Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Az emberek furák lettek
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
addikt
válasz Bujdy81 #136093 üzenetére
Ha nagyon ráérsz, akkor van olyan akksi töltő, ami tudja "átmozgatni" és azzal érdemes lehet mondjuk évente kezelni. De ha nincs, akkor egyszerűen megvárod, amíg feladja, aztán új akksi bele.
Vagy veszel olyan EV-t, amiben nincs 12V-os akku és direktben hajtja az elektronikát egy DCDC-n át. Tovább lehet spórolni vele
Rifterben gondolom dízel a motor és akkor van valami böszme nagy akksi benne. Sanszos, hogy nem ugyanaz a méret.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz WiZARD #136094 üzenetére
Elvileg "ólomsav" a kisakku.
Viszont baromira érdekelne ez a degradáció téma, mert bő 12 ezer km után még mindig 418 km-t ír teljes töltéskor hatótávnak, pontosan úgy, mint átvételkor! (kopp-kopp)
(Elvileg nem tanulja a vezetési szokásokat, hanem WLTP hatótávot ír mindig, a rendelkezésre álló töltöttség függvényében)
-
Bujdy81
aktív tag
válasz npera #136049 üzenetére
Aszongyák, el fog szilfátosodni a 12 voltos akku a Teslában, mert nem kap nagy terhelést rövid időre (mint a belső égésű indításakor). Szóval ajánlott 3-4 évente cserélni a 12 voltos akksit az EV-ben.
De a szakembör egyetértett velem, hogy ha a Rifter akksija meghal (három évvel öregebb), akkor tegyem át a Teslából a Rifterbe és a Teslába vegyek egy újat.
Látatlanba lefogadom, hogy nem kompatibilis a kettő!
-
zetor2000
őstag
válasz -NoVa- #136084 üzenetére
Az lehet, hogy ott sem menne át klf. hatóságokon - bár ott sokkal többmindent lehet, mint az EUban. Ilyesmire gondolok, hogy törésteszt, gyalogosvédelem...
Persze ettől még az arányok ja, módosultak, meg biztos csomó minden változott alul is, amit nem látunk. A színvilágával mondjuk nem tudom, mire gopndolsz, a rozsdamentes acél meg a fekete dominált már a bemutatón is.
A cyberpunk nekem meg inkább réz / bronz. Amolyan viktoriánus jelleg.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
WiZARD
addikt
válasz -NoVa- #136088 üzenetére
A tükör az amerikai előírások miatt van rajta, kamerával akarták megoldani, de ott nem engedélyezett. Viszont állítólag úgy van megcsinálva, hogy a user le tudja szerelni magának a tükröt - legalábbis Elon azt mondta.
Szerintem nem lett rossz, nekem kéne.
Ezen a képen se látok AKKORA eltérést, ahogy elő van adva. Persze egy kifejezetten szar kép van egy tökéletesen beállítot mellé téve, dísztárcsa nélkül, kisfelnivel. Ha a többi autógyártó bemutatott koncepció autója csak ennyiben térne el a végső sorozatgyártott autóktól...Mondjuk az ablaktörlő az elég ormótlan lett.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136087 üzenetére
Amiatt nem is, de az alján a bevágásból lapos tömb maradt, az orra szintén, a tükör ocsmány, az eredeti zseniális arányai oda.
Ok, a Model 3, X, meg a többi is aránytalan béna tömbök, lehet kövezni. A Model S még autóforma, a Roadster meg szép, de az Elise-ből még az Opel sem tudta elrontani a saját leágazását.
-
npera
addikt
válasz -NoVa- #136080 üzenetére
Valami elképesztő oboázás volt még ebben a Wish-es formában is kiadniuk, semmi nem működött rajta úgy, ahogy gondolták volna elsőre. Gyakorlatilag meg kellet tanulniuk újra autót gyártani, hogy legyen belőle valami. A hívők mondjuk így is zabálni fogják, mert ugye pickup és Amerika és Tesla, szóval az eladások miatt nem aggódom
-
Sipi-
őstag
Gyereknek sok volt a tanulnivalója, így nem tudtunk túrázni menni. De elmentünk moziba és megnéztük a Gran Turismo-t. Nagyon jó film, izgalmas, látványos Mindenkinek tetszett a családból.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
őstag
válasz npera #136079 üzenetére
Van a "jutu"-n drónfelvétel a texasi vagy melyik gyárról, ahol ezeket szerelik majd (?) készre. Ott van 1-2 működő izé, de ennyire oldalról persze nem látni, hogyan is néz ki.
Amúgy ja. Kicsit a '90s évek vektorgrafikus játékai ugranak be róla, amikor még nem volt ennyire 3Ds minden, és csak kevés poligonból álló 3D modellek működtek vállalható sebességgel átlagPCn.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
addikt
válasz Grillo #136069 üzenetére
A karc mentális állapot, nem fizikai. Én jó előre Spanyol stílusban leszarással kezelem az esztétikai, funkcionális karcokat. Anno nekiment egy bringáscsaj hagyott az orrán látványosabb fehéret céges parkolóban, azóta sem éreztem, hogy sürgősen fényeztetném. Fémen, rozsda ellen persze más lenne a helyzer.
-
npera
addikt
Ez tényleg így fog kinézni majd?
Introducing the Cybertruck production version, now with even worse proportion. Note how the shoulder line is now completely flat and the front is shorter.
Doug saying the Cybertruck is ugly has finally become true.
I know that with bigger tire it may help a bit, but ehhhhh..........Alexis De Jesús Moreno De la Cruz
The real cybertruck looks like someone tried to do a low budget replica of a Cybertruck lol[ Szerkesztve ]
-
npera
addikt
Megnéztem, az 570 már ki is futott (legacy modell). A legkisebb modell is 600-as....
-
npera
addikt
válasz zetor2000 #136076 üzenetére
Ezeket ritkán szokták meghajtani, mert akkor tipikusan oda is csavarják egy fa köré. Ha tényleg hajtod, akkor a gatyád is rámegy a kopó-fogyó alkatrészekre, borzalmasan darálja magát a technika pályán hajtva. A gumik árából szerintem egy család elég sok hétvégi bevásárlása kijönne huzamosabb ideig. És akkor a fékek és futómű alkatrészekről még szó sem volt. Meg ezeken egy gyertyacsere sem triviális.
McLaren kocsikon a motorhoz hozzá sem férsz, nincs felnyitható géptető. Mindent IS a szerviz kell csináljon, gondolom jó olcsón.
-
zetor2000
őstag
válasz npera #136071 üzenetére
Megnéztem közben a honlapját, 3.8l V8 hajtja, két turbóval. Talán nem annyira vészes a fogyasztása - nyilván, ha állat módon használod, akkor kell egy pár méter cső a benzinkútig
Se gumit, se féket nem szívesen finanszíroznék rá. Valami Pirelli P Zeroval árulják. Hogy egyébként ez e a kínálat alja, azt nem tudom.
De reggel elmész a boltba kenyérért, meg valami ebédnek valóért, és a megszokott utcakép helyett a szomszéd Suzuki Vitarája helyett ez fogad... Egy nyugger bácsi garázsa előtt parkolt, nem gondolnám, hogy meghozták a nyugdíját, és abból tellett... Német(h) rendszáma volt, szóval nem a bácsié. Vagy még nem pappírozta le.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
válasz Grillo #136069 üzenetére
Nem ért hozzá, még egy fél méter volt mellette, vagy tán több is. Ilyen szempontból ésszel parkolt. Azt is néztem, hogy erre a felhajtóra gond nélkül fel tud jönni, nincs annyira mélyen az alja.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
addikt
Egy technikai kérdés (igen, ilyen is van). Messenger alatt gépelve kábé másodpercenként jön egy betű. Ez feature vagy hiba? Egy ideig simán ment, most meg lassú.
-
zetor2000
őstag
válasz npera #136056 üzenetére
Eztet asszem nem érdekli, mennyit fogyaszt...:
McLaren 570GT. Nem tudom, mit keresett itt a lakótelepen, de nem sűrűn akad ilyen erre. Még Porsche Cayenne, BMW 6GT, meg ilyesmik csak-csak, de ennyire izé az nem.
Mikor mentem reggel a boltba, akkor láttam, de mire hazaértem, már elment.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
válasz npera #136049 üzenetére
Én másképp nyektetem a kocsit, fogyasztása egész jó. Mostanában gyanús, 750 kilométereket megyek el egy tankkal. Mai is alakitottam, igazából itt meg szerintem csak szarul néz ki a helyzet, de sokkal kevésbé amortizálódik, mint mikor városban felkoppan valamin. Max. beásom magam, vagy fű húzza az alját, hát van ez így.
Ma asszony mondta is, hogy milyen hamar hazaértem. Jahh, bár gondolkoztam fél percet, hogy akkor merre az előre, mikor itt meg kellett fordulnom és jobb háta fennakadt, eleje beásta magát, mögöttem meg árok:
Egyszer úgyis beszopolom, hogy ott maradok valahol térerő, kisfröccs meg makróobi nélkül fél napra, míg jön valami telekjárós megrángatni Innen még azért elég jól kiment, de lehet rakok be a csomagtartóba valami gumiszőnyeget, ha már csőrlőm nincs. -
-NoVa-
addikt
válasz A. Crowley #136059 üzenetére
7.8-on volt az S60 2.0T sokáig, de most majd a hideg motoros 3km-es sprintekkel megint helyrebillentem a világ rendjét.
-
npera
addikt
válasz A. Crowley #136059 üzenetére
-
npera
addikt
-
-igu-
addikt
válasz npera #136053 üzenetére
igen, igyekszem minél kevesebbet menni településhatáron belül
(és kívül is)
jövő héten tesztelek egy egy alternatív útvonalat, ami távolságra nézve rövidebb, időben hasonló, ellenben kanyargós erdei szakaszokkal tarkított (ennek okán a tempó is)A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
addikt
Óóóóóó...
-
Sipi-
őstag
válasz -igu- #136050 üzenetére
Nálam a 2 literes szívóbenzines Mondeo 10 literes átlagot produkált, az 1,5-ös turbós-benzines (és erősebb) Ceed pedig 6,91-et. Bár ebbe most még több az autópályás arány, mint a Mondeo-nál volt. Yaris, az literes motorral, a borzalmasan nagy 69 lóerejével 8,32-es átlagot hozott eddig össze, de városon kívül csak a Covid idején használtuk, amikor a Picasso már le volt amortizálva, de még nem volt meg a Mondeo.
Egyik sem hibrid. De nézegetek Leaf-t, de úgysem fogok vennihttps://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
addikt
válasz Sipi- #136047 üzenetére
Én amióta a gyerekek 5-ből 4 nap mennek edzésre mondhatni rendszeresen nyektetem a kocsit. A miénkben a 12V-os akksi kábé annyit csinál, hogy feléleszti azokat a nódokat, amik a magasfeszültségű rendszert kezelik és először lefut az izolációs teszt (kábé 1 másodperc), majd zárja a kontaktorokat a kocsi (kattan az ülés alatt hátul). Onnantól a HV-akksi táplálja a CISG-t, ami felrántja a motort alapjáratra hőmérséklet és SoC függvényében. Nyáron az esetek nagy részében simán ki tudtam hajtani a főútig a kis utcából csak akksin hajtva, aztán a főúton beröffenti a motort is.
Múltkor kábé 75-80% SoC volt az akksiban, úgy indultam el gyerekkel edzésre és 2,5 km-t tettem meg csak akksin, utána indult csak be a motor. És mindezt 50-es úton haladva. Oké, lejtős odafelé, tehát picit csaltam, de nem végig lejt és nem lehet csak gurulni üresben sem.
Jelenleg 4,5 litert ír a GoM, de ennél 1-2 decivel kevesebb szokott lenni a fogyi kúton mérve. Mondjuk ahogy jön a tél és kell majd fűteni úgy fel fog menni a fogyasztás 6-7 liter közé. Ó irgalom atyja ne hagyj el....
-
npera
addikt
Nova, Kawasaki ZX-4RR motorkerékpárt láttad már? 4-hengeres 400-köbcentis kis méregzsák. 16k RPM-ig pörög és valami 77-lovas az EU-s modell. Az amcsiknál viszont durván lefojtják valami 55-re. Itt a csávó kiprogramozza belőle a fojtást, a dyno görbék nem kis különbséget mutatnak...
-
Sipi-
őstag
válasz Sipi- #135981 üzenetére
Sejtésem beigazolódott. Ma autókázni akartam egy órát, hogy töltsön az akku. Központi zár nyitott, belső világítás működött, műszerfal is működött, de indítani már nem tudta a kocsit. Bezártam a kocsit, kiszedtem az akkut, lemértem és rendeltem egyet. Eddig 44Ah 360A-es volt benne, most kap egy 53Ah 540A-s változatot és 1-2 hetente majd ezzel megyek reggelente (20 km, egy óra).
Banner akku volt benne, több, mint 6 éve vettük a kocsit már ezzel az akkuval. De idén nyárig majdnem minden nap mentünk vele, volt használva.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
addikt
válasz JonesC #136029 üzenetére
Ezt tudja a Pixel is, csak semmi kedvem nem volt minden felesleges appot áthúzni rá csak úgy. Most egy eléggé redukált szet van csak felrakva és akkor rakok fel valamit, ha tényleg kell.
A BankID akkor is új validációt követelt volna, azt nem lehet csak úgy átmásolni. Jó lesz ez, most van egy lájtos install, aztán ha tényleg kell valami app, akkor felrakom.
-
zetor2000
őstag
válasz WiZARD #136038 üzenetére
Csináltam már pár kijelzőcserét, némi rálátásom van erre. Random Androidos / Apple telefonon valóban, 15-20 perc, de ez a kihajtom-behajtom szerintem nem annyira triviális. Szerintem egy félóra-40 perc is lehet, mire kicserélésre kerül.
És lehet annak függvénye, hogy melyik kijelző ment tropára, mert ha a külső, akkor az talán egyszerűbb, de ha a belső, akkor az tuti macerásabb, 2 felet kell nyitni majd vízhatlanul zárni. És lehet, hogy mechanikát is cserélnek, akkor meg még drágább is.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Grillo
őstag
válasz A. Crowley #136036 üzenetére
Én beszéltem telefonon az Oktogon szervízzel az órám miatt, most már nem lehet?
-
WiZARD
addikt
válasz A. Crowley #136036 üzenetére
Nekem november óta bírja, remélem még kitart egy darabig, mert nem tudom és nem is akarom nélkülözni pár óránál tovább.
Kiváncsi leszek sikerül-e elintézned, hogy megvárható legyen a csere. (ami nyilván nem több egy pár perces műveletnél)Innen nem nagyon tudom elképzelni hogy olyan telefonra váltsak, aminek nincs ekkora kijelzője...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
-NoVa-
addikt
válasz A. Crowley #136036 üzenetére
Meggyőző érv, miért nem akartam ilyet még.
-
A. Crowley
tag
Nekem most a fold4en elvált a belső fólia, nagyon gáz, és csak at Oktogonnál cserélik, úgy, hogy felküldik. Persze nem lehet felhívni, hogy ha beesek az utcáról, akkor feltesznek-e egyet, mert nem akarom nélkülözni napokig a telefont.
Kicsit ujjlenyomatos[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #136031 üzenetére
Jah, pitaka van egy ideje, meg annak kínai másolata amikor épp hülyén néz ki a pitaka és nincs sima fekete.
töltő+tartó az van a kocsiban (ezt a többi gyártó lemásolhatná, a sok béna megoldás helyett, na meg arra se szoktak gondolni hogy elöl 2 ülés van akkor 2 telefont lehessen tölteni)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
WiZARD
addikt
válasz -igu- #136025 üzenetére
Tok-nemtok örök dilemma. Ha tokban hordom akkor legvékonyabb tok is sokat vastagít és csúnya, de sose ejtem le.
Ha nincs tok akkor garantáltan leesik 1-2x és sose ússza meg kozmetikai sérülés nélkül, ami onnan kezdve engem zavar.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
-
-igu-
addikt
válasz npera #136024 üzenetére
lassan nekem is le kéne már cserélnem a telefonomat, 4 és fél éves
annyira nem is látszik rajta a kor egyébként, ahogy az se, milyen környezetben használom
legnagyobb gondja az, hogy folyamatosan tokban hordom, és az alákerülő porszemek szépen felcsikarták a felületet
na majd a következő telefonomnak nem lesz tokjaA Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
addikt
Kábé egy hétig állt a telefon a dobozában, mire sikerült odáig eljutni, hogy legyen kábé 2 órám beállítani a dolgokat. Most a legtöbb "kötelező" app fenn van és fut. Elképesztő mennyi keresztbe-kasul beállítás kell. A BankID app például a svéd útlevelet használja és van benne alighanem valami RfID is, mert a legvégén be kellett pittyenteni az útlevelet vele egy megadott helyre tartva a telefont.
Jó nagy és nehéz a készülék, Pixel 4a után mostantól akkor 7a van. Szép a kijelző, a képernyőn levő ujjlenyomatos móka elég jól működik eddig.
-
Samott
addikt
Oh bakker, ez necces volt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #136019 üzenetére
Azert azok szerenyebben toltak. Ok ott is volt helikopterrol vadaszo fof.sz, de na. A kadarvilla nem volt egy hatvanpuszta.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
veterán
Érdekességnek itt hagyom: [link]
-
Sipi-
őstag
-
-NoVa-
addikt
válasz eattila #136012 üzenetére
Á, mérték a hatást, aztán ez túl sok fontos, másokat befolyásoló embert érintett fájdalmasan. Meg eleve abból a közegből, ahol több a támogatott külső belső kör, a jólértesültek, haverok haverjai, stb, szóval szavazatarányvesztés lett volna. Márpedig ha nincs meg az egyharmad, akkor nem lehet kétharmadot hazudni.
-
Sipi-
őstag
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
veterán
Hatékony büntetés ez a lakhelyelhagyási tilalom:
-
-NoVa-
addikt
válasz Bujdy81 #135997 üzenetére
Ez is olyan, mint az itthoni helyzet, ahol a hangos egyharmad jó része is úgy van vele, hogy nem erre akart szavazni, csak nem tudja, de akkor már odahúzta az X-et, de rohadjanak meg. Ennek ellenére meg nyugat-európában megkapom a lenéző kezelést, ha épp olyan talál meg, aki egyetlen áruló Putyin-bábállam gócpontként látja az országot jelenleg. És ja, az én hibám is, hiszem ma sem gyújtottam fel semmit.
A másik lakásban meg már a sokadik menekültcsaládot ismertem meg, volt köztük Ukrán, kinti félig Magyarok, akiknek a férjeik a fronton, a nők/gyerekek meg idezavarva biztonságba, de voltak még a korai hullámban Oroszok is, akik a keleti, Oroszul beszélő régióban éltek, Ukránul nem beszélő, de magukat attól még Ukránnak valló családok. Mikor arra ébrednek, hogy Putyin rakétázza a városukat, nem éreztek túlzott rajongást meg vágyódást a nagy Szovjetúnió iránt, ellenben a nyelvük és a helyzet miatt hirtelen az Ukránok sem bíztak meg bennük, totális szívás. Mentek is egyenesen Kanadába tovább, ahogy összeálltak a papírjaik.
Közben meg a helyi minimagyarok verik a mellüket, hogy köcsög Ukránok betiltják a Magyar himnuszt a nyelvi iskolákban, és nem értik az összefüggést, hogy ha itt a háborús agresszort képviseljük, annak ott egyenes diplomáciai következménye, hogy romlik a viszony, és megerősödik az integrálás/elszakítás tempója, jogosan. -
Jahno
veterán
válasz Bujdy81 #136000 üzenetére
Néha van, meg váratlan esemény és csoda katasztrófa esetén is megzúdulnak, utána nem látnak ki belőle, az mindig olyan a takarókkal és egyébbel. Vöröskereszt, Üdvhadsereg, Oltalom, most 1-2 ukránokat támogató csoport elég rendesen felnyalja, akad 1-2 anyaotthon ahol gyerekruhát korlátlan mennyiségben felnyalnak. Sipinek mondjuk nem esik útba de kb. itt is mindennek van gazdája: [link]
Azt nem tudom, hogy pld. a H&M meg hasonlók újrahasznosítós akciója még létezik-e vagy csak 2 hónapos fellángolás meg újsághír volt, de az is érdekes, elvileg leadod a boltban és kapsz érte levásárolható minimál kupont.
Szervezeteknek inkább az a bajuk, hogy sok hulladékot kapnak,válogatni, raktározni kell, utána szállítani és inkább egyszerűbb lenne ha valaki utal 800 forintot, amit ott és arra költenek, amire szeretnének és szükséges. Ruhás konténereket is széttúrják, belebasszák a sütőolajat aztán csodálkozunk, ha megszűnnek.
Faluban pld. van itt egy csajszi a civil szervezetével aki mindenhová beépült és mozgatja a szálakat, csak pislogok rendesen mikor egyik hétvégére ennyi ruha esett be és fél nap alatt szétválogatták, lerendezték a sorsát, jöhet a következő, mindenkit is meg szeretne menteni akkor is ha nincs rá szüksége:
Ha Sipinek nem megy, akkor ide elvihetek egy zsákkal, biztos befogadják és lesz helye mindennek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Drasztikusan megváltozhat az iPhone 17 Pro, itt az első fényképes bizonyíték
- Magisk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- PayPal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest