- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: Commodore The C64, Ultimate
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Graphics: Kingston A400 - SATAFIRM S11 probléma megoldása.
- KISDUCK: Diétás kaja tipp
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
MornKapitány
tag
Sziasztok!
Lenne hozzátok egy gyors kérdésem. Kezdő vagyok még SSD terén, kb 3 hete szereztem be a notimba egy 128-GBos 830-as Samut. Rendszerlemeznek, programoknak, a torrentezésre ott van egy HDD. Az ssdmagic support programjában tune-oltam a rendszert, optimalizáltattam az SSD sebességét, AHCI stb... Elkülönítettem ajánlott mennyiségű háttértárat (plusz még van azon felül 35 giga szabadon), szóval megpróbáltam minden olyan dolgot megcsinálni, hogy azt mondhassa az SSD-m, hogy köszi jól vagyok.
HD sentinel programot szoktam használni a HDD karbantartáshoz, és szoktam figyelni az SSD-t is. Kb 6 nap 15 órát írt a működésnek eddig, és 570 GB írást írt ki. Viszont a telepítgetés után én nem nagyon mozgattam ott semmit, a HDD-ről is közvetlen törlök, nem lomtárba megy, torrent szintén HDD, zenék stb.
Mitől lehet? Attól, hogy pakolgatja az SSD magát magánbelül? Esetleg valamit rosszul állítottam be?Köszönöm!
Morn
Aktív témák
- Napelem
- Formula-1
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 11
- Rövid kedvcsináló előzetest kapott a Marathon
- Parfüm topik
- "Krémes" kopogással és pajkos külsővel hódítana a Yunzii klaviatúrája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen autót vegyek?
- Máris elfogytak az idei évre szánt HDD-k a Western Digitalnál
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 I9 13900K 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 Super 16GB Lian LI LANCOOL 207 750W
- Akciós áron eladó HP Dragonfly G3 /I7-1265U/32 GB/512B SSD/13,5"/FHD+/400nit/Touch