Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13758) Tazsam01 válasza Biznisz Elek (#13755) üzenetére


Tazsam01
tag

Ha engem kérdezel és nem csak találgatsz akkor válaszolok.
Amikor visszaküldtem garira még aznap vettem egy ugyanilyen kitet 27ért. Kellett, egy nap sem eshetett ki és igen pont ilyen kellett ezért ezt vettem.
A bolt pontosan ugyanilyenre tudná cserélni, annyira ugyanilyenre, hogy a másfél éves megrendelő emailben amit ők küldtek a link is a ma kapható termékre mutat, a különbség csak a garancia ideje, amire nem tartok igényt. (most, hogy tudom mennyit ér pláne nem)
Szerinted ha egy nap alatt a hiba érzékelés után hajlandó voltam 27 rongyért megrendelni az ugyanilyen kitet mert annyira kellett és mert megtehettem akkor mennyire érdekelne, hogy a boltban épp 10 rongyos termékre cserélik-e vagy 50 ezresre....
...
...
Semennyire.
Semmilyen esetben sem az árát kérném vissza mert nem érzem elegánsnak ha 10 rongyon egyáltalán nekiállnék emailezni.
Nem hinném, hogy ez a tipikus magyar mentalitás. Ha mindenképpen általánosítani, osztályozni és skatulyázni szeretnél, hogy egyszerűbbé válljon számodra a világ akkor legalább máshova tegyél kérlek.
Az egész ügyben egy dolog háborított fel, érvényes garancia mellett ott lapul a boltban a termék de nyamvadt 5 ezer forint miatt nem cserélik automatikusan hanem inkább visszafizetik, mindegy egy bolttal kevesebb a címlistámban. Egyelőre nem adtam meg a bankszámlaszámom pedig ezt kérték, hogy visszafizethessék a pénzt, még azt sem tudom fogok-e válaszolni vagy ott hagyom megrohadni. Tehát gondolhatod, hogy nem a pénz motivál.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.