Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7682) werszomjas válasza localhost (#7681) üzenetére


werszomjas
őstag

Úgy érted, ha válaszolok neki, akkor a "Másolatot kap" részbe menjen a vatera címe, vagy utólag, külön küldjem el a Vaterának a beszélgetést?

Ráadásul Profi eladó plecsnije van, remélem azt minimum elveszíti.

Akkor fogyasztó védelemmel kár foglalkozni és időt rááldozni, ők nem fognak tudni tenni semmit? Inkább a Vaterát zargassam?

Egyébként "csak" 4200ft-ról van szó, de akkor is szeretném visszakapni :R

üdv

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.