Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Mi történik egy netes csalás után?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Hiányzik a gamer érzés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz Tiger. #16699 üzenetére
Kicsit kaotikus, hogy mi történt, és mit szeretnél.
Ha neten/telefonon rendeltél egy telefont, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, ha mégsem tetszik (és nem használtad agyon). Akkor is, ha hibás, de lehet belőle vita, hogy ki okozta a hibát, és így mennyi jár vissza.
Ha a telefon hibás (akár rendelt, akár boltban vett), az garanciakérdés, és ott 3 napon belül van a csere, amúgy a bolt/szervíz dönti el, hogy javítás vagy csere, vagy vissza a pénzt.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
optikus
senior tag
hat ebbe se sok info van, de mindegy:
http://orientpress.hu/cikk/2017-02-13_tobb-helyre-fordulhatnak-identol-panaszaikkal-a-fogyasztoksztem egyre nagyobb a kaosz, fene se tudja mar hogy mikor hova kell fordulni (lehet direkt csinaljak).
Buy books not gear.
-
citkar
addikt
Rövid történet:
Tavaly decemberben, azaz kb két hónapja vettem egy új cipőt.
A gond, hogy elől, ahol a lábujjak mögött meghajlik ugye a cipő anyaga elkezdett foszlani mindkét cipő esetén.Megkérdeztem az üzletet mitévő legyek, ők azt mondták elküldhetik a gyártónak, de a cipő nem vízálló, így szerintük fölösleges, mert a nem rendeltetés szerű használattól alakult ki, azaz beázástól mehetett tönkre.
Furának tartom, hogy egy cipő tönkre mehet attól, hogy víz éri (nem állt vízben, nem is ázott be, de vizes úton, csepergő esőben használtam, ezalatt azt értem, hogy elsétáltam a közelben parkoló kocsiig).
Valakinek volt hasonló tapasztalata, érdemes erőltetni a garanciát?
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz citkar #16706 üzenetére
Neked is csak azt tudom mondani, a gyártó véleménye csak egy dolog, nem vagy köteles elfogadni.
A hibát, független szakértői vizsgálattal kell bizonyítania a forgalmazónak, amit a saját költségén kell elvégeztetnie és abban az esetben sem követelheti rajtad a vizsgálat díját, ha utóbb bebizonyosodik, hogy mégis neki volt igaza és te tetted tönkre a cipőt azzal, hogy vízben jártál vele.
Csak le akarnak rázni.
Semmi veszítenivalód nincsen, legfeljebb nem cserélik ki.
Én ezt tenném.Tavaly az OBI adta vissza kb. 60m2 laminált padló árát, mert hibás volt a padló, de előtte ők is szórakoztattak egy ideig ezzel a lerázós szöveggel, sőt, ausztriából eljött a gyártó képviselője megvizsgálni a padlót és szerinte is az én hibám miatt ment tönkre 2 hónap alatt, de mikor oda jutottunk, hogy vizsgáltassuk be, független szakértővel, akkor azonnal megváltozott az álláspontjuk, visszakaptam a padló árát és még a padlót sem kérték vissza
Pedig ez drágább volt, mint egy cipő.
-
Tiger.
nagyúr
válasz gabor9991 #16707 üzenetére
Az elmondattok alapján egy futó cipő sztem gyongy vasznas.
Tehát nem utcai viseletet való. De bevizsgalas van amit a cég áll fel évig.[ Szerkesztve ]
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/lenovo legion 5 pro /Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 16 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
-
Juditta_56
aktív tag
Sziasztok!
Tegnapelőtt szállították ki az új hűtőnket. A két szállító megjegyezte, hogy milyen hideg van itt (a konyhában nálunk nincs fűtés), így lehet, hogy nem fog elindulni a hűtő...
Néztünk Édesanyámmal bután, mert ez sehol nincs leírva (sem a kezelési utasításban, sem a termékjellemzőknél, máshol nem tudom, hogy kellett volna ráakadni).
A hűtő ugyan elindult, ment valameddig, aztán leállt. A hűtőtérben normál hűtőhőmérséklet van (5°C), de a fagyasztóban a tesztre berakott hűtőzselék nem fagytak meg. Ez ugye azt jelenti, hogy télen nem tudjuk használni a hűtőt, ami lényegesebb, a fagyasztórészét sem.
Egyetlen utalás a MM "Termékjellemzők" rovatában a külső hőmérsékletre ennyi:
"Klímaosztály
A klímaosztály azon környezeti hőmérsékleti tartományt jelzi, amely mellett a hűtő optimális működésre képes.
SN: +10 - + 32 °C
N: +16 - +32 °C
ST: +18 - +38 °C
T: +18 - +43 °C"
Szerintetek lehet, érdemes valahova fordulni ez ügyben? Vagy nyeljük le a békát?"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
313313
addikt
válasz Juditta_56 #16713 üzenetére
Azt esetleg még leírhatod, hogy a konyhában hány fok van...
Anyuéknál a Samsung hűtő a spájzban (olyan 16 foknál biztos nincs több)van, ott működik rendesen...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Attix82
addikt
válasz Juditta_56 #16715 üzenetére
A mélyhűtőben lévő klímakompresszor olaja megdermed olyan hőmérsékleten és biztonsági okokból letiltja.
Vagyis a megadott hőmérsékleten működik megfelelően a hűtő.
Esetleg ha magánszemélyként lett véve és interneten vásárolva , akkor megpróbálkozhatsz az elállással.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz Juditta_56 #16715 üzenetére
Anyuék háza is "vidéken van" és nem panel... Annyi, hogy a spájz körbe van fűtve...
Ellenben fűtetlen garázsban(ott ilyen 5-10 fok van, ha van...) simán megy egy majd 30 éves fagyasztó láda...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Juditta_56
aktív tag
válasz Attix82 #16716 üzenetére
OK, köszönöm, Neked is, 313313.
Magánszemélyként lett véve, de nem interneten, mert az akciós 0%-os THM-re vettük. Az elállás nem lenne megoldás különben sem, mert a hűtő kell - majd ha beindul.
Édesanyámnak van egy ezeréves fagyasztószekrénye, az én hasonló korú hűtőm is simán működik, ugyanilyen hőmérsékleten, úgyhogy meg fogjuk tudni oldani az élelmiszer tárolását. Engem csak az bosszant, hogy a vásárlás előtt (pedig igazán körbejártam mindent) sehol nincs feltüntetve, hogy "a hűtőszekrény X° alatt nem indul el". Honnan kellene ezt nekem - vagy bármelyik mezei vásárlónak - tudni? Ha tudom, akkor inkább célzottan keresek egy akár használt hűtőt, ami bírja a 10, esetenként 0° alatti konyhahőmérsékletet, és nem veszek meg egy közel 100 ezres gépet, mit nem tudok télen használni.
Mint utóbb kiderült (ma én is elolvastam) a használati utasításban az "Üzembe helyezés" részen le van írva, hogy
"A készülék olyan száraz, jól szellőző helyiségben helyezhető üzembe, amelynek környezeti hőmérséklete megfelel annak a klímabesorolásnak, amely a készülék adattábláján fel van tüntetve:
Klímaosztály Környezeti hőmérséklet
SN: +10 - + 32 °C
N: +16 - +32 °C
ST: +16 - +38 °C
T: +16 - +43 °C"
De ezt csak akkor látom, ha már kihozták a megvásárolt készüléket! Egyébként nem is egyezik meg a MM termékjellemzőinél írtakkal (lsd előbbi hsz, sem a szöveg, sem a számok nem stimmelnek.
Én inkább valami olyan megoldásra gondoltam, hogy pl. a fogyasztóvédelem a probléma számukra történő leírása eredményeképpen kötelezi a forgalmazót, hogy egyértelműen tüntesse fel ezt a "ficsört" a leírásnál... Legalább más ne szívjon, ha már mi igen!"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz Juditta_56 #16718 üzenetére
Hat azert ez nem csak az adott bolt hibaja. Pl a boltnak honnan kene tudnia hogy a vevo hol milyen kornyezetben fogja hasznalni?!
A mai vilagban pedig mar nagyabol minden leiras fent van a gyartok weboldalan. Szoval utana lehet nezni mindennek. A boltok az esetek nagy reszeben tajekoztato jelleggel teszik fel az infokat. Ilyenkor hivatkoznak arra h az elirasokert nem vallalnak feleloseget. Pontos infoert a gyartonal erdeklodjon....
Szoval a tortenetedben a tudatossag se volt teljes.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Juditta_56
aktív tag
válasz Biznisz Elek #16719 üzenetére
Igazad van, én nem vagyok kellően körültekintő...
"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Juditta_56 #16720 üzenetére
Nem rosszindulatból írom, de nem vagy az.
Idén vettünk hűtőt, majdnem ennek a testvérét electroluxba, 75ért, a kérdésed elején tudtam a választ, ezek sajnos ilyen dolgok, utána kell olvasni, ugyan úgy, ahogy a 3 vagy 4 csillag sem mindegy a mélyhűtőn.
Hülyének néznek, mert a későbbi alkatrészellátást is szempontnak veszek egy új hűtőnél, meg, hogy rendesen utánanézek a gyártónak, a no frost működésének, a benne levő kompresszornak, leggyakoribb hibáknak. De pont ezek miatt a szempontok miatt esett ki a gyártók jó része.
Ezek új technológiák, nem lehet arra alapozni, hogy a 40éves hűtő tudta. A 40 éves dizel autók elmentek használt étolajjal is, a maiak tönkremennek tőle."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
-
Tanács kell
újonc
Sziasztok!
Van egy fél éves toshiba laptopom.
Vásárlás után 1-2 hónappal megjelent egy két fekete pixelhiba a kijelzőn, és napról napra nagyobbodik a Fekete probléma.
Most küldtem garanciális szervizre de ott azt mondták én törtem be a kijelzőjét és 100 000Ft a javítás.
Az lenne a kérdésem, ez tényleg valami törés lehet, vagy szerintetek gyári hiba?
Tanácsot szeretnék kérni ez ügyben nálam rutinosabb embertől.
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #16725 üzenetére
Mit és hogyan fogalmazzak meg a vásárlók könyvébe? Litániát sem akarok írni, de szeretném belevenni ahogy viselkedett a főnökasszony, illetve, hogy a termék hibás. Vagyis amennyibe ő állítja, hogy ehhez való, akkor miért is nem jó. Hiszen, ha ebbe való szerinte, de mégse jó, akkor a termék valóban hibás. Hu de keszekusza. Szóval értem Én az ő kiskapuját, de Én nem fogadom el.
Hisz ő Volvo V40-hez rendelte, abba nem jó, akkor az a termék bizony hibás. Szerintetek?
Elő történet: [link]Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Tiger.
nagyúr
válasz Atomgeszi #16726 üzenetére
Én a helyedbe mondanám nekik hogy lefogod járatni a céget, mivel nem állítasz majd valótlant igy baszhatják, te nem univerzálisat akartál hanem kifejezetten a tiedre bár te meg ott hibáztál hogy átvetted pedig már sejtetted hogy nem lesz jó, de a cég meg azzal égeti magát hogy ilyen kis összeggel ennyit gecizik.
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/lenovo legion 5 pro /Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 16 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
Topikgazda
válasz Tanács kell #16724 üzenetére
Itt jogszabályokkal kapcsolatos kérdéseket tudsz feltenni. A te kérdésed nagyon műszaki, így én azt tanácsolom, hogy azt valamelyik laptopos szakmai topikban tedd fel.
-
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #16726 üzenetére
Na hát végül is csak bementem, köszöntem, levettem a vásárlók könyvét, leraktam szépen elé a pultra, elkezdtem lapozni, mondtam halkan, hogy na jó lesz ide beleírni Kérdezte az eladó, hogy mit szeretnék ezzel, hát mondom a fiókos történetet.. Egyből felállt, mondta,hogy na jolvan nem olyan nagy dolog ez, inkább visszaadjuk a pénzt.. Persze még utána is mondta, hogy nem tudják visszaküldeni, meg stb. Mondtam, hogy ez engem nem érdekel, Én tőletek vettem valamit, ami nem jó és kész, a fogyasztóvédelem is megmondta, hogy hibás a termék, mert, ha jó lenne, akkor betudtam volna rakni az autóba. Szóval ennyi.
Másnak is ajánlom, hogy használja nyugodtan a vásárlók könyvét, és a második oldalt ki kell tépni és magaddal vinni, ha mégis bele kell írni, mert úgysem látja be a bolt.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
optikus
senior tag
válasz Tanács kell #16724 üzenetére
fuggetlen muszaki szakerto velemenyet kell kikerni, ezt a boltnak kell fizetnie es inteznie. ez az elso kor. ellenerde,elt feltol ne vard hogy partatlan lesz, ezert kell a fuggetlen.
Buy books not gear.
-
urbi107
tag
Edigitalban leadott garanciás termék esetén a Jóváírás a leadás helyén .
A hibás terméket nem tudták javítani és jóváírást írnak.
Csak levásárolni lehet vagy visszalehet igényelni a termék vételárárt készpénzben?
14000ft-os termékről van szó. -
Topikgazda
-
-
psg5
veterán
Sziasztok!
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján egy pár napja vásárolt használt autó esetében is az eladónak kötelessége felvenni a szavigényről a jegyzőkönyvet az ok. No de ha az autót nem tudja a vevő elvinni az eladóhoz, mert nem működik, akkor a jegyzőkönyvet , kvázi távolról is fel kell vennie az eladónak? Nem bújhat ki az alól, abbéli kifogással, hogy jelenleg nem látja fizikailag az autót? Ez hogy működik? Nem olvasom ki a jogszabályokból, vagyis azt értelmezem, hogy igen (akár lehet egy webáruház is) fel kell hogy vegye távolról is a jegyzőkönyvet, max jelzi benne, hogy csak akkor tudja kezelni a kifogást ha megérkezik az autó..., bár azt nem tudom ez esetben kinek a kötelessége pl a gépjármű szállítása?
F.K.T.
-
optikus
senior tag
na en is kerdeznek egyet, van isminek egy HP asztali szamitogepe semmi extra, sima doboz ami duruzsol o meg nyomkodja a netet (w10+office). namarmost kiirta, hogy smart hw diszk problema van es hamarosan ossze fog omlani a vinyo (jelenleg windows szinten meg nincs hiba, nincs bad szektor de a smart mar josolja hogy nagy gebasz varhato).
megneztem a szeria szam alapjan a jotallas allapotat. alapvetoen mar lejart, de kiirt egy aktiv statuszut. sajna lovesem nincs ez mit jelent, marhara nem ertek ezekhez. valaki meg tudja mondani mire jogosult? vagy van erre itt valami hp szaktopic?Jótállástípus: HP Care Pack
Szolgáltatás típusa : Next Business Day Onsite 1st yr,Return t
Szolgáltatás típusa : HWM Offsite
Status: Aktív
Kezdő dátum: 2015.12.22.
Záró dátum: 2017.12.21.
Szerviz szint: Standard Turn-Around-Time,
Customer Delivers,
Delivery by HP,
Standard Material Handling,
Country Coverage,
Standard HW,
Std Office Hrs Std Office Days
Leszállítandó áruk: Offsite Support & Materials, Hardware Problem DiagnosisBuy books not gear.
-
Chereiose
addikt
Sziasztok,
ma vettem Edigitalban egy Thrustmaster 458 kormányt, viszont nem nagyon tetszik így élnék a 14 napos elállással.Ha a honlap alapján jól értelmezem, akkor nem is lehet visszavinni pl. mammutba, hanem csak a 1044 Budapest, Ezred u. 1-3. címre? Illetve a pénzt se adják vissza, csak utalványt?
-
asdf_
veterán
válasz Chereiose #16745 üzenetére
Rendeltel es atvetted vagy vettel a boltban? Mert ha csak bementel es kertel egyet, akkor nem allhatsz el a hagyomanyos ertelemben. Plusz szolgaltatskent bontatlan termeket visszavihetsz, de annak arat tenyleg csak ajandekkartyan adjak vissza (mivel ez egy plusz valallasa a cegnek, amihez igy sajat felteteleket szabhat).
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Chereiose #16748 üzenetére
Igen, visszaviszed az üzletbe, csinálnak egy papírt, hogy visszaveszik a kormányt a kasszánál meg visszakapod a.pénzt.Én egy routert vittem vissza nemrég kb. öt perc volt az ügyintézés, a routert ki sem bontották a dobozából, hogy megnézzék milyen állapotban vittem vissza
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" 2K I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G3 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest