k engedményt adtak így. Telefonon is érdeklődtem elötte, de úgy max drágábban lehetett volna 💯 Mbit csomagom 60-ról.

[ Szerkesztve ]

(#26879) R3laX válasza J.C.G. (#26878) üzenetére


R3laX
addikt

Nekem Esztergom környékén, Dorogon pont fordítva volt. KB 3000-rel lett volna drágább az esztergomi irodában előfizetve.

(#26880) Fr3eWar


Fr3eWar
őstag

Sziasztok,

Ma lecseréltem a korábbi Samsung tévét egy QLED tv-re, és a CA+ modulra azt írja, hogy nem kompatibilis.
Ilyenkor a szolgáltatónál lehet kérni másik típust, vagy vegyek a "piacon" valamilyet és rakjam bele az inviteles kártyát?
Most egy NEOTION PRD-MTC8-1410 van, ezzel eddig nem volt gond a régi TV-ben.

Milyen típust próbáljak?

Köszi!

(#26881) GEPESZ66 válasza Fr3eWar (#26880) üzenetére


GEPESZ66
veterán

A modul és a kártya párosítva van.Ha veszel,nem működik.
Szerintem beszélj az ügyfélszolgálattal,hátha elég frissíteni a modult,vagy adnak másikat.

(#26882) Fr3eWar válasza GEPESZ66 (#26881) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Rendben, köszönöm!

(#26883) hmark89


hmark89
újonc

Sziasztok!

Kérdés,kérés lenne modem beállítással kapcsolatban.
A készülék: ZTE H108L.

A wifit már beállítottam megosztja. Az internetet még mindig pirosan jelzi, a kijött szerelő sem tudott rá megoldást!.. Tudni valaki a beállításaival kapcsolatban segíteni? Van aki ezt használja? Modem/Router egyben

Köszönöm!

(#26884) Bogyi007


Bogyi007
veterán

Sziasztok. Most lett páromnál bekötve Invitel IPTV, net és telefon és regisztrálna az Online ügyfélszolgálatra, számla még nincs. A kapott papírokon hol találja meg az Ügyfélazonosító vagy Vevőkódját ami 9 számjegyű...

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#26885) plevips válasza Lali-213 (#26877) üzenetére


plevips
tag
LOGOUT blog

Szia

És lejárat után ők nem kerestek? Ugyan annyit fizettél mint hűségidő alatt?
Nekem is 30/10 van Veresen, és februárban jár le.

(#26886) joecontra válasza joecontra (#26876) üzenetére


joecontra
addikt

Múlt hét szerdán hívtak egy 23-as vezetékes számról és szó szerint fél perccel csúsztam le róla. Hétfőn és kedden otthon ültem a telefon mellett (még a WC-re is vittem... :D ) persze nem hívtak. Nekik szerdán kellett telefonálni mikor nagyon nem értem rá foglalkozni vele.
Most megint zargassam a 1443-at?

Én ezt nem értem. Ha keresnek és nem érnek el miért nem próbálják meg másnap is? Azt gondolják hogy az ember egész nap ráér a telefonján ülni és figyelni az időjárást?
Persze lehet azt hiszik, hogy szopatom őket és azért nem veszem fel. Ezért meg kapjam be és menjek a búsba.

A 1443-at már hívtam és elvileg jelezték az illetékes osztálynak, hogy próbálkozzanak újra.

Eddig ez az egész história egy mission impossible.

Üdv,
J

[ Szerkesztve ]

(#26887) Lali-213 válasza plevips (#26885) üzenetére


Lali-213
senior tag

Szia,

De igen, hívtak párszor, viszont az ajánlat nem tetszett akkor. Most pénteken kaptam egy 4930 ft-osat a 250/100 mbites csomagra.
A havidíjam anno annyiban változott, hogy az áfa mértéke csökkent. A 30/10-ért 2485-öt fizettem az utóbbi időben.

(#26888) R3laX válasza joecontra (#26886) üzenetére


R3laX
addikt

:D nevetséges

(#26889) Lali-213 válasza joecontra (#26886) üzenetére


Lali-213
senior tag

Azért majd én is megosztom a tapasztalataimat, ha kíváncsi vagy rá. 😉
Ugyebár én 11.30-án kötöttem meg az új szerződést.

[ Szerkesztve ]

(#26890) Fr3eWar válasza Bogyi007 (#26884) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Majd az első számlán.

(#26891) bandras54


bandras54
aktív tag

Sziasztok!

Első körben a keresőt használtam, hogy megkíméljek mindenki a hülye kérdésemtől de nem találtam választ a kérdésemre. Ezek szerint nincs még ekkora balek mint én. :) Nagyon alap a problémám, mégpedig a nemrég bekötött modem beállításaiba szeretnék bejutni. (leírása alapján a 192.168.1.1-en és a LAN 1-en kellene elérnem de nem tölti be az oldalt).

A segítségért előre is köszönet

(#26892) Martin Eden válasza bandras54 (#26891) üzenetére


Martin Eden
tag

Állítsd be a gépednek a 192.168.1.2 ip-t és úgy próbáld.

(#26893) bandras54 válasza Martin Eden (#26892) üzenetére


bandras54
aktív tag

Rendben, este megnézem. Köszönöm

(#26894) taki01 válasza bandras54 (#26893) üzenetére


taki01
őstag

(#26895) bandras54 válasza taki01 (#26894) üzenetére


bandras54
aktív tag

Köszönöm neked is.

(#26896) bandras54 válasza bandras54 (#26895) üzenetére


bandras54
aktív tag

A kezdőlap már megvan. Az invitel oldalán megadott admin/admin és admin/1234 nem működik. Milyen alap (gyári) adatokkal tudok még próbálkozni?

(#26897) bandras54 válasza bandras54 (#26896) üzenetére


bandras54
aktív tag

Targytalan. Egy másik tipuseval sikerült. ZxHn h168n típus tud 5 GHz-et?

(#26898) Fr3eWar válasza Fr3eWar (#26880) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Tegnap bementem a helyi invitel irodába, és szó nélkül cserélték. Elvileg ma délelőtt 11-től menni fog az adás is.
Este beraktam az olvasót, és a hitelesítés sikeres volt. Most @Smit-et adtak.

(#26899) taki01 válasza bandras54 (#26897) üzenetére


taki01
őstag

Nem tud csak 2,4GHz-t.

(#26900) rongaucho válasza joecontra (#26886) üzenetére


rongaucho
tag

Te még szerencsés vagy, én szeptember(!) vége óta várom, hogy hívjon az a bizonyos 23-as szám.

Egy sima szerződésmódosítás(ADSL--->VDSL) ügyben. Többszöri telefonálás és személyes ügyfélszolgálatozás után mit tehetnék? Azt mondták, várjak, meg amúgy is 90(!) nap a teljesítési kötelezettsége a szolgáltatónak. És utána mi lesz? Nemteljesítésért majd kötbért fizet nekem az Invitel? A kérdés költői volt, nyilván nem, mert nem fogom tudni azt bizonyítani, hogy ők nem próbáltak meg a 23-as számukról hívini mondjuk...

Egyébként anno a szerződéskötés/módosítás is számomra hajmeresztő volt, egy 1443-as hívás után megbeszéltük, hogy kapok másnap egy 28-as számról visszahívást, mert csak így működik. Én sem tudtam felvenni, aztán napokig hívogattam a 1443-at, mire kaptam végre egy 28-as visszahívást, ahol megköthettem szóban a szerződésmódosítást. Aminek látszik az eredménye, 2 hónap alatt nem jött ki a szerelő!

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.