Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13326) jerry311 válasza Lovi24 (#13325) üzenetére


jerry311
nagyúr

Azért tegyük hozzá, hogy a konstruktív hozzáállás meg kell, hogy legyen mindkét oldalról. Ha ez október óta hiányzik a bolt részéről, akkor a "fenyegetőzés" és kemény kiállás ezen vagy javít vagy ront. Ha utóbbi, akkor többet nem vásárolnák náluk, persze azért a 30k HUF-ért megküzdenék velük. Én simán ráköltenék még pár tízezret akár a polgári peres részre is. Ha nyerek, akkor téríttetném velük a perköltségeket is. Legyen nekik is kellemetlen! ;]

Másik oldalról meg: Nyilván nem várható el, hogy minden szart cseréljenek, akkor is ha a vevő égette el, de azért ne kelljen már hónapokat várni egy (jó eséllyel) garanciális cserére.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.