Hirdetés
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Babavárónál mennyire érdemes meglépni hogy számlát nyitok másik banknál, majd a kiutalást követően megszüntetem a számlát?
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
merqree
őstag
GránitBank 2014óta, csak pozitív tapasztalat. (Nekem még szerencsám volt, mert anno, volt egy akció, hogy ha 150ezer forintot a technikai számlára utaltam, akkor kijöttek személyesen aláírni a papírokat, így sehova sem kellett mennem, ők jöttek hozzám.)
Most legutóbb ugyan becsúszott az SMSdíj, amit tévesen vontak le, de másnap jóváírták.Szóval részemről a Gránitra egy szavazat.
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
Bankváltás előtt állok, az OTP-vel szeretném megszakítani a kapcsolatot.
A bankmonitor ajánlása alapján 3 ajánlott bankszámlát kaptam:
Cib bank - eco
Gránit - bajnok
Magnet - DiamondEzek közül bármelyiket választom, nem lövök nagyon mellé, ugye? Tudtok mondani pozitív és negatív tapasztalatokat?
Előre is köszi.
-
axioma
veterán
Raiff tegnap me'g nem tudta mi lesz, ma kuldott emailt mind a hitelkartya, mind valami masik (talan folyoszamlahitel, kitoroltem a levelet) moratoriumarol. Engem csak az elobbi erint. Sima atutalassal ment eddig is, ha fizetjuk ahogy eddig az egyenerteku a moratoriumrol lemondasrol.
Viszont feltunt a feltetelek kozott, hogy csopbesz.-edetni is lehet, legalabbis kulon irtak rola. Van akinek sikerult masik hitelkartyarol csopbesz-edetnie? Es ha igen, 5%-ot vagy mindet? [Csak ha valaki gyakorlatbol tudja, nem a leirasbol kiolvashato erdekel.] -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13887 üzenetére
Na ez jó hír
Akkor át tudták vezetni simán a hitelkártya számládra
Érdekes, hogy a bankszámla máris eltűnt.. Május 4 végdátumra emlékeztem...
Akkor valószínű a csomag átváltás miatt a rendszer hibásan kezelte a zárást, amire tippeltem, és ezért visszajár az egész pénz. -
pictigjis
senior tag
most beléptem a netbankba, és választ ugyan nem küldtek (még), de a bankszámlám már eltűnt, a hitelkártyaszámlán pedig "átvezetett összeg jóváírása" jelöléssel megjelent a pénteken elkért 2852 forint
lett tehát nullás kiszálló végül, csak sokkal körülményesebben, mint kellett volna. sebaj, ennek is vége legalább
-
RR-13
őstag
CIB Bank értesítése:
Rendszerfejlesztés - 2020.04.09.
Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.04.09. (csütörtök) 00:00-04:00 óra között
- a CIB Bank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatóak, vagyis az említett időszakban velük a vásárlás és a készpénzfelvétel kapcsán is fennakadások lehetnek, továbbá
- a POS szolgáltatás nem lesz elérhető. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #13884 üzenetére
Felesleges ezt ennyire részletesen elemezni...
Mivel volt okom, hogy teszteljem az OFFLINE fizetést, ezért figyeltem a terminált!
Amint odaérintettem a közelébe, azonnal kiírta, hogy elfogadva, és nyomtatta a papírt is!
Az ONLINE engedélyezés minimum 3x tovább tartott.Megjegyzem, hogy senki nem állította, hogy az 5 ezer alatti érintéses fizetések, azok mindig OFFLINE történtek!
Azt írtam több esetben is, 2017-ben is, hogy egyik kártyával OFFLINE "engedte" a másikkal nem.
A minimum 7 eset, meg egy bizonyos patikában volt, és emlékszem, és nem csak erre...Ezt nem értem miért nekem címezted reakciónak:
"Abban nem hiszek, hogy kezdetben az internet lassúsága miatt, a gyorsítás céljából volt "OFFLINE"."
Ezt nem (én) állítottam."Szerintem nem. Eredetileg is volt mindig legalább, a terminált üzemeltető banknál érvenyességellenőrzés."
Az én ismereteim szerint a tranzakció OFFLINE-ként ment végbe, és nem kért engedélyt, talán ezt nevezik „tárolás-továbbítási" eljárásnak.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Egyébként fizettem már az elmúlt 10 napban 5 ezer feletti, de 15 ezer alatti összeget, és sehol nem kért PIN kódot sem az Erste, sem a Budapest Bankos kártyatípusánál a terminál.
Nem kétlem. Erste, BB már biztos átállt. Nekem CIB-es Visa-m és Mastercardom (nem használom) van. Tegnap a debit Visa-val kért PIN-t, lehet mamár nem kérni. Tehát a CIB-es Visa-kártyákat tegnep még nem állították.A mai helyzet már más, teljesen más, mint a 2017., 2018. év volt.
A kérdés, hogy miért változtattak volna a bankok?
Abban nem hiszek, hogy kezdetben az internet lassúsága miatt, a gyorsítás céljából volt "OFFLINE".
Amit az internet gyorsaságának hívunk, az valójában az internetkapcsolat kapacitását jelenti. 1 sec alatt, mennyi adat, bit megy át. A bit sebessége állandó, mennyiségtől független. Nagy adatmennyiség nagykapacitású halózaton, nem gyorsabban, hanem rövidebb idő alatt megy át.
A terminál és az elfogadó bank között pici adatcsomagok cserélődnek. Ha 20-30 terminál egy
vezetéken keresztül kapcsolódik, akkor sem százas megbites nagyságrendről van szó.Vagy a letiltott kártyás, fedezethiányos tranzakciók változtatást követelő mértéke miatt? Ennek mértéke staisztikailag előre prognosztizálható volt. Be se vezették volna az "OFFLINE" tranzakciót, ha így lenne. Ráadásul nem volt kiírva a terminálokra, hogy 5 ezer alatt "OFFLINE" működik-e vagy sem. Egy csaló honnan tudhatta volna, hogy hol kell vásárolni?
Szerintem nem. Eredetileg is volt mindig legalább, a terminált üzemeltető banknál érvenyességellenőrzés.
Te többször, legalább 7-szer nem láttad a "kapcsolódás" üzenetet megjelenni. Hihetetlen statisztikai memóriád lehet, hogy erre 1-1, 5 év után így emlékszel.
Én nem vitatom, hogy így volt. Erre lehet egy magyarázat, hogy a banki ellenőrzés gyorsabban (rövidebb idő alatt) lefutott, mint a te rekció időd. Megjelent egy ezredmásodpercre, de már jött a következő üzenet.[ Szerkesztve ]
-
-
dptrsk
addikt
válasz petipetya #13878 üzenetére
Ahhoz, hogy működjön 2 feltétel kell:
1, a kártyabirtokos bankja tudja a kétfaktoros hitelesítést
2, a webshop kártyaelfogadó modulja tudja a kétfaktoros hitelesítéstMivel sokan elindultak a 2FA-val 2019.09.14., de gondolk voltak, azok a webshopok akik féltek a vásárlószám visszaeséstől a kötelező bevezetésig kikapcsoltatták ezt a funkciót, majd amikor kell a stabilabb verziót vezessék be inkább.
(Van olyan bank is, ahol ki lehet kapcsoltatni a 2FA védelmet, mivel még nem kötelező)[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #13875 üzenetére
Írtam a következő hsz-ben, hogy 2019. március óta nem tapasztalok OFFLINE fizetési jóváhagyást, olyat ami kapcsolódást nem igényelt.
A mai helyzet már más, teljesen más, mint a 2017., 2018. év volt.Egyébként fizettem már az elmúlt 10 napban 5 ezer feletti, de 15 ezer alatti összeget, és sehol nem kért PIN kódot sem az Erste, sem a Budapest Bankos kártyatípusánál a terminál. Ezt tapasztaltam.
-
sifarr
senior tag
Korábban legalább 7 esetben volt a dombornyomott Esrtés h.kártyás, 5.000 Ft alatti "érintéses" fizetés OFFLINE!
Jó, akkor gondolkozzunk logikusan a mai helyzet alapján.
Ha ezek offline tranzakciók voltak, akkor nem volt kapcsolat az elfogadó bankkal (fedezetvizsgálathoz még a kibocsátó bank is kell), tehát a terminál szoftvere döntötte el, hogy 5000 alatti, tehát mehet offline.
Most folyamatosan állítják át a rendszert, felemelik az 5-öt 15 ezerre.
Trafik. Kérdezem, megy a 15? Boltos: igen, sokszor.
Vásárolok 8 ezerért , terminál pedig kéri a pint-t.
Akkor most a terminál szoftvere döntötte el, hogy az egyiknek igen, nekem meg nem? Nem!
A terminált üzemeltető bank szoftvere már tudja kezelni a módosítást. És az elfogadó bank rendszere tudja, hogy melyik kibocsátó bank melyik kártyatípusára emelte fel a limitet, és melyik nem. Ennek alapján üzen vissza a terminálnak, hogy kérje a pin-t. -
RR-13
őstag
Talán az Ersténél olvastam azt, hogy a PSD2 bevezetése után nem minden esetben küldenek sms jóváhagyó kódot, illetve kérnek alkalmazásban törénő jóváhagyást, hanem random dönti el a webshop fizetési rendszere (bankja), hogy kér e jóváhagyást vagy nem.
Ez lehet az oka annak, amit tapasztaltál -
cocka
veterán
válasz Hintalow #13867 üzenetére
az abebooks is így működik (a legnagyobb antikvár köny aggregátor)
Meg a legnagyobb harácsoló is a szállítási költségek terén. Raklap számra árulják az 1 dolláros könyveket, de a szállítási költség horribilis összeg. Az meg külön vicc kategória, hogy szállításonként és könyvenként is külön díjat számolnak. Aztán a fasza kis pár száz forintos könyvhalmodból lesz egy többtízezres tétel, mert "posta".
RR-13
Mondok jobbat. Magyar webshop, kétszer fizettem PSD2-es mizéria bevezetése után, nem ugyanabban az időpontban, de ugyanannál a webshopnál. Egyiknél valahogy elmaradt az sms, a felületet sem töltötte be, ahova a kódot kellett volna írni. Ennek ellenére a fizetést a rendszer elfogadta. Na ennyit a PSD2-ről.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13869 üzenetére
Jól írod, én is hasonlóra következtettem abból, amit leírtál korábban..., jól megszívatták az embereket, akik hagyták átváltódni
Annyira új volt a csomag, hogy a rendszer még nem volt felkészítve a közös megegyezésre, mert nem számítottak erre, hogy valaki az átváltás napján mondaná így fel -
pictigjis
senior tag
az eddigi tapasztalatok alapján nagyon úgy tűnik, hogy akinek már átminősítették a számláját privilégium standarddá, azok közül senkinek sem ajánlott az erste rendszere közös megegyezést, akár volt bankkártya, akár nem. talán a váltással is összefügg a dolog, mindenesetre minden érintettnek utólag kell leveleznie a pénzéért
-
RR-13
őstag
válasz Hintalow #13867 üzenetére
Igen ez rendben van, de mi saját magunk tapasztaltuk a kártyatípus különbsége miatti, OFFLINE érintéses fizetést.
Ott konkrétan azonos VISA h.kártyák voltak, az egyik fő a másik társ, és itt ugye nem lehetett ok a régi terminál, vagy a kapcsolat lassúsága.Jelenleg ilyen különbség szerintem sincs egyébként, mindig kapcsolódik a terminál, igaz már MasterCard kártyáink vannak.
Az Amazon-os dolgot értem, de nem az ő oldalukról nézem az okát a CVC2 be nem kérésének, hanem vásárlói oldalról, a mi szempontunkból, és így nem annyira biztonságos, igazából ezért tartom "botrányosnak"...
Az abebooks-ot nem ismertem egyébként, mint hasonlóan eljáró céget...
[ Szerkesztve ]
-
Hintalow
senior tag
Régebben a paypass azért ment sokszor tényleges kapcsolat nélkül, mert így tudták megoldani a gyorsaságot (sok helyen a gyenge netkapcsolat/ócska terminál miatt) az infrastruktúra fejlődésével már kevés olyan hely van, ahol a kapcsolat és a terminál ne tudna azonnal felépíteni kapcsolatot a bankkal, így mostanra eltűntek a fedezetvizsgálat nélküli tranzakciók szinte teljesen.
Nem csak az amazonnak van ez megengedve amikor utoljára utánanéztem, a cvv kód mellőzése bárkinek adott egy bizonyos tranzakciószám, némi extra költség (több a % a biztonsági kód nélküli tranzakciók után) és megfelelően kis számú chargeback (tehát hatékony belső reklamációkezelés után)
persze ezekre publikus adatok nincsenek, de valszeg nem kicsik, lévén , csak a nagy piaci szerplők csinálnak ilyet.
Az amazon mellett még az abebooks is így működik (a legnagyobb antikvár köny aggregátor) és japánból történő vásárláskor is tapasztaltam már ilyet.(de jellemzően az angolszász országokban vannak ilyenek igen)Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
RR-13
őstag
Igen én nem találkoztam már OFFLINE fizetéssel kb. 2019. március óta.
Remélhetőleg nem is fogok.Amikor még korábban 2017. és 2018-ban, több helyen fizettem dombornyomott h.kártyával, akkor rá is kérdeztem minden boltban, hogy az OFFLINE fizetés mitől függ, és azt mondták, hogy kártya típustól függ, hogy a terminál mikor alkalmazza az OFFLINE fizetést, és nem ők állították be.
Talán még azt is mondták, hogy bizonyos időszakban alkalmazza a terminál az OFFLINE fizetést, ha olyan a kártya. Ebben kicsit kételkedtem, mert bármikor mentünk, akkor a fő hitelkártyával, szerintem mindig OFFLINE történt a fizetés.
Lehet egyébként, hogy alapbeállítás volt az hogy, ha a terminál olyan kártyát érzékel, akkor alkalmazhatja az OFFLINE fizetést.
Teszteltem később, bementünk ketten a patikába, a fő h.kártyával, és a társ h.kártyával is, és egymás után fizettünk ugyanannál a terminálnál 5.000 Ft alatt, érintéssel.
A társ hitelkártyával történő fizetés után jött értesítő sms, és az ONLINE fizetéssel történt (kapcsolódás is volt), a másik fő hitelkártyás fizetés után sms nem jött, (kapcsolódás nem volt) és így az OFFLINE történt.
Majd ez zárolt tételként sem jelent meg.Vagyis terminál/beállítás, és kártyafüggő volt a dolog régebben biztos.
Erről korábban is írtam itt a Topikban, hogy ezt tapasztaltuk, mert hiányoltuk az értesítő sms-t
Tudtam, hogy ha megérkezik az sms, akkor a tr. ONLINE történt, ezért figyeltem is.Egyébként az Amazon -al kapcsolatos online fizetés leírásoddal teljesen egyetértek, mert az botrány, hogy nekik miért van ez így megengedve, sehol máshol nem tudok ilyenről, hogy a CVC2 kódot nem kell kérni.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #13856 üzenetére
A contactless fizetés sohasem offline, dombornyomott kártya esetében sem.
Korábban legalább 7 esetben volt a dombornyomott Esrtés h.kártyás, 5.000 Ft alatti "érintéses" fizetés OFFLINE!
Nem láttam, hogy kiírta volna a terminálon, hogy kapcsolódás, hanem egyből elfogadta a fizetést.
(mondjuk az tényleg érdekes helyzet lehetett volna, ha valaki letiltott kártyával fizet OFFLINE)A fenti vásárlások összege nem jelent meg a zárolt tételeknél, hanem 2-3 nap elteltével könyveltként jelent csak meg.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz pictigjis #13861 üzenetére
Nekunk kellett de tudtuk elore, kivettuk 300e-esevel (nekem az akarhanyszor ingyenes, eggyel nagyobb csomag van ugy fel eve, megoldjuk a penzutaztatast MAK-kal). Meg megoldhattuk volna MAK-on at olcsobban, ha nem is ingyen, a napelemrendszer miatt valami ilyesmi osszeg kellett (de itt nincs kozel eleg automata... leghamarabb 12km-re es onnan befele).
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #13860 üzenetére
viszont telefonon lehet kérni kétezer valamennyi forintért 24 órás "kimaxolást". a raiffeisen automaták egyszerre 800 ezret tudnak kiadni, a számlához pedig négy ingyenes kpfelvétel jár raiffeisen atm-ből. vagyis 3,2 milliót is fel lehet venni egy nap, ha nagyon kell, ebben a kétezervalamennyi forintban pedig minden költség, a tranzakciós illeték is benne van
de nekem még soha nem volt kevés a 300 ezer, ráadásul curve kártyával kombinálva nagyon rugalmasan meg lehet oldani a felvételeket idegen atm-ből is
-
axioma
veterán
válasz hodostamas #13855 üzenetére
Nekem prmiumom van naluk, talan ket eve.
Hatrany:
1. napi vasarlasi limit minden kartyan darabra 15. Felszabadulok az ebay-re ez mar keves is... volt hogy utana masik bank kartyajaval kellett az ebedemet fizetnem emiatt, hiaba volt sokszazezer koltheto (hitelkartya, de mind1). Valami 6e ft koruli osszegert engedik a modositast. A legegyszerubb kikerulese egy ingyen Revolut, 1x feltoltod [kartyas vasarlas, hitelkartyarol nem mernem de betetirol tokeletesen mukodik], es a rev. kartyarol darabra mehet barmennyi
2. kp-felvet max. 300e. Akarmilyen kiemelt vagy es napi, nem keszulekenkenti.
3. a mobilbankban az allando atutalasokkal mindig szivok, mert a megadas napjan is teljesiteni akarja... ja mobilbankban is van 10 db tranzakcio megadasa per nap limit.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz hodostamas #13855 üzenetére
Nem írtad milyen eszközről van szó:
Van ApplePay (és ezáltal NFC fizetés is) Raiffeisennél.
B megoldás: a Simple app androidon -
addikt
válasz hodostamas #13855 üzenetére
Azt is megoldották már iOS vonalon.
Apunak is androidos a készüléke - CURVE kártyát már elintéztem neki - várjuk, hogy engedélyezzék a Google Pay-t.
Korábban még nem volt Apple Pay, addig a CURVE-vel használtam (persze azóta is).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
sifarr
senior tag
Úgy vettem észre, hogy az a trend, hogy erről a boltok folyamatosan szoknak le, mert gondolom rengetegen panaszkodtak az offline-ság miatt.
A contactless fizetés sohasem offline, dombornyomott kártya esetében sem.
Annyi mindenképpen meg történik, hogy a terminált üzemeltető bank megvizsgálja (kapcsolódás), hogy a kártya érvényes-e, nincs-e letiltva. Az megtörténhet 5 ezer (most 15 ezer) alatti fizetés esetében, hogy az elfogadó bank nem kér online egyidejűleg engedélyt a kibocsátó banktól a tranzakcióra, amit a kibocsátó bank fedezet vizsgálat függvényében engedélyez vagy sem.Az hogy van egy flag, amit a kereskedő beállíthat vagy a bank, az ne legyen már opcionális.
Ez a beállítás valóban opcionális, de nem a te igényeid szerint fognak dönteni.
Ha a tranzakció során nincs engedélykérés a kártyakibocsátó banktól, akkor ez a gyakorlatban pár másodperccel lerövidíti a lebonyolítás idejét. Nagyforgalmú helyen elvben gyorsítja a fizetést, a pénztárok kapacitását növeli. Gyakorlatilag azonban értelme nincs. Az üzlet nem nyer vele, a kártyahasználónak valóban kényelmetlen, hogy nála a lekönyvelésig nem jelenik meg a tranzació. De nem mi döntünk.... PSD2 kapcsán van ... Ha az Amazon bármely (akár európai) honlapján fizetsz kártyával, a kártya megadásakor még a CVC2 kódot sem kérik, ...
Más (lazább) a kártyahasználat biztonsági szabályozása az USA-ban, mint Európában. Ott a cvc2 használata is opcionális. A PSD2 is Európára vonatkozik. Ezért nincs pl. az Amazonnál második biztonsági elem (pl. sms). Hogy ott is bevezetik-e, majd elválik. -
addikt
válasz hodostamas #13853 üzenetére
Igen. Kicsit hiányzik a push notification, de egészen jó az appjuk is.
Valamiért nem tudom beállítani (be van, de nem működik) a face idt.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
cocka
veterán
Úgy vettem észre, hogy az a trend, hogy erről a boltok folyamatosan szoknak le, mert gondolom rengetegen panaszkodtak az offline-ság miatt.
Az offline feldolgozásnak akkor van értelme, ha valóban offline volt a tranzakció. (imprinter és társai) Kérdésedre válaszolva egyébként... gravírozott bankkártyám van, nem dombor.
De amikor de facto semmi köze a tranzakciónak az offline-sághoz, akkor ne tegyünk már úgy, mintha tényleg offline fizettünk volna, holott a terminál kiírja, hogy kapcsolódás... Az hogy van egy flag, amit a kereskedő beállíthat vagy a bank, az ne legyen már opcionális. Vásárlói szemszögből: kinek jó az, hogy újra elköltheted, akár több napos határidővel is azt a pénzt, amit már egyszer elköltöttél?
Mellesleg ha már itt tartunk az összes netes vásárlás is papíron CNP tranzakciónak minősül, ott mégis mindig tudnak zárolni. De érdekes.
A másik furcsaság meg a PSD2 kapcsán van, ha már itt a netes tranzakciókat említettem. Ha magyar webshopban fizetsz kártyával rögtön küldik az smst a hitelesítés miatt. Ha az Amazon bármely (akár európai) honlapján fizetsz kártyával, a kártya megadásakor még a CVC2 kódot sem kérik, a cucc kifizetésekor meg abszolúte semmilyen kódot nem küldenek smsben, sőt a tranzakciót sem azonnal végzik el. Ez utóbbi mondjuk idegesített is, hogy rányomsz, hogy pay now vagy jetzt bezahlen, aztán nem azonnal zárolnak ott se, hanem ilyen ejj ráérünk arra még, majd egy óra múlva elindítjuk a tranzakciót. Addig meg nézel ki a fejedből, hogy most addig mi van.
-
egykori
őstag
válasz MrPeekaboo #13846 üzenetére
A banknál volt egy téves beállítás, ezért nem jött semmi. A telefonomon (Xiaomi Mi 9) minden jól volt beállítva.
-
cocka
veterán
Nem volt offline, mert már korábban fizettem ugyanott és akkor zárolták. Nem hiszem, hogy ezt utólag módosítják. Azt el tudom képzelni, hogy contactless fizetés eddig offline módon ment, most meg már online. De kétlem, hogy fordított lépést megtennének. A fizetés ugyanannyi idő, az egész csak adminisztratív módon látszik másképp.
-
-
addikt
nálam, a téves sms díj levonáson kívül, jól működött a rendszer. (Android)
tegnap többször vásároltam, mindig perceken belül jött az értesítés, és az összeg is zárolva ("kártyafoglalás") lett.egyébként az sms levonást is úgy vettem észre, hogy jött egy "egyéb" típusú isms tőlük, hogy téves terhelés történt, de hamarosan javítják (azóta ugye megtörtént a javítás). ezután az értesítő után órákig nagyon lassú volt az Android-os app, gondolom egy csomóan megkapták az értesítést és hirtelen megugrott a terhelés.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
aktív tag
náluk a héten - főleg a végefelé - megint vérzett pár sebből működés... nálam jó 1 napig eBankból nem dolgozta fel a tranzakciókat sem (túl hosszú időre hivatkozott de még ügyfélszolgálat sem látta nyomát, többször beszéltünk), hibás sms díj terhelés amit azóta jóváírtak, aztán volt, hogy egyenlegből levonta ugyan a fizetési tranzakciót de számlatörténetben nem volt nyoma (jóval később megjelent) és az ellenkezője is, miszerint az egyenleget nem csökkentették a foglalási tranzakciók...
azért hétvégére helyrebillent...
szerk.: ja, netBank működött végig, bár onnan is sikerült kitiltanom magam valahogy, bár a böngészőből ment a jelszó, mint eddig is... de jelszó reset után ott már rendben volt minden.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Dombornyomott esetleg a kártyád?
Csak azt tudom elképzelni, hogy OFFLINE volt a rendszer a fizetésnél, és ezért csak később kapja meg a bank a tételt, és teszi majd zárolásba, vagy már csak lekönyvelik.Mi régebben az Ersténél jártunk úgy, hogy patikás vásárlás után nem jelent meg a zárolás alatt a tétel, majd 2 nap múlva megjelent könyveltként.
-
cocka
veterán
A gránitbanknál mostanában nem divat zárolni? Ott a lóvé a számlámon, amit már elköltöttem. Kártyafoglalás néven sincs semmi a számlatörténetben. Zárolások közt sincs. Akkor hol van?
-
addikt
válasz #20238798 #13836 üzenetére
ha van hiteled, vagy hitelkártyád, akkor lehet tájékoztató a moratóriumról. ha az elmúlt két évben nem voltál benn személyazonosságodat igazolni (vagy más úton ezt nem tetted meg), akkor lehet arról valami tájékoztatás, hogy ebben az időszakban miként kell ezt megtenni. vagy megszűnik a számlacsomagot. ilyesmikre tudnék tippelni. (feltételezem, hogyha törlesztés-elmaradásod lenne, akkor nem kérdeznéd, hogy mi lehet az)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz #20238798 #13831 üzenetére
Igen, menj érte. Ugyanis hivatalos leveleknél az ajánlott levél kétszeri kiküldése után kézbesítései vélelem áll be. Azaz a bank úgy tekintheti, hogy ő tájékoztatott téged, miközben nem tudtad meg a tartalmát.
(Igen ez a magyar jogrendszer baromsága, de egyfelől valahol érthető, hogy nehogymár valaki azért ne tartson be egy határozatot --amiről előre tudja, hogy jönni fog--, mert nem hajlandó átvenni; másfelől, azzal, hogy te most ezt a levelet nem vennéd át, a jogrendszert még nem reformálnád át. )It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
petipetya
nagyúr
válasz #20238798 #13829 üzenetére
Dehogy volt irónia. A legutolsó ajánlott levél amiért postára mentem, a NAV-tól érkezett még az analóg bevallás korszakában. Elrontottam az 1%-os felajánlást, és azt lett volna mód javítani. Természetesen előtte ideges voltam, amíg át nem vettem. Azóta nem is nagyon érkezett ajánlott küldemény országon belülről, de ha igen, annyiban hagytam. Sehol sem volt olyan banki vagy más dolgom, amely okán a sárga csekkesek miatt akarnék negyed órát várakozni a postán. Nyilván mindenkinél más körülmények vannak, tehát nálad lehet érdemes átvenni.
Ha más cég lépés egy PDF-be elektronikus aláírást tenni, akkor oldja meg mindenki más is, és igazítsák hozzá a jogszabályokat a digitális világhoz, hogy végre kivesszen ez a papír alapú ügyintézés. Nem tudom minek kellene még történnie ehhez a mostani helyzetben kívül, de a posta teljes megszűnése sokat lendítene a dolgon.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
RR-13
őstag
Akkor kérek mindenkit, hogy a Transferwise -al kapcsolatos dolgokat a továbbiakban a saját Topikjában beszéljétek meg, ahol egyébként hamarabb választ is kaphattok a felmerült kérdésekre! Köszönöm!
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz dptrsk #13783 üzenetére
Tegnap újraraktam az app-ot és észre se vettem, hogy jött új verzió belőle! Köszi az infót! A push-t mostmár jól tudnám tesztelni, ha az OTP is bevezetné ezt a fizetési kérelmet. Küldtem egyet oda, de csak a státusznál látom, hogy elutasítva. Gondolom az ki van védve, hogy saját magamnak küldjek ilyet. ;-)
-
cocka
veterán
válasz Bacusuz #13821 üzenetére
Érdekes, mert a sima devizaváltójukban meg szerepel.
https://transferwise.com/gb/currency-converter/rsd-to-huf-rate?amount=1
[ Szerkesztve ]
-
Edy89
csendes tag
válasz kircsi21 #13816 üzenetére
Adtam meg másik bankot, igen, csak azért hagytam rajta ennyit, mert nem voltam benne biztos, hogy a régi számlakivonatokért fognak-e még bármit felszámolni a többi költségen kívül (nem számoltak végül).
Egyébként most épp "Központi technikai hiba" miatt se a Netbank, se a mobilapp nem enged be.
[ Szerkesztve ]
-
kircsi21
csendes tag
Én még mindig tartom a 13757. hsz-ban írtakat, miszerint forgasd meg a 150e Ft-ot még április 15-e előtt, ezzel veszteni nem fogsz semmit max. nyerni a végén, ha észhez térnek az Ersténél. Írom ezt azért, mert elég sok anomália lépett fel ezekkel a számlazárásokkal kapcsolatban a tegnapi és mai napon... És egyelőre épeszű, hatályos hirdetménynek megfelelő magyarázat nincs a történtekre. De még1x, ezzel a lépéssel veszteni nem fogsz. Szerintem.
Mi lesz a 10e Ft-tal? Adtál meg számlaszámot a maradvány összeg kiutalásához? Én balfék módra adtam meg, ahelyett, hogy közvetlenül a zárás előtt az ügyintéző orra előtt elutaltam volna másik számlámra 0 Ft-ért mobilbankban... Mert így ez 577- Ft utalási költségbe fájt.
[ Szerkesztve ]
-
Bacusuz
addikt
Sziasztok!
Szerbiába szeretnék 1-2 havi rendszerességgel pénzt küldeni egy bankszámla számra.
A pénzt a bankkártyáról tudja majd leszedni. Nyugdíjasnak küldöm, aki nem kezeli az online felületeket és az okostelefonok világában sincs jelen.
Szerintetek melyik bank vállal devizautalást RSD azaz Szerb Dinár valutanemben?
Budapest Bank nem tud.Eddig a western union-t és társait próbáltuk, de túl magasak a költségek.
Esetleg bármilyen ötlet?
Revolut sajnos nem opcióÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
egykori
őstag
válasz MrPeekaboo #13780 üzenetére
Nekem is megjött a jóváírás, még nem volt ezelőtt ilyen problémám.
Egyébként nagyon korrektek és segítőkészek. Legutóbb az iSMS beállítási gondomnál addig nem adták fel, amíg meg nem keresték a hibát, pedig már mondtam, hagyjuk az egészet, nem ér annyit, de a kedves hölgy azt mondta, addig nem hagyja, amíg meg nem oldják, mert annak működni kell.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13811 üzenetére
Továbbra is azt gondolom, hogy ha nincs már semmi, ami a számlához kötődik, csakis a számla van meg önmagában, és több, mint 30 napja meg lett szüntetve a hozzá kapcsolódó kártya stb, akkor a rendszer felajánlja a másnapi zárással történő megszüntetést.
Amennyiben az ügyintéző valamit "nem jól" csinál, vagy nem jó helyről indítja el a megszüntetést, vagy a kalkulációt, akkor lehet csak az, hogy a rendszer nem ajánlja fel.
Más okot nem tudok elképzelni erre. -
hodostamas
addikt
devisza számlát hol érdemes nyitni? Nézem pl Gránitnál ingyenes, és fél Eur a számlavezetés.
-
pictigjis
senior tag
hát, passz. de a legviccesebb, hogy a kapott papírban benne van, hogy ha a megszüntetésnek nincs akadálya, azaz nincs sorban álló tétel, bankkártya stb. akkor közös megegyezéssel szűnik meg a következő munkanapon. de azért kiszámolja, és elkéri a rendszer a 2800 forintot, amit persze lehet, hogy a végén kivettünk az egyik zsebünkből, és átraktunk a másikba, de ez a tökölődés kiakasztó és röhejes. na mindegy, remélhetőleg néhány nap múlva végleg vége
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13805 üzenetére
Igen fentebb írtam, hogy az ügyintéző nem tudja kiválasztani, hogy másnapi vagy 30 napos felmondást alkalmazzon, azonban lehet ügyintézői hiba, ha nem vesz valamit észre a számlatulajdonosnál, ami miatt a rendszer nem ajánlja neki fel a másnapi zárás lehetőségét.
Példa: nekünk az egyik számlánkat először nem akarták a másnapival megszüntetni, mert a rendszer nem engedte, azért mert "be volt ragadva" a rendszerbe egy korábbi folyószámlahitel kérelem, és az nyitott státuszban volt október óta (!), majd miután 4x elmondtam, hogy az már rég megvan szüntetve, és nincs folyószámlahitel sem, ezért oldja meg, hogy másnapi zárással szűnjön meg a számla.
Na addig kattintott ide-oda, amíg sikerült a másnapival indítani a megszüntetést, és engedte a rendszer neki.
Vagyis bármilyen hasonló anomáliák miatt sem ajánlja fel a rendszerük a másnapi megszüntetés lehetőségét, ha az ügyintéző nem veszi észre a "hibát". -
Danex
addikt
Értem
Nekem most EgySzámlám van, viszont én többnyire csak utalgatok, megbízást (közüzem stb), ezekkel a mostani számlacsomagom közel +1600Ft körül van havonta.
(1-2beszedés, 3-4 rendszeres utalás)+ sms
Ha jól látom most vezették be az azonnali utalásokkal az Erste Szabadon díjcsomagot, ez 690(990)ft és minden utalás havi 500e Ft-ig ingyenes ha jól értem?
Mert emiatt elgondolkoztam, hogy megérhetné a váltás. -
pictigjis
senior tag
igen, ugyanannál... én mondjuk azzal kezdtem, hogy mivel kártya már nincs, lehetne következő munkanapra közös megegyezés is, de állítólag ilyen gomb sincs, csak a "számlazárási kalkuláció". ez az ügyintéző tényleg nem ma kezdte, legalább tíz éve itt van a helyi erstében
komolyan érthetetlen, hogy tud ez a dolog fiókonként különbözni
-
RR-13
őstag
A felmondási idő mindig a felmondást követő nappal indul!
Nekem az Április 1. napjára kellett kifizetnem a 75 Ft-ot, mert az még nem számít bele a felmondásba, megszüntetésbe, majd 2-án megszűnt a számla, így 2-ára nem kértek díjat.
Szerintem hagyd a csudába, több munkád lenne vele, és akkor sem biztos, hogy célt érnél... főleg, ha be is kellene menned a sok utalgatás után.
Persze te döntöd el mit teszel...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest