Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-09-11 01:06:09

LOGOUT.hu

Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18414) wollnerd


wollnerd
aktív tag

Sziasztok!
Helikoptereseket kérdezném:
Egy-két dolgot nem értek a helikopterekkel kapcsán. Eltartott egy ideig mire jobban elsajátítottam az irányításukat, a testreszabott HOTAS x52Pro-val. (assist-ok bekapcsolva) De:
Amikor landolnék, akkor az optimális süllyedési sebességet elég nehéz "eltalálnom". Tudom van 3 dolog: A Collective tengely, a Helicopter Throttle tengely és a Rotor brake. (A trimm-ek kezelését is vágom) Általában a rotorfékkel próbálkozom, optimális collective teljesítménnyel, de így is gyakran szerintem igen keményen érek földet, de néha van, hogy tényleg olyan magas süllyedéssel esek a földnek hogy aircraft crash üzenet a vége...
Erre van tipp, vagy csak rengeteg gyakorlás?
A másik dolog ami jobban foglalkoztat engem: A valódi helikopter pilóták is honnan/hogyan a fenébe tudnak PONTOSAN HELYRE landolni a magasságból??? Pl. a karikás "H" betűjel közepére.
Mert ezt én VR-ben se látom át! Hiába lehet jól látni a helikopterből, ha lefele nézni nem lehet (pl. nincs üveg a pedáloknál :P ) ! Honnan tudjam egy ismeretlen terület felett hogy ha pl. fák vagy épületek között tenném le a gépet, függőlegesen süllyedve nem fogok véletlenül egy fa objektumra ütközni? Van erre műszer, ami segíti a pilótákat?
Ja és nyilván a landolás közben nagyon finoman kell kezelni a botkormányt, hogy pontosítsunk a landolási helyzetünkön.

PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.