Hirdetés
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
Elég régi ügyfél vagy igen.
Akkor kizárásos alapon maradt az, hogy akinek a telefonján Android 9 fut azoknak nem érkezik meg a belépési Push üzenet.
Próbálja valaki ezt megcáfolni...Közben eszembe jutott, hogy amikor ezt a funkciót "fejlesztették", akkor már Android 10-es volt javában a telefonokon, így lehet, hogy arra írták először csak meg, és a 9-re ezért nem "érkezik"
[ Szerkesztve ]
-
fil
őstag
"...Akkor, ha az sem az oka, akkor másra nem tudok gondolni, csak arra, hogy régebbi ügyfeleknek megy, és az újaknak még nem..."
Akkor tovább rombolok...
Én 2005 óta biztosan CIB-es vagyok (Magnifica stb.) Lehet, hogy az még nem elég régi? Szerintem ne keressünk logikát.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz hargitomi #17085 üzenetére
Köszi a választ.
Te milyen "régi" ügyfelük vagy, és milyen rendszerű telefonod van? Köszi.Nekem a 64bites Win10 Pro alatt sem jött meg 1x sem a Push, pedig egymást követően 10x próbáltam minimum. Most már tényleg semmit nem értek.
Lehet, hogy android 9-esen futó telefonokra nem küldenek, mert nekem is az van, amit fentebb írt a kolléga -
sifarr
senior tag
válasz Brandynew #17091 üzenetére
Ne félj ezektől a fintech cégektől, főleg ne a Revoluttól.
Szó nincs félelemről! A hezitálásom oka inkább az, hogy mennyire illeszthetők a bankolási szokásaimhoz, elveimhez. Utóbbi miatt kizárt nálam a Revolut. Ha egy cég ennyi idő utám sem lett nullszaldós vagy nyereséges, ahhoz nem megyek. Ennyi idő alatt egy induló bankot is lehet azzá tenni, pedig az sokkal nehezebb.
Én évtizedek óta 2 kártyát használok üzembiztonsági okokból (egyszer, régen megjártam). Kétfélét, különböző banktól. Szinte mindig csak az egyiket használtam. Viszont így a banki szolgáltatásokat is az igényeimhez tudtam optimalizálni.
Ezt a kettős igényt jobban kielégíthetné a TW. A devizás kártyahasználat, utalás miatt. (Kiegészíthetné a CIB-et.) Gyakoriság, összeg szempontjából azonban ez nem jelentős mértékű. Így lényegében csak ritkán használt tartalék szerepet töltene be.
Az nfc-s fizetés túlzottan nem igazgat. A gránitos kártyámra be van élesítve, legtöbbször mégis a kártyát veszem elő.
Ami legjobban visszatart, hogy - főleg Revolutnál - lehet olvasni olyan történeteket, hogy váratlanul a tranzakció befagy, zárolják a számlát, újabb igazolásokat kérnek, stb., főképp pénzmosásellenes jogszabályok miatt. Na, ez nagyon nem hiányozna. Véletlenül sem. Banknál, egyszer már beazonosított ügyfélként ilyennel nem találkoztam, pedig utaltam már "hirtelen" tízmilliókat is.
Ezért reménykedem valamiféle CIB és TW kooperációban, amelyben a TW eleve tudná, hogy a CIB-es utalásom tiszta forrás, nem kell igazoltatni.
Ezért erősebb még az ódzkodásom a motivációnál. -
wanted5
őstag
válasz sifarr #17088 üzenetére
Én kb. 1,5 éve használom a revolutot. Elsősorban azért kezdtem el, hogy egy plussz biztonsági faktor legyen, mivel azon mindig egy viszonylag kisebb összeg van, valamint a sokkal részletesebb kimutatások miatt.
Ezidő alatt semmilyen probléma nem volt vele, be lehet állítani automatikus feltöltést is, szóval amiatt sem kell aggódni. Tök király az egyszer használatos kártya is.
Nem ajánlani akarom, mert mégsem egy bank, de azért amikor probléma van, az nagyon sok esetben a user miatt van. Ez a saját tapasztalatom és véleményem eddig.Ford Focus MK2,5 - 1.6 101hp
-
FattyDove
őstag
-
Brandynew
őstag
válasz sifarr #17088 üzenetére
Ne félj ezektől a fintech cégektől, főleg ne a Revoluttól. Hidd el, hogy egyáltalán nem macerás és neked is megéri, semmit nem veszítesz, ha nyitsz egyet 1,5 perc alatt. Teljesen ingyenes (0, tehát 0 Ft), nem kell se töltögetni, se figyelgetni, simán hozzákapcsolod a kártyádat és azon keresztül fizetsz.
A Curve is nagyon jó, ott nincs konkrétan számlád, az arra való, hogy akárhány hagyományos bankkártyát hozzákapcsolhatsz és egy mozdulattal megadhatod, hogy a szintén ingyenes Curve kártyádon keresztül melyik hagyományos bankkártyával fizess.
Ne félj ezektől, teljesen ingyenesek, semmit nem veszítesz, bármikor megszüntetheted. Nekem szinte minden fintech cégnél van felhasználóm, a Revoluton a legnagyobb összeg, amit egyben forgalmaztam, 7 millió Ft volt.
-
FattyDove
őstag
Az miért van, hogyha a CIB-es kárytámmal akarok a neten vásárolni, akkor nem jön meg a visa secure code?
Minden egyéb értesítést megkapok, de ezt nem. Eddig 3x voltam már a bankban és 3x nem sikerült nekik beállítani (egyszer a nagyon ügyes csajszi bekapcsolta az SMS értesítéseket is, majd közölte, hogy biztos a telefonom szar)
-
sifarr
senior tag
válasz Brandynew #17087 üzenetére
Csinálsz egy Revolutot vagy Curve-öt, hozzárendeled a kártyádat és meg van oldva
Kokettálok egy fintech megoldással, de az semmiképp nem a Revolut lenne. Akkor már inkább a TW. Olvasgatok róluk szorgalmasan a topicjaikban, de nagyon nem jön a legyűrhetetlen ingerencia.
Mind macerás. Töltögetni, figyelgetni ... Devizaforgalmam alig van, azért sem nagyon éri meg.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz sifarr #17084 üzenetére
Ráadásul a CIB-es kártyák többsége VISA is ...
Egy kis remény a portfolio.hu oldalról:
A Mastercard közleményét követően szerkesztőségünkhöz eljutott a Revolut közleménye is, melyből kiderül, hogy nem csak Mastercard, hanem Visa kártyákkal is működik a Google Pay a Revolutnál.
Ha a Revolut megoldotta, talán a CIB is."... nem csak ..." Hm. Ezt itt egybe kellene írni. Ők is spórolnak az olvasószerkesztőn, pedig nem rossz portál.
-
UHHH
senior tag
cib: w10 64 bit ie alatt nem jött push soha...
-
Brandynew
őstag
-
HyP3b0y
senior tag
Én júliusi vagyok, viszont én is 10 évvel ezelőtt voltam már CIB-es, csak egyáltalán nem emlékszem az akkori ügyfélazonosítómra, lehet a mostani ugyanaz. Az biztos, hogy a Java alapú szoftverükben megtaláltam még a 10 évvel ezelőtti kedvezményezett listám.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
RR-13
őstag
válasz HyP3b0y #17078 üzenetére
Akkor, ha az sem az oka, akkor másra nem tudok gondolni, csak arra, hogy régebbi ügyfeleknek megy, és az újaknak még nem
dptrsk viszont "új" ügyfél, és neki meg néha megy
Én januári ügyfél vagyok, viszont a 10 évvel ezelőtti ügyfélazonosítót kaptam meg ismét, akkor ha ez sem befolyásoló tényező, akkor meg lehet, hogy soha nem derül ki az ok
Bár lehet, hogy az ügyfélazonosító nem befolyásolja...Még telepítek, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy nálam jönni fog-e Push a Win10 alatt (akkor lehet, hogy nem, vagy akkor nálam is csak néha).
[ Szerkesztve ]
-
HyP3b0y
senior tag
Próbáltam inkognítóban is, firefoxban is, céges gépen is, semmi. De nem is nagyon releváns, csak ezért nem fogok másik böngészőt használni, még ha működne sem. Megvárom míg kijavítják, de azért köszi a tippet.
Most olvastam tovább a topicot, nekem Win10 64bit mindkét gép, se chrome se firefox nem jó. Úgyhogy inkább szükséges, de nem elégséges feltétel.
[ Szerkesztve ]
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
sifarr
senior tag
Én nem nagyon szeretem a Win10-et, próbáltuk a családban többen is, mindenki visszatért Win7-re.
Én is kitartottam mellette az utolsó pillanatig. De amikor megszűnt a támogatás, muszáj volt váltani. Viszont a 10-et próbáltam hetesíteni. Levertem az összes csempét!Ha tényleg csak a 10-esen működik az appos belépés, akkor - szerintem - ez a CIB részéről tudatos. A régi, már nem támogatott win verzióknál ezt egyszerűen letiltja.
Amikor beléptem az appal, akkor megnéztem az oldal html-es forrását. Bele volt írva a CIB-es felhasználói azonosítóm. Induláskor biztos sütiből beolvasta, beépítette. Sérülékeny oprendszeren ilyen adatot én se engednék tárolni.
Ha app nélkül lépsz be, akkor mindig bekéri az azonosítód, és úgy küldi el a szerver felé azonosításhoz az egyszeri jelszóval. Ez biztonságosabb, ezért engedheti így működni Win7-esen is. -
Lackooo84
nagyúr
Win10 64 latest + króm.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #17068 üzenetére
Valami biztos, hogy hiányosan van konfigurálva, nem kötelezően az oldal, hanem az általunk elküldött "kérést" nem fogadja vagy nem értelmezi a CIB rendszere helyesen, konfigurálás hiányában.
És egyébként meg "rossz" vagy.Én nem nagyon szeretem a Win10-et, próbáltuk a családban többen is, mindenki visszatért Win7-re. Szóval most csak ez miatt teszem fel.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Akkor viszont leszűkült a kőr, Win.10, és 64 bites rendszer "kell" hozzá
Eddig valóban úgy tűnik, csak a 64 bites win10-et szereti, azé a piros szív.
Mindenesetre ha ez így van, akkor rosszul van megírva az oldal.Vagyis nem szerver hiba lehet, hanem konfigurációs támogatás probléma.
Dehogy nem! A rosszul megírt oldalt, képet, szöveget, scriptet, stb-t, a szerverről tölti le a géped.
Jól van na! Ezt nem tudtam kihagyni. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #17063 üzenetére
Akkor viszont leszűkült a kőr, Win.10, és 64 bites rendszer "kell" hozzá
Mert most tettem fel ez miatt ezt:
Microsoft Edge
Verzió: 86.0.622.69 (Hivatalos build) (32 bites)Továbbra sem kapok Win7 alatt Pusht.
Vagyis nem szerver hiba lehet, hanem konfigurációs támogatás probléma.
Még senki nem írta, hogy 32 bites rendszeren menne, vagyis jönne neki a Push, ami nem Win10.
Most mehetek egy 64 bites Win 10-ért. -
sifarr
senior tag
Már csak egy ötletem van, de megvárom a válaszokat.
Itt egy újabb válasz.Win10 pro 64 bites
Böngésző: MS Edge 86.0.622.69 (64 bites), beállítások: alaphelyzet
Beállítás után appos belépés simán megy. Többszörös be-kilépéssel tesztelve.
További tapasztalat, hogy a weblap normálisra gyorsult. Minden funkció 1-3 másodpercen belül elérhető.
Firefoxon mindig privátmódban fut eszméletlen lassan.
Következtetésem, hogy nem igazán jól van megírva a weblap. Win esetében azért mind a három legelterjedtebb böngészőn egyformán kellene futnia. Egy privátmódnak sem szabadna belassulást okoznia (más lapok normálisan futnak nálam ebben a módban).Chrome nálam nincs telepítve, s nekem egy teszt nem ér meg egy telepítést.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
K Norbi
addikt
Nekem megy hibátlanul a belépéses push!
Minden gond nélkül.Minden belépéskor ott kínálgatta fel mindig..
Mondom ez meg mi?? Azt se tudtam mi azEgyszer rányomtam OK ra.
És azóta Belépésre rányomok. Ott a neven. Arra rákattintok.
Jön a telómon Cib app értesítés, jóváhagyja a belépést?Mióta nem kell írogatni a with key kódot.
Naponta belépek szétnézek.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #17050 üzenetére
Tudom, hogy a Tag kérdése mire irányult, én is arra válaszoltam neki 2x is.
A beállítási lehetőség az csak egy opció, nem is az a lényeg, hanem, hogy legközelebb már Push belépési jóváhagyást kapjon.Én ezt hónapok óta (5 hónapja) próbálom szinte minden nap, de még 1x sem sikerült kapnom erről Push üzenetet.
Amennyiben szerver hiba lenne, akkor te sem kapnál.
Vannak akik soha nem kaptak, vannak akik 1-2x, vannak akik kb. mindig?
Akkor ez konfigurációval függhet össze, és azzal, hogy nem minden konfigurációt támogat még a CIB ezen része, vagyis nem érkezik meg a CIB-hez a kérés, ezért nem küld Pusht az appnak.Azért írtam HyP3b0y-nak ezt:
"Tehát esetleg próbáld meg máshol, vagy másik böngészőben."Mi pl. nem 64 bites rendszert használunk, és Win7-et. Gondolom te nem Win7-et.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #17049 üzenetére
Nem csak CIB Bank "probléma Topik", ahogy a BB. Push hibát én is írtam itt, és más hibákról is korábban.
Nekünk nem jött még a Push tolódásról e-mail a BB-től, neked mikor küldték
-
sifarr
senior tag
Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket.
HyP3b0y kérdése arra irányult, hogy hogyan tudja újra beállítani a mobilapplikációs belépést, amely opciót korábban letiltott.
Ezt a sütik törlésével lehet, ahogy írtam. A beállítási lehetőség működött is neki. Az oldalra belépés viszont nem.Kipróbáltam én is ezt a belépési módot. Böngésző: Firefox 82.0.3. (64 bites)
Ez volt az eredmény:
Beállítottam a "hagyományos" belépés során.
Új belépésnél jött a push, applikáció szükséges része elindult, jóváhagytam. Bejelentkezett a webes felületen, megjelent a főképernyő, a nevem is, tehát azonosított. Utána feldobta azt a kérdést, hogy engedélyezem-e az oldalnak a helymeghatározást. Engedélyeztem és utána pár másodperccel kilépett az oldal jogosultsági hibával. Visszaadott egy hagyományos (#withKEY) belépési ablakot.
Ebből nekem egyértelmű, hogy szerver oldalon van a hiba, nem függ a böngészőtől. -
bigdady
nagyúr
Ez a CIB probléma topik?
Más: a BB push csúszik pár napot küldték e-mailt addig SMS jön azt írtak amíg nem javítják. -
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17044 üzenetére
Én is régóta online fizetem, és eddig csak a Telekomtól (saját rendszeréből) kaptam visszaigazoló e-mailt.
Az első simple fizetésem a Telekomnál csak most volt, és azt gondoltam a simple is fog küldeni e-mailt, ahogy múlt hónapban a Voda számla befizetéseknél, de nem jött sőt, ahogy írtam most már a Voda számláknál sem. -
RR-13
őstag
válasz HyP3b0y #17037 üzenetére
Ezt a választ Neked írtam, de telefonról nem válaszként rakta be.
Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket.Tehát esetleg próbáld meg máshol, vagy másik böngészőben.
Megjegyzem nekem még 1x sem működött soha egyik, böngészőben sem.
Valakinek meg igen.
A CIB azt mondta, hogy sajnos még az is javítás alatt van, kezdetleges ez a szolgáltatás. -
scream
veterán
válasz sifarr #16996 üzenetére
Értem és megértem, viszont egy publikus platformon közzétenni - nagyságrendileg is - a bevételem nekem nem fér bele, akkor se, ha ezáltal nem tudtok tanáccsal szolgálni - amit persze megértek, hisz ha nem tudtok miből kiindulni, akkor miből kéne tudnotok.
Mivel 1%-nál kevesebb az új csomagokban - számolásaim alapján - így szerintem maradok, de még lehet személyesen is bemegyek, rákérdezni az árakra és elérhető szolgáltatásokra, hogy tuti jól olvastam, gondoltam, mielőtt belemegyek.
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat, és ajánlásokat!
[ Szerkesztve ]
-
HyP3b0y
senior tag
-
RR-13
őstag
Nincs beallítási lehetőség opció menüben, ha azt kerested. Masik böngészőbe próbáld meg, ahol nem nyomtad még ki.
[ Szerkesztve ]
-
HyP3b0y
senior tag
válasz hargitomi #17036 üzenetére
Azt elő lehet varázsolni utólag is? Nekem a webes belépéshez sose jött meg a push üzi és egy idő után meguntam és kinyomtam, hogy ne próbálkozzunk ezzel többet, maradjon a withkey kódos megoldás. Most viszont kipróbálnám, de nem találom sehol hol tudnám beállítani.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
-
RR-13
őstag
-
SPF
senior tag
Takarékbanknál mióta van ApplePay?
-
RR-13
őstag
válasz István89 #17026 üzenetére
Akkor csak nekem sikerült belefutnom a Telekom számlafizetésnél a simple felületen az adatok megadásába, és az icsekk-nél. A Telekomnál kivezették a
Gyorsfizetésszolgáltatásukat, és helyette simple van, de az meg minden adatot elkért, hiába léptem be a fiókomba, és használtam az ott mentett kártyámat.A Vodafone-nál a mentett bankkártyák működnek, de az is a simple rendszerében fizeti ki, viszont a simple rendszere ilyenkor nem jelenik meg, aminek örültem is. Ez is egyfajta "gyorsfizetés" a Vodánál.
-
RR-13
őstag
Az internetes vásárlást jóváhagyó 3D Secure szolgáltatás csak, akkor tudja küldeni az sms-t, ha előtte megadtál egy telefonszámot akár a CIB24-en, csak ehhez a szolgáltatáshoz.
Aki megadott értesítési mobiltelefonszámot a szerződésében, azoknak eleve arra a számra küldik ki a jóváhagyó sms-t, de aki nem adott meg régebbi szerződéskötéseknél esetleg, azoknak meg csak fentiek szerint tudják kiküldeni, tehát nem hazugság, amit írtak.
Jelenleg a szerződéskötésnél alap, hogy egy mobilszámot megadunk már, ezért szövegezték úgy, amit idéztél, hogy a értesítési mobiltelefonszámra érkezik, mert jelenleg már így kötünk szerződést.
-
sopruk
senior tag
Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen.
És a Vodafonnál látszik hogy be vannak fizetve?
Mert csütörtökön én is fizettem egy Vodás számlát unokatesómnak Simple-el, mögötte egy Revolut kártyával; de a Voda fiókban továbbra is fizetetlenként van feltüntetve... -
-
cocka
veterán
sem CIB Bank Mobilalkalmazással, sem CIB Kártyafigyelő szolgáltatással nem rendelkezett, akkor a szerződésben megadott értesítési mobiltelefonszámra érkezik a kód.
Ez meg egy szimpla hazugság. Hogy a túróba kapok a telefonszámomra netes vásárlásokhoz megerősítő kódokat, ha nem lett megadva értesítési telefonszám? A netes vásárláshoz a kódokat megkapom, de semmi mást, tehát ezt a 8 jegyűt sem. Mondjuk nem különösebben érdekel, csak érdekességként írtam. Szerencsére egyre több helyen elfogadnak átutalást is. (ráadásul felár nélkül)
-
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17018 üzenetére
Ne is mond, ez a simple adat beírogatás nekem sem tetszik.
Évekig nélküle is megvoltak, most meg percekig csak pötyögni kell az adatokat.Egyébként pénteken én is a simple fizetéssel akartam fizetni online, de mikor sms-t kaptam a BB. app. helyett, akkor hagytam a csudába főleg, amikor még az adatokat is kérte.
Azt nem értem, hogy miért nem küld a simple e-mailt a sikeres fizetésről
Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen.
Sőt a Telekom oldalán befizetett számla után sem küldött a simple e-mailt.
Te kaptál e-mailt a fizetésről, a simple-től?[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17013 üzenetére
Ja azt korábban nem írtad, hogy nem sms-ben kaptad.
Tehát most Push üzenetben jön a kód, amit irkálni kell.
Nem tudom már követni, hogy miért van ez, előbb utóbb Push jóváhagyás lesz, kód nélkül, csak ki kell várni.
Pl. 2021. január elejétől már csak az lesz, ha összejön az is...Elhiszem, hogy idegesítő, én sem szeretem beirkálni a kódokat, de nyugodjunk meg a pi*****, és beszéljünk "szépen".
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Nem smsben jött a kód, hanem push üziben. De nem arról volt szó, hogy megszűnik a sz*r kódbeirkálás, és csak push üzis jóváhagyás lesz? Hát ezzel aztán adtak a sz*rnak egy pofont, mert nem az volt a baj, h smsben jött, hanem hogy egyáltalán jött. 8 karakteres kódokat írkáljak be, amikor még a PIN is 4 karakter, mégis mi a büdös francnak???! Azt hittem jön majd push jóváhagyás ablak, "xxx összegű vásárlás, helyes igen - nem?"..
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
K Norbi
addikt
Cib mobilalkalmazás csak 1 telefonon működik?
Most megcsináltam másik telóra is.
De engem kidobott egyből. -
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17006 üzenetére
A CIB-es kártyával mostanság nem vásárolok, de a Budapest Bankos kártyával pénteken történt online fizetésnél nekem is sms-ben küldte a kódot, pedig az új app. verzió volt már fenn a telefonon, és benne engedélyezve a Push üzenetben történő jóváhagyó kód küldése...
Aztán éjszaka volt karbantartás, lehet már működik ott.
Tehát nem csak a CIB-nél van ez miatt "kérdés", hogy mikor mit küld, és hovaEsetleg, ha más fizetett a napokban BB kártyával online, és neki Push üzenetben jött a jóváhagyás, kérem írja már meg.
-
Lackooo84
nagyúr
Nekem miért mindig bepötyögős kóddal kell még online fizetnem, és miért nem működik a push jóváhagyás a cibnél??? Nektek is?
The Truth is out there...
-
albiosz
őstag
válasz K Norbi #17000 üzenetére
+ #17001 Brandynew
Lehet, hogy félreértetően fogalmaztam.Ismerem a díjnetet és a csoportos beszedési lehetőséget természetesen. Én is mindent online kártyával/csoportos beszedéssel fizetek, de van 1 szolgáltató, akinek csak csekken lehet. Viszont ezeken a csekkeken nincs QR kód. Ezt próbálnám valahogy online fizetni, de az Icsekk csak QR kódos csekket eszik meg.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest