- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Raiff-nal csak kartyadij van (ha kersz, de mashogy szar a vegen hozzajutni), illetve unicredit egyik nem teljesen publikus csomagjaban (munkaltato, egyesulet stb. juthat hozza) me'g jobb ha mindenkepp bankban akarnad; viszont tenyleg javasolt az allamkincstarban parkoltatni, a valtas izles szerint de revo tenyleg olcso es perceket van ott a penzed (random zarolas ellen meg kerj elore vizsgalatot magadra).
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Mert az ember általában nem ad hoc döntések alapján költ nagyobb összegeket, hanem eltervezi. ... Hááát...
Már megbocsáss, de kicsit szegényes a fantáziád.
Mondok egy konkrét esetet, ami tervezett, mégis ad hoc.
Fél éve kocsicsere mellett döntöttem. Voltak kinézett márkák, típusok. Elmentem szalonba. A másodiknál megállapodtunk, megrendeltem, szerződtünk. Limit fel, az előleget helyben rendeztem, értelemszerűen milliós nagyságrendű volt az összeg. Minek és milyen összegre állítottan volna fel előre a limitet? Nem volt biztos, hogy találok megfelelő felszereltségűt elfogadható szállítási határidőre, vagy hogy utalnom kell vagy kártyával is fizethetek.
Nekem ez így volt kényelmes. És ettől még az átlagnál tudatosabbnak tartom magan pénzügyekben.Az azért mégis csak beszédes, hogy valahogy a K&H appról szóló vélemények sokkal jobbak, meg az értékelés is.
Már megbocsáss másodszor is, de ez egyáltalán nem adekvát ellenérv az állításomra.
Mit is írtam?
Az app rendelkezésre állása pedig közel sem olyan rossz, mint a visszajelzések alapján feltételezhető.
A CIB app értékelése 2,5, a K&H app 4,8. És a Rafi, MKB (BB-s), Gránit Bank, Erste appja is magasabb pontozású, mint a CIB. Valószínű, ezek tényleg jobbak, mint a CIB-é.
De én nem erről írtam! A rendelkezésre állásról (használhatóságról).
A 2,5 pont 24 ezer felhasználó értékelésének az átlaga. A CIB-nek nagyjából 350e lakossági ügyfele van, 85 %-uk használja az online csatornákat (csak kisebb részük hard tokennel ). A 85 % túlnyomó többsége számára a CIB app a mindennapokban használható. Az időnkénti problémákat (mint a mostanit) tudja kezelni. Ár-érték arányban a CIB szolgáltatásait (ennek mára fontos része az app is) a maguk szempontjai alapján elfogadhatónak tartják.
Ha nem így lenne, akkor a 300e ügyfél többsége rég otthagyta volna a bankot. Hiszen nem ostobák![ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz azbest #24084 üzenetére
Amúgy akár push üzenetben jelezhetnék az ilyen híreket előre.
Igazad van, egyetértek. E-mailben talán még jobb is lenne.
De ilyen értesítésekkel én máshol sem találkoztam. Gránit, Rafi, Mobilkincstár, hogy csak az általam ismerteket említsem. Nem értem, hogy ezzel a lehetőséggel miért nem élnek a bankok. -
Noxy
veterán
Nem azt írtam, hogy ott tárold a pénzed.
Ez csak egy eszköz a pénzügyek kezeléséhez.
Nekem sincs rajt több, mint 1200 ft. Wisen meg van 0.30 €.
Délelőtt több volt, amíg a számláim kifizettem.[ Szerkesztve ]
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
Noxy
veterán
Revolut-ra feltöltöd a Ft, átváltod €-ra, majd innen mehet a MÁK-ba PEMÁP 2028/X_EUR állampapírba.
Kamat változó, 3.10%
Revolut-n ingyenes a b.kártya, bármilyen pénznemben.
Ja és előre átváltom a $ ,€ mielőtt fizetek az Alin, vagy más online piactéren b.kártyával.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
Hol éri meg euró számlát nyitni?
A lényeg, hogy havonta a fizetésem egy részét arra akarom utalni, mivel a forint zuhan, mint a rossebb.Erste-nél van forintszámlám, ott nem ingyenes az euro számla vezetése, extra költségei vannak, ha forintszámláról euróra utalok (a váltás költségén kívül). Plusz 23 euró a bankkártya éves díja a számlához.
Tényleg itt tartunk még mindig Magyarországon, hogy nekem kell fizetnem azért, hogy használja a bank a pénzem?
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
tahepa
senior tag
Ha valakinek nem jön be a CIB Bank és annak szolgáltatása akkor lépni kell tovább.
Annyi meg annyi más bank szolgáltat ebben az országban.
Unalmas már ez az állandó sivalkodás.
El kell tolni a biciklit és problem solved. -
cocka
veterán
válasz azbest #24084 üzenetére
a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon
Azt le lehet tiltani, csak kérni kell. De ha jól emlékszem csak személyesen lehet. Mindenféle tiltó nyilatkozatokat kell aláírni és akkor nem cseszegetnek baromságokkal, csak akkor hívnak, ha tényleg fontos infót akarnak közölni.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #24082 üzenetére
neked nincs igényed pl. az ad hoc limitemelésre - nekem pedig van.
Mert az ember általában nem ad hoc döntések alapján költ nagyobb összegeket, hanem eltervezi. Ad hoc eszembe jutott, hogy veszek egy 400 ezres laptopot. Hááát..
Az app rendelkezésre állása pedig közel sem olyan rossz, mint a visszajelzések alapján feltételezhető.
Az azért mégis csak beszédes, hogy valahogy a K&H appról szóló vélemények sokkal jobbak, meg az értékelés is. Kétlem, hogy a K&H appját sok szuperintelligens ember használja, a CIB-ét meg sok ostoba.
-
Noxy
veterán
válasz azbest #24086 üzenetére
Az OTP engem évekig sapolt SMS-ben (heti 1x, + hónap végi sz.kivonat) hogy a hitelkeret emelésére lenne lehetőség.
Havonta + 1-2 száz e mindig volt, maradt a számlán. Megszabadultam tőlük. A + pénz meg megy a MÁK-ba.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
azbest
félisten
válasz axioma #24085 üzenetére
Ügyesek, mert személyes befektetési tanácsadó vagy milyen címszóval pár éve le is szerződtem velük erre. Csak akkor még nem sejtettem, hogy semmire sem való szolgáltatás és a korábbi "személyes" ügyintézőm konkrét kérdésekre sem tudott válaszolni. Csak az épp aktuális központilag tolt befektetés felé terelnének, ami persze főleg a banknak jó (régebben pl cib 5 elem). Gyakorlatilag nem látok náluk semmi olyat, ami akár egy államkincsátri állampapírral is versenyezhetne. Sok vizet amúgy nem zavar, majd legközelebb, ha személyesen járok ott, akkor megszűntetem vagy valami. Alapból kb félévente, ha felhívnak... vagy ha a rendszer triggereli, hogy lenne mire rábeszélni (pl lejáró befektetés vagy felgyűlt egyenleg).
Most gyakorlatilag egy mesterséges akadály köztem és a rendszer közt, az ügyintéző, mint befolyásolási pont, személyesen csinálja meg azt, amit pár kattintással gondolom online is megtehetnék, ha lenne a felületen hozzáférésem pl állampapír jegyzésre. De arra meg jobb és jutalékmentes a webkincstár.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz azbest #24084 üzenetére
"sőt a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon"
Ezeket kell tudatosan elore tiltani, vagy ha nem sikerult elore, akkor az elso elofordulaskor, jellemzoen nem kell fiokig se menni vele (bar az a biztos ha papirod van rola...). Az sms, email, push offline kommunikacio, akkor foglalkozom vele es annyira amennyire en akarok, a telefont viszont vagy felveszed vagy nem, info nelkul kellene donteni. A marketinget tiltom, igy ha keresnek akkor oka van (vagy megszivja mert ugyis azzal kezdem hogy marketingtiltason vagyok, milyen alapon meri a telefonszamom hasznalni, es mi az adatkezelesi azonosito szama...). -
azbest
félisten
válasz sifarr #24082 üzenetére
Amúgy akár push üzenetben jelezhetnék az ilyen híreket előre. Aki nem indítgatja el naponta az alkalmazást, nem nézegeti naponta a weboldat, az nem feltétlen veszi észre baj előtt. Más kapcsán jönnek értesítések, sőt a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon
Amúgy a legtöbb esetben külsős cégek fejlesztik a banki rendszereket, alkalmazásokat. Sok esetben a fejlesztők nem is használják az adott szolgáltatást. Ezért nem tűnik fel senkinek sem ha valami kényelmetlen vagy banálisan hibás.
Annyiból meg tudom ítélni, hogy régebben dolgoztam más országbeli mobilszolgáltatós appokon, amit százezres ügyfélszámmal használtak. Jelenleg pedig banki rendszerekkel dolgozom, bár nem cibesen és nem ilyen ügyfélalkalmazás jellegűeken.De mindegy, hiba előfordul, lehet a hétvége sem segített a gyors javításon. Talán ezért volt a telepítse újra a tanácsuk addig is workaroundként.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Nekem jó lett volna az app is, ha működött volna rendesen, de mindig vmi hülye hibája volt.
Kezdetek óta használom, nekem stabilan működött. Belépés, utalások, online vásárlás jóváhagyás. Illetve olyan volt, hogy egy üzletben (Bp.) arrébb kellett mennem limitállítás miatt, mert térerő gond volt. Az is, hogy nem sikerült az online vásárlás jóváhagyása, de kiderült, az OTP Simpley leállása miatt. Szóval stabil, kivéve az évi 2-4 nagy leállás esetét.
És nekem stabilan ment a Gránit app is, meg a Mobilkincstár és a Rafi is.
De én ebben egy külön állatfajta vagyok.Nekem inkább az a vicces, hogy van alternatíva és van megoldás, (hard token, régi internetbank)
Neked megoldás, mivel neked nincs igényed pl. az ad hoc limitemelésre - nekem pedig van.
Te bizonyos szolgáltatásokat nem veszel igénybe, ez neked nem kompromisszum. És ez így jó. Én viszont igénybe veszem. Az app rendelkezésre állása pedig közel sem olyan rossz, mint a visszajelzések alapján feltételezhető.... mégis egyszerűbb az app alatti véleményszekcióban hőzöngeni.
(Innen birnonak is.)
Ezt tartom felhasználói hibának.
Írtam, hogy a CIB hozta szokott formáját, hibázott. De ...
A CIB mindig időben, előre jelzi a fejlesztések miatti leállásokat. A honlapon (nem olvassa senki, minek is) és a java-s internetbank felületén is. Most az appban is külön.
A leállások esetén a CIB mindig a honlapon ad tájékoztatást. Ezt a CIB-esek nem tudják? Elfelejtik?
Most is ez történt. A hiba kiderülése után szinte azonnal megjelent a megoldás leírása is.
Ennek ellenére még mai bejegyzésekben is többen panaszkodnak amire rég ott a megoldás.Az pedig az én hozzáállásomat jellemzi, hogy elfogadom, tiszteletben tartom a felhasználók maximalista igényeit a bankkal szemben. Jogos igény, fizetek érte, legyen tökéletes.
De olyan szívesen megtudnám, ki és hol dolgozik ... Hátha én is leszólhatnám őket - nem itt, hanem a Play-en - mint sokan az CIB-es informatikusokat és a bankot.
A személyválogatás nélküli maximalizmus híve vagyok. És magamból indulok ki, miszerint csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. -
Narxis
nagyúr
Megint frissült a CIB app, csekkoljátok.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
axioma
veterán
-
addikt
válasz sifarr #24075 üzenetére
Az hagy ne legyen mar felhasznaloi hiba, hogy kiadnak egy uj verziot, ami nem mukodik es erre sehol nem hivjak fel a figyelmet, eszreveheto modon.
Nem, a fokepernyon megjeleno kis info a frissitesrol, aminek a lathato szoveg resze ezt nem is tartalmazza es nincs is kiemelve sehogy sem, az nem elegendo ertesites.Miutan nem ment, persze mar elolvastam, de ezt normalis esetben valahogy kiemelve kellene jelezni, plusz azt se irjak le semelyik ertesitoben, hogy az ujraregisztralasnak mi a folyamata, egy linket nem kozolnek, keresgesse csak ki minden hulye maganak.
Aztan csodalkozas van, hogy tulterhelt a CIB24.Ilyen hozzaallas mellett mar hagy ne a felhasznalo legyen a hibas, ezt sokkal ertelmesebben is lehetne kezelni.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #24075 üzenetére
Én tiszteletben tartom az igényedet a hard tokenre
Nekem jó lett volna az app is, ha működött volna rendesen, de mindig vmi hülye hibája volt. És meguntam, hogy szenvedjek vele.
a régi internet bankra
Mert ezek stabilan működnek. Nincs újraregisztrálás, nincs utaláskor kidobás, nincs frissítés, nincs hibaüzenet, nincs nem fogadja el a PIN kódot meg hasonlók.
A CIB24 ügyintéző nélkül, automata rendszerben is elérhetővé tette a regisztrációs kódot
Hát amikor én használtam, akkor ez a lehetőség még nem volt. (2019. novembertől 2020. januárig ha jól rémlik)
a banki hibát jelentősen növelték a felhasználói hibák.
Nekem inkább az a vicces, hogy van alternatíva és van megoldás, mégis egyszerűbb az app alatti véleményszekcióban hőzöngeni. Ez a tipikus már megint nem tudok utalni, ki fogja a káromat megtéríteni és hasonló baromságok. Akinek játszani van kedve, használja nyugodtan a CIB appot, a random kidobálás meg az 1001 és társai hiba nem hiszem, hogy annyira user error, mert nekem ilyen is volt csomószor. Aki pedig használni is akarja váltson hard tokenre és megszabadul az összes frissítés miatti baromságtól.
-
azbest
félisten
válasz sifarr #24075 üzenetére
valóban, az alkalmazás újraregisztrálása megoldotta. Csak ezt értelmesen úgy lehetett volna csinálni, hogy vagy nem kell újraregisztrálni. Vagy pedig az app jelzi azt, hogy újra kell regisztrálni, mármint ahelyett, hogy simán kilép tranzakciókor. Miközben amúgy meg sok más funkció működik.
De végül fogtam a régi telefonomat, feltettem arra az appot. A javás régi számítógépes cib programmal indítottam újraregisztrálást és átvittem arra. Majd pedig megismételtem a mostani készülékemmel, hogy visszavigyem. (Mivel kell hozzá a jóváhagyás miatt egy aktív). Vagy persze a cib24 az ott használatos kóddal is lehetne ha lereseteltem volna simán az appot.
-
sifarr
senior tag
... ez nem minden esetben működött.
Nekem működött mindig, simán. Volt már párszor telefoncserém, amikor ez szükséges.Érdeklődve olvasgatom, hogy kinek milyen agyfaszt okoznak az app anomáliái.
Érzek némi maliciózus árnyalatot a szavaidban.
Én tiszteletben tartom az igényedet a hard tokenre, a régi internet bankra, hiszem kinek a pap, kinek a papné. Te is lehetné toleráns azok iránt, akik inkább az appos vonalat preferálják.Egyébként meg az történt, ami szokott, és amit megírtam előre.
A CIB hozta szokott formáját, de nem is bénázott olyan nagyot mint máskor.
Az értesítés jött előre, több csatornán, az app bejeletkező lapján is ott virított. Nem sokan olvasták. Amikor az új appal nem mentek a hitelesítések, a CIB honlapján szinte azonnal ott volt a hiba megoldása. Ezt se olvasták el, sokan máig. Lásd az Google Play mai bejegyzéseit!
A CIB24 ügyintéző nélkül, automata rendszerben is elérhetővé tette a regisztrációs kódot, de legtöbben az ügyintézőt akarták, mert nem olvasták a honlapon a megoldást. Hát persze, hogy túlterhelődött.
Szóval a banki hibát jelentősen növelték a felhasználói hibák. -
SzGee
aktív tag
hajnali 3-kor sincsenek többen, mint 10-kor - csak 10-kor még több a hívás, lásd a mellékelt ábrát
ha a két emberből egy szüneten van (mert óránként 10 percet kötelező kiadni, révén monitor melletti foglalkozás), a másik pedig pont hívásban van, akkor a következő telefonáló sajnos várni fog - ilyen ez a popszakmaIf you leave me, can I come, too?
-
SzGee
aktív tag
válasz GoodSpeed #24065 üzenetére
ha jól emlékszem este 10 órakor próbáltad őket ilyen "iszonyatosan" fontos dologgal hívni
a legtöbb bank ilyenkor csak kártyatiltással foglalkozik, minden mást intézz el emberi időben
este 10-kor szerinted hány hívásfogadó van bent szerinted? kb 1-2 lehet max
lehet más meg ezért nem tudta letiltani a kártyáját[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
cocka
veterán
válasz sifarr #24068 üzenetére
Mikor még volt mobilappos regisztrációm, ez nem minden esetben működött. Helyreállítóval egy SMS-t küld, és az SMS-ben megadott kódot a végén már el se fogadta. A netbankból már nem engedett újraregisztrálni, úgyhogy muszáj voltam CIB24-et hívni. A CIB24-es újraregisztrációnál elölről kezdik az egészet és jön az első SMS is a 8 jegyű kóddal, amit netbankos reg esetén a netbankból olvashatsz ki.
Helyreállítónál csak az van, hogy megadod a helyreállítót, jön az SMS a 2. 8 jeggyel és kész.
Mióta hard tokenem van semmi problémám nincs a belépéssel meg az utalásokkal. Érdeklődve olvasgatom, hogy kinek milyen agyfaszt okoznak az app anomáliái.
-
azbest
félisten
válasz nubreed #24067 üzenetére
mondjuk nekem az app ki sem írt semmit átvezetéskor, hanem simán csak kivágott a főképernyőre
#24065GoodSpeed
iigen, valami korábban félbehagyott átállás miatt évek óta párhuzamos, részben javás részben webes részben appos felületen vannak a különböző funkciók.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
A javasolt megoldas az ujra regisztralas, van itt olyan aki ezt megcsinalta?
Jelen!Attol tartok, hogy a csodas IT rendszeruknek koszonhetoen ujraregisztralas utan elveszik a partnerlista/sablonok/beallitasok stb.
Én a helyreállító kóddal regisztráltam újra, mert korábban megadtam ilyet. (Így kimaradhatott a CIB24 felhívása.) A CIB24-es megoldás viszont nem különbözik ettől.
Újraregisztráció után maradt majdnem minden (partnerlista, sablonok, stb.). Viszont új PIN-t kellett beállítanom. Az régi PIN-t hiába próbáltam újra megadni, nem engedte (pedig nem az 12345 volt). Valamennyit szigorítottak a PIN megadásakor, hogy ne lehessen túl könnyen feltörhetőt megadni. -
addikt
Sziasztok,
Androidos CIB appban ugye sok embernek nem megy az utalas hibas pin kod miatt.
A javasolt megoldas az ujra regisztralas, van itt olyan aki ezt megcsinalta?Attol tartok, hogy a csodas IT rendszeruknek koszonhetoen ujraregisztralas utan elveszik a partnerlista/sablonok/beallitasok stb.
Van esetleg ezzel tapasztalat? -
válasz azbest #24062 üzenetére
Nekem azért kellett 58 percig várnom, mert PC-n nem tudtam letiltani egy kifizetést csoportoson keresztül, mivel kivágott váratlan hibával... és mert ez kellett ahhoz, hogy a csoportos beszedési megbízást is az adott szolgáltató felé megszüntethessem. Az persze hab a tortán, hogy Androidon eleve nem lehet ilyen manővert végrehajtani, meg az is, hogy PC-n is csak JAVA-s régi verzióval, és egymás mellett fut a két Internetbankjuk mint a párhuzamos univerzumok.
A fő gond az, hogy - és ezt tapasztalom egyéb nem banki szolgáltatóknál is -érezhetően alul van tervezve a Call Centeres kapacitás az igényeknek. A végeredmény meg az, hogy lehet várakozni egy órát is akár, vagy még annál is többet.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
azbest
félisten
válasz oszi666 #24057 üzenetére
belépni a frissítés után igen... átvezetést számlák közt nem. A telefonos helyett pécén kellett csinálnom. A cibes android app store értékelések végig arról szólnak hogy nem jól működik az app. De legalább a push kód megjött rá, hogy legalább máshol tudjak tranzakciót indítani.
Az külön bosszantó, hogy úgy látom a cib online vásárlásos megerősítő popupban nincs már sms opció, így mindenképp az appnak küldi, ha az teljesen lerohad, akkor nem tudok fizetni vele európában.
[ Szerkesztve ]
-
oszi666
őstag
-
-
-
oszi666
őstag
Sziasztok,
CIB-esek, ti be tudtok lépni androidon a CIB mobilappba?
Látom tegnap egyeseknek nem működött, nekem meg most nem. Elvileg volt valami frissítés a napokban.
Hogy lehet egy nemzetközi bank ennyire hulladék?
Csak a baj van velük, a mobilappjuk nevetséges.It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
Ez a CIB is valami felháborító lett 1 órája, hogy nem tudom elérni telefonon őket, csak az uncsi, idióta zenéjüket hallgathatom
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Noxy
veterán
válasz aprokaroka87 #24049 üzenetére
Már csak voltak.
NVM Next app. 3600 Ft gázszámla fizetésre átdobott a Simple-be, fizetés, majd ugrás az OTP app-ba jóváhagyás, majd vissza a NVM Next app-ba.
3 app egy fizetéshez.
Kidobtam a Simple-t a rendszerból majd beraktam a Revolut-s virtuális b.kártyát a fizetéshez. Azóta nincs ugribugri az app-k között , meg OTP sem.
A bótba meg 15 e ft-ig csak oda kell dugni a b.kártyát.[ Szerkesztve ]
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
aprokaroka87
nagyúr
Értem, na majd hátha meg oldodik.
-
vacs
veterán
válasz aprokaroka87 #24049 üzenetére
Létezhet, de nekem pl K&H-nál soha nem volt ilyen problémám!
(^)(>.<)(^)
-
nagyúr
válasz aprokaroka87 #24049 üzenetére
Ma (még) nem , de korábban volt olyan nap, amikor találkoztam hasonló anomáliákkal. Másnapra minden rendben volt.
Ne feledd: péntek13 van
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
aprokaroka87
nagyúr
Üdv!
Az létezik hogy bizonyos bankok esetén gondok vannak az internetes vásárlással?
Nekem ma pl 3. alkalommal sikerült csak befizetni a Yettel számlát, 2 alkalommal nem küldte az MKB ( BB ) app az értesítést, hogy hagyjam jóvá.
3. alkalommal már küldte, a Yettel Bariont használ.Aztán Ismerősömnem meg a Vodafone számláját akartuk befizetni, ott látszólag minden rendben, viszont nagyon űgy tűnik nem vonja le az összeget.
Vodafone részéről sem, Vodafone Simple Pay-t használ.
Itt Erste Bank-rol van szóSzóval nem tudom el dönteni hogy ez Bank hiba vagy pedig a 2 Barion / Simple Pay hibája.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Nálam a CIB-es appban a szerződéseim eltűntek. Még szerencse, hogy lementettem őket.
Csak 1db maradt meg, ami listában "CIB Előrelépő Személyi Kölcsön xxxxx - Jóváhagyó levél"-ként szerepel, megnyitva meg a bankszámla szerződésem hatályba lépéséről tájékoztató levél ... Természetesen semminemű kölcsönöm nincs náluk.
[ Szerkesztve ]
-
tahepa
senior tag
... a károgóknak jelezném, hogy frissítettem a Cib mobilalkalmazást és minden probléma nélkül be is tudtam lépni. Amit eddig próbáltam az működik.
-
nagyúr
válasz sifarr #24041 üzenetére
Kicsit mintha gyorsabb is lenne a mobilapp.
Szerintem azt is módosíthatták volna, hogy a megbízások listájánál azonnal az utolsó megbízásokat mutassa csökkenő sorrendben, ne a 2020. májusiaktól növekvőben. Így minden alkalommal kézzel rá kell szűrnöm az előző hónapra.
Bár lehet, hogy ez csak engem zavar... -
sifarr
senior tag
A CIB appot frissítettem. Utána simán beléptem, nem volt gond, lassulás sem. Új funkciót keveset találtam.
Bevezették a QR kódos fizetést, fogadást.
Az átutalásoknál láttam még változást. Egy rakat utalási paramétert be lehet állítani (pl. utaló, fogadó típusa, utalás jogcíme, stb.), itt az értéknap meghatározhatósága sz új. Eddig - azt hiszem - ez nem volt, vagy én nem vettem észre, mert sosem használom. De az rendszeres utalás lehetőségét még nem találom, amit viszont használnék.
Szóval ennyi. Alaptalan volt a para. -
sifarr
senior tag
Normál esetben ez automatikusan megtörténne, ha kiadják a frissebb verziót nem?
Igen is meg nem is. A Google Play-en automatikusan frissülni fog. De az ügyfél mobilján a frissülés nem azonnali. Ez ügyfél mobiljának a beállításaitól függ, amire a banknak nincs ráhatása.Remélem hard tokennel továbbra is működni fog a sztori.
Ebben biztos lehetsz!Na ne! A régiben az a jó, hogy ...
Nem akarok veled vitát!!! Maradjon meg a javas örökre és még 2 évig! Nekem az is jó.Azért ha minden funkció beköltözik az appba és az Online Bankba ... akkor is megtartani, fejleszteni, karbantartani a régit ... költeni rá ... egyre csökkenő számú használó kedvéért ... vannak kétségeim, hogy megmaradna a régi.
Azt tanácsolom, hogy szokd a váltás gondolatát. Vagy a platformét, vagy a CIB-ét. -
cocka
veterán
válasz sifarr #24038 üzenetére
Pedig csak frissíteni kellett volna.
Normál esetben ez automatikusan megtörténne, ha kiadják a frissebb verziót nem?
sok ügyfél 13-án reggel be akar lépni az appba - és nem fog menni.
Remélem hard tokennel továbbra is működni fog a sztori.
végre a régi Internetban (javas) nyugdíjazható-e.
Na ne! A régiben az a jó, hogy minden egy felületen gyorsan intézhető. A webes hulladéknál meg százezer kattintás ugyanaz, és ugyanannyi területen, amin a komplett internetbank progijuk elfér, tizedannyi infót mutat a honlapon. Görgess meg kattingass. Mert egy banki felületen aztán kurva fontos, hogy a 4K-t is teljes területén kitöltse. Minden elem óriási betűkkel van írva, közötte meg km-es távolságban egymástól űrök.
-
sifarr
senior tag
válasz Narxis #24036 üzenetére
Tényleg fel kell készülni kp-val, nem vicc...
A kártyák használatával sosem volt gond. Legfeljebb a limitet állítsd át előre, ha szükséges.Amúgy utána az appot is frissíteni kell majd állítólag.
Nem állítólag, hanem biztos. A régi (jelenlegi) app nem fog működni holnaptól.
Előre látható, hogy sok ügyfél 13-án reggel be akar lépni az appba - és nem fog menni. Jön majd az anyázás, írogatás a Play-re. Pedig csak frissíteni kellett volna. Pedig kapott előre értesítést mindenki ...Én egyébként bizakodom, hogy minden rendben lesz.
Inkább arra vagyok kiváncsi, hogy milyen funkciókkal bővül az app, illetve a CIB Online. És hogy végre a régi Internetban (javas) nyugdíjazható-e. -
-
bigdady
nagyúr
Gránitnàl a csomag módosítás hogy megy és milyen sűrűn lehet? Vki tudja?
-
nagyúr
Sziasztok!
CIB-nél 2022.05.12-én 22:00 órától 2022.05.13-án 04:00-ig alkalmazás frissítés miatt karbantartás lesz.
Szerintem mindenki intézze el előtte a banki ügyeit, vegyen fel kp-t, mert a korábbi tapasztalatok alapján kb. jövő hét kedd délutánra fog működni normálisan a rendszerük a leállás után.
Ráadásul péntek 13-a is lesz... -
veterán
A Parkba megyünk bulizni és csak telefont, vagy azt se csak órát vinnék. A George appban hol lehet beállítani a napi limitet/ db számot?
-
addikt
Gránitot biztos nem, a többit nem próbáltam.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
w.miki
veterán
Gránit Bank / curve / Revolut alkalmazást lehet egyszerre két telefonon használni?
Vagy kell valami trükk?[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
Fifi
őstag
-
addikt
válasz sajtos365 #24017 üzenetére
nem hiszem, valószínűleg ugyanaz van, mint anno rr-13-nak volt, főleg ha sms se jön.
telefonszámot nem kéne kérnie, hiszen azt megadtad a bankszámla nyitásakor (az előző telefonra telepítéskor is kellett)It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Sanyi.mTs
addikt
Most jött értesítés George appban (erste) moneyback lehetőségről, akár bankkártya használatával is.
Van valami infótok erről? Van valami beugratós rész benne? -
andrás47
senior tag
Olyan felület nem jelenik meg ahová sms kódot lehetne írni, meg telefonszámot sem kér, azt kérdezi ügyfél vagyok, vagy az akarok lenni.
Kivalasztom hogy ügyfél vagyok beirom amiket kér utána egy óra jelenik meg gondolom zárolja egy ideig, most nem próbáltam újra, megint engedné hogy beírjam, csak nehogy letíltson, telefonszámot nem kért egyáltalán.Mindegy akkor várok egyenlőre. -
addikt
válasz andrás47 #24012 üzenetére
Nem kell törölni a régiről. Amint beléptél az új telón a régi kiléptet.
De lehet, hogy megint valami baj van náluk. Ha nem tudsz az újon belépni (nem jön sms, vagy nem jelenik meg az a felület, ahova ve kéne írni az sms-ben küldött kódot), akkor szerintem várj holnapig.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
andrás47
senior tag
válasz sajtos365 #24011 üzenetére
Köszönöm, mindkét teló megvan még, tőrőljem először le a régiről, (azon most nincs net sem bekapcsolva, csak az új telón)most próbáltam, de nem sikerült egy órát dobot be az appra, gondolom zárolta valameddig de ezek szerint nem fogad el így valamit, pedig amiket kér jónak kell, hogy legyen. Próbáljam máshogy?
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Gránit bankot hogyan kell átköltöztetni régi telefonról az újra , és milyen adatokat fog majd kérni ?
-
Manitou
veterán
válasz INGJOKE #23949 üzenetére
Most reggel aktiváltam, meg előtte elolvastam a feltételeket. Arra voltam kiváncsi hogy ez adóköteles lesz e, amit pénzt visszaadnak, de le van írva, hogy nem az.
Van a listában aliexpress is 4% cashbacket ad rá.
2-10%-ig vannak visszatérítések ahogy nézem.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #24005 üzenetére
Nem lehet h a par Ft az a tr. adonak pont 0.3%-a volt?
Nem hinném.
Itt vannak a márciusi adatok.
2 utalás volt, 135.600.- és 25.800.- = 161.400.-
Tr. illeték alapja
115.600.- és 5.800.- = 121.400.-
Tr illeték
121.400. x 0,003 = 364,2
A kivonaton szereplő (téves) illetékösszeg: 1,58A tr illeték 0,3 %
364,2 x 0,003 = 1,0926
Tehát nem stimmel a feltételezéseddel.De pl. februárban 3 tétel, 20 ezrekkel csökkentett alap 207.650., valós illeték 622.95, a bank szerint pedig 2,69.
Így ment évek óta. -
axioma
veterán
válasz sifarr #24004 üzenetére
Nem lehet h a par Ft az a tr. adonak pont 0.3%-a volt? Szisztematikus hibat nehezebb ve'teni mint megjelenitesit [gyakorlatilag formazasit], foleg h regen nyersen 3 ezrelek volt a kozlekedo adattartalom mind1 hol kapta meg a szorzot, a valtozas utan ezt at kellett rakni a backend-be mert bonyolodott, siman lehet h a frontend meg tovabbra is szorozgatta...
-
sifarr
senior tag
mondjuk ez az előrelépés a mindennapi embernek sokat nem ad.
Ez igaz. Viszont engem ez azért zavart, mert ha egy engem nem érintő adatot rosszul számol ki a rendszer, ráadásul ezt észre sem veszik, sőt bejelentésre sem javítják évekig, akkor inog a bizalmam, hogy az engem érintő adatokat (költség, kamat, stb.) jól számolják-e.(az meg ugye nem derül ki, hogy csak a számlakivonat volt eddig rossz, vagy gyakorlatilag adót is csaltak/túlfizettek)
Na, ez engem is nagyon érdekelne!
Túlfizetés nem jöhet szóba, mert a rossz adat rendre több száz/ezer helyett pár forint volt.
Az meg egy érdekes kérdés, hogy helyesen számolhatja-e az összesített forgalmi adatok alapján az illetéket helyesen a rendszer? Nem hinném, pont a húszezres illetékmentes rész miatt. Akkor pedig banki szinten, számláktól függetlenül, de tételenként kiszámolná helyesen az illetéket, és utána számlánként újra kiszámolja tételenként az illetéket helytelenül? Ez nekem felesleges és értelmetlen duplikáció a számítási eljárásban.
Nem vagyok informatikus, de ha az utóbbi lenne, akkor az nekem egy elég gányolt megoldásnak tűnik.
Inkább tartom valószínűnek, hogy a rosszul megírt program miatt nem valós számok alapján adóztak. De ezt sosem tudjuk meg. -
addikt
válasz sifarr #24001 üzenetére
igen, emlékszem, hogy ez már volt itt téma (biztos Tőled). mondjuk ez az előrelépés a mindennapi embernek sokat nem ad. (az meg ugye nem derül ki, hogy csak a számlakivonat volt eddig rossz, vagy gyakorlatilag adót is csaltak/túlfizettek)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
most tudatosodott bennem, hogy a gránit-nél a feltétel nélküli lekötések kamata annyira alacsonyan maradt, hogy Bajnok számla csomagban a látraszóló kamat már négyszer annyi. magyarán nagyon nem éri meg lekötni ilyenbe. (tartalékolni akartam egy kisebb összeget egy hónap múlvára)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
sifarr
senior tag
Eh, hát tényleg lefelé megy a gránit a lejtőn. ...
Azért van javulás is. Az áprilisi kivonaton végre helyes összeggel szerepelt az a tájékoztató adat, hogy a bank az utalások után mennyi tr. illetéket fizetett a NAV-nak. Fillérre stimmelt, tehát nem lehet véletlen.
Ez eddig mindig helytelen adatot tartalmazott (töredéke a valósnak), legalább 4-5 éve, több számlán is ellenőrizve.
Évekkel ezelőtt írtam is nekik emiatt, de azt felelték, minden rendben. Nem is értették, miről beszélek. Pedig érthetően leírtam a hibát.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Apple iPad Pro 11 2024 Wifi + Cellular 256GB M4 Garanciális
- Apple iPad Pro 13 Wifi + Cellular 512GB 2024 M4Garanciális
- Lenovo Legion 5, 15'6, Ryzen 7 5800h, RTX 3060, RAM 16gb
- iphone 16 128GB gyári független, új, bontott
- XBox Series S 512GB játék konzol /makulátlan/dobozában/2025.06.05-ig Garanciával/Beszámítás.