Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28951) vittorio7 válasza elszabi (#28944) üzenetére


vittorio7
őstag

Nekem is kettő db. filléres megrendelés.

De, csak 143 napot vártam rájuk. Ticket nyitás nem volt. :DDD
A 171 nap, hogy jött ki?

(#28952) Digitalpimp válasza elszabi (#28944) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Azért ez durva, hogy a novemberi rendelések most futnak be. Nekem is jött ma egy fém X-szárnyú modell. :) Kíváncsi lennék, hol pihenhettek eddig, mert a boríték nem igazán volt meggyötört, mint aki körbeutazta volna a világot ötször...

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#28953) BB9000 válasza Watcher45 (#28949) üzenetére


BB9000
senior tag

Kösz a tippet. Időközben megjavult a GB jelszócserés oldala. Időszaki hiba volt csak.

(#28954) BB9000 válasza Digitalpimp (#28952) üzenetére


BB9000
senior tag

Ma én is kaptam egy Nov 25.-i rendeléses cuccot. Időközben megreklamáltam, újra is küldték és már legalább 1 hónapja meg is kaptam az újraküldöttet. (Kis értékű, 6$ ) ezért úgy kompenzálom őket, hogy két meghibásodott/használhatatlan cuccot nem reklamálok meg. Kb egálban vagyunk.

(#28955) elszabi válasza vittorio7 (#28951) üzenetére


elszabi
tag

elírással. ;] 151.

amúgy már 3 is megjött: 1 32-es sd, 1 64-es sd és a mr. bean maci. ebből kettőt már sikeresen újraküldtek, egynek árát pedig megkaptam walletre. most írtam nekik, h szívesen kifizetem ezeket, de egyelőre nem reagálnak.

(#28956) vittorio7 válasza elszabi (#28955) üzenetére


vittorio7
őstag

:DDD

Remélhetőleg hamarosan megkapom a 2017-11-26-os U`King Cree Q5 600LM lámpámat is.

Aztán még várok pár januári meg februári megrendelést is. :D

(#28957) spiky03


spiky03
veterán

Nah a januarban rendelt oram sem jott meg meg. :(((
Eddig ez meg a tavaly decemberi kartya ami eltunt...

Nyissak itt is ticketet?
Monsjuk az SD kartyanal sem tortent semmi sem amikir irtam nekik csak a sablon szoveg jott vissza, hogy menejk a postara.

Irjak nekik, hogy a a PayPalhoz fordulok? Ezt is ticketben kell felejuk jelezni?
Vagy egyszerubb ha a bankomnak szolok es felveszek egy karyareklamaciot?

Csinalt mar ilyet valaki?

Koszonom :R

[ Szerkesztve ]

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#28958) Lacko66 válasza BB9000 (#28950) üzenetére


Lacko66
tag

Rendben, köszönöm.

Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |

(#28959) elszabi válasza spiky03 (#28957) üzenetére


elszabi
tag

legelőször mindig az a sablon/automatikus levél jön, h kérdezz rá a postán. ilyenkor szépen visszaírsz nekik, h megkérdezted ott (vagy a postásod) és nem találták. ha eleve újraküldést akarsz, arra jobban hajlanak és nem szívóznak annyit - ez amúgy meglátásom szerint minden ticket nyitásra jellemző, még hibás termékek esetén is. legfeljebb majd ők írják azt, hogy nincs készleten és inkább az árát adják walletre.

[ Szerkesztve ]

(#28960) Ciccuka válasza BB9000 (#28948) üzenetére


Ciccuka
veterán

Én írtam egy review-et, de nem maradt meg :(

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#28961) spiky03 válasza elszabi (#28959) üzenetére


spiky03
veterán

Masodik ticketben is ugyan azt irtak,mint az elsoben, hogy menjek a postara...
Ezert erdeklodnek, hogy a harmadikba mit irjak, hogy az jo legyen nekem? :)

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#28962) faresz5 válasza spiky03 (#28961) üzenetére


faresz5
senior tag

1. levél, sajnálják,hogy késik nézd meg a postán.
Utána megkérdezik a címed.
Utána közlik,hogy még nem járt le a 60 nap és várj türelemmel.
Ezt minden case-nél végig kell járni, majd utána foglalkoznak az ügyeddel. Addig csak automata válaszra számíthatsz.

(#28963) BB9000 válasza spiky03 (#28961) üzenetére


BB9000
senior tag

Priv-ben küldtem egy levélváltást, amiből látod, hogy hogy szokott ez menni. Elég hosszú, ezért nem tettem be ide.

(#28964) joergie


joergie
őstag

Megjött a kábel amit korábban küldtek, aztán újraküldettem velük, az már itt van 1 hete, de a korábbi is megérkezett most(január 26-án adták fel, soha semmi nem tartott még közel 3 hónapig, hogy megjöjjön). Ilyenkor hogy tudom tudatni velük, hogy nálam volt a hiba, és kifizetném, ha már kettőt kaptam, amúgy pofátlan áron? ;] Az eredeti árát nem szívesen fizetném ki...

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#28965) Krogoth válasza joergie (#28964) üzenetére


Krogoth
senior tag

Nyitsz tickettet és leírod, hogy megjött az eredeti is és kifizetnéd. Ha nem nagy összeg, lehet odaadják "ajándékba".

(#28966) Pcgamers


Pcgamers
tag

Megjöttek a Xiaomi robotporszívók?

(#28967) retesz147 válasza Pcgamers (#28966) üzenetére


retesz147
addikt

1-fél2 között hozza a futár...

Xiaomi 13 eu dev...

(#28968) FingR86


FingR86
őstag

GB megint cigánykodik velem.

rendeltem 4 BT billentyűt.
egyet külön, 3 másikat egyben regisztrált postával.
az egyet feladták, a másik 3-at refundolták.

másik:
döglött TV Box-ot refundolnak
de mivel kuponos volt így nem küldik újra, arra hivatkozva h nincs készleten.
holott minden verziója van készleten :D [link]

(#28969) szabi__memo válasza FingR86 (#28968) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Görény egy banda. Nekem se küldtek olyat ami elvileg volt készleten

(#28970) FingR86 válasza szabi__memo (#28969) üzenetére


FingR86
őstag

jó, az egy dolog hogy minden szó nélkül vissza refundolják a pénzt a termékért.

de akkor írja azt, hogy mivel az "egyszeri" kedvezményes ár volt, most nem tudja újra küldeni azon az áron.
ezért vissza küldik a pénzt. de ne azt mondja h nincs készleten :D

a billentyűre meg ugyanazt írták mint a vissza refundolt tabletre, technikai BUG volt a rendszerükben... :D

[ Szerkesztve ]

(#28971) hramon94


hramon94
tag

Sziasztok. Április 7-én rendeltem egy terméket Eu Expressel meg kaptam a csomagszámot azóta nem változott semmit. A tracking ezt írja: Customer data received Southall. Ez mennyire normális? Mennyi idő kb amíg megindul a csomag?

[FingR86]
2018-04-10 15:00:37 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-04-09 17:00:28 Sent to HongKong Sorting Centre.

[ Szerkesztve ]

(#28972) FingR86 válasza hramon94 (#28971) üzenetére


FingR86
őstag

faryaa-n próbáltál már ránézni?

(#28973) Dr. Gonzο válasza hramon94 (#28971) üzenetére


Dr. Gonzο
senior tag

Teljesen normális! 04.04-es rendelésem is ebben az állapotban van.
Én 30-45 napra szoktam megkapni rendeléstől számolva.

(#28974) FingR86 válasza hramon94 (#28971) üzenetére


FingR86
őstag

ezzel még tényleg nincs aggodalomra okod, ez még nagyon friss.
türelem rózsát terem.

(#28975) hramon94 válasza Dr. Gonzο (#28973) üzenetére


hramon94
tag

Hú az elég sok idő :F Köszönöm a segítséget. Most néztem amit rendeltem már van EU raktárban, amikor rendeltem még nem volt. De nem gond igazából nem sürgős ;)

[ Szerkesztve ]

(#28976) Dr. Gonzο válasza hramon94 (#28975) üzenetére


Dr. Gonzο
senior tag

Én is így jártam, rendelés után megjelent EU raktárban is, pár dollárral lett volna hosszabb, de lemondani már nem akartam az eredeti rendelést.
Csak nem Neked is gimball? ;)

[ Szerkesztve ]

(#28977) hramon94 válasza Dr. Gonzο (#28976) üzenetére


hramon94
tag

Thieye T5 Edge kamerát rendeltem.

(#28978) elszabi


elszabi
tag

Legyetek résen!

Rendeltem egy csomagban több telefont is a baráti/rokoni körbe. Viszont szemmel láthatóan csak 1 telefon volt a csomagban. A csomagolás szerint 2 kg volt feladáskor. Persze a valóságban lehetett vagy fél. A futár erősködött, hogy vegyem át és majd lerendezem a GB-tel. Természetesen nem vettem át, visszautasítottam
a küldeményt, de még lefotóztam a csomagot (a futár erősködött, h töröljem le a telefonomról, mert ezt nem tehetném meg - WTF?).

Most írtam a GB-nek. Várom, hogy mi lesz a válaszuk. A DPD telefonos ügyf. szolgálata szerint megy vissza a feladóhoz amúgy.

Szóval fura. Mert a DPD sem tudott választ adni rá: Ha 2 kg volt rajta, akkor lemérték a feladáskor és útközben bontotta meg valaki? Örülhetek, hogy nem a barátnőm volt itthon, mert ő biztos átvette volna.

[ Szerkesztve ]

(#28979) Dr. Gonzο válasza elszabi (#28978) üzenetére


Dr. Gonzο
senior tag

Többek közt ezért is rendelek egyesével, sosem több darabot egyben.

(#28980) elszabi válasza Dr. Gonzο (#28979) üzenetére


elszabi
tag

A futár amúgy szemmel láthatóan megsértődött. Pedig eddig elég jó kapcsolatunk volt. Félő, hogy legközelebb Ace Ventura módjára hozná ki a küldeményt, így egyelőre hanyagolni fogom a rendelést v. legalábbis a vidéki címemre fogom kérni a csomagjaimat, ha a DPD-n keresztül jönne.

(#28981) Beni2360 válasza FingR86 (#28968) üzenetére


Beni2360
félisten

de mivel kuponos volt így nem küldik újra, arra hivatkozva h nincs készleten - Na de könyörgök ha az akciós (kuponos) elfogyott akkor hogyan küldje a drágábban kapott mennyiségből? :F
Nem ő adja a kedvezményt hanem akitől veszi.(Nagyker)
De látom te is rájöttél, miért volt az elutasítás.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#28982) Laci.M


Laci.M
senior tag

Sziasztok,

Rendeltem unokatesómnak egy 64 dolláros távirányításos autót, és magamnak egy mijia dvr menetrögzítőt EU railway priority mail szállítással.

A probléma, hogy a kicsi kínaiak saját maguktól vezérelve szétszedték a csomagot, és külön adták fel. A kamera jött DPD-vel, a kocsi NL posttal. Ma jött a postától egy mail, hogy vámeljárás alá került az autó. Sajnos én megígértem neki, hogy nem lesz rá egyéb költség, de én sem akarom benyelni az összeget.

Ilyenkor mi van? mivel egybe fizettem így 100dolcsi feletti összeg van a számlán, de ugyebár csak az autót fogták meg.

Gearbestnek írok mindenképp, hogy térítsék meg az összeget, mivel nem úgy adták fel ahogy én fizettem. PayPalt érdemes egyből megemlegetni nekik?

Járt már valaki így? Szerencsére "hűséges" vásárlójuk van, sok-sok száz elköltött dollárral náluk.

Üdv:
Laci

[ Szerkesztve ]

Aláírás

(#28983) lacko6 válasza Laci.M (#28982) üzenetére


lacko6
senior tag

EU railway priority mail :U meg a neve is rosszul hangzik,ekkora tetelnel

szerintem orulni kell ennek is,mert nem euexpressz ami adomentes :N

vagy 7000ft sarc vagy visszakuldeted (nem veszed at)kb 1500ft postakoltseget levonnak es refund

[ Szerkesztve ]

(#28984) Dr. Gonzο válasza Laci.M (#28982) üzenetére


Dr. Gonzο
senior tag

A sok-sok száz elköltött dollár után fura, hogy nem EU expresszel rendelted.

(#28985) viktorhu válasza lacko6 (#28983) üzenetére


viktorhu
veterán

Én úgy emlékszem, hogy a railway is vámmentes, nehezebb cuccokat, amiket drága lenne repültetni, ilyennel szoktak küldeni.

Szerk: szóval nem a választás volt rossz, hanem a Gearbest nem azzal küldte, mint amit választott, ami EU express esetén is fordult már elő, hogy holland posta lett helyette.

[ Szerkesztve ]

(#28986) Dr. Gonzο válasza viktorhu (#28985) üzenetére


Dr. Gonzο
senior tag

Én úgy emlékszem, legalábbis úgy fogom fel, hogy semmilyen küldési mód nem vámmentes.
Max van olyan csatorna, amivel esélyes az elkerülése, amit én eu expresszként ismerek.
Railway-ről nem tudom, hogy erre alkalmas-e, de nem is ezt szokták ajánlani.

(#28987) Laci.M válasza Dr. Gonzο (#28986) üzenetére


Laci.M
senior tag

Sok tételnél nem elérhető csak ez. Mint láthatod a csomag egyik felét úgy adták fel ahogy rendeltem -> ki is hozta a DPD vámolás nélkül, a másik felét cseszték el érthetetlen módon. Ez is pont annyira vámmentes mint az eu expressz.

[ Szerkesztve ]

Aláírás

(#28988) sysrq válasza Laci.M (#28987) üzenetére


sysrq
őstag

Ahogy Dr. Gonzο írta, nincs vám (de inkább ez áfa) mentes szállítás, sehol nem ígérik meg. Panaszodat nem tudod érvekkel alátámasztani.

Keresek Thermalright 1150 lefogatót

(#28989) sambenez válasza sysrq (#28988) üzenetére


sambenez
addikt

Arra talán lehet alapozni, hogy nem azzal a postázási móddal küldték, mint amiért fizetett, és ez neki többletköltséget jelent.

(#28990) spiky03 válasza BB9000 (#28963) üzenetére


spiky03
veterán

Koszonom itt is :R

Rajuk irok akkor megint.

A 60 nap mar mind a kettonel letelt...

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#28991) IldiH válasza Laci.M (#28987) üzenetére


IldiH
aktív tag

Amit eddig mindenki kihagyott (bár a vámolás szempontjából nem jelent változást): a fizetésnél látszik, hogy 2 tételről van szó, a rendelés részleteiben külön csomagszámokkal. A vámolási papírokba csak annak az árát kell beleírni, ami ebben a csomagban volt és csak erre a részre számolják az Áfát. Átveszed, kifizeted és utána tudod a GB-nél kérni a visszatérítését a téves postázásukra hivatkozva (postától kapott papírt csatolod nekik az összegről). Nyilván nem hivatkozhatsz a Vám-mentes kitételre, mert nem azzal a szállítással rendelted, amivel ezt ígérik. De normális hangnemben kell intézni és akkor általában meg lehet velük egyezni, + mondhatod, hogy a kért szállítással küldött cucc az elvárásnak megfelelően érkezett, azért kérted így az egészet, blabla.

(#28992) Laci.M válasza IldiH (#28991) üzenetére


Laci.M
senior tag

Igen, szerencsére eddig korrektek voltak minig a GB-nél. Elküldtem nekik hogy fizetnem kell, de nem szeretnék mivel ez nem az én hibám.

Várom a fejleményeket! Majd beszámolok róla.

Aláírás

(#28993) gingerbalm


gingerbalm
aktív tag

GB-app másnál is szaraxik? Fél órája termékböngészés közben kidobott. PC-n be tudok lépni gond nélkül, de az appban request timed out van folyamatosan...

(#28994) sambenez válasza gingerbalm (#28993) üzenetére


sambenez
addikt

Nekem nem, most be tudtam lépni.

(#28995) Exelsior24


Exelsior24
aktív tag

A GB-s mobil appot jól elcseszték most, nem elég, hogy folyton újra be kell jelentkezgetni, de minden egyes app indítás előtt törölni kell a mentett adatokat és a gyorsítótárat, különben hibásan fogja mutatni a daily bonus pont-os cuccot, rohadt idegesítő, remélem hamarosan kiadnak valami frissítést rá. :((

Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

(#28996) gingerbalm válasza sambenez (#28994) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Köszi! Hosszú várakozás után most már végre én is. :D

(#28997) RobinHD


RobinHD
tag

Sziasztok!

Erre tudtok kupont? elég húzós kupon nélkül az ára. :F
[link]

Köszönöm :R

Privátra illik válaszolni! :)

(#28998) BB9000


BB9000
senior tag

Megérkeztek Aliról az iPhone kábelek: USAMS USB Cable for iPhone
Első ránézésre nagyon jók! A kábel megfelelően hajlékony, nem sprőd, csatik rendben. A tabletet 2A-rel tölti, ugyanúgy, mint a gyári. Ajánlott darab !

(#28999) prsq


prsq
tag

Vasárnap óta nem íródtak jóvá a pontok a review-ért. Nyitottam ticket-et, ezt kaptam ma, hátha jól jön infóként másnak is:

Due to the system bug your account has not received the corresponding points
NOTE:
1.Please check our new policy of the review points: http://www.gearbest.com/about/about-points.html
Word review is 10 points, photo review is 20, video review is 50 points, photo + video review is 70 points.
If you uploaded pictures or video in your review, you will not get the 10 points with your word review.

2.Please note the new rule as follows:
≥ Number of Points:The Cost of Products
≤ 10 Points: Post review for product costing under $1
≤ 50 Points: Post review for product costing under $5
≤ 100 Points: Post review for product costing under $10

3.The product price is less than 1 USD, although the review is one of the first five reviews, it can earn at most 10 points.
The product price is between 1 USD and 5 USD, although the review is one of the first five reviews, it can earn at most 50 points.
The product price is between 5 and 10 USD, although the review is one of the first five reviews, it can earn at most 100 points.

In this case,we are willing to send you 140 points.
Please allow one day for the points to appear in your GB account ---“My points”

Namost én egy 21 USD (pontokkal volt 15) árú termékért kapnám a pontokat, úgyhogy nem igazán értem a nagy kegyet, hogy hajlandóak 140-et jóváírni (második review a terméknél).

[ Szerkesztve ]

(#29000) HornedReaper válasza prsq (#28999) üzenetére


HornedReaper
senior tag

Nekem ezt írták, mert 4 review-re is csak 10-10 pontot kaptam (azt hittem megint rossz a mobilapp):

Thank you for your message.

We sincerely apologize for this inconvenience.

After checking, we regret to tell you these reviews cannot be recognized by system since the review is not enough 100 characters.

There can be only 10 points sent in this situation.

According to our latest policy, the review need to more than 100 characters.

We kindly advise you to write a review about product over 100 characters in the future review.

As a proof of good will, we would like to make an exception this time to send you 150 points as compensation in total for these reviews.

Could you please kindly confirm if we can go ahead to update your account now?

Learn more about points from https://www.gearbest.com/m-article-id-106.htm

Please note the item is under 1 USD, although you post photos and video, and there can be maximum 10 points sent for the review.

Hope to hear from you soon.

Thanks so much for your kind support.

[ Szerkesztve ]

Keress kínai shopokhoz kuponokért

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.