Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12801) Dinter válasza RR-13 (#12799) üzenetére


Dinter
addikt

Ja, jó tudni, nem olvasgatom a weblapjukat. Legalább egy pusht v sms-t küldhettek volna..

Nem utalás, fesztivál jegyárforduló.

(#12803) RR-13 válasza Dinter (#12801) üzenetére


RR-13
őstag

Kevesen nézegetik, hogy mikor van leállás, éppen azért teszem ide is ki, mert ha valaki követi ezt a topikot, akkor látja, hogy mostanában egyre sűrűbb a CIB-mél a karbantartás, és a "fejlesztés" . Talán egyszer "véget ér". :U

(#12800) .tnm: "Nem utalás, fesztivál jegyárforduló."

Igen reggel teljesül, kivéve, ha CIB számláról - CIB számlára utal valaki, mert az éjszaka pl. azonnal teljesülne.

[ Szerkesztve ]

(#12804) RR-13


RR-13
őstag

Budapest Bank rendszerfrissítés!

2020. február 14., péntek 22.00 órától várhatóan február 15., szombat reggel 5.00 óráig nem lesz elérhető az internetbank, a mobilapplikáció, a Budapest Üzleti Terminál, ezen kívül szünetel az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS), valamint a tranzakciós SMS-ek kiküldése (ez utóbbi üzenetek később érkeznek meg). Ebben az időszakban a 1440-es számon elérhető telefonos ügyfélszolgálaton kizárólag bankkártya letiltásra lesz lehetőség.

(#12805) RR-13


RR-13
őstag

A CIB Banknak nem volt elég 5 óra a karbantartásra, mert még mindig semmi nem működik, és már a 9 órát is túllépték..! Az App. 1002-es hibakódot mutat! :(((

(#12806) RR-13 válasza RR-13 (#12805) üzenetére


RR-13
őstag

Ismét "elérhető" a CIB Online rendszere....

[ Szerkesztve ]

(#12807) goop válasza RR-13 (#12806) üzenetére


goop
őstag

Jaja, csak belépéskor kidobott, hogy regisztráljak újra, menjek a bankba vagy telefonáljak. Csodás.

(#12808) RR-13 válasza goop (#12807) üzenetére


RR-13
őstag

Engem nem dob ki mert már be sem enged.. új hibakód: 1001 :D és nekem olyat nem írt, amit neked...
Amikor beengedett, az nagyon lassan történt, úgy látom nem volt elég a 9 óra 40 perces karbantartás... :Y

(#12809) goop válasza RR-13 (#12808) üzenetére


goop
őstag

Sebaj, van még pár napjuk, aztán az afr ben már nem lesz ilyen, éves szinten 24h. :D

(#12810) RR-13 válasza goop (#12809) üzenetére


RR-13
őstag

Arra nagyon kíváncsi leszek, hogy azzal mit kezdenek majd rendszerileg (bár lehet, hogy arra készítik elő most), mert ha ott is ilyesmik lesznek, akkor a max 20mp -es átutalási teljesítési idő lehet, hogy jobb esetben 20 perc is lesz minimum, mire átmegy egyáltalán a "GIROInstant"-ba, akkor ha sokat gondolkodik majd az app. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#12811) nimfas válasza RR-13 (#12799) üzenetére


nimfas
addikt

Nekem a belépéskor most is hibát dob a touch azonosítás után, de pin kódra is. Pedig elvileg tegnap este 22:00-tól ma hajnal 03:00-ig volt karbantartás.... Másnak megy a mobilbankos belépés? Rootolt a telefon, ki is írja de tegnap simán belépett. :W

(#12812) RR-13 válasza nimfas (#12811) üzenetére


RR-13
őstag

6-al a Hsz-ed fölött ---> NEM megy senkinek az app.!

(#12813) .tnm válasza Dinter (#12801) üzenetére


.tnm
addikt

aha, akkor az súlyosbító tényező, tekintve, hogy a kártyás vásárlásra pont nem írták, hogy nem fog menni

egyébként pont ezek miatt nem tudom ajánlani a cib-et jó szívvel.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#12814) INGJOKE válasza .tnm (#12813) üzenetére


INGJOKE
veterán

A mai világban nem lehet egy lábon állni. Nekem a cib most a számlavezető bankom, van egy erstés hitelkártyám és természetesen rev fiókom is van. Így soha nem kerülök bajba. :D

(#12816) nimfas válasza RR-13 (#12805) üzenetére


nimfas
addikt

Megvan köszönöm!

(#12817) cocka


cocka
veterán

Amúgy nemcsak az app nem megy, de hard tokennel se lehet belépni. Átmeneti hiba lol

(#12818) #07746304


#07746304
törölt tag


Amikor duplán jelzi ki :C

(#12819) nimfas válasza #07746304 (#12818) üzenetére


nimfas
addikt

Nekem is duplán mutatta.

Beengedett a mobilbank, de a számlát kb 3x-ra sikerült lekérni, 2x 1001-es hibát dobott.
De egyébként is rohadt sokáig pörög mire csinál valamit. Ez alapból ilyen lassú, vagy csak a karbantartás miatt?

Lehet kicsit elkapkodták a kiírást, lehet 15:00 kellett volna a 03:00 helyett.

(#12820) RR-13 válasza #07746304 (#12818) üzenetére


RR-13
őstag

Legalább neked megérkezett :DDD
Nekünk meg 1x sem jött meg a ma éjszakai utalás push értesítése :(

(#12821) Dinter


Dinter
addikt

Vicc ez a bank, amint lehet itt is hagyom az fix.. :W

(#12822) #07746304 válasza RR-13 (#12820) üzenetére


#07746304
törölt tag

Igen, hát már ez is eredmény :) Egyébként tényleg rendbe hozhatnák ezt a dolgot, mert nekem ráér malmozni, de mint Dinter írta, lesz aki dobbant.

(#12819) nimfas: Megnéztem a mai beeső tranzakciókat, de átutalást ma nem indítok addig ameddig nem hozzák elfogadható állapotúra.

(#12823) RR-13 válasza #07746304 (#12822) üzenetére


RR-13
őstag

Egyelőre én nem szidom a CIB-et, mert díjmentesen vezetik a számlát stb, de, ha ez holnap történik meg, ami ma, akkor 3x jobban kiakadok, mert holnap utalok majd össze-vissza mindenhova :U

A mobilapp pedig elég rendben lenne, ha "mindig" működne, és azért a CIB-et dicsérni is lehet, mert pl. nem tudok másik bankot jelenleg, ahol éjszaka is teljesül azonnal egy bankon belüli átutalás :N

Valamiben jobbak, valamiben rosszabbak, mint minden bank!
És nem tudok olyan bankról, akivel soha nem lett volna semmilyen gond.

(#12824) Dinter válasza RR-13 (#12823) üzenetére


Dinter
addikt

OTP-nél konkrétan egyszer sem volt hiba amíg ott voltam.. cserébe rohadt drága. De most ezzel sokkal többet buktam, mintha az OTP-nél maradtam volna.

(#12825) RR-13 válasza Dinter (#12824) üzenetére


RR-13
őstag

Pedig nekik is több esetben volt teljes online leállásuk, és volt, hogy az egész országban megbénult a kártyás fizetés, az összes OTP terminálnál.. én pl. 2x is belefutottam ebbe.. :(((

(#12826) axioma válasza RR-13 (#12823) üzenetére


axioma
veterán

erste, otp, raiff, csak igy hirtelen, amik bankon belul azonnaliak... na jo otp csak 99% a masik kettot rendszeresen hasznaljuk banki idon kivul

(#12828) #07746304 válasza RR-13 (#12823) üzenetére


#07746304
törölt tag

Tapasztalatom szerint csak a mobilbank betegeskedik. Lassan de megy a #withkey, JAVA PC-s verzión szépen megy a belépés. A mobilbanknál meg az a helyzet, hogy, hogy a PUSH most azonnal megérkezik. Az aláíró kód is.

Legújabb példa:

Nekem a CIB maximálisan a kedvencem a magyarországi bank választékból. Legalábbis amiket kipróbáltam, amiket meg nem próbáltam, azok így jártak :D Anno a Budapest Banknál buktam egy AAA kategóriás játék akciós árát, mert a Mastercardra hétvégén nem volt képes átrakni az összeget mondván, hogy hétvége van. CIB-nél ilyen probléma nincs.

(#12829) RR-13 válasza #07746304 (#12828) üzenetére


RR-13
őstag

Egyetértek! :K :C

Eddig kb. mindenki csak szidta a CIB-et, és érdekes, hogy eddig csak Te "dicsérted", meg kb. én...pedig objektív vagyok, mert a hibákat is leírtam itt elég sok esetben. :U

(#12830) INGJOKE válasza RR-13 (#12829) üzenetére


INGJOKE
veterán

Eddig engem sem szívatott még meg a cib, mert amikor használni akartam mindig ment az app, azt olvastam hogy most nem megy meg ilyenek, de nekem ritkán van adhoc jelegű utalásom, nem vagyok olyan fontos ember. Semmit nem hagyok az utolsó pillanatra, így van opció bőven. :D

(#12831) RR-13 válasza INGJOKE (#12830) üzenetére


RR-13
őstag

Na ennek örülök, hogy van más is, aki nem utálja (még) a CIB Bankot :K
Egyszer csak megoldják ezt a kb. sok technikai hibát..., ami mostanság van. :U

Most nekem a #withKEY nem megy már 2 órája...

[ Szerkesztve ]

(#12832) RR-13 válasza #07746304 (#12828) üzenetére


RR-13
őstag

Nálad megy a #withKEY :F Nekem megint semmi nem...

[ Szerkesztve ]

(#12833) RR-13 válasza axioma (#12826) üzenetére


RR-13
őstag

Ersté-nél biztos, hogy nem teljesül hétköznap este 8 és reggel kb. 6 óra között, azonnal a bankon belüli átutalás (csak hétvégén, de az sem könyvelt).
Az OTP-nél sem teljesül éjszaka szerintem az utalás, ha jól emlékszem, (csak pl. hétvégén a kártyáról kártyára pénz küldés) de lehet, hogy megváltozott már.

(Budapest Banknál sem azonnali az átutalás bankon belül, éjszaka, és hétvégén...)

A CIB-nél viszont este, éjszaka is azonnal teljesül, könyvelődik, ami ezek szerint még a Rafi-nál lehet így. :U

(#12834) axioma válasza #07746304 (#12828) üzenetére


axioma
veterán

Nekem tobbszor probaltam, nem ment a wtithkey, hibat dobott, esely se volt kivarni. A hitelkartya megtortent fordulasa es egyenlege kellett volna... igaz csak ellenorzesre, ugyhogy levasaroltuk, remeljuk rendben lesz.

(#12835) axioma válasza RR-13 (#12833) üzenetére


axioma
veterán

Hat este kiprobaljuk, majd beszamolok. Szerintem raktunk mar ejjel penzt a gyerek szamlajara, de teny, hogy a hetveget tudom biztosan, nem kulonboztettem meg az ejszakatol.
Raiff-nal promoztak is vagy 3 honapja hogy marpedig naluk mar bankon belul 0-24 azonnali. De legutobb azt is vasarnap hasznaltam, azt is kiprobalom ha el nem felejtem.

[ Szerkesztve ]

(#12836) RR-13 válasza axioma (#12834) üzenetére


RR-13
őstag

Nekem egész nap nem sikerült a wtithKEY generálás..., azért ez már túlzás.., nem tudom mit csinálnak ennyi ideig. A hiba már nincs is kiírva az oldalukon, már a CIB24 sem mondja be :(((

Ez a mai nap egyébként ilyen, mert sem a Freemail , sem az Ügyfélkapu e-papír rendszere nem nagyon megy... egész nap akadozik mindkettő :Y
Lehet, hogy összefügg a CIB az e-papírral, meg a Freemail-el :D

[ Szerkesztve ]

(#12837) INGJOKE válasza RR-13 (#12836) üzenetére


INGJOKE
veterán

freemail? te úr isten... iwiw-ed is van még? :D :D :D

(#12838) RR-13 válasza INGJOKE (#12837) üzenetére


RR-13
őstag

Na! :DDD Iwiwem nincs, és nagyon nem is volt :D
A Freemailt POP3-al használom, és így a felület nem érdekelt eddig.
A Gmail is lassú sok esetben, ezért feleslegesnek tartottam váltani.

Viszont most beszéltem telefonon a CIB24-el, és jó fejek voltak mert ... :C

[ Szerkesztve ]

(#12839) goop válasza RR-13 (#12838) üzenetére


goop
őstag

Megmagyarázták, hogy miért nem megy a banki rendszer majd 1 napja? :D
Amúgy Gránit bank is utal éjjel nappal bankon belül, 7/24 be. Évek óta tudja, az fix.

[ Szerkesztve ]

(#12840) eastsider válasza eastsider (#12785) üzenetére


eastsider
nagyúr

breaking. ma megigényeltem újra, ma hívtak és meg is kötöttem sikeresen :R

(#12841) Szólista


Szólista
senior tag

Sziasztok!

Erste ügyfélszolgálat: felhívtam őket mert nem kaptam sms-t a kártyahasználat után. Az ügyintéző azt mondta,hogy náluk minden rendben van a szolgáltatónál reklemáljak.Telekom kétszer felhív ott minden rendben. Ujból Erste másik ügyintéző és láss csodát kiderült,hogy 2e ft volt megadva az sms-nél.Kiderült,hogy ma volt egy kis probléma smsküldéssel de nem ezért nem kaptam meg az üzeneteket. Ő sem értette miért mondta a másik ügyintéző,hogy rendben volt.

Nem vagyok normális. Na és?!

(#12842) goop


goop
őstag

Nekem még mindig mindenféle hiba kódokat dobál a cib mobil appja...
Elvileg utaltam, remélhetőleg reggel el is megy. Néha bejön rendesen a kezdő oldal, egyenleg stb, néha csak a nagy üresség.

(#12843) cocka válasza RR-13 (#12838) üzenetére


cocka
veterán

Lehet, hogy lassú, de nyilván sokkal stabilabb háttér van mögötte egyrészt, másrészt gmailhez van IMAP. Szóval simán tudod levelezőkliensből úgy működtetni, mintha a webes felületet használnád, csak nem kell a sok bullshit reklámot nézni és nem kell idomulni a felületen lévő változtatásokhoz. IMAP-ban az a jó, hogy valós szinkront állíthatsz be és bár letölti a levelek fejlécét a gépedre is, a tartalmukat bejelentkezés nélkül nem tudod elérni. (ha mondjuk megjegyezteted a jelszót a klienssel, akkor nyilván igen)

(#12844) RR-13 válasza Szólista (#12841) üzenetére


RR-13
őstag

Szia.
Ez az egész most nem egészen volt világos :N
és ez sem:
"2e ft volt megadva az sms-nél" Ki adta meg és hol?
És akkor végül is miért nem kaptad meg az sms-eket?

Az Erste 2.000 Ft alatti vásárlás után nem küld értesítő sms-t már 2 éve kb. :U

(#12840) eastsider: Ezt most magadnak írtad :F

(#12845) RR-13 válasza cocka (#12843) üzenetére


RR-13
őstag

Több oka is van, hogy nem fogok váltani fő Freemail-es e-mail címet.
Egyébként mellette van már 8 éve Gmail fiókom is, ismerem jól, de ott nem tudtam megadni rövid e-mailt, mert rengeteg felhasználó van, és nekem nem mindegy, hogy az e-mail címem 5 karakterből vagy 10-ből áll!
Ezért addig marad a Freemail, amíg nem omlik össze végleg. :(((

(#12846) #07746304 válasza RR-13 (#12829) üzenetére


#07746304
törölt tag

Általában akiknek megy, azok nem panaszkodnak ;)Magunk között szólva annak, hogy voltam Budapest Bank ügyfél meg FHB-s is, annyi a haszna, hogy szereztem tapasztalatot, de mai fejjel nem szakítanám meg a CIB-bel 2 évre a 2005 óta tartó kapcsolatomat. A BB-nél kompromisszum kompromisszum hátán volt, úgy estem be az FHB-hoz, hogy annál rosszabb egyébként sem lehet... aztán kiderült, hogy mindig van lejjebb :D Viszont tapasztalatot szereztem, amikor jött ez a Raiffeisen-es agitálás, hogy 20+10K-ért menjek át, aztán megnéztem a az értékeléseket, mondtam, hogy kösz, de nem :D Ráadásul tökéletes bank nincs, ha lenne, kihalnának a többiek :D

(#12847) RR-13 válasza #07746304 (#12846) üzenetére


RR-13
őstag

Nagyon is igaz, amit írtál! :K
Ennyire rossz volt az értékelése a Rafi-nak :F

Ma olyan kellemes csalódásban volt részem a CIB Banknál, ami az utolsó 10 évben egyik bank sem produkált soha, főleg így, ahogy a CIB. :C
10x jobb a hozzáállásuk "bizonyos dologhoz", mint más banknak.
Csak ennyit írok, ami publikus. :U

[ Szerkesztve ]

(#12848) nimfas


nimfas
addikt

Erste netbank után nekem kicsit kínai a CIB-es netbank-ja.

Hol lehet pl csoportos beszédést, és állandó utalást beállítani. Erste Bank-osnál volt rá direkt külön "almenü" az utalás alatt.

Egyszerűen nem találom sehol. :W

Van erről leírás, akár képes is, mert úgy látom ehhez szőke vagyok.
Utalásnál értéknapot tudok megadni, de azt hogy évente/havonta ugyanakkor utaljon azt nem találom.

Előre is köszönöm a segítséget!

(#12849) #07746304 válasza RR-13 (#12847) üzenetére


#07746304
törölt tag

:R

Igen, hát ott voltak a hiányosságok felsorolva, hogy 2020-ban nincs NFC, biometrikus azonosítás... helyette SMS-ben küldözgetés, mint az okostelefonok előtti időkben, olyan 2007 körül.

(#12850) kleinguru válasza RR-13 (#12847) üzenetére


kleinguru
addikt

Raiffeisen tapasztalatok:
+ Curve azonnal megette a kártyát nem kellett ellenőrző számokat másolgatni
+ Van nfc-s automatájuk (jó ötlet, előbb utóbb telefon segítségével is vehetek ki kp-t)
+ A zárolásban lévő tételeket is kiírja a netbank, hogy ki zárolta (ezt még korábban egyetlen banknál sem tapasztaltam (Erste, CIB, OTP, Axa)

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.