Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16454) gabor9991 válasza Superhun (#16453) üzenetére


gabor9991
őstag

Lehet, igazából nem egy nagy összeg, csak kíváncsi vagyok, erre van valami szabályozás?Vagy azt csinál minden szerviz amit akar?Wayteq szervizbe 4* vagy lehet többször is vissza kellett küldenem a gyerekek tabját, a bestbyte-nál vettem, de mindîg a szervizbe kellett küldenem, nem a bestbytehoz és soha nem kértek pénzt, hogy visszakaphassam.Asus laptopot kétszer kellett szervizbe küldenem, ott is az volt, hogy pcx-nél vettem, de az asus oldalán jeleztem a hibát, kaptam rma számot és futár jött érte, futár hozta vissza.Pedig ezek 10 kg alatti dolgok.Gorenje szárítógépem kétszer is vitték-hozták, nem kellett fizetnem, pedig a szervizest hívtam jött is érte, nem a boltost kerestem meg a hibával.Husqvarna fűnyírómat szintén ingyen vitte hozta a szerviz kétszer is.Ebböl, azon kívül, hogy mennyi hulladék minöségű dologért adtam pénzt, még az is kiderül, hogy a szállításért eddig tölem senki nem kért pénzt, ha garanciában tönkrement valami.A fentebb leírt volt az elsö, ezért vagyok kicsit felakadva azon, hogy jogos-e vagy sem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.