Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c11.gif)
Kassh
csendes tag
Üdv!
Kb egy hónapja küldtem vissza a videókártyámat az aquaba miután minden előzmény nélkül megállt, azt mondták hogy a disztribútor kiküldte hollandiába a gigabytehoz javitani.
A kérdésem az lenne hogy van-e valami szabály/törvény arra hogy mennyi ideig tarthat ez az egész garanciális ügyintézés?
(egy Gigabyte GTX 660 Ti-ről van szó amit 2,5 éve vettem, a gari 3 évről szól)
Kicsit kezd zavarni hogy 1 hónapja nincs videókártya a gépemben, főleg most hogy megjelent az új MK meg a GTA
Köszi!
[ Szerkesztve ]