- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Balázs2: Gmail
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
Hirdetés
-
LOGOUT
Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink → itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz
Goose-T #56650 üzenetére
Szerintem azért Arch Enemy-t nem annyira könnyű elgitározni, márhogy tecnikailag. Az, hogy milyen a zene, az más kérdés.
Hamár metál, én Vogg munkásságát ajánlom mindenkinek, például ezt a playthrough videót. Metál ritmusgitározásban most ez a top kategória, egyszerűen döbbenetes, ahogy játszik.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
Goose-T #56606 üzenetére
pedig felporszívózom a leszakadt szálakat mindenhonnan
Ez az, amit állítólag nem tudsz megtenni rendesen, akárhogy próbálod. Olyan mikrorészecskék is lejönnek, amit nem látsz, nem veszel észre, óhatatlanul a hangszedőben köt ki.
Több évtizedes tapasztalattal rendelkező hangszerész videójában magyarázta el.
-
cucka
addikt
válasz
Goose-T #56496 üzenetére
Persze, én se javasolnám, hogy Marty Friedman-től tanuljatok kéztartást
.
Amire célozni akarok, hogy ezeket a szabályokat okkal találták ki. És ha tudod, mi az oka, akkor tudod azt is, mikor kell ragaszkodni hozzá és mikor nem.
Például a hüvelykujjat azért kell a nyak hátán tartani, mert így az ujjaiddal szélesebb tartományt tudsz lefogni. Egyszerű mechanika.
Ha szólózól meg skálázol, akkor fontos és hasznos dolog. Ha punk zenét játszol amiben 3 power chord van, akkor se nem fontos se nem hasznos.Ha az ujjaid nincsenek közel a fogólaphoz, akkor szar lesz a timing és a dinamika. De ha abban a részben épp nem használod a kisujjad, akkor tarthatod akár úgy is, ahogy Marty Friedman a képen, ha neked úgy kényelmesebb.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
Goose-T #56493 üzenetére
Most vagy 15 percig gyakoroltam, A minor pentaton, 60 bpm, negyedek, próbálva minél közelebb tartani.
Megfájdult tőle a kézfejem.
Szerintem ez sok hónap, mire el lehet oda jutni. De minden nap gyakorolni fogom vagy egy félórát.
Marha érdekes, most megint elkezdtem ugyanazt, és már most sokkal fegyelmezettebbek az ujjaim a fél órás gyakorlat után, nem kapálóznak úgy, és egész közel tudom őket tartani. Persze rém lassan megy, meg közben remegnek az ujjak, meg bénán is hangzik, de itt most a technika a lényeg.
Kíváncsi leszek, mennyi változást érek el mondjuk Húsvétig (ez lesz a Húsvét-challengem), ha minden nap gyakorlom.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
Goose-T #56429 üzenetére
Nem szép. Ettől függetlenül ez egy telefonos, nagyított kép. Ha előveszitek a telót, és megfotózzátok bármelyik gitárotokat, mondjuk a valamelyik bundnál, meg fogtok lepődni, hogy a nagyított kép hogy néz ki.
Ezt például a héten fotóztam a Gitárcentrumban, 380 ezer forintos Epi Slash goldtop LP (380 ezer)
-
cucka
addikt
válasz
Goose-T #56431 üzenetére
Pár hete posztoltak valamelyik fb csoportba, a tag vett egy thunderbird basszusgitárt, zsír új, 700k+ áron.
Na ott a híd alatt elkezdett púposodni a festék. A gyárban úgy állították be a 3 pontos hidat, hogy előre dőljön, ami azt jelenti, hogy a húrok elkezdték kitépni a testből a híd tőcsavarjait, és az vitte magával a fényezést is.
Ja és a koptató széle "szőrös" volt, mert kivágás után elfelejtették lereszelni.Én tényleg nem tudom, mit csinálnak ott a Gibsonnál, de úgy tűnik, ha rendelsz egy gitárt, akkor kb. random, hogy egy jó darabot kapsz, vagy egy selejtet, aminek nem lett volna szabad elhagynia a gyárat.
Szóval lényegében ugyanaz, mint ha Harley Bentont rendelnél.
-
setup
tag
válasz
Goose-T #56327 üzenetére
Most van pár percem, leírtam bővebben:
Ezeknek abban merül ki az „olcsósága”, hogy nincs benne belül zsír a meneten meg a fafelület sincs babapopsira csiszolva, de nagyon nincs. Tiszta forgács és emiatt rugalmatlanabbul jár az egész.
Ezért nem úgy van, hogy felhangolva még ráhúzol a pálcára, amit amúgy természetesen lehet(ne) ha könnyen járna benne a pálca.
Ezekben viszont előfordul, hogy nagyon nehezen jár, emiatt úgy lehet jól eltalálni, hogy felhangolva csak a hézagot nézed a vonatkozó bund felett, aztán visszaengeded bugyira a húrfeszességet és úgy húzod a pálcát vakon.
Ha nincs húrfeszesség adta ellenerő, akkor még ebben a vacak környezetben is; a nehezen járó pálca is a helyére tud találni és nem akad el a forgácsban. Nem tapad le, meg nyírja el a porszáraz menetet, amit persze b@sznak lezsírozni.
Amit írsz az tipikusan azért van, mert a szoruló pálcát felhangolva húztad és hiába erősebb most a pálca a húrnál, mert mellette még szorul is. Tehát van még egy erő, amivel nem számolsz. Mint a mérleghinta, amin a húr a könnyebb gyerek a pálca a nehezebb gyerek, de mégis meg tud állni középen a két nem egyforma súlyú gyerekkel is, de csak azért, mert még erősen szorul is közben valahol.
Nem szar, mert jó a menet rajta, csak nem jár könnyen.
Megszoktad, hogy a „jó” azonnal "válaszol", mert simára csiszolt fában csúszik a bezsírozott menettel. Attól , mert ez szorul, attól még jó ez. Ha a menetet nem tépték el jó az még, csak játszogatós.
Azért húztad túl úgy, hogy észre sem vetted, mert megbíztál benne, hogy rögtön "válaszol" mint a többi. Szoruló pálcát, ha felhangolva húzod képes ilyesmire.
Leengeded a húrt bugyira, húzol picit a pálcán, felhangolod. Felhangolva rámérsz, aztán ismétel és így kell eltalálni, hogy felhangolva pont jó legyen.
Hangszerész nem ér rá így szórakozni vele, de otthon magadnak másodszorra, harmadszorra eltalálod így is.
Aztán vársz egy napot és újból ránézel és előfordulhat, hogy picit még így is vissza kell másnap engedni belőle, mert a fa is engedhet magából annyit, hogy túl egyenes lesz másnapra.
Ez olcsó, ez szárazon mozog tele faforgáccsal. Nagyon el kell találni, de ha sikerül fasza lesz az. Basszuson azért nem naponta kell húrt cserélni. Szóval érdemes foglalkozni kicsit vele. -
setup
tag
válasz
Goose-T #56327 üzenetére
Elsőre is értettem, de tök nyilvánvaló, hogy a pálca dolgozik. Akassz már rá egy "E" húrra egy fejet, egyedül azt sem tudja meghúzni a fej súlya olyan vastag, nem hogy a másik hárommal együtt. Ezért Te rendesen megdolgoztál. Vajon belegyógyult a tenyeredbe az imbusz mire legyőzted, vagy ráhúztál egy vascsövet?
-
setup
tag
válasz
Goose-T #56325 üzenetére
Micsoda? Ez tuti valami 7 napig babaolajjal párolt csodalápi éger. Hársogsz itt nekem össze-vissza. Ezt meglátod megőrülsz olyan szép! Egy az egyben ennek a Fendernek a másolata. Csilli-villi patika magasfényű lakk még a nyakon is. Ha 45-ért nem kel el feldugom magamnak
Felfelé elhangolódás basszusnál? Felhangolva túlhúztad a pálcát? Az egen! Respect. -
válasz
Goose-T #56281 üzenetére
Köszi. Nem tudom, pontosan mit jelent a "Music Man style" humbucker, de ennyire nem is akarom érteni. Jól működik a pickupok közti "blend" poti, meg az aktív preamp is. Jó hangokat lehet kihozni a hangszerből, bár a jobb kéz tekintetében még elég fogalmatlan vagyok.
Másban is: az eladó magyarázta el, hogy az extra 5. húr nem fent van, hanem a szokásos alsó E alatt. Már tervezgettem, mely daloknál kell majd lehangolnom D/C#-re, erre van még egy extra H húrom! Királyság
nagyon élvezem, bár kicsit szokni kell még a tágabb fekvéseket, húrközt, no meg a plusz erőt a jobb kézben...
-
válasz
Goose-T #56278 üzenetére
Ha jól értem, ez a Cort, amit szereztem, alapvetően J koppintás. Két humbucker van benne, switch helyett egy potival lehet keverni a kettőt. Végállásaiban csak a hídi vagy a másik PU szól. Van még egy vol poti (push-pull vált aktív / passzív között) és egy dupla poti EQ (treble / bass) - ha jól értem, ez a preampot szabályozza, tehát csak aktív módban... aktív.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!
-
cucka
addikt
válasz
Goose-T #56193 üzenetére
A dáridónak van ilyen "fret polishing system" nevű terméke, én ezt használom [link]
Kb. egy darab kartonpapír egy hosszúkás lyukkal, amit ráraksz a bundra, és egy csiszolópapír, a neve alapján valami űrtechnikát képzelnél el, közben meg ennél primitívebb megoldás erre nem létezik.
Kb. 10 perc alatt felpolírozol vele egy gitárt.
De persze elképzelhető, hogy maszkolással meg dremellel akár 9 perc alatt is végeznék ugyanezzel a feladattal
.
-
cucka
addikt
válasz
Goose-T #56118 üzenetére
Bennem egy kínzó kérdés merült fel: [link]
Miért van 3 takarólemez és mi lehet mögöttük? Az egész gitáron van 1 darab potméter és 1 darab kapcsoló. A harmadik üreg minek van? Oda rejtik a drogokat a rocksztárok?Mod: rájöttem a harmadik lesz a jack-nek kialakított üreg. Mindenesetre érdekesen oldották meg, mint ha lett volna raktáron olyan nagy takarólemez, amit mindenképp fel keleltt használni, de a kapcsolót meg direkt 3 centivel arrébb kellett rakni, ezért ki kellett fúrni hozzá még 1 üreget.
Valószínűleg egy bizottság tervezte a hangszert
.
-
Goose-T
veterán
válasz
Goose-T #56117 üzenetére
Na megjavult közben a Reverb, itt van az említett Ibanez. Titkos tipp: olcsóbb, ha közvetlenül a bolttól veszed.
Én már vásároltam tőlük, minden oké volt.
-
cucka
addikt
-
X2N
őstag
válasz
Goose-T #56010 üzenetére
Ott a pont. Használni éppenséggel lehetne, csak akkor előtte vissza kell venni a jelszintet 400Hz alatt. Amit te finghangnak nevezel az egyébként a blocking distortion, amikor teljesen túlvezérled az erősítő fokozatot nagy jelszintel akkor jelentkezik ez, ha nem jól van megtervezve egy gitárerősítő ott is jelentkezik ez, ugyanis gitárnál is meglepően kevés alacsony frekvenciát kell erősíteni.
Keresgéltem de nem nagyon találtam aktív elektronikás basszusgitár kapcsolási rajzot, olyat ahol a hangszínszabályzás is aktív. Egy példát dobok fel, ennél csak passzív eq-van, a műveleti erősítő csak jelet erősít/impedanciát illeszt:
-
-
marcusa
addikt
válasz
Goose-T #55443 üzenetére
Ezt is megnéztem amúgy, ez nem vadiúj, írják a leírásban hogy a teljes ára 1700euro, de ezen a példányon esztétikai hibák vannak ezért van féláron.
Reverben használtan 2db 1000eur alatti ajánlat van jelenleg USA-ból. EU-beli ajánlat 1400-tól indul. Szóval kicsit megnyugodtam hogy jó vétel volt 1000-ért szállítással
-
doc
nagyúr
válasz
Goose-T #55598 üzenetére
Nem lottek le a weboldalt, amiota elkezdodtek a nagy akciok, azota egyszeruen nem birja a terhelest (neha a nagy Solar oldal is megfekszik emiatt), ahogy C-A-D irta is.
A kerdes meg mindig az, hogy be lehet-e hangolni pontosan, intonaciohelyesen. Ha igen, akkor nekem tokmindegy hogy egy centivel kisebb a scale
A support levelebol az jon le hogy egyszeruen elirtak a weboldalon, vagyis nem a valodi meret szerepel ott. Hogy ennek mi az oka, az mar egy masik kerdesCtrl+Alt~Del: es akkor most mi a kovetkezo lepes, visszakuldod?
-
cucka
addikt
válasz
Goose-T #55586 üzenetére
A hohner egy tucat superstrat, mindenki gyártott ilyet a 80-as 90-es években. Ha nem találsz belőle jót, vehetsz egy tök ugyanilyen Kramert, Jacksont, Ibanezt, akármit, a lényegi különbség az lesz köztük, hogy milyen formájú a gitár feje, és mit írtak rá.
A BC Rich gitároknál a forma a lényeg. Senki se vesz ilyet azért, mert annyira hűde jó gitárok, és semmilyen józan érv nem szól mellette, hogy miért vegyél ilyet. Nagy, sérülékeny, nem ergonomikus, és a legtöbb zenei stílusban úgy nézel ki vele, mint egy bohóc.
Szóval tök mindegy, hogy mennyire alsó polcos, ha neked ez a forma kell, akkor ezt nem kapod meg más cégtől, le kell nyelni a békát, hogy alsó polcos kínai fos. Vagy elkölteni a rohadt sok pénzt egy amerikai modellre. -
chaosmonger
tag
válasz
Goose-T #55494 üzenetére
Mondjuk nekem az itthon levő mind a 3 gitáron eltérő a hossz, szóval igen ezt elhiszem.
Ami a 24, 75-öt illeti, megint olyan dologról vitatkozunk ebben a topikban szokás szerint, ami nincs pontosan definiálva. Hogy kell ezt megmérni? Ahogy írtam, a híd 'tetejétől' pontosan 62,8 cm a hossz. Maga a húr rezgő hossza rövidebb, de az nem fix hiszen állítható, azt nem lehet specifikációba írni.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
Goose-T #55410 üzenetére
Tudom, úgy is csináltam először, csak a szarv nem kapaszkodik meg a bundban.
De amúgy logikus, hamisnak kéne lenni. Akkor valószínű a bundvastagság kavarja be az érzetet, a Snake-en XL Jumbo bundok vannak, az tuti.
Mégis csak beállítottam most, az intonáció borzalmasan el volt mászva, de annyira, hogy csak na. Lejjebb vettem a húrmagasságot is, utána beállítottam az intonációt.
Most az E6-on 1,8mm körül van a húrmagasság.
Amúgy meglepően kényelmes a nyaka, pár dolog könnyebben megy rajta, mint a többi gityón, valszeg a nyak profilja miatt.
-
-
cucka
addikt
válasz
Goose-T #55234 üzenetére
Van fujigen hangszerem, egy Fender Aerodyne basszusgitár, amit épp árulok, és annyira jó hangszer, hogy kb. nulla érdeklődő volt rá eddig. Jött két tesztpilóta, de hát nem azért hirdetem, hogy új barátokat szerezzek, hanem hogy eladjam.
Azt nem tudom, hogy egy hasonló árú indonéz hangszer mennyivel lenne gyengébb. Igazából ebben sincs semmi varázslat, csak rendesen meg van csinálva - az olcsó hangszerrel ellentétben, ahol megveszed az új gitárt, majd neked kell befejezned a gyártást, mert azt megspórolták.Pont most nézegettem árakat, konkrétan Fender Mustang, hát nekem az a tippem, hogy közük nincs a gyártási költséghez.
Egy sima mexikói Mustang (pj konfigurációban) 280 ezer.
Ha Vinterát akarsz, ami egy 1 hangszedős mustang, az már 390 ezer.
Ha erre a Vinterára szeretnél 1 dekorcsíkot, akkor már 450 ezer.
Ha pedig meg akarod venni a legjobb mustangot, akkor az JMJ modell 570 ezerért.
Szóval a jól látható tanulság, hogy ezeknek az áraknak köze nincs ahhoz, hogy mit kapsz, ez csak piaci szegmensekre árazás.
-
Alexios
veterán
válasz
Goose-T #55224 üzenetére
Az RG565/550 "túl olcsó" inkább manapság. Emlékeim szerint ezek 3 éve is ennyibe kerültek nagyjából, viszont minden más sokkal olcsóbb volt(az LTD-k is, vagy igazából a többi Ibanez is)
Számomra meglepő hogy 350 körül még mindig árulják, ráadásul kemény tokkal(ennyi pénzért más gyártó jó ha sima puhatokot ad hozzá, ha egyáltalán), a Gibson pl. megszüntette teljesen a Tribute szériáját ami ennél némileg drágább volt.
Jackson Pro szériája Made In China és bőven 400k fölött mennek.
De egy sima Epi LP is bőőven 200k fölött megy manapság -
X2N
őstag
válasz
Goose-T #54954 üzenetére
Olcsóbban jössz ki ha üveggyapotot használsz mint kőzetgyapotot, a csillapítása is jobb, sok videó van róla hogy kell ilyen paneleket készíteni, mondjuk ez az utolsó lenne amit felraknák, első körben a helyiséget kell hangszigetelni, de ahogy írtad is annyira nem gyakoroltok hangosan.
-
X2N
őstag
válasz
Goose-T #54949 üzenetére
Éppen a héten álltam neki szétverni a lakást, hogy beférjen még több erősítő.
Azok a szürke csillapító/elnyelő akármik érnek valamit? Mert felmerült nálam is hogy csinálok egy 2x3m-es hangszigetelt szobát ahol lehet kicsit hangosabban is tolni. Ha jól akarnám hangszigetelni a szobát azért bele kell tenni az anyagot rendesen. 3-4 ilyen szivacs nem sokat zavar.
Lehetne praktikusabban is nem? Venni egy AXE-FX3-at arra bekötni minden gitárt, azt rákötni 2db stereo végok-ra vagy 1-2 PA hangfalra...ahelyett hogy lábzongoráztok multieffektekkel, meg hasraestek a kábelekkel, pedálokkal. Midivel meg lehetne az egészet vezérelni. -
Ba cy lus
addikt
válasz
Goose-T #54864 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy otthon gyakorláshoz használni valamit az más, mint felvételről visszahallgatni: utóbbi a különbségek kihallhatóságában kisebb egyenlő viszonyban van előbbivel. Szóval nem is nagyon értem a felvétellel való érvelést (hacsak nem kizárólag arra van használva adott cucc), ez valami fordított konvergencia kritérium.
-
consono
nagyúr
válasz
Goose-T #54850 üzenetére
Volt kollégám S520-asát próbáltam, az nyakilag tényleg más volt, de GRGR nyaka is teljesen más, mint a Fenderé, laposabb sokkal és nincs lakkozva, egyszerűen más.
Pickupban én is gondolkodtam az EMG-kben, ha már cserélek, megmaradna a mostani design, fel sem tűnne senkinekdoc: én nem is akarok ugyan olyan hangzást kihozni, mert akkor minek a két gitár?
Csak valami hiányzik az Ibanezből, ami a Fenderben megvan.
-
X2N
őstag
válasz
Goose-T #54747 üzenetére
Mondjuk ez tényleg érthetetlen hogy Ibanez kaliberű cég miért nem tud egy kicsit több R&D-t fektetni a hangszedőkbe...ki lehetne azokat a gitárokat adni kicsivel jobb hangszedőkkel is, jelentősen emelne a hangszereik értékén egy jó hangszedő szett. Én a jelenlegi gitárjaimban nem is tervezek már egyébként cserélni, marad az benne ami volt gyárilag...
doc- Azért tényleg érdekes hogy egy pár mágnesen meg réztekercsen mennyi minden múlik nem?
Asszem pont a Malmsteen-es Rick Beato interjúban mondta Malmsten hogy amikor megkereste őt valamelyik nagy hangszedőkészítő cég h csináljanak neki signature hangszedőt, valami ~40-edik hangszedő verzió után lett meg a végleges hangzás, és akkor Malmsteen még kitalálta hogy ne sima fehér legyen a hangszedő burkolat hanem ilyen picit szürkésebb
.
-
doc
nagyúr
válasz
Goose-T #54747 üzenetére
Igen, az Ibanez sajat pickupjai nem tul acelosak, nem veletlen hogy a komolyabb modellekben DiMarziok vagy Fishman Fluence-ek vannak. Az en RG-mben is Seymour Duncan van, mondjuk meg is lepodtem mikor utana eloszor probaltam ki az addig nagyon jonak hallott Shectert, aztan csak lestem hogy miert szol ez ilyen sz@rul
A vekony nyakat en imadom, a Schecter olyan nekem utana mint egy asztallabat markolaszni, de nyilvan ez izles (meg zene) dolga.
A Harley Bentonok nagyon jok, nekem is van komoly acelbundos, Gotoh kulcsos, stb HB-m, de azert nyomaba sem er egy jo Ibaneznek. -
X2N
őstag
válasz
Goose-T #54743 üzenetére
Nekem sárga RG550 volt, 1 év után elcseréltem, túlságosan "sport" gitár, túl vékony a nyak, 0 rádiusz, gyenge hangszedők ezért a pénzért újonnan. Mondjuk számíthattam volna rá, volt RG gitárom még korábban igaz 21 bundos, nagyon nem változott semmi az RG-knél az utóbbi évtizedekben... A Made in Japan feliratot fizeted. Az Edge tremoló persze jó, de nem annak fényében hogy lehet Harly Benton gitárokat venni ében/rózsafa jellegű fogólappal meg roasted nyakkal, harmad árban Floyd Rose 1000-el, acél bundokkal. Persze ezt el kellett vinni hangszerészhez aki lecsiszolta és felpolírozta a bundokat, azóta patika, nem volt még acél bundos gitárom úgyhogy most ez is újdonság, a húr sokkal kevesebb ellenállással csúszik rajta mint a hagyományos bundokon.
-
doc
nagyúr
válasz
Goose-T #54743 üzenetére
Igen, a V8 eleg velemenyes, Jason Stallworth volt aki a klasszikus V7/S1/V8 setupos Ibanezen lecserelte a V8-at egy DiMarziora, aztan idovel vissza, van is kulon videoja rola hogy miert
Az Inifinity olyan amilyen, szerintem azt eleve azzal raktak bele hogy majd mindenki olyat rak bele amilyet akarCsabito ez az olasz RG, meg az ara is jo, de nem veszek egyelore gitart, a karacsonyi ajandek Les Paulom is itt van mellettem a dobozban, egyelore eleg
-
doc
nagyúr
válasz
Goose-T #54739 üzenetére
Nekem a kek tetszik belole (bar a fogolapos kek pottyok pont nem
), volt is egy Gyorben, de serult volt a fogolap szele, gondolkodtam rajta kicsit, de nem akartam szepseghibasan elhozni, ha mar igazi Made in Japan alomgitar ami amugy tokeletes, akkor legyen tenyleg hibatlan. Na azota nincs sehol
Mondjuk nagyon nem sirok, utana vettem az RG870-et, pont tegnap gondolkodtam rajta hogy amiota az megvan, alig veszem elo a tobbit, kicsit nekialltam a Schecteren jatszani, de ANNYIRA kevesebb minden tekintetben mint az Ibanez... Ugyhogy valoszinuleg idovel megy a haztol, de azert erre meg alszok nehanyat -
fattyu
veterán
válasz
Goose-T #54726 üzenetére
igen.
de ez édesmindegy amikor van hatvan wattod. minden tud tetves mocsok hangos lenni.
nem a hangszóró lesz hangos hanem a master poti állása
és egy tranyós erősítőnél semmi oka annak hogy a hangszóró érzékenysége számítson, mivel büntetlenül tekered oda ahol a hangerő megfelel, nem szól bele a hangba.
és érted egy JCM800 nál még érteném hogy keresek egy 85db érzékenységű szórót, mert azzal nyerek akár két állást is a masteren. de a vettánál ennek semmi de semmi jelentősége
-
-
X2N
őstag
válasz
Goose-T #54610 üzenetére
A probléma hogy megint számok hangzását akarjuk leutánozni, amik adott esetben double/tripla/quad trackeltek gitársávonként...szerintem ha valami modernebb erősítőre(5150, Mesa Dual/Triple Recto) beállítja a katanát nagyon nem lőhet vele mellé, kicsi boost pedállal megküldi a jelet, viszont egy ilyen pedál elkelhet még: TC Electric Doubler, Ola Englund készített interjút Perucci-val és kiderült hogy ő is használja ezt a pedált, hogy vastagabbb hangot kapjon élőben, olyat mint a lemezen...
arnyekxxx-Persze csak ott sokszor a produceereket is cserélgetik, itt meg megy ez anélkül is, nem tudnak 2 lemezt ugyanolyan hangzásra megcsinálni
-
X2N
őstag
válasz
Goose-T #54579 üzenetére
Nem mondod hogy Mesa JP modell-t használ
Erre a zenére
Túlzás. Nehéz lesz leutánozni. Kell hozzá egy modern csöves erősítő, effekt loop-legyen benne és kell egy 7 band EQ a loopba, ez a minimum. Meg kell valami amin meg is szólal...
Vagy ha multieffekted van akkor egy Mesa Mark V megteszi. Csak be kell tudni állítani a parametrikus EQ-t, Petruccinak vannak róla videói youtubon megtalálod.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Asus rog g751y elkelt
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest