- moonlight115: Privát, oh!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
Új hozzászólás Aktív témák
-
didyman
őstag
válasz
npera #137690 üzenetére
Ne vicceljünk ezzel kérem, a hétvégén a mellékelten látható harcsasteaket kellett némi fűszeres burgonya társaságában elfogyasztanom (miután megágyaztam neki egy tál aljasul csípősre fűszerezett, gazdag halászlével), majd kigurult a Maserati elég nagyokat durrogva. Ott aztán nem volt finnyázás a fajansz kapcsán, a szükség döntött. Micsoda veszteség..
-
didyman
őstag
válasz
-igu- #137685 üzenetére
Két centi hó miatt menjek lapátolni, miközben maga itt fára mászik? WUB a mókuslakért. Az írottakért is. Az íratlanokért is. Ameát üdvözöljük, a maga szemeinek jobbulását kívánjuk. Nem hagytam ki senk..de, a makkákat. Nekik ők kívánnak minden jót. Egy Roland Garros ülésen pihenik ki az életet.
-
npera
addikt
-
-
zetor2000
őstag
válasz
npera #137686 üzenetére
Jónak tűnik elsőre.
Nem tudom, a répa+fehérrépa kombó minek ment a csülök mellé, pláne a káposzta, de te tudod. Én 1 (egy!) csülökhöz max 1 nagy fej hagymát egészben, 4rét bevágva, pár gerezd fokhagymát, borsot, bebérlevelet teszek. Aztán ~2órát "fő a levében". Általában az szokott lenni, hogy a csontokra nincs sok gond, mert kiesnek a húsból.
Én "pék" vagyok, nem (gyekujem) pékné, így nem lila, hanem vöröshagyma van alátéve, meg kockakrumpli, nem gerezdekre vágott. Ha gurmé szeretnék lenni, akkor az egész tepsit kikenem disznózsírral, meg vágok nagyon vékonyra fain füstölt szalonnát alá, és akkor egyáltalán nem ég rá a tepsire a krumpli.A csülök főzőlevét nem öntöm ki, hanem esetleg amikor arra kerül sor, hogy a csülök elfogyott, akkor mehet bele bableves, vagy ilyesmi, és akkor abba már jó a fehér+sárgarépa.
De ez is tutti lehet! Jó étvágyat! Meg 2 sört mellé.
-
npera
addikt
válasz
-igu- #137685 üzenetére
A mókuslakért megy a KCS!
A szegecses abroncs jó móka, ott tényleg kell is. Amikor rendesen Északon autóztam gyakorlatilag vagy jeges úton vagy jéggel borított úton, akkor én is nagyon örültem neki. Lassan a bringára is mehet a szegecses abroncs, aztán hallgatom a ciripelést, meg rázza a kormányt....
-
npera
addikt
Alakul a cucc. Megágyaztam neki pityókával és hagymával, át van forgatva olajban, megfűszereztem.
2,5 órát főtt a cucc, elég puha lett....
Zsengén megpakoltam a tepsit, ez remélem kitart 3 napig ebédre, meg vacsorára...
-
-igu-
veterán
#falusi blog
Ma reggelre végre volt havunk, igaz, csak 2 centi. Pont elég volt ahhoz, hogy 8-10 perc autókázás után visszaforduljak a Villámmal, a rajta lévő téli gumi szegecseit már csak halvány pöttyök jelzik. A fűtetlen Avensis komfortja még épp belefért a nagyobb biztonságért cserébe. Nem sokra rá ugyanott, ahol visszafordultam, láttam egy-két balettgyakorlatot az előttem haladótól - bőszen tartottam is a követési távolságot, majd a gyorsforgalmin 65-70-es tempóval vonatoztunk pár km-t.
Napközben Amea jelzett, hogy a szomszéd, aki megvette az üres telket mellettünk, aktívkodik végre - első körben letarolta azt az elvadult kiserdőt, ami a telek felét elfoglalta az utóbbi 50 évben. A mókusok persze fejvesztve rohangáltak, oda a kecó meg az éléskamra, jajmostmilesz.
A délután egy része így a hajléktalan mókusok szükséglakásának megépítésével telt, és valószínűleg szerdán kapnak még egyet. Szerencsére van itthon egy csomó tüzelőnek feldarabolt deszka, abból nyúltam le egy keveset.Közben beesett a szomszéd is, hogy ellenőrizze a telket. Említette, hogy holnap jönnek nagy gépekkel, összeszedik a fát, aztán kezdődnek a földmunkák. Öröm-boldogság.
Gyorsan megalkudtam vele, hogy amit bírok mozdítani, azt viszem - inkább kárba menjen, mint pocsékba. Így akkor még néhány fatörzset átrángattunk a mi telkünkre, majd jövőre feldarabolom.
Közben félig besötétedett, eljött az idő a fára mászáshoz.Mostanra finoman mondva is elfáradtam, még épp bírok nézni. Még szerencse, hogy hétvégén tudtam pihenni.
Jah nem... dolgoztam mindkét nap, szegecses téligumira gyűjtök. -
npera
addikt
Tudod, hogy mindig hőzöngök, ha nem gőzölög a csülök, amikor lecsücsülök....
Még 1 óra és 58 perc főzés, aztán jön a második fázis... (Pékné módra
)
-
WiZARD
addikt
Én tegnap a halogén tököt dremellel faragtam, gyorsabb volt mint a kés, igaz kicsit fröcskölt
-
Bujdy81
aktív tag
válasz
Samott #137663 üzenetére
Amúgy egy ilyen akció egy nagyon nagy sírást tud eliminálni, amikor anya "elbasztam az ebédet" kiáltások között sírva fakad, majd APA megoldja az ügyet.
Nálunk a karácsonyi zserbő járt úgy, hogy "túl vastag lett a csokiréteg, nem tudom elvágni!" sírásra reagáltam úgy, hogy dekopírral felvágtam szépen, ott is megfordult a hangulat.
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #137647 üzenetére
Nekem tök mindegy mi van míg bent ülök a gyárban, csak estefelé lenne még kicsit világos egy darabig, míg hazakódorog az ember vagy csinál valami hasznosat, akár a kölköt is levihetném a játszóra meg ilyesmik, szóval nincs ez jól. 16:30 felé megy le a nap, szóval olyan 4 órával még simán vissza lehetne tekerni az órát, nincs jól ez így.
-
blueboi69
őstag
Próbálom követni az eseményeket, néha csak egy motion blur ami itt a topikban van.
Család elhúzott nyíregyre, így lehet éjjel felxelni a garázsban és leszarom ha szét van borítva a fűtési rendszer pár napig. Szóval próbálom kihasználni az időt éjjel is.npera szólj ha lesznek részvények és beindul a biznisz
én beérem egy balatoni vitorlással is, nem kell yacht az adrián
-
-NoVa-
veterán
-
zetor2000
őstag
"További trükkökért kövess instagrammon."
-
npera
addikt
-
eattila
őstag
V. kerben parkolni (ELTE környékén) vasárnap eléggé halál. Pláne helyismeret nélkül. Végül valami hotel parkolóházában sikerült megállni. A Star Wars kiállítás fasza vlt, csak vagy kiskölyök, vagy azanyja volt idgesítő. Meg miután 50+-os emberke szemmel láthatóan sorozatorgazmusolt lézerkarddal a kezében, én inkább nem kértem belőle
A parkolóházban aztán kifelé megbolondult valami, vagy béna f_sz vagyok, és egy telefonos malór után csak kinyílt a sorompó, és kint már fizetni se tudtam, mert törölték a parkolást.
Ma is sok volt a tötymörgő. Szörnyű.
TEgnap még feltettem a gyári ülést a bringára, mert mivel nyikorgorr, meg hajlott már kézzel is a nyeregcső, lejjebb engedtem 1 centit. Így 15km alatt nem igazán hallottam, hogy kattog. Ha a drágább nyergem kuka, akkor bú, mert szeretem, és kényelmes. most a gyáriról se úgy szálltam le, mint akit meggyaláztak, igaz csak 15k.
A lámpámat (topeak 450lm) is sikerült letesztelni, erdőben is. Zsír.Vagyis nem rossz
-
npera
addikt
-
-NoVa-
veterán
válasz
-igu- #137654 üzenetére
Tiéden szerencsére egy-egy mozdulat a kábelcsere, ha nagyon elfárad, MMCX csatlakozó előnye. Meg azt még szorgos kínai kezek fonták (KBEar 16 core pure copper mmcx 3.5mm aliról, aztán csak le kell vágni róla az ívelt műanyag earhookot ha nem fül fölött akarod futtatni), nem én rutintalanul, de odafigyelve
Próbáltam egyensúlyozni az emberi ár - jó minőség peremén, az a draút hangzásban mindent tud, amit kell, és csak nagyon sokkal feljebb (azaz kissé megérezné a végösszeg, ha mindenkinek azt a 150$-os FiiO ezüst kábelt csomagolnám, amivel a sajátomat használom). Tartósság és hangzás szempontjából a fekete Linsoul LSC08 a strapabíró szövetburkolatával egy jó kompromisszum még, de azzal is árat kéne emelnem.
Vagy a KBEar Black Blade, jóféle Japán Fuurukawa C2200 sárgaréz a nem drágák között kiváló:
Szóval mindent is kipróbáltam mielőtt bedobtam a nagyközönségnek úgy, ahogy a csomagban van. Kivéve a két ezüst példányt, az egyik Csepelen, a másik Ohio államban elosztva egyenletesen a világban, azóta hiányzikk a ház abban a színben
-
zetor2000
őstag
válasz
npera #137651 üzenetére
Nekem Yamaha volt, mert akkoriban az volt a legjobb. CRW-F1, asszem nem csináltak jobbat cd íróból. Az nem lájtszkrájbos volt, hanem diszktattus. A kettő közt az a difi, hogy az előző a lemez cimkés oldalára, míg a tattu az üresen maradt adatos rétegre karistol valamit. Ez Nero-ban beállítható, persze kell üresen maradt terület, ami nálam nem sok volt, mert kellett az archívumba minden. De próbából csináltam 1-2-t, egész pofásak. Sajnos a CD matéria olyan volt - leginkább - ami eléggé csillogott, és az ősi zöldes-kékes, jobb esetben aranyszínű alapanyag szinte teljesen eltűnt, vagy a lemez ára versenyképtelenné vált a szlovák importtal szemben. Ugye nem volt mindegy, hogy 30-70Ft egy lemez, vagy 7-800.
Később egy másik gépben lett ilyen 40x Plextor is, az sem volt rossz.Valahol a pincében megvan még a Yamaha, asszem, meg mintha találtam volna egy elődjét is, egy 16/10/40est is. Azzal kábé mindent megírtam, amit kértek. Ja, anno rendes zsebpénzt lehetett összetenni ilyesmikkel. Pláne egy kölcsönzői háttérrel, akinek bejárása volt a kiadók jó részébe. Nem 0day volt, hanem Pre... De elmúlt, és elévült.
-
-
didyman
őstag
Előgurult a régi zsuga. Ezen möhöztem nagyon sokat hövösövöre is. Működik persze. A HDD-k Jahnótól vannak, U320-as, 15krpm-es Fujitsuk. Az adatlapomon is ez van (a munkagép)
-
npera
addikt
Olvastam korábban a MEPS motorokról, hogy van valamiféle shady review szerződésük, ami gyakorlatilag feltétel nélküli rajongást feltételez bárkiről, aki ilyet akarna. Egy kommentelő szerint eléggé húzós a válaszuk, ha nem olyan a rivjú amit elvárnak...
@Fly_High_FPV
@Fly_High_FPV
4 months ago
I tried them, and got attacked by Mepsking for my honest review. I can send you the contract that they sent me (i didnt sign), it says they have prior approval of all videos and require preauthorization of all videos. The motors failed the first day i used them. The aluminum used was not 7575, the tops of the bells seperate from the sidewalls. The rings on the bottom of the motor mounts dig into and damage your carbon fiber frame. When i released videos explaining why their motors are failing on day 1, and how their marketing scheme has been run, they attacked me personally, released my home address in a post condeming my actions, threatening my family, and attempting to discredit and silence an honest review. They made no attempts to address the issues i had with the motors. They just attacked me. 10 meps sales girls and 20+ 3 day old accounts shit posted me for a week. Everyone has the right to speak their opinions, and reviewers shouldnt be silenced. Please be careful who you get in bed with...8% affiliate link isnt worth dealing with thugs. -
Samott
addikt
Ujra aktualis: My cousin Oskaar
Mondjuk nekem tok mindegy mi van este, csak ne kelljen sotetben kelnem. Szoval jol van ez igy.
-
npera
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
eattila #137635 üzenetére
haaat, a toyotasokkal kene vmit kezdeni...
18ker Kele utca, a kanyarban megall, elkezd Y megfordulni
de nem am lehuzodik jobbra arra a fuves reszre es onnan egy ivben megforduljon, amikor nem jon senki, aaa, hat akkor poros lesz a kereke
meg nem befordul a lakoepulet ele kicsit tovabbmenve es itt kijon a kihajton, aaa
meg nem is Y volt, amit csinalt, hanem tripladuplavé, elore-hatra-elore-hatra..
kormany nem fordul félnel tobbet neki, mert akkor at kene fognia
de az ulese ugy rahuzva a kormanyra, hogy karjai nem tudnak normalisan mozogni
Yaris, egy glettvassal kikent-kifent sminkes mamaval a volan mogottelotte tiz perccel Auchan hatso korforgalom a Jyks, BK, Meki-nel
Auris, de nem tudja kitalalni a pilota 5-l sem, hogy a ket irany kozul melyikben akarjon menni
addig-addig balfaszkodott kozepen haladva, eloszor balra huzodva, aztan jobbra huzodva, aztan kozepre vissza, hogy mar majdnem felment oda a ketto koze a furemultkor egy masik toyotas agytröszt, jo szeles ido is volt eppen, erre sok aggyal otthagyja a bevasarlokocsit a parkoloban ahogy sikerult, beul, bizt ov, beindit, erre a lejtos reszen a szel miatt kozben nekigurult a sajat autojanak az ures bevasarlokocsi
mert amugy vagy 10m-re volt a gyujtopont, de arra mar főőődddsötét, hogy visszatolja odaig
utana meg ott nezegette az ajton a festesen, hogy meghuztanem ertem volt amugy a terve, mert szo szerint az ut kozepen hagyta ott a bevasarlokocsit.....majjjj elviszi akinek utba' vaaan
szoval befordultal volna pont abba sorba, akkor ott all neked az ut kozepen hagyva egy ures bevasarlokocsi
de a karma dolgozott...meg legalabb nem egy masik parkolo autonak gurult neki
-
eattila
őstag
-
hobizoli
nagyúr
eves szokasos temetojarat Bp, M0-M7-M70, Lovászi, Esztergelyhorváti, Dióskál, Zalavár, Keszthely új temető - régi temető, keszthelyi Meki, Balaton északi part, M7, M5 kivezető Auchan vasarlas, mellette BK-ból kaja - haza
ja az M7-ről nem lehet lejonni az M0 felé...ugyhogy Bp-n at mentem az M5 kivezető felé karigeri nagy örömére588km háztól-házig
reggel 7-kor indulás, du négykor megérkezés
hazafelé Pákozdnál faszán esett az eső, 5km-l odébb meg már porszáraz volt az M7 -
Samott
addikt
#comic pictures
-
Samott
addikt
Fut rajta a Doom? Fut.
-
zetor2000
őstag
A múltkor volt szó itt arról, hogy a használt PC-t újra kéne telepíteni, mert...
Nos, van itt egy random YT short, hogy a kábelekkel is vigyázni kell(ene)... [link]A pasas valami etikus hacker bubus, pár videója is van a YTn, hasonló témában.
-
-
-NoVa-
veterán
válasz
didyman #137619 üzenetére
Na, hosszan a legelejétől, amikor még mindenféle Klipsch portable bigyókkal bohóckodtam, de megelégeltem, hogy a kábelük félévente megtörik. Akkor egy Verge cikk után kiváncsian rápróbáltam a Zero Audio Carbo Tenore nagyon minimalista Japán fülesre, és de jól tettem, csodásan szólt a maga keretei között. Na ott nagyon kiestem az itthon kapható dolgokból, és azóta sem igazán néztem vissza egy-két extrém kivételtől eltekintve. Covid lockdown alatt unaloműzőként az audio témájú Discord csatornákat sokat követtem, ott felpörögtek az események. Végigpróbálgattam az alvégen, olcsó cuccokkal a technológiai fát, mi az armatúra, hibridek, milyen formát szeret a fülem, stb. Aztán chatcsoportokban bőven akadt gyártóhoz kapcsolódó kereskedő, marketinges,, vagy épp gyártó akiknek bejöttek a fotóim. Innen a hobbikeretösszegemet betartva kissé eldurvultak a hordozható hifi lehetőségeim.
És akkor ezekhez szokott füllel még egy dolog bejött a képbe. Kellett valami minőségi, de külvilágot egyáltalán nem izoláló megoldás.
Párat kipróbáltam, jók, jók, de nagyon más szemmel kellett nézni, mint az in-ear modelleket. Még a többszáz dolláros szinten is csak egész jók, inkább a kényelem és az egyszerű ki-be rakhatóság, egész napos háttérzene komfortja tette ezeket "naggyá".Aztán itt döntöttem úgy, hogy nem öntök bele még többet egy kicsit jobb szar hangért. Rendeltem sokféle drivert, damper szivacsot, házat, kábelt, és nekiálltam elemezni, mit hallok, mi tetszik, mi taszít, mire van igényem. Első körben óvatos iterációkban, aztán elborultabban, dremellel nekiesve a házaknak, meg 3D nyomtatott akusztikai szűrőket tervezve. Hamar rájöttem, hogy inkább a tervezett áramlással érdemes hangolni, mint folytásokkal elrontani a driverek képességeit. Kármán Tódor forog a sírjában, hogy inkább kísérletezéssel, mintsem számolgatással haladtam előre, de a végeredmény egy testes, vokált nagyon élethűen reprezentáló hang. (Az összes kínai emeli a női vokált és testetlenül vékonyan hagyja a férfi mélyebb hangját, fene a halláskárosodásukba. Állítólag a helyi stúdiótechnikájukból ered ez, az utóbbi két évtizedig elég pocsék színezett felvételek készültek, mert ennyire tellett a dübörgő gazdaságban.) Nálam hallható a subtartomány is, ami a legtöbb budból teljesen hiányzik, meg rendes, kiterjedt magas hangok is a helyükön vannak. Nem emelt, inkább kicsit sötét, hosszan hallgatható, de olyan komplex, hatalmas hang, amit nem megmosolyogni szokás pl egy Sennheiser HD600 után, hanem nagyjából 5 percig káromkodva megkérdezni, hogy ezt így hogy.
Avagy pl egy idézet a fejestopicból róla: "Sokan dicsérték már itt, szóval csak annyit tennék hozzá, hogy receptre kéne felíratni mindenkinek.
Parádés!"Innentől lavina. Itt a fórumban is felkapott lett, aztán USA-ban is rákaptak, többet adok el ott mint itt. Mondjuk ez így is mikroszkópikus mennyiség, mert a munka/család egyensúlyt illik fenntartani, ritkán van időm ezekkel szórakozni. Inkább niche audiofil csemege, mintsem komoly termék, de közben a tengerentúlon híre ment, hogy akusztikus zenére jobb, mint szinte bármi a kategóriában. Úgyhogy kiköveteltek tőlem legalább valami oldalt, hogy lehessen kontaktálni, meg nevet, hogy lehessen valamivel hivatkozni rá, stb. Abból lett a tradícionális retro kinézet miatt a OnceUponAudio.
Innen már valamennyi szervezést, készletezést igényel, tartok pár darabot Washington DC-ben, párat szétborítva alkatrészekként itthon, és megtanultam oxigénmentes mikroközeget teremteni a stabilabb, erősebb forrasztási pontok / kevesebb utólagos garanciás nyűgöket elkerülendő (azaz egy csepp forrasztóolajban állva a kontaktfelület, nem oxidálódik a hőtől, és nem törik le olyan egyszerűen, előbb sérül a driver maga).Persze fejlődik az earbud szubkultúra, egy-egy hobbista rendszeresen felforgatja a nagy gyártók überdrága termékeit. Azaz ha most valamit tőlem, vagy RikuBuds-tól, vagy TGXEar-től rendelnek, az egy klasszikus Sennheiser MX985-nél lényegesen jobb lesz, max apró ízlésbeli eltérések vannak a hangolásban, meg aztán mostanában akadnak új, érdekes driverek megint.
Részemről a pillekönnyű, kézzel fonott kábel, 600 Ohm-os driver, mart szantálfa váz irányába mozdulok most kicsit, ezt próbálom valahogy elérhető, emberi végösszegre leszorítani:
Na hát így. A kiváncsiság konstruktivitással párosítva néha mellékhatásokkal jár. Mellette meg akadnak mindenféle egyedi egzotikus planar / elektrosztatikus izék az asztalomon, amik esténként koncerthangulatra tudják váltani a túltolt stressz okozta alvászavart.
Mindeközben ráz a hideg, és fáj mindenem, úgyhogy ha nem voltam elég összeszedett (magyarul ritkán írok audioról ennyit), hát na. Persze ki kéne adni a gyártást valami csájnai OEM-nek, csinálni nemzethíszín draútos kiadást, rákapatni az állami elvakultakat, kitörni a szubkultúrából, reklámozni tonnaszám, divatba hozni, és venni belőle yachtot, vagy mittomén, egyelőre pár tucat jó arc (meg egy gyökér táskatolvaj Hollandiában) a világban nagyon elégedetten hallgat rajta zenét, jól van ez így. -
npera
addikt
válasz
Sipi- #137615 üzenetére
Következő lépés az időkorlát és utána büntetés, ha a töltés befejeződött. Eljön az is.
Aki időben jött az állhatott eddig is egész nap egy helyen. Aki nem jött időben az keringhetett sokáig, aztán lehetett mondjuk 15-20 percet gyalogolni az irodáig extrém esetben.Most akkor aki nem tölthetős, azzal jól ki lesz b@szva.
-
npera
addikt
Kezdődik... Elkezdték kirakni az AC-töltőket 3 nagy parkolóházban. Még nem üzemelnek, de lassan beindítják őket. És mennek ki a táblák is, hogy csak tölthető jármű állhat ott. Tehát egyik napról a másikra eltűnik 3 parkolóháznyi parkoló. Úgy, hogy már most sem érdemes fél 8 után jönni, mert akkor nehéz helyet találni vagy már nincs is.
Megkérdeztem, hogy akkor hova álljon az ember, ha nem tölthető a jármű. Egyszerű válasz: ne oda.
Erre kíváncsi leszek, hogy miként fog működni a gyakorlatban. Alighanem szénné fogják büntetni a népet az első pár hónapban, aztán azok akiknek a kocsi az egyedüli reális alternatíva keresnek más munkahelyet. Mert ha tömegközlekedéssel mondjuk másfél óra, kocsival meg 30 perc és valami miatt nem tudsz bringára váltani, akkor vélhetően nem fogsz hirtelen vásárolni egy 650k SEK-es BEV-et, hogy be tudjál járni a melóba.
Én bringázom, de elég sokan nem bringáznak. -
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #137608 üzenetére
Nem biztos, hogy szintet lépnék. Ott az eléggé a lóvéról szól már, meg a mittomén. Vagy ha valamivel nagyon biztosra nem megyek és lassabb tempóval Még ki kell deríteni, hogy mire jó, mert egyelőre idehaza sem tudtam rendesen megindokolni
Következő szint ugye több ország, több beadvány, nyomatok küldése, regisztrációs díjak.
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #137606 üzenetére
Ja, eddig én is elfeledtem dicsekedni:
"
Dear Janos Molnar,
We are happy to announce that your FIAP account info/distinction has been updated!
From now on, your personal profile will display the new info/distinction.
The certificate, badge and photographer’s card for your new distinction will be sent to the FIAP Liaison Officer in your country.
Congratulations on your achievement!
Best regards,
The FIAP distinction service"The distinction "Artist FIAP" (AFIAP) is the first artistic distinction that can be obtained. It is
awarded to photographic artists whose artistic qualities, technique and production of work
have been acknowledged through the participation in international salons under FIAP
Patronage.
2.2. The candidate for this distinction must:
a) Have taken part with success in international salons under FIAP Patronage for at least 1
year; i.e. his first FIAP-recognised acceptance must have occurred at least 1 year ago.
b) Have taken part with success in at least 15 international salons under FIAP Patronage in at
least 8 different countries; a Circuit has to be considered as a single salon.
c) Have obtained at least 40 acceptances with at least 15 different works in international
salons under FIAP Patronage.
d) 10% of the required acceptances in salons under FIAP Patronage have to be gained in
“Print” salons, multiple acceptances for one work in a Circuit will only count as one
acceptance -
-NoVa-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Synology NAS
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Íme a Battlefield 6 első előzetese
- Hisense LCD és LED TV-k
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro