Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Felhivtam oket. Az app-bol 80-as szam, szoval kivartam, 3/4 ora mulva azt igertek, mire a regit beszantjak (okt. vege!), addigra ezek a funkciok atkerulnek az ujba is, es igerte hogy az asztali nem valtozik (ott tovabbra is latok mindent).
Eloszor kezdte hogy atszerkeszthetnem a kedvezmenyezett nevet. Na persze, csak azert mert nem tudnak ket stringet legalabb egymas utan fuzve ugyanabban az 1 betervezett mezoben megjeleniteni? Mar az segitene. Ezert en irjam at a sajat elnevezesemet olyanra, amirol en me'g felismerem, de nem is baj ha atmegy a fogado bankhoz? Nonszensz. Foleg ha utana menni fog a normalis, nem is ertem miert probalt elobb terelni. (Ha nem lesz meg, nyilvan ujra hivom oket...) -
RR-13
őstag
válasz axioma #16297 üzenetére
Elég furcsa, és logikátlan, hogy pont egy ilyen fontos dolog nem működik.
Nem értem, hogy a fejlesztők mivel vannak elfoglalva ennyire, hogy ezt sem tudják jó ideje megoldani...Más:
Tegnap a CIB azonnali jóváírású, szinte új ATM-je bevont a 6db befizetni tervezett 5 ezres bankjegyekből 1db 5 ezer forintost, hamisgyanús indokkal.
Ma írták jóvá, mivel nem volt hamis. -
axioma
veterán
Felraktam az ujabb Raiff app-ot, mert mar nyafogtak hogy bezarjak a masikat.
Arra az egy dologra amire kene, hasznalhatatlan! Pontosabban a beszedesi megbizasok kezelesere mar a regi is alkalmatlan volt, de most meg rogzitett szamra sem tudok utalni, mert a sajat megnevezest az app-ban nem mutatja, csak a hivatalos szamlatulajt. Ugy 10-10 szamlan vagyunk en a ferjemmel tulaj amikre utalni szoktunk (hitelkartyak, gyerekszamla, ltp, masodik folyoszamla), honnan tudjam melyik melyik? [Jo, bankot tudok, de most oszinten, miert szivatnak?] -
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #16293 üzenetére
Igazam max. abban volt csak, amit itt írtam le "viccesen" (valamit már érezhettem ezzel kapcsolatban, hogy még lesz egy csavar. )
Vagyis nem "megjött", hanem "megkaptad" a PIN kód infót telefonban (ugyanarról a PIN-ről, ami már megvolt.).
Amikor olvasni kezdtem a hsz-ed, akkor féltem, hogy sms-ben kaptad meg végül mégis
Na az eléggé agyon csapta volna a korábbi párbeszédünket. -
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #16290 üzenetére
Valóban, ha cserekártyaként igényelted, akkor ahhoz nem küldenek új PIN-t.
Mivel azt kérdezted, hogy "A Cib banknál hány nappal később szokott jönni a pin kód, a kártya után?" ezért én arra is válaszoltam.
Fel sem merült bennem, hogy cserekártyás igénylés, és PIN kódot nem küldenek, annyira elmentünk a posta meg sms-es kiküldéssel más irányba.Lényegében hétfőn "megtudtad" a PIN kódodat, ha nem is postán "megérkezve".
-
Gedeon31
addikt
-
hargitomi
tag
Sziasztok!
BM CIB ECO igénylése közben az alábbi mondatot vettem észre a két évig ingyenes bankkártya díjával kapcsolatban:
Az akció a bankszámlával rendelkező, CIB ECO bankszámlára váltó ügyfelek esetében csak abban az esetben vehető igénybe, amennyiben az ügyfél a számlacsomag váltás időpontjában nem rendelkezik aktivált elektronikus betéti bankkártyával.
Tehát ha nekem most (most = amikor megnyitom a CIB-nél a számlát) van aktivált bankkártyám egy teljesen másik banknál, másik számlacsomaghoz, akkor nem lesz rám érvényes a 2 éves kártyadíj mentesség? Vagy félreértem, és ez mást jelenthet?Köszi!
Xiaomi Redmi Note 5 - Whyred 4/64
-
diegho
nagyúr
Múlt héten írtam, hogy nekem is lopták a CIB számlám. Pénteken délután küldtem el a reklamációt, már itt is a 102k a számlámon. Ez gyors volt.
-
RR-13
őstag
A Budapest Bankosok nagyon figyeljenek a lejáró szolgáltatás csomagjuk miatt, vagy új bankkártya igénylésekor, illetve új fizetési számla nyitásakor, ugyanis a Budapest Bank 10.000 Ft-os csomagbeállítási, és 10.000 Ft-os kártyakibocsátási díjat vezetett be 2020. szeptember 30-án!
Az ezzel kapcsolatos részletes hirdetmény, mint forrás itt tölthető le.
Bizonyos esetekben a fenti díjakat a bank elengedi, feltételek együttes teljesülése esetén.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #16283 üzenetére
Igen ez így van, de azért nem nevezném "rossz hírnek" ezt a virtuális menüben megjelenő internetkártya "hibácskát"
A CIB esetében azért ha hosszabb ideig működik az app az is hír értékű.
Február óta csak múlt héten volt egy pár órás leállás, de az internetbankba akkor is be lehetett lépni, mert a jelszógeneráló rész működött.Úgy vagyok vele, hogy amiért nem kell fizetni ott nagyobb az ingerküszöböm, ha hiba történik, vagy nem működik, persze a lehetőség, hogy nem jutok hozzá a számlámhoz bosszantó, és durva is, ha az összes csatorna egyszerre elérhetetlen, mint pl. augusztusban a Gránitnál.
-
axioma
veterán
Pozitiv oldal: felhivott a magnifica ugyintezom, hogy akarok-e valamit. Most nem. Majd talan.
Csak a fizut utalom tovabb, az megy.
(Negativ, hogy hiaba jelolom be hogy sablont szeretnek belole, az nem megy. De mar megszoktam, hogy a recent-bol eloszedheto, az meg pozitiv hogy megy. A kh-nal a sablon jol mukodik, a recent viszont nem letezett, hogy a ketto kozul melyik a jobb az attol fugg hogy 1 evvel korabbit vagy harommal elobbi adatokat kell eloszedned.)
Amugy ezt szukitett bankarkepzon direkt tanitottak, hogy a rossz hir 5x gyorsabban terjed, mint a jo. Az hogy valami megfeleloen mukodik, az nem hir. Az hir, ha valami nagyon jot hoznak letre ujonnan, de rovid ideig. -
RR-13
őstag
válasz axioma #16281 üzenetére
Szerintem meg ez legyen a legnagyobb "hiba", amit egy bank elkövethet, egy díjmentes szolgáltatással kapcsolatban főleg.
Annyira jó lenne, ha néha a pozitív oldalát is leírnák egyesek, hogy pl. milyen jó, hogy díjmentesen igénybe vehető ez a remek virtuális kártya lehetőség (ahhoz a kártyához, amihez pl. logikus is persze).
Úgy vagyok vele, hogy nem kezdek el egy olyan folyamatot, aminek sem értelme, sem alapja nincs, így nem is futhatok bele ilyen anomáliákba (még, ha hibásan is van konfigurálva a virtuális kártya igénylő menü).
Más meg tesztelésből kereshet hibákat, de nincs értelme ezen "vitatkozni"...
-
axioma
veterán
UX design alapvetes, hogy legyen egyertelmu, hogy ha nem hiba tortent a folyamatban, hanem a folyamat nem indithato. Ennek egyik megoldasa hogy a legorduloben nincs is ott, de nem az egyetlen. Az viszont hibas teljesitesnek is mondhato, ha "nem eletszeru" inputra csak ugy pontosabb indok nelkul "nem sikerult" visszajelzest ad. Es ezt most nem a cib hanem a fejlesztok hozzaallasahoz tettem hozza. Specko, teszt, UAT volt? Szoval szakmai puffogas, es ez olyan mint a microsoft nem vallal felelosseget, ha ezt is benyaljuk mindig mindenhol hogy "megengedheto", akkor soha nem is lesz jobb a helyzet.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #16278 üzenetére
Nekem "mentség", neked nem.
Mind emellett valóban az elején is "elutasíthatná" a folyamatot, de tényleg mi értelme van egy internetkártyához virtuális kártyát "igényelni" Nekem ezért mentség.Elképzelhetőnek tartom, hogy az internetkártyát a fizikai kártya száma miatt listázza, a virtuális kártya igénylő legördülő menü.
-
axioma
veterán
Mar bocs, de ez nem mentseg. A szoftverfejleszto programja a folyamat soran valamikor le _kell_ ellenorizze, hogy a kartya alkalmas-e ra, mielott valahol 3 lepessel kesobb tovabblep. Ezt igazabol megtehetne' akkor, amikor a kartyakat listazza. [Es nem neztem meg a feluletet, de ha mar nem teszi meg valami kifacsart indokkal pl. terheles a rendszernek, akkor legalabb legyen kirakva egy message hogy xy feltetelu kartyakkal fog csak mukodni.]
-
RR-13
őstag
A virtuális kártya kb. 3-4 hónapja van még "csak".
Nem jutottak még odáig, hogy rendszerszinten "szétszedjék" a kártyák típusait a virtuális kártya igénylésnél.Megmondom őszintén nem is nagyon várom el tőlük, hogy ezt a "hibát" javítsák, mert szerintem logikátlan az internetkártyához virtuális kártyát igényelni.
Szerintem a CIB sem gondolt még arra, hogy bárkinek is eszébe jutna internetkártyához (is) virtuális kártyát igényelni, nem számoltak ezzel, ezért nem is foglalkoztak vele...
-
cocka
veterán
Hát mivel legördülő listában van. Nem nevezném szimpla felsorolásnak. Csak azt nem értem, hogy ha a rendszer is rálát arra, hogy az egy elkülönített kártyaszámla és mint ilyenre, nem hozható létre virtuális kártya, akkor mi a francért engedi végigvinni a folyamatot? És csak a legvégén írja, hogy nem sikerült létrehozni a virtuális kártyát.
Ez pepitában ugyanaz, mint a Google Photos. Leírják, hogy napi 15 gigát lehet legfeljebb feltölteni, ugyanakkor a ha tegyük fel van 3 db 6 gigás fájlod, akkor abból kettőt enged feltölteni, a harmadikat is és miután hagyott 18 gigát feltölteni, közli, hogy az utolsó nem sikerült. Vicc.
Talán ha előre közölnék, hogy a folyamat vége fail lesz, korrektebb lenne.
-
goop
őstag
válasz Mr.Csizmás #16274 üzenetére
Nem megy. Hiba történt ...
-
Mr.Csizmás
titán
Udv,
Masnal mukodik a k&h mobilapp? nalam csak malmozik, es "hiba tortent". Par napja meg jo volt.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
RR-13
őstag
Az internetkártyához egy alszámla kapcsolódik:
Elkülönített forint alapú kártyaszámla.Az internetkártya nem minősül a hétköznapi értelemben vett "bankkártyának", és a virtuális kártya alapfeltétele, hogy fizikai bankkártyához (tehát nem internetkártyához) lehessen kapcsolni.
"A virtuális kártya nem hoz létre önálló elkülönített alszámlát, az interneten történt vásárláskor ahhoz a bankkártyához kapcsolódó bankszámláról történik a költés, amelyhez létrehozzák..."
Forrás: CIB Bankkártya Üzletszabályzat 42. oldal.Virtuális kártyát, főszámlához kiadott plasztik kártyához lehet létrehozni, mivel kártyafedezeti számla szükséges hozzá, és mivel az internetkártya alapfeltétele is egy alap főszámla, mint kártyafedezeti számla, ezért ahhoz már nem lehet létrehozni virtuális kártyát.
A "Elkülönített forint alapú kártyaszámla" (alszámla) és a "kártyafedezeti számla" (főszámla) nem egy és ugyanaz.
Nem hiszem, hogy az egy tényleges "felkínálás", maximum felsorolás a meglévő fizikai kártyáidra.
És amikor kiválasztod nem engedi végigvinni a folyamatot, mert ahhoz nem lehet, mivel nincs is értelme, hiszen ott van az internetkártya, ami kb. ugyanazt szolgálja, de más formában.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
De jó. Erről van valami hivatalos tájékoztatás? Mert eddig a netes alszámlához sose tudtam létrehozni.
Na egyet nem értek. Ha ez így van, hogy csak főszámlához lehet létrehozni, akkor a rendszer miért kínálja fel egyáltalán a fizikailag is létező internetkártya számát? Miért? Mi ebben a logika?
-
RR-13
őstag
Igen mert pozitív egyenlegű, főszámlához tartozó, plasztik főkártyához lehet létrehozni virtuális kártyát.
A hitelkártyához tartozó, hitelkeret összegre is logikus lenne egyébként, ha engednék létrehozni, mert annak is lenne értelme.
Esetleg próbáld meg, ha van kedved azt, hogy túltöltöd a hitelkártya kereted, és a túltöltött összeggel elvileg enged majd létrehozni a hitelkártyához is virtuális kártyát.
Ekkor ugyanis létrehozásnál, elvileg nem a 0 Ft-ot fogja mutatni, hanem a túltöltött összeget, és arra az összegre engedi is létrehozni talán a virtuális kártyát.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egyszer használatost.
Szerk.: közben meglett a hiba forrása. Online csomagom van és ahhoz tartozik internet kártya alszámlával. Ehhez szerettem volna virtuális kártyát létrehozni. Erre írta ki a hibákat, pedig rendelkezésre álló egyenleget megjelenítette a létrehozási folyamatnál, ellenben a hitelkártyánál. A főszámlához tartozó kártyához már engedte a virtuális kártyát létrehozni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok!
CIB-nél szerettem volna virtuális kártyát létrehozni. A mobilapp rendszerhibát írt ki, a webes felület pedig nem tudta feldolgozni a kérésemet.
Ez valami globális hiba, vagy csak nálam van valami gebasz?Köszönöm a választ .
-
RR-13
őstag
-
Gedeon31
addikt
Nekem szerdán jött a bankkártya ,de a kód még nem jött meg .
Olvastam itt a fórumon ,hogy járt már úgy valaki egy napon kapta meg a kettőt.
A bankkártyát nem tudtam aktiválni az applikációban csak az internetbankban ment. Pedig az appban is van erre opció.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #16256 üzenetére
Úgy értettem a tegnapi hsz-ed, hogy azért írtad, hogy egy napon, mert megkaptad...
Nekünk 4 nappal később adták fel a PIN kódot mint a kártyát, de a posta miatt 7 nappal később kaptuk csak meg a PIN kódot, mint a kártyát, de másnál ez hamarabb is megtörtént már korábban.
-
Gedeon31
addikt
Szerencsére nem tartott 120 napig 5 nap alatt lezárták.
Tisztelt Ügyfelünk!
A CIB Bank Zrt. Bankkártya Operáció terület részére eljuttatott kártyareklamációs nyilatkozatára
hivatkozással, melyben kártyatranzakcióival kapcsolatos panaszát fogalmazta meg, az
alábbiakról kívánjuk Önt tájékoztatni:
A kifogásolt 12 darab, az Ön ------- számú bankkártyával történt tranzakció(i)ját
kivizsgáltuk.
A vizsgálat során megállapításra került, hogy a vitatott tranzakció(k) jogtalanul került(ek)
terhelésre.
A fenti tétel(ek) a pénzügyi törvény előírásainak megfelelően 2020.10.05-á(é)n a vizsgálat
lefolytatását megelőzően került(ek) jóváírásra a terhelés eredeti dátumával, így kamatveszteség
nem keletkezett.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a reklamáció kivizsgálását lezártuk. -
ElektrikusDE
senior tag
válasz alakesh #16247 üzenetére
Szia!
Ez az eset szerintem nem a telefonszám hibás rögzítése miatt, hanem használt telefonszámok újra értékesítésé miatt szokott elő fordulni.
És is jó sokat kaptam ilyet.
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
RR-13
őstag
CIB Bank: GIROInstant rendszert érintő karbantartás!
"Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a GIRO Zrt. 2020. október 10-én 20:00 órától 23:00 óráig a GIROInstant rendszert érintő karbantartást végez. A karbantartás ideje alatt előfordulhat, hogy a tranzakciók elutasításra kerülnek. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!" -
KTU
addikt
Ez a szöveg elég vicces, lenne, ha nem lenne komoly.
mivel internetbankba az alkalmazás segítségével, QR kóddal lehet belépni.Céges BB számlánk van, ennél is ezt írja.
Még jó hogy van TW céges mellette.(#16252) RR-13
Ahh, tényleg.
Köszönöm.
Úgy megszoktam a QR-t, SMS-el még nem használtam.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
RR-13
őstag
Budapest Bank Alkalmazás Hiba 2020.10.09.:
[ Szerkesztve ]
-
kuksa90
őstag
Sziasztok!
Ha már CIB... Van valakinek tapasztalata, hogy a bankmonitoros eco lejárta után mik a kondíciók? Lassan nekem is aktuális...»» Ulefone armor 22««»» MI 8 PRO 8/128 EUdev 20.9.4««
-
István89
tag
A frissítés óta ez a funkció nálam se működik megbízhatóan, pedig eddig nem volt vele sok gondom. Nálam is volt, hogy elfelejtette az applikáció, hogy digitalizálva van a kártya. Még szerencse, hogy egy automatánál szarakodtam vele, de a sikertelen műveletek is egyre gyakoribbak, pl átvezetés egyik számláról a másikra múltkor este 11 órakor se netbankon, se ebankon nem ment, mindig azt írta sikertelen, a netbankon még ennyit se, viszont reggel hétkor átkerült az összeg.
-
addikt
válasz merqree #16239 üzenetére
Először azt próbáltam, de "dedigitalizálás" után már nem lehetett újra digitalizálni (többször próbáltam, mindig az lett a vége több perc várakozás után, hogy sikertelen, próbáljam meg 10 perc múlva). Töröltem az app data-t, újra kellett regisztrálni mindent (netbank-ba belépve, stb.), most jónak tűnik, de fizetni azóta nem próbáltam vele.
Az az érdekes, hogy tegnap már egyszer nem sikerült így fizetni, de utána megint ment. Ezért azt gondoltam, hogy egyedi eset volt, de aztán ma mikor egymás után két nagy áruházlánc üzletében sem tudtam fizetni, újra kellett gondolnom.[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz ElektrikusDE #16236 üzenetére
Nem is írtam, hogy ne lenne biztonságos az sms-ben küldött PIN kód. Sőt szerintem biztonságosabb is, mint levélben, hiszen sms-ben nem "tud" elveszni sem.
Csak azt írtam, hogy a PIN kód, és egy dokumentum biztonsági szintje nem egyenlő. -
addikt
Másnak se megy a gránit app-os fizetés? Vagy csak nálam állítódott el valami?
(Kártyával tudok fizetni, de nfc-s fizetés nem sikerül és azt mondja, hogy internet kell hozzá biztonsági okokból. Természetesen végig van internetelérésem, ennek ellenére nem működik.)
Szerk.: Lehet csak újra kellett rakni az app-ot, de majd csak a következő pár fizetési próbálkozásnál fogom tudni biztosan.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
ElektrikusDE
senior tag
-
Gedeon31
addikt
Megkaptam az új bankkártyámat. Pin kódot még várom. A bank szerint nem biztonságos SMS-ben küldeni a pin kódot. Elég vicces azok után ,hogy két napja mikor küldték emalben a nyilatkozatot ,hogy vizsgálják a pénz lopási kísérletet ,előtte SMS-ben jött egy kód, amivel megtudom ezt a nyilatkozatot nyitni.
Ilyenkor biztonságos az SMS kód -
nagyúr
Sziasztok!
CIB-nél hitelkártyához nem lehet létrehozni virtuális kártyát? Csak a betéti kártyákhoz lehet?
-
Gedeon31
addikt
válasz Gedeon31 #16207 üzenetére
Közben megkaptam hivatalosan is emailben.
Nyilatkozatát 2020.10.05-á(é)n kézhez vettük és ------- számon került nyilvántartásunkba.
Az elsődleges vizsgálati eredmények azt mutatják, hogy a panaszban szereplő bankkártyás tranzakció
vélhetően visszaélés következtében keletkezett, így az idevonatkozó hatályos a pénzforgalom nyújtásáról
szóló 2009. évi LXXXV. törvény alapján Bankunk előzetesen megtérítette Önnek a keletkezett veszteséget
és az esetlegesen mai napig terhelődött, a reklamációhoz kapcsolódó díjat. A terhelődött tétel és díj
összegei a tranzakció eredeti értéknapjával kerültek jóváírásra az Ön számláján, így kamatveszteség nem
keletkezett.
Az Ön által benyújtott nyilatkozatban foglaltak alapján a kártyaterhelés jogosságának kivizsgálását a
nemzetközi kártyatársaság bevonásával megkezdtük.
Kártyareklamációs kivizsgálási eljárásunk a nemzetközi kártyatársasági szabályokhoz igazított. Ennek
megfelelően a kivizsgálás időtartama a bankunktól független külső szabály alapján egyes esetekben 120 nap.
Abban az esetben, ha a vizsgálat jogos terhelést állapít meg, úgy a reklamált tranzakció összegével és a
kapcsolódó díjakkal az eredeti terhelés napjával, ismételten megterheljük az Ön bankszámláját. A
vizsgálat eredményéről írásban fogjuk tájékoztatni. -
ElektrikusDE
senior tag
Szia!
bunq
Megpróbáltam.
Rögtön bukta.
Érvénytelen a telefonszámom (szerintük)
Miért vagyok ilyen szerencsétlen...
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
AudioTom
csendes tag
Igazából meg kell kérdeznem a supportot, mert egy szegregált piacon lévő pókerteremből jön a pénz, ezek pedig általában odafigyelnek rá (az adózás/adott országbeli szabályozás miatt), hogy "valódi" bankról legyen szó, de nem tudom biztosan, hogy mit fogadnak el. Erről a bunq-ról már szedem is össze az infókat, köszi! Ha csak a konzervatív megoldást fogadják el, akkor végülis van értékelhető devizás magyar bank?
-
diegho
nagyúr
295,09€ lett a vége. Végignéztem a teljes számlatörténetemet idén.
-
goop
őstag
válasz AudioTom #16224 üzenetére
Mind a revo mind a tw eu s illetőségű számla számot ad, revo most már litván, tw belga, de ha kikötés az igazi bank akkor akár a bunq is lehet, mert az valódi bank valódi számlával. Ott van a pénzedre biztosítás is, és virtuális kártyával teszel revora amennyi kell, átváltod forintra és utalod ahova akarod, vagy csak költöd kártyával.
[ Szerkesztve ]
-
AudioTom
csendes tag
Igen, van revolutom, és pont ma néztem, hogy a metal csomag egész jó, eddig valamiért abban a hitben voltam, hogy csak havi 200€ körül lehet kivenni róla, ami nagyon kevés. Viszont az alap probléma, hogy a pénzt EU-s illetőségű bankba kell kapnom először, ezért a TW, revolut valószínűleg nem opció. És nem is szeretnék rajtuk nagyobb összegeket tárolni, azt már inkább rendes bankban. Esetleg azt csinálhatom, hogy egy magyarországi bankban fogadom az eurót, aztán azt átküldhetem revolutra a jobb konverzió miatt, mindig annyit, amennyi kell az adott hónapban, és onnan veszem inkább ki, ha jól sejtem. De ekkor is bukom azért a küldözgetéssel a feet, + meg kell vennem a revolut metal csomagját. Ha ez így megéri, akkor olyan bank lenne a legjobb, ahol a legkevesebb a külföldre utalás díja?
-
goop
őstag
válasz axioma #16221 üzenetére
Ha az oldal átirányít a bank oldalára, akkor az semmilyen veszéllyel nem jár, ha meg a shop akarja az adatokat onnan nem vásárolok, vagy csak ha nagyon muszáj akkor eldobható bank kártyával.
@AudioTom: csak bank jöhet szóba? Mert egy transferwise v revoluttal jobban járnál...
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz axioma #16218 üzenetére
Van egy tippem. Vettem egy online könyvesboltban egy könyvet, a könyv nem jött meg, email értesítés sem jött róla, szerintem ott történt a dolog, de mivel 2000ft alatti volt az összeg, ezért nem foglalkoztam vele. Ne kérdezd meg melyik bolt volt az. Arukereso legjobb ajánlatok között találtam, kb 200ft-al volt olcsóbb a többinél.
-
UHHH
senior tag
Jó lenne részletesen megtudni, mi ez a CIB vs. webshop lenyúlja a pénzt ügy. Diegho és Gedeon31, kérlek, részleteket mondjatok! Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
KTU
addikt
válasz axioma #16210 üzenetére
Webes vásárlás, csak és kizárólag Revolut.
Sokféle FinTech kártyám van, csak a Revolut tudott segíteni mikor illetéktelen pénzlehúzás volt.
TW. hiába van magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálata,
Curve reklámozta is hogy visszakapod pénzed x, y, ....
Utóbbi 2 nem segített hatásosan.Revolut, 9 db kártya (3 db fizikai) van a fiókomban, 1db eldobható egyszer használatos, ha kis kétségem is van, csak ezt használom.
A többi pedig rendszerezve, kínai shop, magyar shop, közüzem, stb.
Jelszókezelő alap, már több mint 10 éve KeePass használom.
Mi is ez.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
AudioTom
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni: nyitni akarok egy devizaszámlát, amire havi szinten érkezik majd pár ezer €. Néhány hónapon belül valószínűleg nyitok egyet Ausztriában is, mert jobban megéri, viszont most sürgősen kellene egy itthoni. Amennyire én tudom, Magyarországon eléggé lehúzósak a bankok, ha devizáról van szó, de mégis: van olyan, amelyik egy kicsit kevésbé akar velem kib..ni? Az elsődleges szempont, hogy készpénzfelvételkor minél kevesebb legyen az atm használati díj és minél kevésbé fájóan váltson (forintban vennék ki). Valamint, ha pénzt akarok majd utalni róla másik bankba, az se legyen egy vészes összeg. A számlavezetési díj és egyéb költségek annyira nem számítanak, ha az első két szempont rendben van. Bármilyen tipp jól jön, én teljesen zöldfülű vagyok a témában.
Köszi!
-
alakesh
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- League of Legends
- Bestbuy játékok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- BestBuy topik
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SkyShowtime
- Xbox Series X|S
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest