- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- lacixtal: Laci XTAL - Emlékproffil
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Arc összefoglaló szerkesztés
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Hirdetés
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
stevve #16496 üzenetére
nézzük:
Vettel Pit-be vezető köre...értelemszerűen ez az a kör amit az SC előtt töltött:2:15
Hamilton Pit-be vezető köre:2:22..valszeg a tétovázásnak köszönhetően.
ők egy páros mivel mindketten az SC előtt haladtak.
Alonso és Massa Pit-be vezető köre:2:43/2:48
ők szintén egy páros mivel besoroltak az SC mögé.Barichello, Hülkenberg, Kubica...akik egyből behajtottak a Pit-be: 1:59 (Button), 2:01 (Rubens)2:07 (Rosberg,Petrov) és 2:11 (Kubica) között mozog.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
stevve #16496 üzenetére
Vettel jóval a SC előtt ment el, szal Ő azért maradt ki ebből az egészből, ezt mondták Palikék is, meg máshol is írták asszem, ugye Hami meg akkor előzte meg, amikor már nem szabadott volna.
Szal ahogy Te is mondod, azért megy itt az egész csetepaté, mert ténylegesen, akik már ott nem előzték meg az SC-t (mert szabály szerint nem szabadott volna) azok jóval hátrébb estek. De mivel Hami elment, így lényegében tudott menni egy gyorsabb kört, mint az SC mögött a többiek, így jóval gyorsabban vissza is jött a Box-ból, mint a többiek... Nah mindegy, sztem más variálás ezen már úgy sem lesz, ez van aztán kész... Bár kíváncsi leszek, Todt papának sztem fognak még panaszkodni páran.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16494 üzenetére
Itt legalább lenne valami közösség és összetartás. A Te esetedben ez úgy nézne ki, hogy Te vagy az elnök és a tagok is egyben. Egyszemélyes 'hadsereg' rulz.
De az összetartás ott is meglenne, magaddal csak nem állnál le vitatkozni.
Na fejezzük be, ez már nem ide való. PM-ben akár folytathatjuk is, mert jót szórakozok.
-
válasz
#70869248 #16495 üzenetére
Biztos vagy ebben? Vettel és Hamilton a biztonsági autó előtt ment el, tehát egy kör előnyben voltak (mondhatni) hozzá képest. A köridőt nem tudom, de ha úgy tudott bemenni, hogy még vissza is ért, akkor biztosan nem ment túl lassan... (ha megnézzük a biztonsági mögött baktatókat, legalább 8 helyet rontottak, Hamilton egyet sem, ergo csak gyorsabban ment, mint a többiek) de erre nyilván semmi bizonyítékom nincs, nem írtam fel a köridőket. Ha valaki igen, azt szívesen megnézném.
Vettel meg jóval előrébb járt már akkor, neki valóban meg is lehetett az előnye.
De az 5 másodperc akkor is nevetséges... ez ilyen félmegoldás, mert féltek a szar szabályok következményeitől. Ezek szerint mindig hasból mondanak ítéletet. Most ez történt
-
#70869248
törölt tag
válasz
stevve #16489 üzenetére
Nem ment gyors kört (!) ahogy Vettel sem ment gyors kört.
Fényjelzésekkel figyelmeztetik a versenyzőket és megvan hogy milyen sebességgel teheti meg a kört fullos sárga alatt (ezért kapták a többiek a +5mp-t).
Azaz senkinek az életét nem veszélyeztették, se Vettel, sem Hamilton...mert különben azért is megkapták volna a büntit. -
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #16492 üzenetére
Nekem nem szimpatikus Webber a pályán mutatott megmozdulásai miatt de ezt el is ismertem és ismerem. Ennek ellenére mégsem pattogok olyan abszurd hülyeségeken, hogy a tegnapi balesetéért miért nem tiltják el egy versenytől mert más életét veszélyeztette azzal hogy belerohant Kovába, stb.
BMW001:
Ne pazarold rám az energiát inkább a baráti körrel és a ligával együtt alapítsd meg a magyar anti-Hamilton klubot. Ilyen stabil háttérrel szvsz egyhangúlag megválasztanak elnöknek.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16491 üzenetére
Kettőn közül szerintem rajtad nevetnek a legtöbben.
A sok priviből amit kaptam, ezt könnyen le tudom szűrni.(bár tudom, hogy ez Téged nem izgat, Te egy személyben képviselsz minden pozitív dolgot, a többi meg a hülye lúzer...persze szerinted.
) Vedd észre magad, ombre.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Qorthral #16490 üzenetére
Ez mind szép és jó, de még mindíg nem vágom, hogy az ominózus hozzászólásomban és hol hőzöngtem a kis csapatok ellen.
Mindössze annyit írtam, hogy a Lotus szarabb, mint a RBR -ami igaz is-, és ezzel -illetve a jóval hosszabb féktávval- Webbernek számolnia kellett volna.
(#16491) Oliverda: Mondja ezt az, aki pár hónapja Webberre zúdított össztüzet...
-
Oliverda
félisten
válasz
MPowerPH #16486 üzenetére
Blah-Blah-Blah-Blah-Blah-Blah-ing.
"Rosszkor jött az SC, és becsületesek voltak, nem veszélyeztették más életét, ahogyan azt Hamilton is tette. Ha ott Hamilton valami galibát okoz, akkor nem csak őt, de a csapatot is örökre eltiltották volna az F1 -től."
Még pár hsz és biztosan bebizonyítod magadnak, hogy Hamilton az antikrisztus sőt minden rosszról ő tehet ami a világon van. Mondjuk én csak azt nem értem, hogy miért kell kissé átlátszó és álszent módon légből kapott, ál-komoly maszlagba csomagolni az elismert Hamilton utálatot. Mondjuk kabarénak elmegy, szó se róla...
akosf:
Itt most az SC utáni történésekről volt szó.
-
Qorthral
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16462 üzenetére
1. Nem írtam, hogy a féktávhoz nem kell aero, sőt, még azt sem, hogy a féktávon ne lennének lassabbak a többieknél. Hadd idézzem magamat:
"Nyílván a féktávon is lassabbak, de ne képzeljük már, hogy Trabantok gurigáznak körbe körbe a Ferrarik és Mclarenek között."
Szöveget értelmezni hányadik osztályban tanul a mai fiatalság? Szerintem főleg alsó tagozatban. Ha még nem vagy túl rajta, akkor tekintsd tárgytalannak a kritikámat és majd pár év múlva olvasd el újra a hozzászólásomat
2. Azért Neked címeztem, mert Te voltál az utolsó a topikban aki a kiscsapatok miatt hőzöngött. Azonban nem hiszem, hgy túl sokat feltételezek a topic olvasóiról azzal, hogy adott személynek címzett hozzászólásomban TÖBBESszámot használva ne legyen mindenkinek világos, hogy mondandóm nem csak az adott emberre, hanem TÖBB fórumozóra vonatkozik. De lehet, hogy mégis...
Továbbá természetesen az "akinek nem inge, ne vegye magára" elv itt is érvényesül.
Természetes, hogy a hszem nem minden egyes betűje vonatkozik Rád, csupán egyes részei. Amely mondatokat nem érzed "magadénak", miért zavarnak? Nem látod a többesszámot, vagy csak nem akarod észrevenni, hogy hőzönghess?3. Annak, aki nem tudja leírni helyesen (vagy nem figyel oda arra, hogy helyesen írja le) a vált és az irreleváns szavakat, minden mondata irreleváns számomra, így vitánk tárgytalan, válaszodtól kérlek kímélj meg, köszönöm.
Ps: Nem kenyerem a személyeskedés, de általános hszemre kissé támadólag és lenézőleg írtál, így "kénytelen voltam" helyre tenni a dolgokat. Részemről viszont ezzel befejeztem.
-
válasz
#70869248 #16484 üzenetére
Nem tudom, hogy jött ki a hsz.-emből, hogy hol ez, hol az. Épp azt írom, hogy Hamilton "csak" azért kapott büntit, mert megelőzte a safety car-t, de azért nem, mert túl gyors kört futott... pedig gyors kört futott. Éppen azt mondom, hogy ha egységes, akkor mindenkinek 20 másodperc járt volna, mert az 5 enyhén ritka - én ég sose hallottam 5 másodperces büntetésről - bár hasonló esetről se nagyon, ez igaz.
Gock is 20-at kapott és Schumi is, amikor a bírák szerint szabálytalanul (pedig szabályosan) előzött legutóbb. Épp ez az eset a "hol ez, hol az" kategória. Nem érdekel Alonso, nem a "fanboyság" beszél belőlem, de most a hisztije jogos.
Szerintem az a kicsit elfogult, aki nem látja be, hogy ez a döntés csak szőnyeg alá söprés.
-
TESCO-Zsömle
titán
Van itt valaki, aki otthonosan mozog a Le Mans-i Portotípus géposztályban?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16483 üzenetére
Alonso-nak ahhoz nem volt köze, maradjunk annyiban. Ez lett a vizsgálat vége is a rádióbeszélgetésekből. Ha benne lett volna, őt is eltiltják. Olvass híreket.
Gyatra eredmény, amiről nem tehetnek. Hamilton Alonsoval és Massa-val együtt csigáztak volna az SC után, és ebben a sorrendben is jöttek volna vissza a pályára. Rosszkor jött az SC, és becsületesek voltak, nem veszélyeztették más életét, ahogyan azt Hamilton is tette. Ha ott Hamilton valami galibát okoz, akkor nem csak őt, de a csapatot is örökre eltiltották volna az F1 -től.
b-type: Igen, mindenképpen rosszul jöttek volna ki ebből. De ez azon nem változtat, hogy Hamilton mások életével játszott, akkor írjuk le ezt nyugodtan.
És Hamilton helyezése azért se volt mind1, mivel ő az éllovas, tehát nem mind1, mennyi pontot szerez Alonso és a többiek esetében sem. -
Bibby
addikt
Engem is elszomorít a Hamiltonos eset...
Tényleg ez a szar, jobban megérte szabályt szegni mint betartani. Ilyet azért egy sportban egyszerűen nem lehet megengedni. Akik ezt a büntetést kiszabták teljesen fogalmatlan hülyék, kb mint a vb bírók. -
#70869248
törölt tag
válasz
stevve #16475 üzenetére
Ez egy hülyeség, egy büntetés nem lehet hol ez hol meg amaz ugyanazon bűnért.
Hamilton magának köszönhette hogy nem Button mögé ért vissza.
Alonso meg a szitunak köszönhette hogy nem ő volt Button helyén Kobayashi-t üldözve.
Most akkor mit kellene csinálni, kompenzálni a Ferrari-t mert ők már elhaladtak a pit bejárat előtt az SC-re, míg a többiek még betudtak menni, és így ők is megelőzték a két Ferrari-t.
Elvileg ha Hamilton nem tétováz akkor ez a kép:
Vettel és Hamilton elmegy az SC előtt, Alonso valszeg már be kell soroljon, de Massa ziher, a többiek kimennek SC alatt a Pit-be és megelőzik Massa-t (és valszeg Alonso-t)...és most ezért mert uazon szituban a Ferrari pórul járt, és a többiek jobban kompenzálni kellene?
Mert ha most kivesszük Hamilton-t, akkor még egy csomóan megelőzték a két Ferrari-t pusztán azért mert rossz helyen voltak az adott időben.
Nem lehet egy szabály által szabott büntetés hol ekkora hol akkora.
Ráadásul Hamilton csak magának köszönhette az áthajtásost is...mert simán elment volna az SC mellett ha határozott.
Én értem hogy a büntetés nem érte el a hatást, de ez egyértelműen az SC szabály problémája, Hamilton-nal és Hamilton nélkül is sz@rul jött ki belőle a Ferrari. -
Oliverda
félisten
válasz
MPowerPH #16482 üzenetére
Ja, hát Alonso már csak tudja, milyen ha egy futamot manipulálnak.
Sajnálod-e vagy sem erre nem került sor és ha sor került is volna akkor is 7. és 10. lett volna Alo és Massa. Bárhogy is nézzük ez egy gyatra eredmény.
A maradékra válaszként meg csak Barrichello-t idézném:[link]
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16473 üzenetére
Jah, főleg, h - és most Alonso szavaival élek- "manipulálták a futamot". Hamiltonnak Massa mögött lett volna a helye. Sajnálatos, hogy erre nem került sor.
IM egy dolog, ha figyelnél rendesen, ott könnyű autóval mennek, futamon meg fullra tankoltan indulnak. Asszem nem mind1 ez a tényező, ennyit a gyorsaságról. Ferrari futamon mindig erősebb, mint az IM-en. Buemi hibája pedig elég súlyos volt, mivel a helyezésébe került... Alonso már nem fért be, megpróbálta. És nem szakadt le, végig ott volt mögötte, tisztes távolban. Ha kicsit utána néznél, tudhatnád, hogy Valenciában a melegedés volt az egyik legnagyobb probléma. Alonso hűtötte a motort, a fékeket, és a gumikat is. Szélárnyékban gyorsan elfogy az autó, ezért nem erőltette Button sem az előzést. Sajnálatos, hogy ilyenekkel nem vagy tisztában.
-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #16480 üzenetére
Igen, szinte pont olyan mintha valaki az F1-ben valami szabálytalanságot csinál.
Pár hsz és le lesz vezetve, hogy a sikkasztásért inkább stop and go-t adjanak...
D@ni88: Keresve sem találhattál volna jobb párhuzamot.
-
D@ni88
addikt
válasz
Oliverda #16478 üzenetére
te mondtad hogy le van írva hogy arra áthajtásos kell. az van megírva a nagykönyvbe.
Csak párhuzamot hoztam hogy ott is le van írva feketén fehéren hogy mit lehet adni, aztán mégsem arányosan büntetik a 2-t. Vagy te ott is egyetértesz büntetések arányával?
Amúgy meg a következő futamtól kezdve meglehetne csinálni, hogy a 2 HRT-s versenyző a felvezető körben élre áll, onnan rajtol, aztán kihívják őket egy áthajtásosra. Vagy ugyan ezt SC alatt megjátszva élre állnak. Aztán valamikor kapnak egy áthajtásost az utolsó 5 körre.
-
D@ni88
addikt
válasz
Oliverda #16473 üzenetére
Na akkor vegyük máshogy. Valaki sikkaszt kap 10évet, valaki embert öl, kap 3-5 évet.
Az emberi élet megfizethetetlen, mégis azt büntetik kevésbé, a sikkasztást, ami "pótolható" azt keményebben büntetik. Hol itt az igazság? De szted ez is rendben van...Ott is le van írva hogy erre ennyit arra annyit, és nincs arányban a büntetés a súlyossággal.
-
ronaldo
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16472 üzenetére
a focihoz: az európa ligában már tesztelték a 4 játékvezetős módszert, hogy mindkét 16-oson belül ácsorog egy játékvezető aki csak az ottani kényes szitukra figyel. kb. mint a kézilabdában, ahol az egyik bíró mindig a kapu mellett van. ez 99%-os bizonyossággal az összes vitatott szituációt megoldotta volna ami eddig a vb-ken történt, egyedül talán usa "lökés-nem lökés" szlovénia elleni második gólját kivéve.
egyébként ez volt az utolsó rúgkapálózás a fifa részéről, hogy ne a videóbírót vezessék be, hanem humán erő hozzáadásával hagyja meg a sportot olyannak, amilyennek volt. ezért is érthetetlen, hogy miért nem vitték a vb-re is az európa ligában (amúgy remekül működő) rendszert.
én a magam részéről ezt a megoldást támogatom. a challenge ill. a videóbírót amúgy is az esetek 99%-ban gólok megítélésére használják (teniszben meg a bent volt-nem volt bent dologra), amire a két plusz játékvezető remekül használható lenne. persze minden hiba ekkor se tűnne el (ahogy a videóbíróval sem!) hisz ha a csapat (edző, vagy épp a teniszező a teniszben) nem kéri a challenget, akkor az amúgy hibás döntés akceptálva marad.
-
válasz
TESCO-Zsömle #16472 üzenetére
Nem is kell challenge, elég az, amit az NBA-ben is bevezettek, egy bizottság, akik a monitorok előtt nézik a kétes eseteket. az hülyeség, hogy megtörné a játékmenetet... máshol sem töri meg.
Na de F1:
Szerintem Alonso-nak igaza van. Megelőzni a biztonsági autót... ennek kellene az egyik legkomolyabb szankciót kivetni. Az a kocsi pont azért biztonsági, hogy ne száguldozzanak balesetkor az autósok. Ilyenkor Hamilton nem csak magát, de a pályamunkásokat és mindenkit veszélyeztetett, aki a pályán volt. Épp ezért kaptak büntetést azok, akik túl gyorsan mentek. Hamilton emiatt például nem lakolt... ez így elég ordító hiba. Ha 10 ember kap valamiért, kapjon ő is. Bizonyára nem 80-nal ment, miután megelőzte a biztonsági autót. Vettel az egyedüli, akinek nem kellett ilyesmit figyelni, mert ő már rég elment akkor.Ez az 5 másodperc is hülyeség. Soha nem adnak 5 másodpercet... 20 másodperc, utólag ennyit szoktak. Ez is csak azt jelzi, hogy egy szar döntés után lavinában jön a többi is.
JJános:
ez igaz, de Hamilton sokkal többet nyert, mint amit kiszabtak rá, ez szerintem nyilvánvaló. Ilyen súlyos vétségre lehetne súlyosabb a büntetés is - és ez független a versenyzőtől, nem Hamiltont utálom. Teljesen elképedtem, hogy egyáltalán meg merte lépni. azt hittem, kiintik végleg, erre... -
JJános
addikt
Igazán nem beleszólni akarok a vitába, csak annyit, hogy egy büntetésnél szerintem figyelembe kell venni, hogy egy szabálytalansággal a pilóta mennyit nyert.
Ha többet nyert, mint büntették, akkor az ellentábor háborog. ha a büntetés nagyobb, akkor pedig a drukkertábor háborog, és ez így van rendjén. Én ebből hosszútávú következtetéseket nem vonnék le.
Mindegyikre volt példa elég, ezért szerintem itt kellene befejezni, ezt a témát.Lépjünk túl, mindenkinek nyugi please!
-
Oliverda
félisten
válasz
MPowerPH #16471 üzenetére
Az elején persze.... az időmérőn meg Hamilton volt gyorsabb. Teljesen mindegy hogy ki hol és mikor gyorsabb csak a végeredmény számít mert azért adják a pontokat. Ha figyelnéd is rendesen a futamokra akkor tudnád.
Buemi hibája pedig óriásinak én nem nevezném. Mondjuk ha olyan óriási lett volna akkor talán Alonso-nak is sikerült volna elmenni mellett. Aztán még le is szakadt róla Alonso...
TESCO-Zsömle:
Szerintem totál felesleges hosszasan vitázni arról, hogy ki milyen szabályokat szeretne a Forma1-be. Te elengedést szeretnél, én V10-es motorokat befagyasztás nélkül, a másik meg limit nélküli KERS-et. Tök mindegy mert úgysem lesz egyikből sem semmi. Minden egyes esetre nem lesz és nem is lehet külön büntetést kitalálni úgy hogy az mindenki tetszését elnyerje.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #16469 üzenetére
Már megint vakon szorongatod a szabálykönyvet... Nem Stop-n-go, nem kizárás, pozíció átengedés!
Ami történt, azért történt így, mert a szabályzat nem megfelelő. Ne akard már a megoldásomra a jelenlegi -nem megfelelő- szabályzatot ráerőszakolni, mert nem fog menni.
Erre formált szabályok szvsz nem léteznek egyik sportban sem.
Mikor a legtöbb sport szabálykönyve született, még volt egy FairPlay nevű valami, amit mára a sikerorientált maximalizmus alá temettek...
A kiszabható büntetések tárháza is limitált ilyen esetekben.
Hát bővítsék azt is...
Nem igaz, hogy nem lehet egy szabályzatot kiskapuk nélkül, egyértelműen megfogalmazni. Ott a 10 parancsolat. Egyszerü, egyértelmű, és nincs rajta kiskapu.
A tegnapi foci-VB-s esetre pedig tökéletes megoldás lenne, ha a tenisz mintájára bevezetnék a Challange-et.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16469 üzenetére
Látszik, hogy nem nézed a futamokat úgy ahogy kellene. Buemi-t csak azért sikerült Sutilnak megelőzni, mert előtti Buemi óriásit hibázott. Az volt az egyetlen hibája a futamon.
Az elején pedig Hamilton lassabb is volt, mint Alonso. Boxok előtt rászóltak Lonzira, hogy kacsolj rá, zárkózz fel Hamiltonra. Hát, elég gyorsan meg is tette, az SC bejövetelekor már 1s -en belül volt hozzá képest.Ne csak nézd a futamokat, figyelj is oda a történésekre.
-
ronaldo
őstag
válasz
AMD Power #16444 üzenetére
Nem a büntetését kapta meg, hanem kapott egy büntetést ami végülis olyan, mintha ki sem szabták volna.
Igazából ha az idézetek helytállóak, remekül összefoglalta az egészet. Valóban nem érdemes tovább rugózni a sztorin, mindenki látta amit látott. Abból a szempontból remek a személy kiléte, hogy kiválóan passzol az imidzsébe.
Emberként se érhet többet.
A futamhoz, Oliverdának: az új Ferrariról annyit, hogy versenytempóban minimum tartotta a mclarent, de inkább gyorsabb volt. Persze egy ilyen gombfocipályán (főleg f-csatornás ellenféllel szemben) 2-3 tized időkülönbség nem sokat ér.
Aki Alonso agresszivitását hiányolta: a nagy világbajnok Button Kobayasit képtelen volt megelőzni. Jó, rendben van hogy tudta, hogy ki fog előle majd jönni, de ezek szerint akkor a mindig győztes mentalitású bajnoknak tökéletesen elég volt egy 3. hely? Pedig hamilton ott volt lőtávolban... sőt, a büntetése után ha közben megelőzi Button Kobayasit, akkor elé is került volna. Ehhez képest a Force Indiák jó versenytempót tudtak, hiába volt gyorsabb Alonso, egyszerűen nem tudta megelőzni. Ahogy a mindig elborult agyú Kubica sem tudott semmit kezdeni Barichelloval.
Motionnak meg annyit, hogy legközelebb ne kiabálja el, hogy végre valós erőviszonyokat látunk.
-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #16463 üzenetére
Na és ha arra kell büntetést kiszabni aki mondjuk bő 40 másodperccel vezet az első helyen? Akkor annak így már diszkvalifikálás járna mert ilyen esetben a stop and go sem jelent számára pozícióbeli hátrányt? Csakhogy sosem volt gyakorlat, hogy a büntetés kiszabásánál figyelembe kell venni a lehetséges pozícióbeli hatását. Erre formált szabályok szvsz nem léteznek egyik sportban sem. A kiszabható büntetések tárháza is limitált ilyen esetekben.
akosf: Nem tudom hogy mi lett volna ha..., de az biztos hogy Alonso még Buemi-t sem tudta megelőzni a pályán. Pedig ez Sutil-nak pl sikerült. Massa is csak vonatozott. Amúgy már az időmérőn sem hozták azt amit várni lehetett volna.
-
proof88
addikt
-
VD
őstag
Most lett igazán helytálló a "száguldó cirkusz" elnevezés!
1. Miért kell a frissen a forma 1-be került csapatokat szankcionálni, azért, mert elsőre zéró tapasztalat nélkül egy nem VB esélyes autót építettek? Jobb helyeken ezt hívják diszkriminációnak!
Meg kell szüntetni a kék zászlós elengedősdit!
Vagy bízzák a pilótára, hogy előzékeny legyen ha akar. Vagy aki meg annyira faszagyerek szájkaratéban, hogy lenézi a "gyengébb" autóval versenyzőket, az mutassa meg mire veri magát és előzze meg a pályán a sokkal gyengébbeket! Ha olyan szarok szerinte, akkor ez biztos nem fog gondot okozni.2. Rengeteg a nem pontos szabály, lévén jogászok írták, és nem tudták pontosan elképzelni az összes lehetséges szituációt előre. Hozzá teszem, ha minden feket-fehér lenne, akkor is lenne olyan akinek nem tetszik ez, vagy az, mert nem az ő kedvence került jó helyzetbe. E mellet ráadásul emberek alkalmazzák azt, tévedhetnek és lehetnek elfogultak. Millió más sportban is tévednek. Elég csak a szintén tegnap történt VB eseményeket megnézni.
Jelenleg a Safety Car megjelenése egyenértékű a félkarú rablóval. Aki éppen jó helyzetben van az jól jár (Lásd Renault csapat utasítás Pique-nek, Most csapd magad a falhoz! Alonso jó helyen volt és futamot nyert), aki meg rossz helyen van az szív. Volt már millió 1 variáció erre, köztük a SC alatti zárt box utca, az sem lett jó.Az meg, hogy páran hisztiznek köztük egy 2x VB bajnok, az része a shownak.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Qorthral #16456 üzenetére
Ezt most miért nekem? Személynek címezve kérlek ne általánosíts!
1 - Tudom, és ha veszed a fáradságot és átböngészed ezt a párezer kommentet, rájössz, hogy egy szóval se "követeltem" a 107%-ot.
2 - Tudom. Is 1.
3 - A féktávhoz tapadás kell, amit 50 felett az aerodinamika hivatott biztosítani. Alapfető fizikai/versenytechnikai tudás nélkül miért állsz le vitatkozni?
Szépen, sorjában olvastam az "érveidet", és a fenti pontnál vállt tisztává, hogy nem vagy képben, ergó minden amit írsz, irreveláns...
Köszöntem.
-
Oliverda
félisten
válasz
PazsitZ #16457 üzenetére
Először áthaladt a célvonalon és utána töltötte le a büntetését. Majd megkeresem a cikket és elküldöm ha érdekel.
TESCO-Zsömle:
"A büntetésnek konzisztensnek kell lennie, és függetlennek attól, miként befolyásolja a versenyző pozícióját."
kapásból ezt cáfoltad meg ezzel:
"A büntetés mértékét nem úgy kell meghatározni, hogy még épenhogy ne befolyásolja a pilóta pozícióját, hanem hogy elvegye a szabálytalansággal szerzett előnyt."
Amúgy ennek bármelyik része is a szabálykönyvből származik vagy saját kitaláció?
Drive through, stop and go, disqualification. Általában ezeket alkalmazzák a verseny közben konzisztensen függetlennek attól, miként befolyásolja a versenyző pozícióját. Például sebességtúllépésért nem szoktak diszkvalifikálni vagy jump start-ért sem függetlenül attól hogy a pilóta szerzett-e vele előnyt vagy sem. Ez már elég régóta így működik de úgy látszik, hogy valamilyen okból ez sokaknak csak most tűnt fel.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16455 üzenetére
Akkor stop@go-t kaptak az SC előzéséért, most áthajtásost. És Schumi bukott volna helyezést, csak kihasználták a szabályok adta lehetőséget, és az utolsó körben hozták be a boxba.
Egyébként Schumi idén Monacoban olyanért kapott nagyon súlyos büntetést, ami le se volt írva rendesen a szabálykönyvben. Ahhoz képest Hamilton esete tök egyértelmű, szabálytalan volt. És itt már régen nem Hamilton-t rovom, hanem a sportbírókat.... Egész évben ez megy, neki mindent szabad. Az elvakultakon kívül(mint Te és pár társad, csak hogy nehogy egy röpke szófordulattal félre értesd ki az elvakult ) mindenki látja, mi folyik itt.Qorthral: Ezt magyarázom, itt a 107%-os szabály se segített volna, én nem is fog a jövőben sem segíteni. Most annyi probléma van, hogy 3 ilyen irtó lassú csapat vangyon a pályán, az 6db autót jelent. Tehát van 18 náluknál sokkal gyorsabb versenygép a pályán. Sokkal sűrűbb most a mezőny, az eleje is nagyon egyben van, és a vége is azzal a 6db autóval. Ha lekörözés van, rosszabb esetben két, egymással a 21-22. helyért csatázó autót kell megelőznie az élbolynak, ahol valszeg nem csak egy, hanem egymás után több autó érkezik meg óriási tempoban. Lásd most is Valencia. Kék zászló, de ők tovább csatáztak, majd kiütötték egymást Button és Kobayashi előtt asszem közvetlen.
Ezzel van a probléma, veszélyes. És ez nem egyszeri eset volt sajnos. -
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16458 üzenetére
elvegye a szabálytalansággal szerzett előnyt Erről jut eszembe:
Idén meg pont Schumi kapott arányosan nagyobb büntetést Lonzi meglőzésénél. Pedig a zászló és zavaros szabályzat azt is kérdésessé teszi.Lehet Hamit most favorizálják, aztán tíz év múlva nagyobb büntiket fog majd kapni, mint ami járna. Csak győzze kivárni a sok ellendrukker
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #16455 üzenetére
Itt most te tévedsz.
A büntetésnek konzisztensnek kell lennie, és függetlennek attól, miként befolyásolja a versenyző pozícióját.
A büntetés mértékét nem úgy kell meghatározni, hogy még épenhogy ne befolyásolja a pilóta pozícióját, hanem hogy elvegye a szabálytalansággal szerzett előnyt.
Én nem adtam volna neki áthajtásost, simán elvettem volna tőle annyi pozíciót, amennyit szerzett (Engedje el menet közben akik mögötte vannak.) és a többi csalónak dettó.
Aztán ha tudja, megelőzi őket. Ennyi.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #16451 üzenetére
Nem akarok vitát kiváltani, de már nem tiszta, hogy is volt ez.
Először áthaladt a célvonalon és utána töltötte a büntetését? Akkor utólag adódott hozzá az idejéhez?
Vagy letöltötte a boxban, előregurult x métert és akkor haladt át a vonalon?Tényleg nem flamet, akarok, csak a fenti 2 lehetőség közül az egyik megjelölését kérném
(#16456) Qorthral: Én részben pont ezért mondom, hogy arányos tesztlehetőség bevezetése kellene, úgy az új pilóta és az új csapat is erősödhetne.
Ez tudná szvsz. kiegyenlíteni a nagy profi, dúsgazdag, tapasztalt pilótákkal rendelkező csapatok és a kezdő, szegényesebb, esetenként még újonc pilótákkal is rendelkező csapatok között az esélyeket és adna teret a fejlődéshez. -
Qorthral
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16445 üzenetére
Gondolkodjatok már reálisan könyörgöm! Ebben a topikban a kommentelők 80%-ának minimális realitásérzéke sincsen?! A 3 kiscsapatot rendre trabantnak meg moszkvicsnak látja a sok nagyokos, verik 2 kézzel az asztalt a 107%-ért, mert az majd mindent megold és majd jól nem versenyezhetnek miatta a kicsik és minden szép és jó lesz.
Mivel számolni láthatóan nem tudtok, vagy csak luxus... megteszem én:
1. Az időmérőn a legjobb köröket figyelembe véve a kicsik ideje százalékokkal kifejezve a leggyorsabbhoz ((Vettel pole köréhez) képest :
Senna, Chandhok, Glock, Di Grassi ~ 105%
Trulli, Kovalainen ~ 103% !!!Hozzáteszem, hogy ez az összehasonlítás a kisebbekre nézve hátrányos, mert ők csak a Q1-ben futhattak, míg a nagyok a Q2, Q3 felgumizottabb, melegebb pályáján is. Szóval inkább a 102% és a 104% a reális.
2. Néhány évvel ezelőtt sokkal nagyobb különbségek is voltak a kisebb csapatoknál, pl Minardi. Ha akkor és ott is szigorúbb, pl 103%-os szabályt hoznak, talán Alonso sem tud bemutatkozni és nem figyel fel rá a Renault. Hányan szeretik itt őt? Sokan. Gondolkodjatok kicsit.
3. Hogy a francba lehet azt gondolni, hogy egy Lotusnak minden kanyarban 80-100 méterrel hosszabb féktávot kell vennie? Kb 2%-kal lasabbak, szerinted az a féktávok ilyen mértékű megnyúlását jelenti? Baromság. Ráadásul logikus is, hogy nem a rövid féktávok terén gyengébb a Lotus meg a többi kiscsapat igazán, hanem az aeroban, így a kanyarsebesség ill. a kigyorsítás terén. Nyílván a féktávon is lasabbak, de ne képzeljük már, hogy Trabantok gurigáznak körbe körbe a Ferrarik és Mclarenek között.
Szerintem sem jó, ha lekörözések döntenek pozíciókról vagy részben a kisebb csapatok okolhatóak esetleg 1-2 balesetért, de idegesítő mértékű túlzásokra baromira nincs szükség, ezektől tartózkodjatok, ha lehet. Ja, és legközelebb óbégatás helyett kicsit számoljon is az a sok okos, aki állandóan a 107 százalékot mantrázza. Jelen helyzetben SEMMIt nem változtatna és gyanítom, hogy jövőre plán nem fog.
Köszönöm.
-
-
sh4d0w
félisten
válasz
Oliverda #16351 üzenetére
Teljesen igazad van, a büntinek jóval súlyosabbnak kéne lennie, hogy egy életre elvegye a deviáns viselkedést mutató kedvét a szabálytalanságoktól. Idén már kapott figyelmeztetést, megrovást, meg egy ejnye-bejnyét. Vicc. Egyébként részletezhetnéd, milyen pilótára is gondoltál...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16451 üzenetére
Jah, és akkor egyébként Schumi milyen büntit is kapott?
Jah, hogy stop&go -t. Ha itt Hamilton ilyen mértékű büntit kap, akkor hova is jön vissza?
Jah, bőven Massa mögé. Akkor miről beszélünk?! NE hozd már fel ezeket a régi dolgokat, az a vérlázító, hogy elintézték egy áthajtásos büntivel az egészet....
-
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #16448 üzenetére
Sőt így ezzel már nyertek versenyt is csak sokan biztosan nem emlékeznek rá (palik érdekes módon pont emlékezett). Sumi SC alatt előzött meg valakit és csak az eset után fél órával szabták ki rá a büntetést így az utolsó körben jött ki letölteni azt.[link]
Persze ezzel akkor sem volt meg azóta sincs semmi probléma.
-
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle #16445 üzenetére
Ebben sajnos van valami.
-
D@ni88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16448 üzenetére
Ebben a szituból még a HRT is jól jött volna ki
nem kell ide gyorsanak lenni. Akkor is adott volna egy kört hirtelen -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #16447 üzenetére
Ebben a szituban az a szar, ami lejön belőle.
Vagyos, ha elég gyors vagy, akkor megéri megszegni a szabályt. És ez a bibi.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #16435 üzenetére
Az SC szabály mindig is ilyen volt, van aki jó helyen volt, az nyert vele, aki nem, az veszített. Nem a szabállyal van a gond. Persze, hogy nem tetszik nekik, hogy hamilton a szabálytalanságával visszajutott a 2. helyre, mikor a 10.- helyen kellett volna haladnia az SC mögött. A pontversenyben a mclaren is az ellenfelük, nem csak a RedBull.
Szerintem pedig ott végzett volna. Annyira nem lehet előzni, esélytelen, hogy elmegy ott. Alonso sem tudott előzni, és a mclaren sem volt gyorsabb. Az elején Alonso gyorsabb volt, mint hamilton.
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #16445 üzenetére
Szerintem Webo elfelejtette, hogy egy Lotus-t kerget. Nekik kicsit más féktávokat kell venni a kanyarok előtt, veszélyes... Bár azt nem tudom, hogy a 107%-os szabály ezen segített volna, szerintem nem.
-
TESCO-Zsömle
titán
Webber nem hibáztatja Kovalainent a baleset miatt
A Red Bull Racing ausztrál pilótája [...] nem érti, miért fékezett olyan korán finn versenyzőtársa...
Höhh... Talán mert annyival szarabb a Lotus??
Webber wins the Big LOL-Cup...
ui: Vagy csak nekem volt egyértelmű, hogy Kova a Lotusszal nem fog RedBullos féktávot venni?
(#16444) AMD Power: És megint azok sz*ptak, akik betartották a szabályokat. Ez a része kezd egyre gusztustalanabb lenni a dolognak...
-
AMD Power
titán
Hagyjuk ezt a LH storyt. Megkapta a büntetését érte és kész.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Viktor77 #16442 üzenetére
Hát igen a múltkor is ment itt az ausztrálozás
Webber-Kova esethez:
"The telemetry showed that he (Kova) braked 80 metres earlier for that corner than I (Webber) had on the previous lap, so it was completely unexpected.”
Nem tudtam igazán eldönteni, hogy Kova most tényleg hamar fékezett vagy sem. Minden esetre nem hiszem, hogy 80 méterrel lenne rosszabb a Lotus fékútja. Ebben az esetben viszont gyakorlatilag a pálya közepén, ténylegesen hamarabb a vártnál, kezdett el fékezni.A végeredmény mindenképp rossz, pont a verseny előtt néztem ,hogy nem áll rosszul, de mondom egy nullázással már rendesen bukhat és a francba, bejött
-
Viktor77
titán
Tettem egy kis kiegészítést az első hsz-be.
"MOD: Mivel megint nagyon elharapózott a rasszizmus és a származás felemlegetése a topicban, így tennék egy "kis" kiegészítést. Mostantól ha ilyet látunk, figyelmeztetés nélküli 3 óra ban a "jutalom". Ezzel természetesn ugrik az egyéni arckép is. Ha visszaeső az illető, akkor több." -
szeva000
addikt
Milyen csalásról beszélnek a digók? Lewis hozott egy döntést olyan sebességnél és egy gyakorlatilag felmérhetetlen helyzetben.Ez egy boxutca áthajtásos büntetés lett,(gondolom a felvételt mindenki látta.Ha nem lassított volna előtte át is ment vona símán és kuss lenne a mocskos olaszoknak)
Természetesen a szabályzat egy f*s!Nem szabad ezért senkinek kör előnyt szereznie és főleg hátulról beesni a boxba és emiatt előnyre szert tenni!
Alonso csak vergődik és útállja Hamiltont,mert újoncként is elverte..ez a baja a köcsögnek.
Az olaszoknak meg az,hogy már a jövő évi költségvetést is elherdálták
Uhogy mehetnek a mamába..ennyi.
Ha itt nem lenne Hamilton,ebben az évben lassan előzés sem lenne.Két piros drótszamártól és két tuskó pilótától nem is várok ilyet.Max év végére kib*sznak egymással
Uhogy keressék meg a FIA-t aki talán sérelmezi a dolgot és vonják kérdőre a tudásukat!Mert sajna lenne miért és enm is első esetben!
Hála az égnek a digókat már nem kell látnom a foci VB-n,mert már égnek állt az a 2szál hajam is tőlük -
MPowerPH
félisten
válasz
Csabee. #16438 üzenetére
Kobayashival kart karba öltve mehettek volna. Nem értettem miért hozzák ki, nem volt értelme. Elszámolták a piros lámpát, de akkor is. Lágyon nem tudta volna teljesíteni a futamot. Szánalom volt sajnos... Nem először csinálják ezt meg Schumival.
A kritikusoknak: Valencia -ban elég nehéz előzni, ha nem ront az előtted lévő, vagy nem kerül óriási technikai előnybe, akkor lehetetlen. Mikor Hami előzgetett meg volt az oka. Óriási végsebesség az F csatorna miatt. Jó hogy könnyen átugrotta a fél mezőnyt. Itt neki se ment volna olyan könnyen. Buemi egyszer hibázott, akkor Sutil elment neki. Egyébként esélytelen volt.
-
Csabee.
nagyúr
Sajnálom hogy a Merci a mai futamon így leszerepelt... felesleges volt a sok box utcás történet, de ők tudják...
-
decibel
aktív tag
-
szeva000
addikt
Mióta elhúzott ez a kétszínű senki a McLarentől.talán elhiszem,hogy van Isten.Ez az ember olyan mint a nemzedéke és mint az olaszok.............a sok pont egy pár betűs szó.
Inkább azt ugatta volna,hogy bassza meg,ez az autó is lehet,hogy szarés elb*sztak már 3csapat költségvetését
Erről nem Hamilton tehetett,hanem a qrva sz*r szabályok.(miért ül ott a jogászok söpredéke baszi nagy pénzekért???)Az számomra sokkal szomorúbb,hogy Vettel miért kapna egy kör előnyt egy ilyen eset miatt??ez nem elgondolkoztató???
Igazából kissé sajnáltam a Ferrarit akkor,de így már inkább örülök,mert ez az olasz viselkedés.Nullák!Senkiházik,ahogy vártam is.
Én már anno mondtam,hogy csalonzóval rossz kör lesz a mekinek is...de
mindenkinek...Massa meg be is fog tenni neki,ahol csak tudEbben bizta vagyok.
Sajna eddig is mint mindig MS sem volt szimpi,de sajna ma megsajnáltam....nem értem a csapat marhaságait -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #16426 üzenetére
A legszebb az egészben az, hogy nem a szabályokat szidják, ahogy Sumi és Brawn/és megjegyzem jogosan/ - mert ugye amiatt került elébük a fél mezöny - hanem Lajoskát, mert nem állt be velük együtt cumizni a nyelest... A legfájdalmasabb meg az egészben az, hogy Lonzi feltételezi, hogy Lajoska egy hellyel elötte végzett volna - no kötve hiszem, hogy a fekete bárányunk kibirta volna Buemi mögött. Ahogy Lonzit se azért hozták a scueriába, hogy egy ilyen felfordulás után csak sirjon, hanem hogy verekedje át magát a sürüjében...
Különben meg tényleg kár volt Lajosnak elbaltázni a SC szitut, a bünti nélkül méglett volna esélyünk látni, ahogy pitbulként elkapja a kölök fenekét... az jobb lett volna, mint a ballhézás megint...
-
werszomjas
addikt
Alonsonak csak a szája jár, miután vissza esett nem igazan küzdött, hogy előrébb lépkedjen.
Zsörtölődött magában az autóban.
Ha Hamilton lett volna a helyében, biztos vagyok benne hogy kinyomta volna az autó szemét, (pláne hazai futamon...) Alonso kicsit tesze-tosza.
Ja és nem vagyok Hamilton drukker, de idén voltak szép, aktív, kellően agresszív, látványos megmozdulásai.
Én inkább Ross-ban csalódtam, így elszámolni szegény Sumi futamát
-
-Mike-
addikt
Tiszta óvoda ami itt megy.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
picur220 #16423 üzenetére
Nem értettetek. Ez az SLS se széria. Az a Merci motor kukázni való darab.
Nem véletlen a BMW V10 a király, F1-ben is az volt a közkedvelt. M6 alá egy WTCC -s futómű.
Nem a széria M6-ot akartam az SLS-hez hasonlítani, mivel az se széria. Hanem ezt.Akkor melyik is a játékszer?
900lóerő szerintem bőven elég lenne ide, és a sokkal kifinomultabb futómű is az SLS elé repítené.
Jah, és ez 370 -es végsebességgel nevez.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #16429 üzenetére
Ne mindegy hogy hány éves ha precedens?
Amit most linkeltem az pedig még 10 éves sincs. Alig 8 éve történt.
-
Oliverda
félisten
válasz
Misi 007 #16412 üzenetére
Furcsa hogy azt nem taglalják annyira, hogy milyen sokat ért a 35 millás új aero csomag. Könnyebb másra kenni a gyenge szereplést. Amúgy Hamilton esetleges kizárásával lett volna egy ragyogó 7. és 10. helyük.
"Hitevesztett és keserű vagyok, nem csak a Ferrari, de az egész sport miatt is, mivel profiktól nem ilyesmit vár az ember" - olvasható a Ferrari honlapján kiadott közleményben. - "Az én szememben több, mint ésszerűnek tűnne, ha ez kétségeket vetne fel azokkal a cselekedetekkel kapcsolatban, amelyek egy valótlan versenyhez vezettek."
Gondolom akkor is hitevesztett és keserű volt amikor pár éve ez történt. Na de ugye a sport mindenek előtt...
Spica: Az hogy repülsz ha kiderül, hogy egy szimpla másodreg vagy nem fenyegetőzés hanem tény.
-
Spica
csendes tag
És ahogy nem tud a fórumban visszavágni, egyből privátban fenyegetőzik.
Ultra szánalom! -
picur220
veterán
Szerintem a kolléga neve mindent elárul!
És szerintem is játékszer az M6 az SLS-hez képest! Csak néhány adat:
M6: 4999 ccm, 373 kW, 520 Nm, 1785 kg, 250 km/h, 4,6s (0-100 km/h).
SLS: 6208 ccm, 420 kW, 650 Nm, 1695 kg, 317 km/h, 3,8s (0-100km/h).
Az M6 egy utcai sportautó, míg az SLS egy versenyautónak is elmehetne (kis túlzásal).
Én személy szerint ferrarit raknék safety car-nak! Mondjuk egy 458 Italia vagy egy 599 GTB elmenne, de akár egy FXX is! -
-
MPowerPH
félisten
válasz
-Mike- #16418 üzenetére
Jó, persze. Csak viccelődök. Arra akartam utalni, hogy nem tetszik az új SC autó. A régiek sokkal esztétikusabbak voltak. Tudom, hogy ez bonyolult dolog, és minden az üzletről szól.
Nem is tudom, ki lehetne e robbantani onnan a Mercedest.Lauda: Miért is játékszer?
Szerintem egy M6 elmosná onnan.
Ecsém, v10 powaaa...
-
Misi 007
őstag
-
Az a safety car nagyon durva.
SLS AMG, a legfrissebb auto buildben hasonlitjak ossze a 911 Turboval es az R10-es audival. Eszmeletlen az a kocsi minden tekintetben.
-
Spica
csendes tag
Manapság annyira élvezetes F1-et nézni , mint Oliverda hsz-ait olvasni... szánalmas
-
Peat;)
veterán
Nem tudom ki hogy van vele, de én elsősorban pilótáknak szorítok és kezd egyre unszimpatikusabbá válni a helyzet az által, hogy egyre kevésbé a pilóta számít. Igen most Alonsoról beszélek, mert azt a legelvakultabb arc sem mondhatja, hogy a múltkori futamon a lekörözések és ez a SC együttvéve már nem akasztaná ki bármelyik elhivatottabb versenyző agyát. Őszintén csalódtam Alonsoban, sokkal nagyobb balhét vártam volna.
Hamiltonnak meg grat, ezt hívják úgy hogy profi csapat van mögötte, akik a szabálykönyvet sem lusták túrni és túrni! A bünti olyan amilyen, erről nem ő tehet, úgy néz ki ebben az évben mellé szegődött a szerencse, avagy a késélen táncolást magas fokon műveli. (ahogy igazi nagy vb-k bármelyike)
-
AMD Power
titán
Unalmas egy futam volt. Webber balesete elég durva volt.
-
Dale
aktív tag
válasz
Oliverda #16400 üzenetére
Nem tudtam hogy van streamjük, bár hogy ez mennyire menne külföldre... Az indavideónak is minimális a külföldje, szinte csak a belföldi hálózaton használható. Pár órát meg kibírok, legalább délután nézhetem ahogy megszoktam.
Amúgy az RTL Klub adása ilyen körülmények között tényleg remek, aki nem hiszi az 10 percenként kapcsoljon át 5 percre a Hálózat TV-re verseny alatt.
Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- DOOM - The Dark Ages
- Wise (ex-TransferWise)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gyúrósok ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- LG 55QNED87T 139 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- LG 65QNED87T 165 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- MacSzerez.com - 2022 MacBook Pro 13" Retina M2 / 8GB RAM / 256GB SSD / Asztro / Garancia / Magyar
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- LG 75QNED87T 190 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Mini 64GB / 12 hó jótállás
- Apple Watch SE 40mm 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest