Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [fatpingvin:] Thinkpad X230 mint asztali gép, mi van a bővítőkártyákkal?
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Louloudaki
aktív tag
hány napja van a fogyvédnek, hogy válaszoljon a panaszomra? több mint 1 hónapja írtam nekik. másik kérdés, hogy ryanair járatkésési panaszra mennyi esélyem van, hogy csinálnak is valami érdemlegeset? ryannel leleveleztem a dolgot írországba oda-vissza, elismerték, hogy technikai okok miatt késtünk 6 órát, de az eu szabályozás szerinti 400 euró kárpótlást nem akarják kifizetni, csak nagyon sajnálják a dolgot. civil aviation authorityt is megkerestem, azok is nekem adtak igazat, de továbbküldtek a magyar hatóságokhoz, hogy rájuk tartozik.