Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16937) Könyvelő9892


Könyvelő9892
csendes tag

Sziasztok!

Interneten rendeltem egy controllert, személyes átvétellel. Hétfőn átvettem a terméket, csütörtökön visszavittem, mert hibás a termék. ( Controller analóg karok nyikorognak) Jeleztem az eladó felé, h elállnék a vásárlástól, nem akarom garanciáztatni a terméket. 3 napon belül vittem vissza a hibás terméket. Erre az eladó közli velem, h elküldi szervízbe, mert be kell vizsgaltatniuk. Ilyenkor jogosan jártak el?
Jeleztem a vásárlástól való elállási szandekomat, ha szervizben tartják a terméket 1 hónapig, akkor vissza se követelhetem a vételárat?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.