Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14351) Jenne válasza RazoR (#14350) üzenetére


Jenne
senior tag

Igen. A 3-as hengernél egyértelműen kifújt, a 4-esnél is kezdődött, de ott még nem annyira volt vészes. Ennek egyébként és én ahogy akkor a műhelyben néztem, látható jele nincsen, mert ez az egész a levegőszűrő ház alatti részen van valahol. Amikor nézték a műhelyben, mondták hogy sziszeg is. Emelt fordulaton vizsgálták alul-felül, én nyomtam a gázpedált, de ezt egy tapasztalt szerelő meg fogja Neked oldani. Az biztos, hogy eléggé lehetett érezni a kipufogógáz szagot, amikor leálltam az autóval és felnyitottam a motorháztetőt. Mondjuk ha nem garázsban van tartva az autó, és leállításkor a szabadban a parkolóban van mindig, akkor nehezebben észrevehető, de én (ezt már írtam is) amikor álltam be a Tesco parkolóba, az autóból kiszállás után is éreztem már.
Én ezt a sziszegő, kifújásra utalóhangot a vezető ülésből motortér felől nem hallottam. Viszont az utastérben egy nagyon halk sziszegést szoktam hallani, azt is akkor ha járó motornál a (alapjáraton) áll az autó, de az nem ez az injektor kifújás hang. Az a fékszervo hangja, ha ilyenkor a fékpedálra lépek azonnal megszűnik az a halk sziszegő hang. Erre is rákérdeztem, és azt mondták ez természetes így. Ezzel majd akkor lesz gond, ha a fékpedálra lépve nem szűnik meg az a halk sziszegés, hanem továbbra is folyamatos marad vagy éppen még fel is erősödik. Húzós összeg annak a javítása, egy fékszervo dob csere...

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14352) Jenne válasza RazoR (#14350) üzenetére


Jenne
senior tag

A magad megnyugtatására mondom vagy éppen ellenkezőleg...
Nálam, amikor bevizsgálták mi a hiba, akkor beszélgettem a két szerelővel. Azt mondták, hogy a motortérben lévő/jelentkező kipufogógáz szagot több dolog is okozhatja. Egyik például a kartergáz visszavezető cső esetleges repedése, vagy ha az EGR cső lecsúszott/meglazult, vagy a flexi cső lazulása/repedése. Ez a három alkatrész az 1.4 TDCi (PSA) motoroknál a levegőszűrő ház alatt található. Tehát szépen le kell bontogatni...Vagy esetleg még a leömlő tömítése is okozhatja, de ezek amiket felsoroltam, erre azt mondták, mindegyike nagyon kis valószínűséggel okoz ilyen hibát, a tapasztalatuk szerint. Eddig szinte minden esetben az injektor tűzkarika/tűzgyűrű átégése volt a hiba oka, mint nálam is. Ajánlott nagyon hamar orvosolni ezt a hibát, mert ha teljesen átég, és ehhez nem sok idő/kilométer kell, akkor már nagy baj is lehet. Ez egy kábé 4 mm vastagságú réz vagy bronz karika. Nem nagy az egész, szemre méretezve úgy kábé 15-16 mm külső átmérőjű lehet, és egy 6-7 mm körüli lyukkal közepén. Ennek az anyagára 500 Ft körül van, viszont ha megbontották azokat az injektorokat, akkor nagyon ajánlott nem visszatenni a régi csavarokat és leszorító villákat. Újakat betenni ezekből és gyárit(!) nem valami utángyártott mókoltakat.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14353) RazoR válasza Jenne (#14352) üzenetére


RazoR
veterán

Köszönöm a részletes infókat, jövőhéten megy is dokihoz az autó! Nálam a motortérben minimálisan érezhető a szag, az utastérben inkább, főleg nagyobb kigyorsítás után, de normálisan haladva is kb állandóan, nagyon enyhén de érezni. Nagyon remélem, hogy megtalálja a szerelőm az okát.

(#14354) Jenne válasza RazoR (#14353) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Lehet, hogy azt a kipufogó rendszer tömítetlensége is okozhatja..
Itt egy kis olvasni való erről

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14355) SzlobiG válasza mtade (#14342) üzenetére


SzlobiG
félisten

Attól függ, ha Euro 5-ös akkor már igen, ha csak 4-es, akkor nem.

Annyira nem kell félni az olaj hígulástól fog figyelmeztetni, ha sokszor szakad meg a regen, egy olaj csere üzivel.

(#14356) embe válasza Jenne (#14354) üzenetére


embe
nagyúr

És még egy kis olvasnivaló. Itt is írnak róla.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#14357) Jenne


Jenne
senior tag

Tankol közületek valaki (akár rendszeresen is már hosszabb ideje) a Lukoil-nál a drágábbik Nitro Premim diesel üzemanyagot? Ha igen akkor megosztaná a tapasztalatát?
Érezhető változás van egy MOL vagy egy Shellhez képest?

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14358) Real_Necro


Real_Necro
veterán

Ma kaptam egy engine malfunction feliratot, egyébként nem tapasztaltam semmit.
Itthon kiolvasva a következökez kaptam:
P0234:85-E2 Turbo/Szuper Feltöltő Túltöltés Állapot
P0130:29-28 HO2S11 áramkör meghibásodott

Irány a szerviz?
Mondeo MKIV fl. 2.0 dízel

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#14359) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

A vezetőoldali ülésmagasságállító-kar beragadt a C-Maxban (2007), se le, se fel, minimálisan mozog csak. Házilag valahogy meg tudom buherálni, vagy várhatok vele a következő szervizalkalomig?

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#14360) Sub-ZeRo válasza updog (#14359) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Youtube-on keress rá hátha van valami videó, hogy kell megcsinálni.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#14361) tboy93


tboy93
nagyúr

Sziasztok! Az mk4 mondeorol mik a velemenyek? Mennyire nyugos tipus, melyek az ajanlott benzinmotorok? :R

(#14362) Geri89


Geri89
aktív tag

Sziasztok! Adott egy 2015 év végi Focus 3 kombi. A hátsó helyzetjelző izzó kiégett, az, ami a csomagtartó ajtóban lévő lámpatestben van. Ezt hogy lehet cserélni?

A gyári könyv amit adtak hozzá csak a 4 ill. 5 ajtóst írja, a kombi kimaradt belőle...

Addig eljutottam, hogy van a csomagtér fedélen belül egy kis ajtó, ha azt leveszem, akkor a féklámpa izzóhoz hozzáférek, ill. van ott egy műanyag fejű anya, amit ha lecsavarok akkor a lámpa test rendszám felöli vége már mozog, az ajtó széle felöli vége viszont nem mozdul.. hogyan kellene levenni, van rá valami trükk? Eltörni nem akarom, így nem mertem feszegetni.. Köszönöm!

(#14363) bull84ghia válasza Geri89 (#14362) üzenetére


bull84ghia
őstag

C-max ott felül is van műanyag csavar. Utánna jön le a lámpa.

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#14364) troll81


troll81
addikt

sziasztok olajcsere lenne ezt neztem a focusomba A Totalt valanam le nem tetszik :((( ez lenne az uj kiszemelt ha megfelel bele. az a baj 5 lirter megromlik ez kb 1 2 honap alatt?kb ugy jon ossze a km :F

(#14365) embe válasza troll81 (#14364) üzenetére


embe
nagyúr

Total-ban mi nem tetszik? Én most vettem pont ezt, nyaralást követően valszeg meg lesz a csere, és ez megy bele.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#14366) radi8tor válasza embe (#14365) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Totalból nekem mintha többet zabálna. OMV Bixxol-t tettem bele pótlásként, ebből egy csepp nem fogyott.

⭐ Stella

(#14367) bajnokpityu válasza radi8tor (#14366) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Es ez mit mond el az olajrol? Ill miert baj?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#14368) radi8tor válasza bajnokpityu (#14367) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Azért baj, mert nívópálca alsó vonala alatt volt az olaj, szerintem nem is érintette mikor észrevettem.
Ford olajból ennyit sosem zabált előtte ezért nem is néztem olyan gyakran csak Ess-nél ilyet tesznek bele.

⭐ Stella

(#14369) troll81 válasza embe (#14365) üzenetére


troll81
addikt

nekem az utolsó kettő csere után a hordós olajtól hangosabb lett mint szokott,ezért ki próbálok mást.A flakonos totál ford olajjal szebb hangja volt,de az nem mindig van a szervizben. ezért vinnék bele mást. az olajfogyasztás t nem vettem észre pedig a héten is bele megy 1200km körül.

(#14370) Jenne válasza troll81 (#14364) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Én éveken át a Castrol Magnatec A5 5w30 olajat használtam a három itthoni autóinkban. Dízelek. Aztán azt kezdtem észrevenni, hogy valamiért hangosabbak(?) és klattyogósabbak, varrógépesebb hangú lett a motorhang és megnőtt az addig alig-alig olajfogyasztásom is.
Váltottam két éve (itthon mind a három autónkban) és most ez van benne. Olajfogyasztás szinte semmi, nagyon szépen jár a motor.
De a Total is jó
De a minőségi, lehetőleg gyári olajszűrőn azon ne sprórolj. Én mindig gyári Ford szűrőt tetetek bele, én viszem, Jó még a MAN Filter vagy a Hengst filter vagy Purflux is. Én egyszer a Filtronnal már megszívtam, de az ilyen mint Armafilt azt inkább nem javaslom, hiába nagyon olcsó.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14371) Sub-ZeRo válasza troll81 (#14364) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Gyári olajat, gyári szűrővel kell cserélni és jó lesz.
Ha nem tudod, akkor a könyvet üsd fel, nézd meg milyen szabványnak kell megfelelni az olajnak és olyat keress bele. Amúgy én a gyárira esküszöm, még akkor is ha castrol márkájú, nem olyan márkát, hanem Ford-ot rakok bele.

[ Szerkesztve ]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#14372) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Sziasztok!

Használ valaki autós kamerát 3-3,5es Fókán? Kábelt el lehet vezetni az oszlopoknál bontás nélkül?

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#14373) Jenne válasza Sub-ZeRo (#14371) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Azért írtam rögtön a Ford gyári szűrő után az első lehetséges és teljes értékű választásnak a Mann Filtert, mert a Mann gyártja a gyári Ford szűrőt is. Volt/van nekem mind a kettőből tartaléknak, és teljesen ugyan az mind kettő. A Mann szűrőn és a Ford szűrőn is a szűrő műanyag keretén teljesen azonosak a rajta lévő azonosító számok, még a Mann felirat is ott van a Ford szűrőn a számoknál. Csak a dobozukban különböznek. Az egyik Ford logós és fehér doboz, a másik Mann logós és zöld/sárga doboz.
A Purflux is (szűrőkben) az egyik gyári beszállítója a Fordnak, így az is teljesen megfelelő.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14374) Sub-ZeRo válasza Jenne (#14373) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Ezeket nem néztem meg, igaz, én még csak gyári szűrüket tettem a kocsiba. :B

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#14375) embe válasza Sub-ZeRo (#14374) üzenetére


embe
nagyúr

Én Purflux szűrőt tettem be, most is azt vetem.
Castrol olajat tettem bele CASTROL MAGNATEC STOP-START 5W30 A5 -t. De mivel többen negatív tapasztalatokról számoltatok be, így visszatértem a korábi autóimnál használt Total márkához, és ebből ezt vettem - elvileg kimondottan Ford specifikus olaj ez is.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#14376) tboy93 válasza embe (#14375) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekem a Total nem valt be, Quartz 9000-et raktam 2x is a Corsaba, 8000km utan baromira hangos lett a motor, kb ennyit birt az olaj. (5w40 volt)

(#14377) Jenne válasza embe (#14375) üzenetére


Jenne
senior tag

Én sok éven át mindig ugyanott cseréltettem olajat a család autóiban, és Castrol A5 Magnatec 5w30 -asok voltak. Mint már írtam, két éve kezdődött, hogy valami nem stimmelt az olajjal, mert cserék után is már azonnal más hangjuk lett az autóknak és szépen fogyasztották is az olajat, amit addig előtte nem igazán tettek.
Miután váltottam a fent belinkelt olajra, megszűntek azok a problémák, és az a szerviz ahol cseréltettem is mindig, Ők is leálltak a castrollal (hordóssal is meg a flakonosokkal is) mert a régi, visszajáró ügyfeleik egyre többen kezdtek panaszkodni az olajra. Ők a Castrol helyett átálltak a Totalra.
Két garázs szomszédom is Totalt használ, egyik egy dízel szívós Volvóban, tizenéve már, másikuk meg egy Ford S-maxban. Semmi bajuk vele, nagyon jókat mondanak az olajról.

(#14376) tboy93
Kíváncsi leszek majd, hogy ez az Eurol olaj, ami ( a leírása szerint) tudja a hosszított periódusos olajcsere intervallumot, bírja-e majd addig? 2 év vagy 30.000 Km. Viszont most voltam vele egy majd 4 ezer Km-es autópályás vezetésen, így már van az olajban március óta 7 ezer Km, de a 3/4 és a max állás közöttit mutat a nívópálca, talán kicsit közelebb van a 3/4-hez a szint mint a max-hoz. Azaz talán ha fogyott ennyi Km alatt 2 dl olaj. Ez az előtte használt Castrolra vetítve anno már ennyi út után bőven a fél szint alatt volt mindig.
A garázsszomszéd, a Volvóban szigorúan 2 évente cseréli a Totalt (az is hosszított csereintervallumos olaj) bár a két év alatt kábé átlagosan csak olyan 15-16 ezret megy.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14378) tboy93 válasza Jenne (#14377) üzenetére


tboy93
nagyúr

En az osszes automban eddig 10 ezrenkent vagy evente csereltem, nem hiszek ezekben a hosszított csere periodusokban.

(#14379) troll81 válasza embe (#14375) üzenetére


troll81
addikt

ez van benne a hordós változat.lehet különbség a literes és a hordós minősége közt???nem kellene szerintem a 10 ezres km periodust futom kb 2 havonta frissül az olaj használom és ezért próbálnék nyitni az ismeretlen felé. :D kell a jobb minőség nem sajnálom rá.

(#14380) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

Újabb amatőr kérdés (kb. ugyanannyira értek az autókhoz mint a birkatenyésztéshez, de ilyen apróságok miatt nem röhögtetném ki magam a szervizben. Inkább itt :) )

C-Max, 2007. A szélvédő alatti műanyag vízelvezető (?) 1-2 ujjnyira felvált a jobb oldalon (piros nyilak a szélvédő és a motortér felől), aminek nem örülök, mert az eső befolyik, a levelek és egyéb szemét pedig alászorulnak, illetve szintén behullanak a motortérbe. Ahogy néztem, ez az elem a kék nyilakkal jelölt csavarokkal van rögzítve, ezt vajon le tudom szedni, hogy kipucoljam, majd normálisan visszategyem? Azért kérdem, mert alulról is takarja egy lemez, tehát nem látom, hogy anyák vagy valami más rögzítés van-e a csavarok alján, aztán ha lenne és leesik kiszedés közben, akkor eléggé meg leszek lőve.... :)

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#14381) TigerCat válasza updog (#14380) üzenetére


TigerCat
nagyúr

Én pár éve emiatt simán bevittem márkaszervizbe a sziesztát. Szétszedettem, kipucoltattam, rendesen visszarakattam. Talán 12 ezer volt összesen.

♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu

(#14382) DeFranco válasza updog (#14380) üzenetére


DeFranco
nagyúr

a kék nyilakkal jelölt csavarok könnyen kiszedhetők, nem tudom mi a nevük pontosan.

ezek gyakorlatilag csavar+"dübel", teljesen műanyagból, laza kötésben. óvatosan elkezded tekerni kifelé a csavart, úgy hogy közben nem nyomod, aztán már ha rá tudsz fogni körömmel, akkor kézzel minimális erővel húzva kitekered, aztán kiveszed a "dübel" részét is, vissza ugyanez.

bunkó szervizesek gyakran csavarostól tépik ki nyomják vissza.

alul a kerékdobot is le kell venni, ott kell kipucolni az alját aztán érdemes rátenni valami felületvédelmet is mert különben szétrohad, emiatt kereket is le kell venni, én még nem álltam neki de nagyon kellene.

a dekli szélét én most sikaflexszel tervezem visszaragasztani. nem tudom a c-maxban hogy van, de a focusnál ott van alatta a pollenszűrő, amit a bunkó szervizesek megint csak nem úgy cserélnek, hogy szépen leveszik a deklit, hanem csak kézzel feszegetnek rajta egy rést a motortér felől és emiatt "görbül" a teteje. igaz a nap is megszívja, nekem a másik oldal is eláll.

tényleg, azt tudja valaki hogy focus 1-hez a dekli alá való bolhát honnan lehet gyorsan olcsón szerezni? cserélném azokat is akkor, ha már nekiállok. (ilyet találtam, ez talán az)

[ Szerkesztve ]

(#14383) Sub-ZeRo válasza DeFranco (#14382) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Nem biztos, hogy ez az, de lehet!

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#14384) bajnokpityu


bajnokpityu
félisten

ha 121ezernél számla szerint cseréltek üzemanyagszűrőt, akkor egy 3ezres karika előtt 165nél cseréltetnétek? hivatalosan 60ezrenként kéne.

gondolom 105ezret kizárt, h kibirjon, tehát talán valóságban is cserélték.

illetve, ha mégis eltömődne, akkor mi van? csökkent teljesitmény, vagy tréler?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#14385) Real_Necro válasza bajnokpityu (#14384) üzenetére


Real_Necro
veterán

Én 20-as ciklusokban cseréltetem.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#14386) ReFleXx válasza bajnokpityu (#14384) üzenetére


ReFleXx
addikt

30e kmenkent cserelem, ne varj vele.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#14387) Jenne válasza bajnokpityu (#14384) üzenetére


Jenne
senior tag

Gondolom dízel üzemanyag szűrőről kérdezel.
Igen, elvileg a gyári ajánlás az 60 ezer km, de a hazai gázolaj minősége közel nem, az mint a tőlünk nyugatra lévő kutakon. Már sok éve a Shell és az OMV is csak a MOL lepárlóból kapja a naftát sajnos. Meg is látszik a minőségen. Hiába a prémium dízel, már nem az mint régebben. A gyártó ahhoz a jó minőséghez kalkulálta a 60 ezres csere intervallumot.
Csak megjegyzésként.- amikor a városunkban lecserélték a helyi tömegközlekedésben régi Ikarus buszokat Mercedesekre, már fél év elteltével jöttek a problémák, az üzemanyag ellátó rendszernél. Nem várt eltömődések, lerakódások, iszaposodások, injektor kokszosodások ...stb...stb.
A gyári Mercedes szerelők (garanciálisak voltak még a buszoknak egy nagy része) fogták a fejüket. Nem a MOL gázolajának a "minőségéhez" voltak tervezve és gyártva az alkatrészek.
Ezek fényében én is úgy gondolom és be is tartom, bár mindig és kizárólag csak a Shell vagy OMV prémium dízelét tankolom, hogy 30 ezrenként ajánlott a csere.
Fiam Fiestájában 45 ezernél cseréltettem, miután megvettük, az elsők között volt ez a csere, előtte a tulajdonosa az nem cseréltetett, meg akarta várni az előírt 60 ezret.
Kár hogy nem fényképeztem le a belsejét, mert szét lett bontva, csoda, hogy még szűrt. Természetesen gyári gázolajszűrő lett betéve megint, mert abba át lehetett tenni a gázolajszűrő fűtést, mert gyárban ilyet is tesznek bele. Sajnos nem mindegyik szűrőbe lehet áttenni, például a MANN-ba se. Azt hiszem a Purfluxba abba betehető, mert megvan a helye. Sok szűrőben csak a lyuk van, pontosabban egy záródugó, de más semmi.
Sok esetben az van, hogy ha nem gyárira cserélik újból az első cserekor, akkor a szerelő eldobja a régi szűrőt, vele együtt a fűtés részét is (ha az még gyári szűrő volt) és beteszi a nem gyárit. Pontosan illeszkedik az is a helyére, csak azokban nincsen már ez a melegítő fűtés, de a legtöbbjébe nem is tehető át, aztán amikor jönnek a hidegebb reggelek, nehezen akar indulni a motor vagy éppen nem is indul, ha erősebb mínuszok vannak.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#14388) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Essmotor valami nanotechnológiás fagyállót használ? :D

⭐ Stella

(#14389) DeFranco válasza radi8tor (#14388) üzenetére


DeFranco
nagyúr

neked nem volt még vezérlés cserélve az autón idáig?

(#14390) radi8tor válasza DeFranco (#14389) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Szerintem nem. Műanyag görgős volt benne, most fémre cserélték. Vagy mit mesélt. Jó sokat szöszöltek vele. Tegnap adtam le, ma 8-tól volt időpontom. 3-ra készült el.

⭐ Stella

(#14391) DeFranco válasza radi8tor (#14390) üzenetére


DeFranco
nagyúr

idén ezért kérdeztem mert amikor nekem cserélték akkor azt mondták hogy egyszer kell cserélni a gyári bakelit kereket acélra és aztán már nem

mennyit ment el a gyári vezérlés? hány kilométer van a kocsiban és mennyi idős?

btw általában hasonlóak az árak a 2013-ashoz pár tétel tér el. nekem akkor csináltak most visszanéztem.

[ Szerkesztve ]

(#14392) radi8tor válasza DeFranco (#14391) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

290k és 2002-es a kocsi.

⭐ Stella

(#14393) DeFranco válasza radi8tor (#14392) üzenetére


DeFranco
nagyúr

hú az kemény :)

(#14394) radi8tor válasza DeFranco (#14393) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Senki nem mondta, hogy ezt cserélni kéne. Most is én kértem, hogy legyen minden cserélve, amit illene ennyi idő után. Vízpumpát javasolták még emellett.

⭐ Stella

(#14395) DeFranco válasza radi8tor (#14394) üzenetére


DeFranco
nagyúr

persze, érthető. tök jó és dicséretes hogy eddig is kibírta, sőt...

(#14396) radi8tor válasza DeFranco (#14395) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ja de volt már valami karistolós hang télen hidegben ezt mondtam is nekik, de nem hallották vagy nem vették komolyan. Most nem hallottam, igaz nem hideg indítással hoztam el mert próbakörön jártak vele.

⭐ Stella

(#14397) embe


embe
nagyúr

Hülye kérdés tudom... A bejelölt MIN fölötti vonal a minimum jele ugye? Eddig mindig a felirat alá igazítottam, másik autómnál úgy volt. Igaz ott megvolt jelölve egy nyíllal, mint itt a maximum.
Most szembesültem a hülyeségemmel. Megyünk nyaralni, aztán alaposabban csekkoltam az autót körbe.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#14398) Tsebacsi válasza embe (#14397) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Hehe igen a szöveg fölött van a csík. Így nyugodt vagyok, nekem eddig csak picivel ment a csík alá, de már izgultam.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#14399) radi8tor válasza embe (#14397) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Miért nem maxhoz igazítod? :)

⭐ Stella

(#14400) Real_Necro válasza embe (#14397) üzenetére


Real_Necro
veterán

Tudtommal addig nincs probléma, amíg van a tartályban.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.