- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Knobber
aktív tag
válasz
TheProb #37398 üzenetére
Nincsen ajánlott kínai bolt. Úgy kell mindenhonnan vásárolni, hogy 180 napos paypal dispute lehetőség van, ami elég kell legyen garanciáztatásra is.
Banggood meg Tomtop talán gyorsabban szállítanak most, de garanciára nem nagyon szeretnek válaszolgatni. Még ticket rendszerük sincs.
Aliexpress még jópofa, a buyer protection miatt, de ha az lejár utána elfelejtheted hogy az eladó többet szóbaáll veled.
Mivel lehasalt idén a Repair Center is odakint, így kb. mindenre azt írják hogy nem javítható. Hiszen nincs odakint aki megjavítsa.
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Szomorúan olvasom, hogy erősen zuhant a GB színvonala. Most tapasztalom én is a saját bőrömön. Még az év elején vettem tőlüók egy Xiaomi Air 2 fülest, aztán jött a járvány és március eleje óta a héten újra használni kezdtem volna. Azonban valami megfeküdhette a gyomrát, mert nem veszi a töltést, egy egész estés töltést követően sem kapcsol be és továbbra is csak villog rajt a status LED, mint mikor tölt.
Egyből jeleztem is GB supportnak, hogy nem kóser a szitu. Nekem is jött a sablon duma, majd a mai válaszban azt írják, hogy mivel túlléptem a 45 napot és nincs a termékre repair process (wtf?), így ők csak 25USD-s refundot tudnak adni (17e-et fizettem érte), persze azt is csak GB wallet-ra...
Mondom mivan? Ez aztán warranty... Illetve stock "issue"-ra hivatkozva ők bizony újraküldeni sem tudják sajna.Na most ez így nagyon nem buli, hogy ők kijelentik, hogy nem lehet javítani és ezzel kibújnak az 1 év garancia alól. Majd nagy kegyesen közlik, hogy 25USD-vel tudnak kárpótolni, amit persze muszáj lenne náluk elkölteni.
Ez nekem nagyon nem begyere, mit tanácsoltok? Próbálkozzak én is PP-n keresztül refundot kérni?
u.i.: Van még egyébként ajánlott kínai bolt? Mert tavaly nálam a banggood írta le magát, most meg már a GB is...
-
-
remi67
tag
válasz
vandor01 #37390 üzenetére
Hát asszem én a közeljövőben hanyagolni fogom a kínai webshopokat. Januárban még rendben mentek a dolgok, sőt, rekordidő alatt jöttek meg apróbb csomagok. Aztán jött a covid helyzet, nem rendeltem egy darabig. Aztán én barom azt gondoltam április végére már helyreálltak a dolgok. 3 csomagom van úton: 04.26-án fizetve egy 3,5 dodós ali cucc, amire nincs rendes csomagkövetés de amennyi van az azt mondja 05.10-én elhagyta Kínát, persze azóta se jött meg, a következő rendelés egy 99 dodós telcsi a GB-ről, ez 35 napja nem mozdult abszolút semmit (DPD, stb.) a 3 közül ez idegesít legjobban. Egy harmadik is van, a telcsihez egy power bank (~11 dodó) a csomagkövetés szerint ez 6 napja Mo.-n van, de persze se híre se hamva.
Legjobban a telcsi idegesít, egyrészt mert a nejemé lenne és már rágja a fülem miatta, meg ahogy a dolgok kinéznek sztem ez a telefon nem is létezik, valószínűleg sosem gyártották le és ennél fogva sosem adták fel sehova. De az is valószínű, hogy az egész rendszer még mindig bedőlt, őskáoszos állapotban van.
Januártól meg sztem úgyis ellehetetlenül az egész a minden apró csomag vámköteles szabály miatt. -
vandor01
senior tag
válasz
viktorhu #37389 üzenetére
Sajnos az SG-es kuldemenyek megszenvedik a virust
nekem is van egy oreg darab de majd jon! RP106428435SG
tegnap jott pl egy 95napos nem SG-s... -
Nikaré
őstag
Eddig innen volt a legtöbb rendelésem. Biztos nagy a káosz odaát, ezt nem vitatom, de miért árulnak olyan termékeket ami nincs készleten???
Április 29. rendelés még mindig nincs feladva. A szállítás idejét mindig tologatják. Jelenleg Július 27. gondolom ezt még tovább húzzák. Azon gondolkozom, hogy lehet kívárom meddig képesek ezt csinálni.
De az is foglalkoztat, hogy törlöm magam regisztrációval együtt.
Sajnálom mert egész jól működött eddig. -
Knobber
aktív tag
válasz
remi67 #37383 üzenetére
Nem kell idegeskedni, tudok mutatni 90 napos csomagot is ebben a státuszban GB-ről.
A januári meg februárban POSTÁZOTT (nem rendelt) csomagokat kikézbesítették múlt hónapban.
Kb. ennyi történt. De amit feladtak már-ápr-máj DPD csomagok azok állnak. Kínát se hagyták el kb.
Májusban deaktiválták a DPD szállítást, de akkor már rengeteg rendelés felhalmozódott. Kb. süllyedő Titanicból vödörrel mered ki a vizet szindróma.
Banggood szállított végig, és kézbesídtőtek is onnan a csomagok.
Tomtop dettó.Gearbest leszerepelt, de már több ízben.
Én azt látom jelenleg azt csinálják hogy az új rendelésekből finanszírozzák a régi buktákat. Próbálnak időt húzni, időt nyerni. Minden panasznál csak időt nyerni próbálnak, aztán felajánlanak 50, később 70-80% visszatérítést olyan 60, de inkább 90 napnál. Ha ez "kevés" mehet a Paypal dispute, ami szintén lesz majd fél hónap mire átmegy a rendszeren.
Garanciánál szintúgy. Visszaküldheted, aztán mivel kint a Repair Centerek is lehasaltak, szimplán bemondják - nem javítható - visszakapod a pénzed felét jobb esetben.
-
remi67
tag
Most már kezd idegesíteni, hogy 31 napja nem mozdul a telefon. ("A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.")
Napokkal később rendeltem hozzá egy power banket aliról, annak a státusa már 2 napja "Arrived at destination country".
Ha le lehetne mondani ezt a rendelést a náthás pitsába és visszaküldenék a pénzt akkor azt tenném.
Sajnos nem gondoltam, hogy a covid miatt a GB a többi kínai webshophoz képest is tragikusan összeomlott.
Bár az is igaz, hogy egy 3 dodós alis cuccom ami ráadásul állítólag 05.10-én elhagyta Kínát még szintén nem érkezett meg. Persze ha hajóba rakták akkor még úgy 1-2 hónapig nem is fog. -
lupus_l
aktív tag
válasz
*Mukeey* #37381 üzenetére
Nekem cseh raktárból nem voltak hajlandóak a vírusra hivatkozva (nem szállíthatnak elektronikai cuccokat volt az indok, drágábban lengyel raktárból megoldják) Magyarországra szállítani egy lámpát. Lemondtam, Bangoodról megrendeltem cseh raktárból, 5 nap múlva nálam is volt
-
falabu88
aktív tag
Egy kib*szott vicc ez a cég, 2 hét alatt nem képesek eu raktárról elküldeni a csomagot. Kifogás: több a rendelés mint amivel számoltak (de azért egyfolytában kapható most is, csak kínai raktárról.) Erre felajánlja, hogy akár azonnal küldik ha kérem, csak drágább lenne a posta, plusz vámot is kell fizetnem. Elmennek a ***... Első és utolsó rendelésem volt innen, mocsok banda..
-
LiPiko
újonc
Ez rendkívül megnyugtató, az aggódást fel is függesztettem.
Remélem még működik majd a 4G mire megérkezik vagy lehet még belőle egy bontattlan gyűjteményi darab.
-
sambenez
addikt
-
LiPiko
újonc
To: Hungary
From: Germany
2020-03-14 14:51:00
DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.Annyi változott, hogy már nem írja, hány napja van úton. Mivel az összes eddig megadott határidő lejárt, így jelentősége sincs....
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez nem lesz-e egy óriási szívás.
...és tudom pandémia. A 14-e után megrendelt gorilla glass és telótok már április óta a fiókban porosodik. Más kínai szállítókat ezek szerint nem érinti ilyen mértékben a vírus. -
LiPiko
újonc
Márciusi rendelése (Eu raktár, priority line, stb) érkezett be valakinek? Esetleg lát valaki valamit a covidködben? Hír hajóról, EU érkezésről, bármiről! PLEASE!!!
-
Shin Chen
tag
válasz
Shin Chen #37301 üzenetére
Na szóval, megjött a telefon (még múlt hétfőn).
Összesen 11ezer forint volt az Áfa + 6000Ft a DHL ügyintézési díj.
A 36 000 Huf-s rendelésre mintegy 17 000.- Huf plusz költség került. (ez +47%)
Egyébként a telefon elég pöpec, az aksi bírja kb 2 napig folyamatos használat mellett, és igaz , a rendszer kicsit bugos a kamera sem fullos, de szerintem ~30 pár ezerért még megérte volna. Így meg tanulópénz volt.
Akit érdekel a vámügyintézés és egyéb, kérdezzen nyugodtan vagy írjon privit.
Köszönöm mindenkinek a segítséget -
-
*Mukeey*
addikt
válasz
remi67 #37362 üzenetére
Nekem meg aliról megjött csomó minden, igaz filléres apróságok. De volt közte április elején rendelt cucc is.
A GB-s tv boxom meg sehol
Biztos még a járvány miatt nehézkes a szállítás, már nem húzom fel magam rajta. Meg nem is érdekelne, csak máshol nem találtam ezt, főleg nem ilyen árban.
-
remi67
tag
Nekem pl. az aliról se jönnek meg a csomagjaim mostanában.......
Vettem volna telefont júrópai raktárból, de nem találtam olyat ami megfelel a peremfeltételeknek, pedig 20-25 dodóval adtam volna érte többet is, de összesen 3 típus maradt fenn a rostán (IP68, 6000+ akku, 100-125 dodó) na ilyen nem volt jajrópaji raktárban.
Evvan. Várunk.
Ráadásul a feleségemnek lesz, már elkezdte rágni érte a fülemet..... -
remi67
tag
válasz
Silent77 #37354 üzenetére
Fasza.
Mondjuk mostanában tényleg nagyon be van lassulva minden. Az aliról van egy 3,5 dodós rendelésem (04.26), arra ugyan nincs rendes csomagkövetés de ami van aszerint 05.10-én elhagyta Kínát ("Departed country of origin" ), de se híre se hamva. A telcsihez rendeltem egy power bankot is az aliról, annak van csomagkövetője, aszerint már egy hete "Handed over to airline". Úgyhogy a jelek szerint Kínából is marha lassan jutnak ki a csomagok de az ajrópai szakasz is katasztrófa.
Pedig azt hinné az ember, hogy mostanában már helyreállt, pedig nem. -
remi67
tag
23 napja írja ezt:
"A megrendeléshez tartozó adatok továbbításra kerültek a DPD részére"
Kezdjek aggódni, vagy ez mostanában természetes?
Egy 99 dodós telefon, EUEXPDP vagy ilyesmi, eju prájoriti. -
storm4
aktív tag
válasz
falabu88 #37340 üzenetére
Esetleg böngészős verzióban rá lehetne nézni,mert sajnos sokszor előfordul,hogy nem azonnal lesz postázva és ahhoz a dátumhoz lehet nagyjából viszonyítani a megérkezését is a csomagnak.
Bár a mostani helyzetet figyelembe véve sajnos,akár 1-2 hónap is eltelhet.
A múlt héten érkezett meg egy márciusi rendelésem. -
falabu88
aktív tag
Sziasztok! Leadtam szombaton az első rendelésemet gearbesten (tv box), eu raktárból. Még ma is a "not shiped" alatt mutatja.. Nagyjából mennyi időn belül szokták elküldeni? Alin vásárolok sokat, ott nem ehhez vagyok szokva, reméltem, hogy 1-2 hét alatt itt lesz eu-s rendeléssel..
-
Lucho7
tag
Üdv, hk4 raktárból 34.85$ ért vennék amiben benne van a posta is, ami expedited shipping, ez melyik fuvarozó lenne, illetve erre nem jönne áfa rá? Köszönöm
-
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
Segítséget szeretnék kérni! Többször rendeltem már Gearbest-ről és minden szépen megjött, telefon is korábban, úgy hogy a vám nem foglalkozott vele. Nemrég rendeltem egy 38 dollár értékű utp krimpelő készletet és ma jött a posta vámkezelésre vonatkozó sms-e. Az tiszta, hogy a posta oldalán elérhető dokumentumot le kell tölteni és kitőltve vissza kell Nekik küldeni az egyéb dokumentumokkal együtt. Olvastam az összefoglalót és ugye kétféle összeghatár van ami felett az áfát be kell fizetni a vámkezelési eljárás díjával együtt. A kérdésem, hogy az esetemben rám melyik vonatkozik, illetve kell-e fizetnem? Ha igen akkor Gearbest-el lehet-e egyezkedni, illetve az eladóval valamilyen formában ennek kapcsán?
Köszönöm előre is a válaszotokat és a segítséget!
-
Nikaré
őstag
válasz
Silent77 #37332 üzenetére
Szia!
Kérdezek mert nem tudom mitévő legyek.
Eddig nem volt problémám a GB szállítás stb.
Április 29 -én rendeltem 3 terméket ($34.72 össz értékben - remélem nem szállnak rám áfa stb. miatt!)
Szóval a három termékből egy az mindig tolódik időben, ezért nincs szállítás.
Kérhetem, hogy akkor azt az egy terméket töröljük a rendelésből?
Mert így még hónapokig várhatok szerintem. -
Mi van a gearbestel? Nem szállít ide. Illetve ha mégis, nincs eu pri.
-
bazsimano
őstag
sziasztok! ide is jönnék kuncsorogni
hatha valaki mesgzán
szoval a gearbestes affiliate programban 3 dollar hianyzik, hogy elerjen az 50dollaros kiutalasos hatart...ha netan valaki mindenkepp vasarolni a gearbestrol azt szoljon
vagy ha valami expert tudja, hogy hogayan lehet megszerezni azt a 3 dolcsit legkonnyebben akkor irjon -
Tessai
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy cégként lehet-e rendelni a GearBest-ről? -
LiPiko
újonc
Köszönöm, Alit még nem próbáltam.
-
LiPiko
újonc
...és ki van az első helyen? Hol érdemes (most) rendelni?
-
viktorhu
veterán
válasz
Silent77 #37319 üzenetére
Nekem meg most 95 dollárt akarnak garanciaként kifizetni a 300 dolláros laptopra garanciában
Nyitottam paypal ügyet, de ők nem foglalkoznak garanciával, csak a termék eltér a leírástól opciót tudtam választani... Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége, de ha ilyen a garanciájuk, akkor nem lehet már tőlük drága dolgokat vásárolni
-
*Mukeey*
addikt
válasz
Silent77 #37317 üzenetére
Sajnos a Gearbest leszerepelt, nálam is és sok másnál is. Nekem pl pont nem a csúszással van gondom (persze ez is bánt, mert itthon bementem volt akár melyik boltba és 5ezerrel drágábban megveszem), hanem a himihumi levelezgetéseikkel, az előre megfogalmazott sablon "we truly sorry, apologize, you become vip member and gb points" semmitmondó igéretekkel. Ráadásul a virusos dolog utáni rendeléseim se mozdulnak, dhl szállításhoz még egy tracking számom sincs 1 hónapja (tehát nem adták fel még).
Az meg a hab a tortán, hogy vevők megtévesztése is nagyon megy náluk, kifizettetik a terméket de nincs is már, majd utána küldik, hogy még 10$ és lesz a termék, csak közben drágult (egy gagyi tv boxról van itt szó, fentebb leírtam, aminek nemhogy drágulnia kéne, mivel elavult lassan...)wtf
Most úgy állok, hogy be van náluk ragadva ~150$-om, semmi jele, hogy bármi is történne, semmit nem küldenek, nincs refund, cserébe vip lettem meg van egy halom gb pontom.
Meg valami Murillo nevű taggal levelezgetek hetek óta, aki eszméletlen profi az elnézések kérésében, már van 10 módon tudok én is elnézést kérni angolul. Lehet ez pont összejött most nekik és amúgy tök jó cég, de ez engem kevésbé vigasztal🤷 Már lemondtam a cuccaimról, egyszer talán a pénzemet is visszakapom majd.Csatolt képen egy kis szösszenet, hogy hol tartok velük. Már írom neki, hogy hagyja abba ezeket az előre megírt hüleségeket és találjon ki valami megoldást. Erre írja, h Júni 18 a határidő!???? Február 5.én fizettem, ez azért elég messze a 90 naptól sztem!
-
válasz
LiPiko #37316 üzenetére
Azóta már növelték, a többit fentebb leírtam.
Tessék megérteni, hogy ez egy becsült intervallum. Minden esetben 60 napot kell nézni, most a covid miatt, pedig inkább 90.
Véleményed elfogadom, de nem értek egyet. Türelem!
Megkérlek, hogy a kiabálást hanyagoljuk a topikban. -
LiPiko
újonc
válasz
Silent77 #37315 üzenetére
Beleestem a saját csapdámba, körtét hasonlítok össze almával…
Huawei-Honor-8X-Max-Android-9-0-Snapdragon-660-Octa-Core-Touch-ID-6GB-128GB
Winning bidS $178.00
Approximately 56,669.85 HUF
[ 11 bids ]
ShippingREE Economy Shipping from China/Hong Kong/Taiwan to worldwide
Item location:Shenzhen, ChinaBontott csomag, nem használt készülék, eredeti csomagolásban tartozékaival. ÁFA és VÁM nem volt. A gazdaságos szállítás egy hónapon belül megtörtént. Ez egyébként szokatlanul gyors, de nem aggódtam volna a 60 napon sem, MERT AZ IS BELEFÉRT AZ ELADÓ ÁLTAL ÍGÉRT SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐBE! és március elején már jelen volt európában is a pandémia.
GearBest:
HUAWEI Honor 8X Max 4G okostelefon 7,12 hüvelykes EMUI 8.2.0 Android 8.1.0 Snapdragon 660 Octa Core 4 GB RAM 128GB ROM 2 Hátsó kamera 5000mAh Globális verzió Támogatás Google
Rendelési összeg részletei 74397Ft, Szállítási költség 0Ft, Szállítási garancia 2353Ft
Összesen: 76750Ft
Szállítás: 10-18 munkanapEgy elméletileg használt telefont összehasonlítani egy bontatlan csomaggal nem lenne helyénvaló, még akkor sem, ha valójában a kapott készülék nem használt és a paramétereiben is eltérőek 6GB vs.4GB. (árkülönbség 20080Ft,) Tulajdonképpen ez a készülék volt az oka, hogy saját részre is szerettem volna egyet.
A BECSÍPŐDÉSEM A GEARBEST-EL KAPCSOLATBAN TOVÁBBRA IS AZ, HOGY BECSAPVA ÉRZEM MAGAM! A 10-18 NAPOS SZÁLLÍTÁSI IDŐT ÖK KALKULÁLTÁK ÉS ÍGÉRTÉK.
EZ A DÖNTÉSEMBEN KOMOLY SZEREPET JÁTSZOTT!
Azt gondolom,hogy már a rendelés leadásakor is tisztában voltak azzal, hogy ez a határidő nem tartható, de a rövidtávú és profitorientált gondolkodás nem engedte leíratni a reális 60+ napot. Sajnos azóta is csak a porhintés megy.
-
válasz
LiPiko #37314 üzenetére
Előre senki nem tudja. Még a vírus elején időben jött szinte minden.
Nagyon sok időt állnak a csomagok itthon is, egy mostani 1,5 hónap volt mire kihozták.
Nekem sehonnan nem jönnek, ritka kivétel mikor időben érkeznek. Másik topikba még vannak páran akik januári rendelést várnak Aliról. Ennek nincs köze, hogy honnan vásárolod.
Mi került +10-be? -
LiPiko
újonc
válasz
Silent77 #37313 üzenetére
Köszönöm, ez megnyugtató. Igyekszem még visszafogni magam.
A Gearbesttel kapcsolatos csalódottságom ellenben nem változott! Ha rendeléskor azt látom, hogy a szállítási idő 60-90 nap, akkor ennek megfelelően hozok egy döntést. (pl. megrendelem közvetlenül Kínából olcsóbban). Mivel nem akartam ennyit várni, rászántam a +10 ezret, azért, hogy egy hónapon belül megérkezzen.
Jelenlegi helyzet, hogy bár egy tízessel többet fizettem, de két hónap elteltével sem kaptam meg az árut, miközben az ebay-en rendelt cuccok ez alatt sorban érkeznek ázsiából, HATÁRIDŐRE! -
válasz
LiPiko #37312 üzenetére
Nem lettél, jön az csak lassan. Erről nem tehet a GB.
Fentebb jeleztem, hogy nekem most jött meg egy februári telefon rendelés.
Nem EU raktárból rendeltél, csak priority line szállítással. Ez Kínából érkezik.
Téged nem érint, mivel áfamentes szállítást választottál. Nyugodtan várj még vele, nekem is úton van még 2db Márciusi telefon. -
LiPiko
újonc
Tele van a ... hócipőm a gearbest-el. Úgy érzem, mint aki a klasszikus lehúzás áldozata lett!
Előzmény: rendeltem telefont, csip-csup apróságot priority line, eu raktár. Határidőre megérkezett, minden f@sz@.
Újbóli rendelés március 13, újabb teló. Eu raktár, priority line, biztosítás, Paypall fizetés. Visszaigazolás 10-18 napos szállításra.
Namost... Telefon sehol, rizsa annál, tőbb. Gearbest pontokat és a VIP klubtagságot oda dugják, ahol nem éri a nap, nekem a teló kell! Egyetlen nyomonkövető sem frissül március 16-óta. Gearbest sem add információt.
Most meg ez az ÁFA szarság is?
Az hogy a további rendeléseimet más áruházakba irányítottam alap. Ezt az üzletpolitikát nem tolerálom.Kérdésem,
- hogy ez az ÁFA izé érinti a rendelésem (priority line)? Ez esetben már nem gazdaságos számomra a vásárlás.
- hogy meddig érdemes biztonsággal várni a rendelés lemondásával, ahol még garantálható a visszatérítés. (szállítási díj és a biztosítás elkönyvelt veszteség) Úgy számolom, a 60 napon már túl vagyunk.Köszönöm a válaszotokat.
-
Shin Chen
tag
válasz
Silent77 #37304 üzenetére
(#37305) anadroid
(#37306) viktorhu
Köszönöm a válaszokat, lenyelem a békát..
Eddig türelmes voltam és már tucatszor rendeltem normál szállítással (~1 hónap), anno mikor elkezdődött a pandémia visszamondták a rendelésem egy telefonra és ezidáig ideiglenesen egy butatelefont használtam, öszintén bevallom viszketett már mindenem tőle.
Egyébként az Expedited shipping - DHL (7-12 bussiness days) május 8-i rendeléssel ma kaptam a vámkezelési értesítést, szóval ez így 8 napig tartott, ha minden simán megy és leteszem a sarcot még mindig benne van a 12 munkanapba. -
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy ulefone armor X5 strapatelefont, és Priority line helyett Expedited (DHL) szállítással.
Na most kaptam egy [ SMS üzenetet] hogy a DHL vámkezelést fog végezni.
Elcsesztem a rendelést és így meg kell fizetnem a 27%os áfát, vagy még akár többet is?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- 15db töltő egybe (65W + 90W) kerek végűek (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest