Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13668) csabi0805


csabi0805
aktív tag

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Vettem én tavaly itt a hardveraprón egy videókártyát egy sráctól.A kártya vadi új volt,több fajtát is árult én egy R9 270X VaporX-et vettem tőle.
Namost tavaly nemsokkal a kártya megvétele után elkezdte csinálni a kártya ezt az "artifactozást".Játék közben ilyen kis kockák jelennek meg a képernyőn,meg ilyen villogó textúrák vannak plussz van amikor játék közben kifagy a gép egyszerüen.De például szoktam kékhalált is kapni.
Na szóltam a srácnak hogy rossz a kártya.Mondta hogy küldjem el garanciáztatni a kárytát.
Jó,elküldtem neki oda volt a kártya 1 hónapot körülbelül,visszajött és amikor kipróbáltam ugyanúgy csinálta a hibát.Javasolták hogy vegyem vissza az órajelet.
Visszavettem.
Akkor abbahagyta egy ideig,de februárban megint elkezdte csinálni.Szóltam megint neki mondta hogy küldjem el garanciáztatásra.Elküldtem.
Megint 1 hónapig tartott,tegnap megkaptam a kártyát és megint csinálja a hibajelenséget. :(
Közben én utánna néztem az interneten ebben az R9-es szériában voltak hibás kártyák márkától függetlenül és külföldi fórumokat olvastva azt írták,hogy cserélték ezeket a kártyákat.
Na most tegnap megint írtam egy sms a srácnak hogy rossz a kártya.
A kérdésem az lenne hogy kötelezhetem arra hogy cserélje ki nekem vagy mit csináljak?
Mert az nem állapot,hogy odavan a kártya 1 hónapot aztán visszakapom úgy hogy ugyanúgy rossz.
Nem akarok balhét,mert nem vagyok egy balhézó tipusú ember,de könyörgöm 50 párezer forintom van benne és egyszerüen nem működik rendesen a kártya amióta megvettem.
Nonszensz.
:U
Kihez fordulhatok segítségért?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.