Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Picco:] ASUS - ezt most tenyleg miert kellett?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/happy.gif)
galuska95
aktív tag
Nekem Samung tab esetén volt ilyen, bár én nem másodkézből vettem csak egy céges tabot vittem gariztatni de se szó se beszéd bevették javításra, nem kérdezték, hogy van-e meghatalmazásom stb.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Megkimélt Apple iPhone 12 Mini 64GB Fekete, kártyafüggetlen
- Ritkaság! DELL PRECISION 5530 Érintőképernyő / 4K IPS / i7-8850H / 16GB DDR4 / NVMe SSD / P1000 4GB
- ÚJ! Macbook Pro 16" - 2023, M3 Pro, 18/512GB, 2 ciklus, Apple garancia (72)
- ÚJ! Macbook Pro 14" - 2023, M2 Pro, 16/512GB, 5 ciklus, garancia (02)
- ALKALMI VÉTEL IdeaPad 5 Pro/Ryzen 5 6600HS/16GB DDR5/512 GB SSD/2,5K 120HZ