Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10275) Attix82 válasza Arthuro_Adam (#10274) üzenetére


Attix82
őstag

Ez a levél fontos, mert ha 15 napig semmiféle előrehaladás nincs és nem is TETTEK, tuti bukják. Nyugodtan mondhatod nekik, hogy csereterméket kérsz / pénz vissza , vagy fordulsz a fogyasztóvédelemhez !

És az email bizonyíték , hogy 30 napig b...sztak rá ! :W

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.