Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Ágymatrac keresési kálvária
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Aktív témák
-
RazoR
Topikgazda
Expedition Project
Üdv mindenkinek,
Virgil vagyok, az ARC Raiders vezető tervezője. Szeretnék egy kis időt szánni egy olyan témára, ami sok játékos számára fontos, akik ismerik az ARC-hoz hasonló játékokat. Ez pedig a fejlődési nullázások, vagy ahogy mi nevezzük, az Expedíciós Projekt kérdése.
Korábban már felmerült a kérdés, hogyan fogjuk kezelni a reseteket vagy wipe-okat. Eddig a válasz az volt, hogy „jelenleg nem áll szándékunkban kötelező wipe-okat bevezetni.” Ezt a megfogalmazást tudatosan választottuk, mert valóban nem tervezünk kötelező wipe-okat. Ugyanakkor, ahogy néhányan sejtették, van egy önkéntes reset mechanikánk.Fontos tisztázni: teljesen látjuk a globális wipe előnyeit. A veterán játékosok új élményt kapnak, a gazdaság visszaáll az alapokra, és minden játékos nagyjából azonos szinten indul. Legalábbis egy ideig.
Viszont a kötelező wipe nem tiszteli azoknak a játékosoknak a befektetett idejét, akiknek kevesebb idejük van játszani. Ezért, ahogy más mechanikáknál is, mielőtt más játékok bevett megoldásait másolnánk, inkább kipróbáljuk a saját módszerünket. Olyat, ami az ARC Raiders-hez és a játékosok többségéhez jobban illik.
Az Expedíciós Projekt
A Speranzához kapcsolódó alagúthálózat hatalmas, de nagyrészt feltáratlan vagy elérhetetlen. A legtöbb túlélő a településein marad, de ahogy a Raiders-ek a felszínre merészkednek, vannak, akik még messzebb mennek. Amikor a Rozsdaövezet már mindent kiadott magából, néhány Raider úgy dönt, hogy túllép a határokon. Eddig ez mindig egyirányú út volt.
A teljes játékban a játékosok hozzáférnek majd a „Projektek” nevű funkcióhoz. 20-as szinttől az első nagy projekt az Expedíciós Projekt lesz. Ennek teljesítése után elérhetővé válik a karakter reset. Ha egy játékos végrehajt egy resetet, újra megteheti, amint teljesít egy újabb ilyen projektet.Időzítés
Az Expedíciós Projekt kb. 8 hetes ciklusokban ismétlődik. Ez idő alatt a játékosok dolgozhatnak a projektjükön, ami összességében nagyobb időbefektetést igényel. A 8. hét kezdetén válik elérhetővé a projekt lezárása, és ez az egész héten át tart. Ha a játékos minden szükséges lépést teljesített, ebben az időszakban véglegesítheti az Expedíciót.
Ha valaki nem készül el időben, a haladását megőrzi, és folytathatja a következő ciklusban.
Idővel más projektek is érkezhetnek frissítések, események vagy ünnepek részeként, különböző méretben és jutalmakkal.Mit tartasz meg, mit veszítesz?
Elveszik: minden, ami a karakter fejlődéséhez kötődik – szintek, képességek, tárgyak, műhely, kraftolás. Megmarad: kozmetikai elemek (megszerzett vagy vásárolt), díjak, achievementek, rangok – minden, ami a metajátékhoz vagy valódi pénzes tartalomhoz kapcsolódik.
Kényelmi funkcióként az Expedíció után a játékosok átugorhatják az új játékosoknak szóló oktató és feloldási lépéseket, így a reset után rögtön elérhetőek lesznek bizonyos funkciók és térképek.Miért éri meg?
A pontos jutalmak még véglegesítés alatt állnak, de az irány a következő:
Állandó fiókfeloldások minden teljesített Expedíció után
Egyedi kozmetikai jutalmak
Fiók „buffok” a következő ciklus idejére
Többszöri teljesítés növeli a buffok erejét, egy bizonyos határig
Fontos: ezek a bónuszok nem adnak harci előnyt azokkal szemben, akik nem resetelnek. Inkább kozmetikai, kényelmi és presztízs jellegű jutalmakról van szó.Mi következik?
Ez még változhat a megjelenésig és utána is, de jelenleg így néz ki a rendszer. A célunk, hogy az önkéntes és jutalmazott reset lehetőséget adjon:
Az elkötelezett játékosok rendszeresen új élményt kapjanak, miközben előnyöket gyűjtenek.Azok, akik kevesebb időt tudnak játszani, ne veszítsék el a haladásukat akaratuk ellenére, hanem saját tempójukban haladhassanak.
Ez nem tökéletes megoldás, és nem hozza el a teljes tiszta lapot, amit egy globális wipe adna, de igazságosabb a játékosok szélesebb körének. Ahol csak lehet, szeretnénk, ha a játékban eltöltött időd annyit érne, amennyit neked jelent.Ez egy összetett téma, ezért figyeljük a visszajelzéseket, és szükség esetén reagálunk.
Köszönjük az érdeklődést és a szenvedélyt, amit az ARC Raiders iránt mutattok. Várom, hogy találkozzunk a felszínen.— Virgil, Design Director
-
RazoR
Topikgazda

-
RazoR
Topikgazda
EmbarkID | REWARDS | PROGRESSION
Do I need an Embark ID to play? Yes. An Embark ID is required to play. If you don’t already have one, it will automatically be created for you the first time you launch ARC Raiders. You don’t need to verify your email to play, but keep in mind: only verified accounts will receive the participation reward at launch.How do I verify my Embark ID email? When you first launch ARC Raiders during the Server Slam, you’ll be asked to confirm your email. If you skip it, you can verify anytime through the Embark ID website.
How do I know if my Embark ID email is verified? Log in to the Embark ID website, head to your profile, and check your email field. If your account is verified, you’ll see a green checkmark next to your email.
How do I earn the Server Slam participation reward? All players who join the Server Slam with a verified Embark ID email will receive an exclusive backpack cosmetic as a thank you for participating.
What if I participate in the Server Slam but don’t verify my email? No need to worry, you can verify your email anytime! As long as you participated in the Server Slam, you’ll still receive your reward.
When will I receive the participation reward? The backpack will be automatically added to your account at launch on October 30th.
Will my progress carry over to the full game? No. Progress and cosmetics earned during the Server Slam will not carry over when the game launches.
Will my pre-order bonuses be available during the Server Slam? Hold tight, Raider! Your pre-order bonuses will be ready for you when ARC Raiders launches on October 30th.
-
RazoR
Topikgazda
Community Update 2025.08.11.
Raiders!
A stockholmi csapat teljes erőbedobással dolgozik, hogy minden készen álljon az október 30-i megjelenésre! Most az élmény csiszolására és bővítésére koncentrálunk, valamint arra, hogy a TT2-ből szerzett tapasztalatokat a gyakorlatba ültessük a megjelenés előtt. Csak hogy tudjátok: nem tervezünk további nyilvános teszteket a megjelenés előtt. Az előző bejelentésünkből megtanultuk, milyen fontos, hogy reális elvárásokat állítsunk, ezért szeretnénk világosan jelezni, hogy nem leszünk ott a Gamescomon. De ne aggódjatok — a megjelenési kampány hamarosan elindul!
A megjelenésig még sok frissítéssel jelentkezünk. Köszönjük a rengeteg támogatást és bátorítást, amit kaptunk tőletek — rengeteget jelent számunkra! -
RazoR
Topikgazda
Community Update 2025.07.29.
Hello Raiders!
Ismét jelentkezünk egy közösségi frissítéssel arról, hol tartunk most.
A Design Directorral, Virgillel való beszélgetésben kitértünk a játék fő tervezési pilléreire (választás és döntési szabadság, valósághűség és mélység, valamint kockázat és jutalom), és arra, hogy ezek hogyan emelik a tétet az ARC Raiders világában!
Az ARC Raiders alapvetően a kockázatvállalásról szól. A „High Stakes”, azaz a magas tétek egy megszokott tervezési eszköz a játékvilágban, de nálunk a Rust Belt területen teljesednek ki igazán. Ez az egyik alappillérünk, és kihat mindenre – attól kezdve, milyen tárgyakat viszel magaddal, milyen hangokat keltesz, milyen harcokat vállalsz be, egészen addig, hogy milyen helyekre mersz elmerészkedni. A veszélyek, amelyekkel szembenézel, és a döntések, amelyeket meghozol a leküzdésükre, mindig érdemesek kell legyenek a jutalomhoz, amit kapsz.Egy ARC Raiders-játékban a legegyértelműbb módja a kockázat kommunikálásának a térképképernyő. Ez kiemeli azokat a területeket, ahol nagyobb ARC-fenyegetéssel számolhatsz – legyen az a mennyiség vagy a típus miatt –, viszont ezek a helyek gazdag zsákmányt rejtenek. A játékosokat természetesen vonzzák ezek a „forró pontok”, ami gyakran vezet más Raider játékosokkal való találkozáshoz.
A TT2 adatai szerint ezek a magas kockázatú területek beváltak. Több játékost vonzottak, jobb zsákmányt kínáltak, és több összeütközést generáltak. Voltak azonban eltérések, amiket most javítunk – például voltak zárt szobák, amelyek nem adtak elég értéket a ritka kulcsaikért cserébe, illetve a bejutás nehézsége miatt. Emellett voltak magas kockázatú zónák, ahol remek loot volt, de nem volt hozzá illő ARC-jelenlét. Itt módosítjuk az ARC megjelenéseket, hogy megfelelő kihívást nyújtsanak azoknak, akik elsőként érnek oda.Adataik érdekes „rejtett” hotspotokat is felfedtek, amelyek nem voltak tervezetten népszerűek. Most nyomozunk, mi vonzotta oda a játékosokat, és mitől lettek ilyen érdekesek. Ezeket a pontokat nem eltávolítani akarjuk, hanem továbbfejleszteni, hogy valóban érdemes legyen ott játszani!

Az egyik eszköz, amit a játékosviselkedés elemzésére használunk, a hőtérkép – például az alábbi, amely a Dam területen mutatja a játékosmozgást a TT2 alatt. Ezek az eszközök segítenek meghatározni, hol zajlik a legtöbb aktivitás, és lehetővé teszik, hogy megfelelően egyensúlyozzuk a kockázatot és jutalmat. A hőtérképet sokféleképp használjuk: például az ARC-viselkedés hőtérképeivel összevetve megállapíthatjuk, hol túl nagy vagy épp túl alacsony a veszély. Fenntartunk hőtérképeket spawnokra, halálesetekre, zsákmányolási műveletekre, ARC spawnokra és halálokra, PvP és PvE sebzésekre, kivonási próbálkozásokra – sikeres és sikertelen – és még sok másra. Ahogy közeledünk a megjelenéshez, az ilyen betekintések kulcsfontosságúak, hogy a lehető legjobb verziót szállítsuk az ARC Raidersből.Még egy magas tétes helyzet: Minden Topside-kalandban felmerül a kérdés: hogyan jutsz vissza Speranzába? Eljön az idő a kivonásra, és ismét a térképre kell hagyatkoznod. Főbb kivonási pontjaink közvetlen költség nélkül használhatók, viszont sok figyelmet vonzanak be – az ARC-től és más játékosoktól egyaránt. Minél tovább maradsz egy sessionben, annál kevesebb és veszélyesebb kivonási lehetőség marad. Végső soron a játékos dönti el, hogy tovább vadászik-e a jutalomért kevesebb és kockázatosabb kijutási lehetőségért cserébe, vagy biztonságosan elmenekül kevés zsákmánnyal.
Persze van más módja is a kivonásnak: Raider Hatches, azaz kijárati csapóajtók. Ezekhez Hatch kulcsokra van szükség, amelyeket meg kell venni, készíteni, vagy megtalálni. Mivel ezek használata költséggel jár, csendesebbé, gyorsabbá és kisebb forgalmú helyekre tudjuk őket elhelyezni. A TT2 adatai szerint ezek igen népszerűek voltak – a magas szintű játékosok az esetek 40%-ában választották ezt. Ez jóval több, mint amit terveztünk.
A csapóajtók biztonságosabbak, de unalmasabbak is, ráadásul egy három az egyben kivonást nyújtanak egy csapatnak. Mi pedig azt szeretnénk, hogy a kivonás izgalmas legyen – nem történhet meg, ha mindig csendben „lecsúszhatsz egy lyukba”. Ezért újragondoljuk a Hatch kulcsok beszerzését, és biztosítjuk, hogy ezek használata valódi döntés legyen, ne pedig automatikus megoldás minden kivonásra.
A megjelenésig tovább finomítjuk és egyensúlyozzuk a kivonási pontokat, loot zónákat, spawn helyeket, drónösszetételeket és még sok mást, amit a Topside során tapasztalhat a játékos. A jól kiegyensúlyozott kockázat és jutalom élménye az ARC Raiders szívverést fokozó játékélményének alapja. Minden döntés, amit hozol, és minden másodperc, amit Speranzán kívül töltesz, számít – mert akár végzetes következménye is lehet.
–Az ARC Raiders fejlesztői csapata
-
RazoR
Topikgazda
Community Update 2025.06.27
Helló, Raiders!
Van néhány információnk számotokra az ARC Raiders csapatától, ahogy közeledünk a megjelenéshez. Ne felejtsétek el megnézni az @Embark | Sprinkles frissítését és a kulisszák mögötti videót, reméljük, tetszeni fog!
Helló! SprinkleMountain vagyok, a fegyveres srác, és egyben az egyik harci tervező az ARC Raiders csapatából.A második technikai teszt (TT2) óta keményen dolgozunk a megjelenés előkészítésén. Új tartalmakat adunk hozzá, finomítjuk a meglévőt, és azon dolgozunk, hogy az összecsapások izgalmasak, kiegyensúlyozottak és kielégítőek legyenek. Ez rengeteg egyensúlyozási munkát jelent, amit a rengeteg adat és visszajelzés alapján végzünk, amelyeket a játékosoktól kaptunk, akik csatlakoztak, játszottak és feszegették a játék határait! Ha részt vettél a TT2-ben, figyeld az e-mailed, mert kisebb adagokban újabb kérdőíveket küldünk ki, hogy még mélyebbre ássunk az élményeid és elvárásaid terén.
Sok minden tanultunk a TT2-ből – például, hogy néhány fegyver és kütyü túlzottan átlépte az általunk felállított szabályokat: túl gyors harcokat eredményeztek, túl egyoldalú helyzeteket teremtettek, vagy nem adtak elegendő esélyt a játékosoknak a reagálásra. A szabályok alatt pedig azokra az „harci alapelvekre” gondolunk, amelyek meghatározzák, hogyan kell érezni magát az ARC Raiders játékosának a harcok során, legyen szó emberről vagy gépről.Harcrendszerünk a ritmusra és az áramlásra épül. Ez azt jelenti, hogy a cselekmény fokozatosan bontakozik ki, és van ideje lélegezni – nem robban ki és ér véget egy pillanat alatt. Szeretnénk, ha megmaradnának azok a pillanatok, amikor két játékos egymás mozdulatait figyeli és reagál rájuk. Az olyan fegyvereknél, mint az Arpeggio és a Tempest, a túl gyors tűzgyorsaság és a rövid TTK (Time To Kill) miatt ezek a pillanatok nem tudtak létrejönni. Ezért finomítjuk őket, hogy visszaállítsuk az egyensúlyt.
Sokat gondolkodunk a hatótávról és a sokoldalúságról is. A felszerelésednek hatással kell lennie arra, hogyan mozogsz a világban, milyen harcokat vállalsz, és hogyan nyered meg őket. Bár az Anvil személyes kedvencem, túl jól teljesített nagy távolságokon, és ezzel háttérbe szorította a puskákat. Ugyanígy, a sörétes puskák túlragyogták az SMG-ket. Szeretnénk, hogy a sörétesek életképesek legyenek – talán jobban is, mint ahogy PvP játékokban általában –, de túlzásba vittük. A Vulcano túl nagyot ütött, túl gyorsan, és túl messziről. Ezért újrahangoljuk az alap ritmusát, szórását és a sebzés csökkenését távolság függvényében, miközben meghagyjuk a lehetőséget, hogy úgy módosítsd, ahogy neked tetszik.És igen, igazatok volt – a nehéz pajzsok túl erősek voltak, és a pajzscsere túl hatékony.
Még sok mindent szeretnénk megmutatni nektek a megjelenéskor! Új eszközök, új játékok, új élmények: olyan tartalmakat tervezünk, amelyek remélhetőleg megfelelnek az elvárásaitoknak, és még több lehetőséget adnak arra, hogy felszereljétek magatokat a Topside küldetésekhez.Bár október talán távolinak tűnik számotokra, számomra ez verseny az idővel, hogy olyan élményt nyújthassunk nektek, amiért érdemes várni!
Köszönjük, hogy velünk vagytok ezen az utazáson!– SprinkleMountain
-
RazoR
Topikgazda
Community Update 2025.06.07.
Helló, Raiders—
A megjelenési dátum bejelentését megelőzően kiadtunk egy visszaszámlálást június 6-ig. Ez azt a téves benyomást kelthette, hogy a játékot titokban fogjuk kiadni. Ehelyett kiderült, hogy az ARC Raiders október 30-án érkezik — vagyis egy visszaszámlálás egy másik visszaszámláláshoz.A frusztráció és csalódottság, amit ez kiváltott, 100%-ban a mi hibánk.
A közzétett teaser valódi izgatottságból született. Végre van egy konkrét dátumunk! De világos, hogy amit mi játékos, hangulatkeltő dolognak szántunk, sokatoknak félrevezető és frusztráló volt — és értjük, miért.Elrontottuk a hype kezelését, félreolvastuk a helyzetet, és nagyon sajnáljuk, hogy ez csalódást okozott.
Ezt a játékot nektek készítjük, és az ARC Raiders iránti reakciótok egyszerre volt megható, elsöprő és izgalmas.
**A következő lépések: **lehajtjuk a fejünket, és teljes erővel a játék fejlesztésére koncentrálunk. Tudjuk, hogy egy játék a csiszoltságán, minőségén, egyensúlyán és hosszú távú szórakoztató értékén áll vagy bukik. Szükségünk van erre az extra időre, hogy biztosan teljesíteni tudjuk az elvárásaitokat.
Kövessetek minket itt és a közösségi oldalainkon, ahol friss hírekkel jelentkezünk a fejlődésünkről és a megjelenéshez vezető útról.Köszönjük, hogy magasra tettétek a mércét. Elszántak vagyunk, hogy elérjük.
//Dusty és az ARC Raiders csapata
Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Temu
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- Újratervezi az Apple az iPhone előlapját
- ASRock lapok általában
- Gumi és felni topik
- ASUS routerek
- Androidos tablet topic
- Gyúrósok ide!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkbook L16 Gen 1 Magyar Ultra U 135U, 16GB DDR5, 512GB NVME, Gari: 2029-05-29
- AlzaErgo M120B Secure Pivot TV tartó konzol - ÚJ
- AlzaErgo M120B Secure Pivot TV tartó konzol - használt
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5500 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB GameMax STORM ADATA 600W
- Cyborg 14 A13VF 14" FHD+ IPS i7-13620H RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3286, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 pro 128GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3481, 100% Akksi
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Stílusos megjelenés, megbízható teljesítmény
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


RazoR
