Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [HThomas:] Az ideális home office monitor nyomában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Intruder2k5
MODERÁTOR
Beszéltél velük azóta? Szerintem ez valahogy elkallódott a rendszerben, elfelejtődött. Én mindenképp felhívnám őket.
C64
őstag
Sziasztok. Általában mennyi idő mire új előfizetést bekötik lakásba?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
rongaucho
tag
2-3 hete beszéltem "velük". De ez persze ez csak a 1443, ügyfélszolgálat, a szokásos "folyamatban van" dumával. Meg személyesen bementem ügyfészolgálatra is, ahol kaptam azt a "bennfentes infót", hogy a tulajdonosváltás miatt nincs szerelő. A fülem hallatára beszéltek egy szerelővel éppen, akinek egy új ügyfélnél 1 hónapot meghaladó késében vannak.
De persze próbálok majd egy újabb 1443-azást. Elkallódni nem hinném, hogy elkallódott, mert a megrendelés után egy héttel már megkaptam a szerződésmódosítást.
[ Szerkesztve ]
J.C.G.
aktív tag
Úgy alakult, hogy maradok még egy évig Inviteles. Emelnek sávszélt 60-ról 100-ra és csökkentik a havidíjam, kb. -3K kedvezményt kapok.
Digi még nincsen csak a kertvárosi részen.
tepenzed
őstag
eddig volt ott 100-as csomag?
Nálunk 60 a max, vdsl2, a vonal elvileg bírná a 100at
frici69
tag
Hoppá: [link]
GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D
taki01
őstag
Remélem azért ez nem int be a további fejlesztéseknek.
J.C.G.
aktív tag
Igen van és volt is, 250 Mbit az ami jelenleg elérhető nálunk optikán.
steele80
senior tag
Akkor másképpen írom le és azt hátha nem törlik ki a moderátor. Szóval valaki másnak kell az Invitel, ezt házon belűről tudom és azért kell neki, mert a jelenlegi üzletpolitika nem volt kedvező a nemzetünknek!
rongaucho
tag
A 1443 is csak annyit tudott ígérni újfent, hogy "megsürgeti" az ügyintézést. Tényleg necces lehet a szerelőhiány, főleg itt a 27-es körzetben.
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Ismerősöm új albérletbe költözött és megkért, hogy segítsek beállítani a Tv adást, mert neki nem megy. Előző bérlő kiköltözött, itt hagyta a szolgáltatást, ahogy használta. Volt egy Albis SG8000g vevőegység meg egy hdmi csatlakozóval ellátott tv. Kézikönyv szerint a vevőegységbe ethernet kábelt, meg a hdmi a helyére és indítás. Be is jött, egy inviteles ablak, hogy frissítések keresése, nem található frissítés, csatlakozás, frissítések keresése, nem található frissítés és eltűnt az inviteles képernyő, és fekete képernyő. A vevőegység reagál a távirányítóra, de képi visszajelzés nincs. Hívom műszaki bejelentőt, gépi szöveg, hogy mielőtt bármit bejelentek próbáljam ki a 2 perc áramatalanítást. Megcsinálom, semmi nem történik, hívom még 1x a műbejelentőt, terhelt vonalak miatt nincs kapcsolható ügyintéző. 5 percenként megismételtem 3x és feladtam. Mi lehet szerintetek a baj?
Karbantartás nincs, mert a tömben másnál megy a szolgáltatás.
(#26863) kabelmania27 válasza grizlisandor (#26862) üzenetére
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Nézd meg a modem és a box közötti utp kábel jól csatlakozik-e, utána indítsd újra a modemet.
taki01
őstag
Ha hívod őket ne az iptv válaszd mert az a menüpont régóta nem működik. Válaszd inkább az internetet és akkor tuti kapcsolnak ügyintézőt.
(#26865) grizlisandor válasza grizlisandor (#26862) üzenetére
grizlisandor
addikt
(#26863) kabelmania27 & (#26864) taki01:
Köszönöm, továbbítom ismerősnek a tanácsokat!
trec12
addikt
Arni9010
aktív tag
Rossz a link
M@Db0Y
senior tag
De legalább gyorsan tudtál rá válaszolni
taki01
őstag
Arni9010
aktív tag
Köszi
rongaucho
tag
Van valakinek tippe arra, hogy azon kívül, hogy a 1443-as telefonos ügyfélszolgálatot hívogatom ill. bemegyek egy személyes ügyfészolgálatra, vajon mivel mozdíthatnám elő azt, hogy egy 2 hónapja elindított szerződésmódosítást (ADSL---->VDSL, modemcsere, Vác) az Invitel megcsináljon?
2 hónapja megvan papíron a szerződésmódosítás, szerelő pedig sehol... Elég türelmes ember vagyok, ahogy az előzményekből is látszik, de kezd nagyon elegem lenni. Jól tudom, hogy elvileg 3 hónapja van az Invitelnek a szerződésmódosítást végrehajtania?
trec12
addikt
Sorry!
joecontra
addikt
Sziasztok!
Korábban már írtam ebbe a topikba egy májusi elmaradással kapcsolatban. Az "ajánlásnak" megfelelően kiegyenlítettem a hátralékot amit a 1443-on meg is erősítettek, elküldték az újraszerződési kérelmemet engedélyeztetésre. Az ügyintézőnő azt mondta hogy majd hív egy 28-as nem visszahívható vezetékes számról ha lesz fejlemény.
Ez kedden 13:09-kor meg is történt de kb. 2-3 perccel később kerültem telefonközelbe. Szerdán nem hívott, ma kétszer (reggel 8 után és 3/4 4 körül) telefonáltam a 1443-ra és mindkét ügyintéző jelzett neki, hogy a mai napon keressen. Nem keresett. Ma szabadnapos voltam ezért garantáltan felvettem volna a telefont, tehát előnyös lett volna ha ma is keres.
Ti mit javasoltok, mit tegyek? Zaklassam a 1443-at, hátha egyszer felhív? Nem szándékozom a telefonba üvöltözni meg fenyegetőzni és ezután se áll szándékomban de kissé úgy érzem hogy lesz@rnak egy ügyfél nem ügyfél címszóval.
Ha valakinek van ötlete kérem ne tartsa magában.
Üdv,
J
rongaucho
tag
Saját tapasztalatom az, hogy "jó" ügyfélként is az, hogy egy szerződésmódosítás (magasabb díjú internet) elinduljon, már nehézségekbe ütközött. Ha a 28-as hívást nem veszed fel, utána elképesztően nehéz kapcsolatba kerülni azzal az ügyintézővel, ha vissza akarod hívni.
Ha meg egyszer sikerül telefonon szerződést módosítani/új szerződést kötni, és már a kezedben van is a postán kiküldött szerződésmódosítás (vagy új szerződés), akkor a fizikai megvalósítása a dolognak (szerelő), szinte a lehetetlen kategória. Én már 2 hónapja várok egy szerelő jelentkezésére. (És figyelmeztettek, ha egy 23-as szám hív, vegyem fel, ha jót akarok magamnak...)
Szóval a tanácsom az, hogy ostromold a 1443-at, hívd minden nap. Ha meg elintézted az újraszerződést, utána várd türelemmel a szerelőt, hátha a te körzetedben, többen dolgoznak.
joecontra
addikt
Az lesz akkor valószínűleg habár volna más dolgom is mint munkára bírni őket. Kénytelen leszek hangnemet is váltani mert úgy érzem így sajnos nem megyek semmire.
Köszönöm a választ.
Üdv,
J
joecontra
addikt
Ma megtörtént a telefonhívás és az újraszerződés is. Most már csak a szerelő hívását kell várnom...
Üdv,
J
Lali-213
senior tag
Sziasztok,
Fél éve lejárt a hűségnyilatkozatom a 30/10 mbites optikai internetre. Nagyon szemezek egy nagyobb csomaggal. Nem tudom milyen árakkal fognak előrukkolni, mert írtam nekik egy emailt, hogy ajánlatot kérek. A 100 és 250 mbites csomagok közül van itt valakinek?
Veresegyházon vagyunk helyileg.
J.C.G.
aktív tag
Én a helyedben bemennek lemondani az előfiizut, ha van alternatíva arrafelé, pl. flip. Pont hó közepén voltam bent s 3k engedményt adtak így. Telefonon is érdeklődtem elötte, de úgy max drágábban lehetett volna 💯 Mbit csomagom 60-ról.
[ Szerkesztve ]
R3laX
addikt
Nekem Esztergom környékén, Dorogon pont fordítva volt. KB 3000-rel lett volna drágább az esztergomi irodában előfizetve.
Fr3eWar
őstag
Sziasztok,
Ma lecseréltem a korábbi Samsung tévét egy QLED tv-re, és a CA+ modulra azt írja, hogy nem kompatibilis.
Ilyenkor a szolgáltatónál lehet kérni másik típust, vagy vegyek a "piacon" valamilyet és rakjam bele az inviteles kártyát?
Most egy NEOTION PRD-MTC8-1410 van, ezzel eddig nem volt gond a régi TV-ben.
Milyen típust próbáljak?
Köszi!
GEPESZ66
veterán
A modul és a kártya párosítva van.Ha veszel,nem működik.
Szerintem beszélj az ügyfélszolgálattal,hátha elég frissíteni a modult,vagy adnak másikat.
Fr3eWar
őstag
Rendben, köszönöm!
hmark89
újonc
Sziasztok!
Kérdés,kérés lenne modem beállítással kapcsolatban.
A készülék: ZTE H108L.
A wifit már beállítottam megosztja. Az internetet még mindig pirosan jelzi, a kijött szerelő sem tudott rá megoldást!.. Tudni valaki a beállításaival kapcsolatban segíteni? Van aki ezt használja? Modem/Router egyben
Köszönöm!
Bogyi007
veterán
Sziasztok. Most lett páromnál bekötve Invitel IPTV, net és telefon és regisztrálna az Online ügyfélszolgálatra, számla még nincs. A kapott papírokon hol találja meg az Ügyfélazonosító vagy Vevőkódját ami 9 számjegyű...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
Szia
És lejárat után ők nem kerestek? Ugyan annyit fizettél mint hűségidő alatt?
Nekem is 30/10 van Veresen, és februárban jár le.
joecontra
addikt
Múlt hét szerdán hívtak egy 23-as vezetékes számról és szó szerint fél perccel csúsztam le róla. Hétfőn és kedden otthon ültem a telefon mellett (még a WC-re is vittem... ) persze nem hívtak. Nekik szerdán kellett telefonálni mikor nagyon nem értem rá foglalkozni vele.
Most megint zargassam a 1443-at?
Én ezt nem értem. Ha keresnek és nem érnek el miért nem próbálják meg másnap is? Azt gondolják hogy az ember egész nap ráér a telefonján ülni és figyelni az időjárást?
Persze lehet azt hiszik, hogy szopatom őket és azért nem veszem fel. Ezért meg kapjam be és menjek a búsba.
A 1443-at már hívtam és elvileg jelezték az illetékes osztálynak, hogy próbálkozzanak újra.
Eddig ez az egész história egy mission impossible.
Üdv,
J
[ Szerkesztve ]
Lali-213
senior tag
Szia,
De igen, hívtak párszor, viszont az ajánlat nem tetszett akkor. Most pénteken kaptam egy 4930 ft-osat a 250/100 mbites csomagra.
A havidíjam anno annyiban változott, hogy az áfa mértéke csökkent. A 30/10-ért 2485-öt fizettem az utóbbi időben.
R3laX
addikt
nevetséges
Lali-213
senior tag
Azért majd én is megosztom a tapasztalataimat, ha kíváncsi vagy rá. 😉
Ugyebár én 11.30-án kötöttem meg az új szerződést.
[ Szerkesztve ]
Fr3eWar
őstag
Majd az első számlán.
bandras54
aktív tag
Sziasztok!
Első körben a keresőt használtam, hogy megkíméljek mindenki a hülye kérdésemtől de nem találtam választ a kérdésemre. Ezek szerint nincs még ekkora balek mint én. Nagyon alap a problémám, mégpedig a nemrég bekötött modem beállításaiba szeretnék bejutni. (leírása alapján a 192.168.1.1-en és a LAN 1-en kellene elérnem de nem tölti be az oldalt).
A segítségért előre is köszönet
Martin Eden
tag
Állítsd be a gépednek a 192.168.1.2 ip-t és úgy próbáld.
bandras54
aktív tag
Rendben, este megnézem. Köszönöm
taki01
őstag
bandras54
aktív tag
Köszönöm neked is.
bandras54
aktív tag
A kezdőlap már megvan. Az invitel oldalán megadott admin/admin és admin/1234 nem működik. Milyen alap (gyári) adatokkal tudok még próbálkozni?
bandras54
aktív tag
Targytalan. Egy másik tipuseval sikerült. ZxHn h168n típus tud 5 GHz-et?
Fr3eWar
őstag
Tegnap bementem a helyi invitel irodába, és szó nélkül cserélték. Elvileg ma délelőtt 11-től menni fog az adás is.
Este beraktam az olvasót, és a hitelesítés sikeres volt. Most @Smit-et adtak.
taki01
őstag
Nem tud csak 2,4GHz-t.
rongaucho
tag
Te még szerencsés vagy, én szeptember(!) vége óta várom, hogy hívjon az a bizonyos 23-as szám.
Egy sima szerződésmódosítás(ADSL--->VDSL) ügyben. Többszöri telefonálás és személyes ügyfélszolgálatozás után mit tehetnék? Azt mondták, várjak, meg amúgy is 90(!) nap a teljesítési kötelezettsége a szolgáltatónak. És utána mi lesz? Nemteljesítésért majd kötbért fizet nekem az Invitel? A kérdés költői volt, nyilván nem, mert nem fogom tudni azt bizonyítani, hogy ők nem próbáltak meg a 23-as számukról hívini mondjuk...
Egyébként anno a szerződéskötés/módosítás is számomra hajmeresztő volt, egy 1443-as hívás után megbeszéltük, hogy kapok másnap egy 28-as számról visszahívást, mert csak így működik. Én sem tudtam felvenni, aztán napokig hívogattam a 1443-at, mire kaptam végre egy 28-as visszahívást, ahol megköthettem szóban a szerződésmódosítást. Aminek látszik az eredménye, 2 hónap alatt nem jött ki a szerelő!
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!