Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#35801) wwhy válasza drr (#35800) üzenetére


wwhy
veterán

Az ígért USB 2.0 mód kiválasztása sincs sehol!
Az EliteBook 820-ban csak annyi változott e tekintetben, hogy az USB 3.0 elől ki lehet venni a pipát, gondolom ez jelenti azt, h USB 2-re vált.

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#35802) zsolthee válasza drr (#35800) üzenetére


zsolthee
senior tag

Én még mindig azt mondom, hogy a hdd-nek semmi baja. Fos a BIOS. A szerviz alaplap cserét fog javasolni/felajánlani.
"Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki!" :D

(#35803) deathtania válasza SeniorTilla (#35668) üzenetére


deathtania
senior tag

no, meg is kaptam a szépen szervízelt kis gépemet.

a helyzet az, hogy cserélték a hdd-t, egy ugyanolyanra, de ha jól látom, akkor használtra, mivel már 112 napot futott. tolok egy hd sentinel képet róla.

azért nem vagyok maradéktalanul boldog, hogy kaptam egy ugyanolyat... :))

amúgy szerintetek mennyiért lehetne most eladni ezt a lapost (DV6 6B08eh) + 1 darab hibátlan akksival (azt még egy éve kaptam gariba, mert szarakodott az eredeti, de aztán valahogy az is rendbejött annyira, hogy lehessen használni, így most van egy pótakksim is)?

gondolkozom, hogy valami kisebbre cserélném, amit könnyebb hurcolászni, ha arról van szó, de nem tudok dönteni, mert már nagyon a szívemhez nőtt... :D

[ Szerkesztve ]

www.brczart.hu

(#35804) Poo


Poo
aktív tag

Sziasztok,

Használ itt valaki 8740W típusú notit?Ha igen tudott valamit kezdeni a szinte állandó venti pörgéssel és melegedéssel?ki van takarítva meg újra van pasztázva kicsit jobb mint volt de nem az igazi még mindég.

Veszek eredeti tonereket,patronokat

(#35805) NEMO1968 válasza drr (#35776) üzenetére


NEMO1968
őstag

Szia!
Ha jól emlékszem,(régen volt már HP-m) ,van külön egy boot menü.
Nem kell belépni a BIOS-ba,hogy előhívd.
Bekapcsoláskor vadul nyomogatsz (F9, F12, F10, DEL) billentyűket.
Ott sem látsz semmiféle eszközt?( ODD, HDD ,USB) valamit?

Az ember az időtől retteg, az idő a piramisoktól.

(#35806) zsolthee válasza NEMO1968 (#35805) üzenetére


zsolthee
senior tag

Ezen már rég túl vagyunk. ;)

(#35807) SeniorTilla válasza deathtania (#35803) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ez nem a hdd hibája, hanem az adatátvitelé. Olvasd ki. Soha de soha nem küldtek vissza használt hdd-t garis cserében. De miért nem kérdezed meg a szervizt?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35808) SeniorTilla válasza NEMO1968 (#35805) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Tényleg régen volt, hallgattál volna, bölcs maradtál volna...

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35809) deathtania válasza SeniorTilla (#35807) üzenetére


deathtania
senior tag

tegnap kaptam vissza, azonnal nyomtam rá hd sentinelt, és akkori adatok szerint
112 nap 15 óra működési idő,
a 2149-es indulási szám
és a 3550-es load/unload cycle count
az elvileg zsír új hdd-n. nekem ez kicsit fura. de a másik nagy furcsaság, hogy ha bármit akarok rá másolni USB 3.0-s külső hddmről (WD RE4-GP 2TB), 11-14MB/sec-es írási sebességet produkált 100%-os merevlemez kihasználtság mellett.

www.brczart.hu

(#35810) deathtania válasza SeniorTilla (#35807) üzenetére


deathtania
senior tag

amúgy meg fogom kérdezni a szervízt, mert tényleg furcsa, hogy helyből 606 adatátviteli hibát ír ki abban a slotban, amiben az előző hdd és az SSD-m soha nem volt adatátviteli hibás... :F a külső vinyóként használt re4-gp-m (aminek pont 17 nappal több működési ideje van) nem rendelkezik ilyen magas indítási és leállási értékekkel. :(

ha erről a Toshi-ról másolok a WD-re 80MB/s körüli írással tudom megtenni. ez nekem halál fura... :F

[ Szerkesztve ]

www.brczart.hu

(#35811) zsolthee válasza SeniorTilla (#35807) üzenetére


zsolthee
senior tag

Ebben én nem lennék annyira biztos. Simán el tudom képzelni.
Tegnap épp egy 8540p kijelzőjét szereltük. Biztos, hogy senki nem nyúlt hozzá előttünk, tuti gyári állapotban volt. De amikor az LCD-hez értünk, láttunk furcsaságot. Pl. a kijelzőkábelt rögzítő ragasztószalag nem újszerűen nézett ki, a kis szigetelő csíkokról nem is beszélve.
A HDD gariztatása most sem erőssége a HP-nak ezek szerint.Csak nem náluk dolgozol? :D

(#35803) alexan
Én tuti kicseréltetném. Ez nem új, egyértelmű. :(

[ Szerkesztve ]

(#35812) deathtania válasza zsolthee (#35811) üzenetére


deathtania
senior tag

szerintem reggel, meló előtt rájuk csörgök, hogy akkor ez most mi... sajnálom, hogy így kell csalódnom a márkában... vagy inkább a flextronics-ban... :O

[ Szerkesztve ]

www.brczart.hu

(#35813) SeniorTilla válasza zsolthee (#35811) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Nem náluk dolgozom :)

Nagyon régóta árulom már a HP újraértékesített gépeit, és segítek az ügyfeleknek a garis ügyintézésben is. Soha nem volt még ilyen, sőt olyan esetek is voltak, ahol a HDD-t nem kellett leadni, küldték az újat, a régit pedig meg lehetett tartani. Mondjuk ez a prémium Envy gépeknél fordult elő.

Zsír új (nem újraértékesített) elitebookoknál már én is láttam olyat, hogy a gép alján lévő csavarok szét voltak gányolva, mintha valami barom nagyobb csavarhúzóval esett volna neki. A gépek (3db) vadiújak voltak, én bontottam fel a gyári hologramos matricás ragasztószalaggal lezárt dobozokat... csodálkoztam is rendesen, hogy egy itthon 850 ezerérét árult 8740w hogy nézhet így ki...

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35814) SeniorTilla válasza deathtania (#35812) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Lehet panaszt tenni, és kell is. Egyszer egy panasz után kapott az ügyfél egy ajáűndék akksit a dv7-eshez.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35815) stratova válasza SeniorTilla (#35813) üzenetére


stratova
veterán

Ha szervizzel kapcsolatos ügyintézésben is jártas vagy, volna esetleg javaslatod erre?

(#35816) iNOE válasza zsolthee (#35802) üzenetére


iNOE
újonc

Sziasztok !

A nálam összecsuklott HP 250 G2-t visszaadtuk a boltnak, sikerült stornózni a hitelt, majd az anyacég gariztatja a HP szervízzel(gondolom) :)

Így viszont egyre távolibb a probléma, nincs is nálam a vas h próbálkozzak, ráadásul sose fogom megtudni, hogy most ennek mi volt a baja.. :D
tanulság van, kettő is:
-nem szeretem a HP-t
-ezentúl óvatosabb leszek ezekkel a recovery partíciókkal, minimum save partíció before delete

álláspontom szerint valami fos/elszaródott, nem én baszarintottam el, attól h legyepálom a recovery partíciót nem kéne tönkretennie egy lapost a hivatalos oldalról letöltött 6 hónapos BIOS update-nek..
(tegyük fel nagyobb hdd-t akarok bele, kicserélem, minden ok, aztán amikor frissíteni akarom a BIOS-t belefutok ugyanebbe?) wtfomg ?

körbenéztem a neten és elég sok ilyen 3F0-s hdd errort lehet találni :\
elég tipik hiba, viszont drr és az én esetemben másról lehet szó, legacy/secure boot/UEFI környékén van a bibi, ami totál BIOS settings, persze egy másik periféria hw-es hibája is csinálhatja ezt, hogy elszaródik PONT ez a része a biosnak update közben

mondjuk h hová tűntek a biosból ezek a beállítások azt nem t'om..
és az h BOOTOLHATATLAN lett a masina egy vicc..fájdalmasan szar vicc..kivéve ha szar a gép, mert olyan előferdül néha :)

drr:
rajtunk, vagyis most már csak rajtad leginkább ez segíthet:
[link]

nézzétek a végét, ahol pont arról a HP_Tools partícióról van szó amit mi letöröltünk
a program amit korábban linkeltem létre is hozza ezt a bizonyos part.-ot, lehet utánna már hajlandó lenne bootolni cd-ről / felismerné az USB-t, lehetne próbálkozni a megoldással..(re-update bios ha kell, recovery boot, stb..)

asszem én itt kiszállok, fejtágítás megvolt, tanultam belőle :)
Kösz mindenki!nek a HELP-et, megértem h nincs időtök ilyen mélységben beleásni magatokat vki más problémájába, az infomorzsák is nagyon hasznosnak bizonyultak ! :D
csendes módban még figyelek, nagyon érdekelne mi lehetett a baj, hogy oldódik meg drr sztorija, gyanítom sajna nem fog kiderülni :D

offtopic : ki az a marha aki FreeDOS-t akar visszaállítani erre a fostalicskára ?

iNOE

[ Szerkesztve ]

(#35817) deathtania válasza SeniorTilla (#35814) üzenetére


deathtania
senior tag

no beszéltem velük, hát valami zseniálisak.

1. kör: ügyintéző- ő úgy tudja, hogy igen, 0 perces HDD-ket tesznek bele, elmondom a 2700 óra működési időt, lefagy, átkapcsol.

2. kör: technikus: hááát, nem mindig teljesen újakat tesznek, tehetnek felújítottakat is, ami átmegy a teszten. (no itt elrobbant az agyam egy kicsit). mondom az ok, de éppen az a bajom, hogy baromi lassan ír a hdd, és egy örökkévalóság, amíg egyáltalán bármilyen adat rámegy.
- technikus: futtassak le mindenféle startup/merevlemez/memória teszteket, mert memória hiba is lehet, ha lassan másol.
-én: megvolt, de ha épp róla "lefele másolok másik adathordozóra", akkor a másikon 80MB/s-es írása van, tehát nem lehet memória probléma, meg különben is a tesztek lefutottak gond nélkül, szóval ne szórakozzon velem. elkapcsol, zene.

3. kör: technikus. van -e a gépemen HD Sentinel (mondom lool, egy fél éve azt mondtátok, hogy az semmire sem jó, és nem ad ki valós adatokat, így nem fogadjátok el...). küldjem el nekik a hd sentinel képet, a smart adatokról valami képet és valami képet, hogy lassan ír (még szerencse, hogy tegnap ide is posztoltam...), és meglátják mit tehetnek... :D

most már komolyan mondom besírok a flextronicson. :DDD

www.brczart.hu

(#35818) iNOE válasza deathtania (#35817) üzenetére


iNOE
újonc

nc...
ilyenkor komolyan elgondolkodom azon, hogy nem-e vmi piszkos pénzszerzési trükk van-e ezekben...
magyarul: lehúzás
broáf...

(#35819) SeniorTilla válasza stratova (#35815) üzenetére


SeniorTilla
veterán

sajnos nincs

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35820) SeniorTilla válasza deathtania (#35817) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Hívd fel őket ismét, és emlékeztesd, hogy újonnan vásárolt készülék garanciális javításánál a törvény azt írja elő, hogy csak új vagy azzal azonos minőségű alkatrészeket lehet beszerelni. Egy HDD-t nem lehet felújítani, ez fizikai lehetetlenség, tehát simán kaptál egy használt rossz hdd-t. Azonnal cseréljék ki és kártalanítsanak.

Előtte beszélhetsz a Fogyvédelemmel is, mit tanácsolnak.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35821) SeniorTilla válasza iNOE (#35816) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Sajnálatos ami tötént, de azért a márkát ne a legolcsóbb modelljének 2 esetben tapasztalt problémája alapján ítéld meg. Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy minden Audi szar, mert nekem már 2x meghibásodott az A3-asom, és nem értem oda a találkozókra emiatt...

Ettől függetlenül sajnos tényleg van egy olyan érzése az embernek ilyenkor, hogy soha többet nem vesz a márkától terméket. De ez rossz dolog, mert így megfosztod magad a többi jó termékük élvezetétől is.

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35822) Ice&Lime válasza deathtania (#35817) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Hú de gáz, ellenmondás már megint, sajnos nem meglepő ez a jelenség itthon.
Egyébként nem szabadna felújított alkatrészt kapnod, de ettől függetlenül kaphatsz, biztos infóból tudom.
Ezzel még kicst elleszel egy darabig, csipkedni nem fogják magukat.

(#35823) deathtania válasza SeniorTilla (#35820) üzenetére


deathtania
senior tag

melyik törvény írja elő, csak hogy tényleg utánanézhessek? :)

mindenképp fel fogom hívni őket délután, amikor már nálam lesz a gép, és képekkel tudom igazolni, hogy mi is a helyzet.

www.brczart.hu

(#35824) drr válasza iNOE (#35816) üzenetére


drr
őstag

:C :Y :R

Az imént beszéltem a webshoppal, vissza kell küldjem, de előtte tesztelik, diagnosztizálják. A managger szerint cserés lesz, de várjuk ki a végét... Természetesen beszámolok a helyzetről :)

Amiket leírtál, azzal teljes mértékben egyetértek. Itt valami bios gond van. Ha nem gyalultuk volna le a partíciókat, rajtunk érzésem szerint az sem segített volna, mivel a bios frissítés után nem lát egyetlen meghajtót sem a gyökér!!! :W
Jómagam másoknak már több hp cuccot vettem, hibátlan volt mindegyik...

[ Szerkesztve ]

(#35825) stratova válasza SeniorTilla (#35819) üzenetére


stratova
veterán

Értem köszönöm. Akkor, ha nem tévedek csak magasabb szintet (és árat) képviselő az Elitebook 700 és 800-as széria rendelkezik ilyen opcióval.

(#35826) deathtania válasza SeniorTilla (#35820) üzenetére


deathtania
senior tag

közben megtaláltam. nem jogszabály írja elő ( sem a Ptk, sem a fogy véd törvény, sem a vonatkozó GKM, most NGM rendeletben nem találtam- de lehet, hogy csak én vagyok a béna...), hanem a hp márkaszervíz általános javítószolgáltatási feltételek című ÁSZFjében írja:

"Felhasznált anyagok
2.1.
Minden alkatrész vagy részegység, melyet a HP a javításhoz biztosít, szabványos, új vagy azzal azonos használati értékű. "

Tehát jelen esetben, ha átment a teszten, akkor lehet azonos használati értékű, de nekem nem azt kell bizonyítanom, ha jól értem, hogy nem új volt, hanem hogy nem teljesíti azokat a teljesítménybeli tulajdonságokat, mint egy új, használatlan hdd. de várjál, bocsi. nem is nekem, hanem a gyártónak kell bizonyítania, hogy megfelel annak. :C

azt hiszem jó kis mese lesz ebből...

:))

[ Szerkesztve ]

www.brczart.hu

(#35827) wwhy válasza drr (#35824) üzenetére


wwhy
veterán

Továbbra sem BIOS probléma - szerintem. Ha az lenne, akkor a világon az összes ilyen típusú noti bedöglött volna - hiszen ahogy írtad is, hivatalos, HP oldalról letöltött BIOS-ról van szó. Nincs külön orosz, magyar, angol stb. BIOS.

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#35828) deathtania válasza deathtania (#35826) üzenetére


deathtania
senior tag

sőt, tovább olvasgatva.

"Jótállás, szavatosság
4.1.
A HP az általa felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított 6 (hat) hónapos jótállást vállal."

www.brczart.hu

(#35829) wwhy válasza SeniorTilla (#35820) üzenetére


wwhy
veterán

Egy HDD-t nem lehet felújítani

Pedig bőven van rá példa: Hitachi, Seagate: "Certified Refurbished HDD" néven ... így jön vissza a gyártótól az "új" HDD, gariztatás után (persze nem a beküldött, ilyet küldenek helyette, már vagy 3 éve).

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#35830) Ice&Lime válasza wwhy (#35829) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Igen van, én is találkoztam már felújított seagate-tel, mondjuk nem lenne ezzel baj, ha utána jó, sőt jobb lenne, mint az új.

[ Szerkesztve ]

(#35831) SeniorTilla válasza deathtania (#35823) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ezer helyen fent van a neten, pl. ITT

Szomorú, hogy olyan alapvető dolgokat sem tartanak be sokszor márkaszervizek, mint a jegyzőkönyvezés. Én ma kaptam vissza egy Saeco kávégép árát (130 ezret), mert 3x produkálta ugyanazt a hibát garidőn belül, és a márkaszerviz a végén több, mint 1 hónapot ült rajta. Kicsit az asztalra kellett csapni, de visszfizették az eredeti árat.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35832) SeniorTilla válasza deathtania (#35826) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Az azonos használati érték azt jelenti, hogy ugyanolyan, mint az új. Ez egy HDD esetében, aminek meghatározható öregedése és élettartama van, nem hiszem hogy helytálló.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35833) SeniorTilla válasza wwhy (#35829) üzenetére


SeniorTilla
veterán

gondolom elektronika-cserések ezek a felújított hdd-k, bár nekem még nem volt dolgom velük

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35834) wwhy válasza SeniorTilla (#35833) üzenetére


wwhy
veterán

Nem tudom, h mit cserélnek, de teljes gyári garival jönnek, és tényleg régóta.

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#35835) SeniorTilla válasza wwhy (#35834) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Van valamilyen elhasználódásuk, amit tesztprogram kimutat? Mondjuk ha elektronikába belenyúlnak, nullázni is lehet gondolom.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#35836) wwhy válasza SeniorTilla (#35835) üzenetére


wwhy
veterán

Minimális működési idő, de mindig 100/100 stb.

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#35837) zsolthee válasza deathtania (#35812) üzenetére


zsolthee
senior tag

Nem a szerviz a ludas, ő is csak azt szereli be amit kap. Ha esetleg letesztelte volna előtte... :U

(#35813) SeniorTilla
Erre mondtam itt korábban a fórumon, hogy nem kell az Elitebooktól elájulni. Azért mert fél millióért árulják egyáltalán nem képvisel minőségi felső kategóriát. Cégeknek még csak-csak megéri nagyobb tételben venni, mert úgy némileg olcsóbb, de boltban... :(

Azt hittem, hogy az évek alatt javult valamennyire a HP ügyfelekhez való viszonya, de ezek szerint nem . Persze, más gép is elromlik, máshol is vannak gondok, de ilyet nem lehet megtenni.
Csak röviden egy másik HDD-s story, ha már így benne vagyunk:
Ügyfél bemegy a szervizbe, mert rossz a HDD(160GB, SATA). Valóban. Szerviz kicseréli, de 1-2 hét múlva kakukk neki ismét.A gyártó nem küld 1 hónapig alkatrészt, ügyfél tajtékzik. Végre megérkezik a disk, csak az véletlenül IDE-s. :Y
Ügyfél most már nem akarja használni sem a gépet az alkatrész megérkezéséig, ott hagyja a szervizben és vad levelezésbe kezd a magyarországi képviselettel.Több hónapig(!) javítatlanul állt a szerviznél a noti mert nem voltak képesek küldeni 160GB-os HDD-t.
Azért a pofám leszakad. Ha már hetekig vár szerencsétlen és még baki is közbejön, nem érdemel meg esetleg a kedves felhasználó egy 250GB/320GB-osat? Mert nem HDD beszállítási probléma volt, csak épp 160-ast nem tudtak biztosítani. A végét nem tudom a történetnek, de sokat elárul a cég mentalitásáról...
Anno a Fujitsu Siemens is gyártott nagyon sok gagyi gépet (Amilo L1310 és társai), de sokkal rugalmasabbak voltak. Nem droidok ültek ott az asztalnál, hanem emberek.

(#35838) Ice&Lime


Ice&Lime
veterán

Valaki mondja meg legyen olyan kedves, hogyan lehet valakiből pl. hp laptop szervizes?

(#35839) markyy18


markyy18
aktív tag

Erre valaki? :U

(#35840) zsolthee válasza Ice&Lime (#35838) üzenetére


zsolthee
senior tag

Ha van álláslehetőség a szerviznél, jelentkezel. :)

(#35841) Ice&Lime válasza zsolthee (#35840) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Igen? Ezt szokták hirdetni? Hol is?

(#35842) zsolthee válasza Ice&Lime (#35841) üzenetére


zsolthee
senior tag

Most hitetlenkedsz vagy érdeklődsz? :)
Az esetek többségében gondolom ismerősöket, haverokat vesznek fel...mint sok más helyen. De hirdetik is (Internet, újság stb.), csak mire odaérsz kiderül, hogy már betöltötték a pozíciót. :D

(#35843) Ice&Lime válasza zsolthee (#35842) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Na pontosan erre is számítottam, mert én is így tudom. Csak azért volt a dologban egy hátha...

[ Szerkesztve ]

(#35844) stratova válasza zsolthee (#35837) üzenetére


stratova
veterán

Éppen az Elitebook-okról ilyet hallani :( pedig a 745 igencsak tetszetős :B
Pláne, hogy Probook 645/655-ben nem oldható meg a bill. háttérvilágítás. Csak nem értem miért kellett kiadni a 755, 850-et numpad nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#35845) Ice&Lime válasza stratova (#35844) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Különbözőek vagyunk, nekem például nem hiányzik a numpad, felesleges, sőt, zavarna, ha lenne, direkt olyan gépet választottam (az egyik szempont volt a sok közül), hogy nehogy legyen rajta. Szóval valakinek kell, valakinek nem.

(#35846) stratova válasza Ice&Lime (#35845) üzenetére


stratova
veterán

Igen, nem vagyunk egyformák. Számomra numpad nélkül a 15.6"-os verzió okafogyott a 14"-es mellett. Kikek a pap kinek a papné.

(#35847) zsolthee


zsolthee
senior tag

Hogy egy kicsit ON is legyek...
Elitebook 2570p tud egy érdekes hibát produkálni:
Dokkolón megy a gép lehajtott kijelzővel+rá van kötve egy külső LCD monitor. Ügyfél gondol egyet, lehajtja a fedelet - noti alvó állapotba kerül - hóna alá csapja és elmegy vele 1-2 órára más helyszínre. Ott kinyitja és kopaszon használja egy ideig. Se monitor, se dokkoló, semmi nincs rákötve. Megint lecsukja, visszaül a dokkoló elé, rápattintja a kis masinát lecsukott kijelzővel és bekapcsolja.
A probléma itt kezdődik: A Windows azt mondja, hogy szabálytalanul állt le a gép. A windows logok szerint megszűnt a gép tápellátása. De nem! :N
Akksi tuti jó és nem is csúszott ki a helyéről.
BIOS és VGA driver frissítve
HDD-t SSD-re cseréltem végül. Egy ideje nem panaszkodik az ügyfél, de attól félek, hogy csak elfoglaltsága miatt nem jelentkezett eddig. Arra lennék kíváncsi, hogy HA még mindig produkálja esetleg ezt a jelenséget a gép, mi okozhatja? Kifogytam az ötletekből. :F
Az SSD-t végül azért kapta, mert folyton tekert a disk...Ha nem volt megnyitva semmi, akkor is.

(#35848) iNOE válasza wwhy (#35827) üzenetére


iNOE
újonc

wwhy:Továbbra sem BIOS probléma - szerintem. Ha az lenne, akkor a világon az összes ilyen típusú noti bedöglött volna - hiszen ahogy írtad is, hivatalos, HP oldalról letöltött BIOS-ról van szó. Nincs külön orosz, magyar, angol stb. BIOS.

iNOE:...a hivatalos oldalról letöltött 6 hónapos BIOS update-nek..
iNOE:..."legacy/secure boot/UEFI környékén van a bibi, ami totál BIOS settings, persze egy másik periféria hw-es hibája is csinálhatja ezt, hogy elszaródik PONT ez a része a biosnak update közben"

én is ezt mondom :)
iNOE

(#35849) deathtania


deathtania
senior tag

no volna még egy kérdésem. már egy ideje tapasztaltam, de először azt hittem, hogy oprenszer hiba lesz.

van egy olyan dolgom, hogy ha leteszem alvóba a gépet, és sokáig otthagyom (kb 4-5 perc), és utána megpróbálom visszahozni, akkor nem villan fel a képernyő, hanem sötét marad, és egyszercsak hallom, hogy felpörög a ventilátor, és kvázi újraindul a gép. bejön a hp logó, win 8 logó, majd úgy tudok belépni.

szerintetek ez gép (bios, alaplap, processzor stb) hiba, vagy az oprendszert kellene újrahúznom? :F

www.brczart.hu

(#35850) Khelben válasza deathtania (#35849) üzenetére


Khelben
nagyúr

Nem lehet, hogy be van kapcsolva a hibernálás?

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.