- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- hcl: Xiaomi pumpa pumpálás
- Gurulunk, WAZE?!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Atomgeszi #16726 üzenetére
Na hát végül is csak bementem, köszöntem, levettem a vásárlók könyvét, leraktam szépen elé a pultra, elkezdtem lapozni, mondtam halkan, hogy na jó lesz ide beleírni
Kérdezte az eladó, hogy mit szeretnék ezzel, hát mondom a fiókos történetet.. Egyből felállt, mondta,hogy na jolvan nem olyan nagy dolog ez, inkább visszaadjuk a pénzt.. Persze még utána is mondta, hogy nem tudják visszaküldeni, meg stb. Mondtam, hogy ez engem nem érdekel, Én tőletek vettem valamit, ami nem jó és kész, a fogyasztóvédelem is megmondta, hogy hibás a termék, mert, ha jó lenne, akkor betudtam volna rakni az autóba. Szóval ennyi.
Másnak is ajánlom, hogy használja nyugodtan a vásárlók könyvét, és a második oldalt ki kell tépni és magaddal vinni, ha mégis bele kell írni, mert úgysem látja be a bolt. -
válasz
Atomgeszi #16726 üzenetére
Én a helyedbe mondanám nekik hogy lefogod járatni a céget, mivel nem állítasz majd valótlant igy baszhatják, te nem univerzálisat akartál hanem kifejezetten a tiedre bár te meg ott hibáztál hogy átvetted pedig már sejtetted hogy nem lesz jó, de a cég meg azzal égeti magát hogy ilyen kis összeggel ennyit gecizik.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Atomgeszi #16725 üzenetére
Mit és hogyan fogalmazzak meg a vásárlók könyvébe? Litániát sem akarok írni, de szeretném belevenni ahogy viselkedett a főnökasszony, illetve, hogy a termék hibás. Vagyis amennyibe ő állítja, hogy ehhez való, akkor miért is nem jó. Hiszen, ha ebbe való szerinte, de mégse jó, akkor a termék valóban hibás. Hu de keszekusza.
Szóval értem Én az ő kiskapuját, de Én nem fogadom el.
Hisz ő Volvo V40-hez rendelte, abba nem jó, akkor az a termék bizony hibás. Szerintetek?
Elő történet: [link] -
Attix82
addikt
válasz
Atomgeszi #16681 üzenetére
Sajnos ilyen esetben nincs elállásra mód. Itt ha a cég nem tolerálja azt, hogy Te sokszor mész oda vásárolni és nem veszi vissza ezt a "nagy" értékű terméket...hát....ott már nagyobb gond is van.
Neten rendeléssel se nagyon érdemes hisz a szállítási költség annyi mint amit vettél és neked kell visszaküldeni. (saját költség)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android szakmai topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kuponkunyeráló
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Sorozatok
- Ingatlanos topic!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Seasonic Focus GM 750W Gold 87%. 2029-ig garis
- Samsung galaxy Zflip 5 256gb független
- Bontatlan Dell XPS 13 - Intel Ultra 7 258V 12MB 8 cores 4.8 GHz, 32 GB, 1TB SSD, 120 HZ kijelző
- Intel Core i5-12400F 6-Core 2.5GHz LGA1700 OEM
- ZOTAC GeForce Twin Edge RTX 3070 8GB OC GDDR6 256bit videókártya GPU gamer OEM - LED VERZIÓ
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest